Typisch een vrouwquote:Op donderdag 4 december 2014 00:14 schreef Jurrgirl het volgende:
Ik vroeg me af of dit normaal is of dat er misbruik van me wordt gemaakt.
Natuurlijk doe je dat nietquote:Op donderdag 4 december 2014 00:10 schreef Jurrgirl het volgende:
2 maaltijdsalades voor iedereen te maken en die mee te nemen. De kosten die ik dan voor boodschappen maak zal die moeder allemaal teruggeven.
Als jij dat al bestempelt als 'misbruik', kun je het beste de relatie stoppen en nooit meer aan een andere relatie beginnen.quote:Op donderdag 4 december 2014 00:14 schreef Jurrgirl het volgende:
Ik vroeg me af of dit normaal is of dat er misbruik van me wordt gemaakt.
Nee 3e, maar die moeder heeft maar 1 keer eerder voor mij gekooktquote:Op donderdag 4 december 2014 00:14 schreef Jelia het volgende:
Ik ken jullie relatie niet. Als dit je eerste etentje daar is is het raar, anders zou ik het als iets leuks beschouwen
Wel even alles noteren wat zij voor jou gedaan hebben hè? Stel je voor je iets meer terug doet dan dat zij voor jou gedaan hebben. Dat kan natuurlijk niet!quote:Op donderdag 4 december 2014 00:15 schreef Jurrgirl het volgende:
Nee 3e, maar die moeder heeft maar 1 keer eerder voor mij gekookt
Schande, weet je wat je moet doen. Dit soort dingen allemaal in een boekje bijhouden en dan kan je de score van jullie hopelijk nog lang lopende relatie bijhouden!quote:Op donderdag 4 december 2014 00:15 schreef Jurrgirl het volgende:
[..]
Ik mijd gerechten met het woord salade erin.quote:Op donderdag 4 december 2014 00:17 schreef P8 het volgende:
[..]
Niet weten hoe je een fatsoenlijke maaltijdsalade maakt
Haha, we think alikequote:Op donderdag 4 december 2014 00:16 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Wel even alles noteren wat zij voor jou gedaan hebben hè? Stel je voor je iets meer terug doet dan dat zij voor jou gedaan hebben. Dat kan natuurlijk niet!
Hmm ja dat is wel een beetje een vreemd verhaal dan.quote:Op donderdag 4 december 2014 00:15 schreef Jurrgirl het volgende:
[..]
TS heeft wat maandelijkse probleempjes en/of is altijd een zeikwijf.quote:Op donderdag 4 december 2014 00:18 schreef Vanillekwark het volgende:
Wat de neuk is de klacht/vraag? Ik zie een niet meer dan normale situatie.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |