En het uurloon dan? En de verbruikskosten van gas en elektriciteit? gvd, het lijkt wel slavenarbeid!quote:Op donderdag 4 december 2014 00:20 schreef Cygne het volgende:
Ik zie t probleem niet. Ze betaalt de boodschappen zelfs.
Dit.quote:Op donderdag 4 december 2014 00:19 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
TS heeft wat maandelijkse probleempjes en/of is altijd een zeikwijf.
En vooral dit. Als ze nu op het laatste moment alle kosten in jouw schoenen zou schuiven, dan zou er wat achter kunnen steken.quote:Op donderdag 4 december 2014 00:20 schreef Cygne het volgende:
Ik zie t probleem niet. Ze betaalt de boodschappen zelfs.
quote:Op donderdag 4 december 2014 00:14 schreef Jurrgirl het volgende:
Ik vroeg me af of dit normaal is of dat er van van me geprofiteerd wordt.
Ik vond de post zonder edit leuker. Het woord misbruik voelde meer gepast.quote:Op donderdag 4 december 2014 00:14 schreef Jurrgirl het volgende:
Ik vroeg me af of dit normaal is of dat er van van me geprofiteerd wordt.
Zaterdag is mijn lichaam er klaar voorquote:Op donderdag 4 december 2014 00:22 schreef P8 het volgende:
[..]
Wanneer ga je weer eens voor mij koken
Ik vind de score bijhouden nog altijd de beste optie. Dan kan je het later altijd nog terug in dr face gooien.quote:
Dan hoop ik ontvankelijk te kunnen zijn voor jouw liefde door mijn maag en/of darm.quote:Op donderdag 4 december 2014 00:23 schreef 2dope het volgende:
[..]
Zaterdag is mijn lichaam er klaar voor
tmi...quote:Op donderdag 4 december 2014 00:26 schreef P8 het volgende:
Dan hoop ik ontvankelijk te kunnen zijn voor jouw liefde door mijn maag en/of darm.
Subliem glijdende fecaliën niet kunnen waarderenquote:Op donderdag 4 december 2014 00:26 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
tmi...
huur een kamer ofzo..
quote:Op donderdag 4 december 2014 00:27 schreef Vanillekwark het volgende:
Prachtig trouwens hoe je aan iemand's topicgeschiedenis een verhaal kunt aflezen.
Ik zal het plaatje even afmaken. Ja, TS is altijd een zeikwijf geweest. Topics als deze pareltjes bewijzen dat:
R&P / Ik overanalyseer sociale contacten en beoordeel mezelf erop..
R&P / Heeft ze me nu laten zitten? wat zou jij doen?
R&P / Collega en ik: desinteresse of kan ik initiatief nemen?
R&P / Collega wil mij meetrekken in de roddels
Vervolgens had TS toch echt zin in een man in haar leven, getuige haar prominente aanwezigheid in de FOK!-Tinder-Topics. Deze zal ik niet linken, want TS is daar geen TS.
Na prominente aanwezigheid in de Tinder-topics, heeft ze blijkbaar die man gevonden. Maar terugkomend naar "TS is een zeikwijf", begonnen daar natuurlijk weer andere problemen:
R&P / Wat werkt beter in een prille relatie, veel zien/missen?
R&P / wanneer heb jij je relatiestatus op FB veranderd?
R&P / welke negatieve/minder positieve eigenschappen heeft jouw partner?
En natuurlijk de bizarre non-issue in dit topic.
Topvermaak dit
TS is een vrouw. Ik zie niks bijzonders.quote:Op donderdag 4 december 2014 00:27 schreef Vanillekwark het volgende:
Prachtig trouwens hoe je aan iemand's topicgeschiedenis een verhaal kunt aflezen.
Ik zal het plaatje even afmaken. Ja, TS is altijd een zeikwijf geweest. Topics als deze pareltjes bewijzen dat:
Vervolgens had TS toch echt zin in een man in haar leven, getuige haar prominente aanwezigheid in de FOK!-Tinder-Topics. Deze zal ik niet linken, want TS is daar geen TS.
Na prominente aanwezigheid in de Tinder-topics, heeft ze blijkbaar die man gevonden. Maar terugkomend naar "TS is een zeikwijf", begonnen daar natuurlijk weer andere problemen:
Topvermaak dit
Uit "slechte eigenschappen van je partner"quote:Op donderdag 4 december 2014 00:27 schreef Vanillekwark het volgende:
Topvermaak dit
quote:Maar hij heeft ook eigenschappen die ik minder waardeer.
- beetje zuinig
Ja, verstandig omspringen met geld. Wat een kutvent datquote:Op donderdag 4 december 2014 00:30 schreef 2dope het volgende:
[..]
Uit "slechte eigenschappen van je partner"
[..]~
Ja. Natuurlijk. Ze geeft zelfs aan dat ze het je uiteraard gaat betalen. Het is gewoon even een onpraktische situatie, en de meest praktische oplossing, dat ben jij die wat regelt.quote:Op donderdag 4 december 2014 01:24 schreef Jurrgirl het volgende:
Maargoed jullie vinden dit dus niet onrespectvol tegenover mij als nogal nieuwe schoondochter? Het is dus normaal?
Ik vind het nogal "onrespectvol" dat je hier überhaupt een issue van maakt.quote:Op donderdag 4 december 2014 01:24 schreef Jurrgirl het volgende:
Maargoed jullie vinden dit dus niet onrespectvol tegenover mij als nogal nieuwe schoondochter? Het is dus normaal?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |