En welke minder positieve eigenschappen heb jij? Ik zou de kriebels krijgen van een vrouw die zo'n "checklist" van mij zou opmaken. Alsof ik een examen moet afleggen of zo. Je werkt toch hopelijk ook niet nog eens in het onderwijs? Dan ren ik helemaal gillend weg.quote:Op zondag 14 september 2014 23:02 schreef Jurrgirl het volgende:
die van mij is een schat van een jongen. Hij is lief, oprecht, eerlijk, voelt zich verantwoordelijk, grappig en het klikt heel goed
Maar hij heeft ook eigenschappen die ik minder waardeer.
- beetje zuinig niet erg toch, getuigt van verstand
-te nieuwsgierig wat heb je te verbergen?
-soms zegt hij letterlijk wat hij denkt op de meest foute momenten, Hij is lief, oprecht, EERLIJK, voelt zich verantwoordelijk, grappig en het klikt heel goed --> nou dan, het is eerlijk of niet hé, als je liever met een leugenaar op pad gaat, ga je gang
- kan snel gestresst en ontregeld raken
Welke minder positieve eigenschappen heeft jouw partner?
quote:Op maandag 15 september 2014 06:24 schreef DarkAccountant het volgende:
[..]
En welke minder positieve eigenschappen heb jij? Ik zou de kriebels krijgen van een vrouw die zo'n "checklist" van mij zou opmaken. Alsof ik een examen moet afleggen of zo. Je werkt toch hopelijk ook niet nog eens in het onderwijs? Dan ren ik helemaal gillend weg.
quote:Op maandag 15 september 2014 06:30 schreef DarkAccountant het volgende:
Trouwens, hij kan "ontregeld raken"? Het is net alsof je over een auto of een computer praat.
"Oh jee, als hij nu maar niet ontregeld raakt!"
Is het nog aan?quote:Op maandag 15 september 2014 15:08 schreef TheMechanic het volgende:
Zeuren/veel berichten sturen als ik bij vrienden ben, en als ik dan niet antwoord verbaasd zijn.
Soms moeilijk om mee te communiceren.
De wereld heeft meer pogonofielen nodigquote:Op maandag 15 september 2014 15:21 schreef Venicequeen het volgende:
Hij is trouwens wel echt mijn grote liefde, qua uiterlijk (baard) en innerlijk. We gaan allebei ons eigen gangetje, met vrienden is met vrienden en we kunnen oh zo lekker vervelend zijn met zn 2e.
Eindelijk, een vrouw die er hetzelfde over denktquote:Op maandag 15 september 2014 15:21 schreef Venicequeen het volgende:
Hij is trouwens wel echt mijn grote liefde, qua uiterlijk (baard) en innerlijk. We gaan allebei ons eigen gangetje, met vrienden is met vrienden en we kunnen oh zo lekker vervelend zijn met zn 2e.
Leuke vriend dan..quote:Op dinsdag 16 september 2014 17:44 schreef Daniane het volgende:
- kan snel opvliegend reageren
- mij soms voor 't blok zetten door een vraag te stellen waar mensen bij zijn waardoor ik geen nee durf te zeggen.
Jazeker, 1 eigenschap vormt toch niet een hele relatie?quote:
quote:Op dinsdag 16 september 2014 20:18 schreef sweetlady-o het volgende:
Hij bestaat niet. Zo vervelend met feestjes.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |