Roddelen hoort erbij tuurlijk. Het gebeurt overal en iedereen doet het. Maar als het dagelijks gebeurd en je bent zelf niet zo'n persoon, dan kan het wel ontzettend storend worden.quote:Op donderdag 6 maart 2014 10:15 schreef HostiMeister het volgende:
Jeetje, lekker fucking boeiend, roddelen hoort er bij. Welkom in het bedrijfsleven.
Klopt, maar dan zeg je dat toch gewoon als je daar niet van gediend bent. Schijnheilig meeblaten, of niets zeggen schiet allebei niet op.quote:Op donderdag 6 maart 2014 10:23 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Roddelen hoort erbij tuurlijk. Het gebeurt overal en iedereen doet het. Maar als het dagelijks gebeurd en je bent zelf niet zo'n persoon, dan kan het wel ontzettend storend worden.
Als dat bij sommige mensen zou kunnen....quote:Op donderdag 6 maart 2014 10:26 schreef inslagenreuring het volgende:
Als je zo je leven invulling moet geven zeg...totaal gebrek aan zelfrespect proberen te verdoezelen door over anderen te lullen. Kop op een staak, en lichaam aan de honden voeren S.V.P.
Zoals mensen die net als fervente roddelaars gebaseerd op een verhaal van een stagair een mening over de mate van zelfrespect van anderen vormen....quote:Op donderdag 6 maart 2014 10:29 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Als dat bij sommige mensen zou kunnen....
Hoe bedoel je?quote:Op donderdag 6 maart 2014 10:30 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Zoals mensen die net als fervente roddelaars gebaseerd op een verhaal van een stagair een mening over de mate van zelfrespect van anderen vormen....
De moraalridders die hier komen vertellen hoe verachtelijk roddelaars zijn, maar hun mening op hetzelfde gebrek aan feiten baseren als de roddelaars.quote:
Ik denk dat je ten onrechte het idee hebt dat mensen die "roddelen" stiekem plottende masterminds zijn die niet zouden aarzelen om jouw carrière te vernietigen. Waarschijnlijk is zij zich van geen kwaad bewust.quote:Op donderdag 6 maart 2014 10:52 schreef Jurrgirl het volgende:
Nou ik weet niet of het wel zo gepast is om direct te zeggen dat ze op moet houden met roddelen (en het ook zo benoemen), ik wil onze band wel gewoon goed houden. Dus ik hoop dat ze na mijn subtiele hints van gister inziet dat ik geen roddelpartner ben en niet van plan ben om mee te doen.
Maar mijn probleem is dus dat ik me hierdoor wel onzekerder voel in haar bijzijn en idee heb dat ik niet goed genoeg ben in haar ogen... (volgens mij moet ze me later wel "beoordelen" hoewel ik geen stagiaire ben, maar dat weet ik niet zeker). Gewoon dat roddelen vertrouw ik haar minder, hoewel ze wel lief en aardig is.
Nogmaals, iedereen roddelt over iedereen, jij roddelt ook en er wordt over jou geroddeld.quote:Op donderdag 6 maart 2014 10:52 schreef Jurrgirl het volgende:
Nou ik weet niet of het wel zo gepast is om direct te zeggen dat ze op moet houden met roddelen (en het ook zo benoemen), ik wil onze band wel gewoon goed houden. Dus ik hoop dat ze na mijn subtiele hints van gister inziet dat ik geen roddelpartner ben en niet van plan ben om mee te doen.
Maar mijn probleem is dus dat ik me hierdoor wel onzekerder voel in haar bijzijn en idee heb dat ik niet goed genoeg ben in haar ogen... (volgens mij moet ze me later wel "beoordelen" hoewel ik geen stagiaire ben, maar dat weet ik niet zeker). Gewoon dat roddelen vertrouw ik haar minder, hoewel ze wel lief en aardig is.
Ja, i hope so! Misschien komt dat ook door een vervelende stage van mij van een aantal jaar geleden dat ik er zo over nadenkquote:Op donderdag 6 maart 2014 10:55 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik denk dat je ten onrechte het idee hebt dat mensen die "roddelen" stiekem plottende masterminds zijn die niet zouden aarzelen om jouw carrière te vernietigen. Waarschijnlijk is zij zich van geen kwaad bewust.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |