abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_147268825
TS: vind je het nou ook niet erg asociaal van je schoonouders om je uit te nodigen, terwijl ze je reiskosten niet eens betalen?
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_147268887
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2014 01:24 schreef Jurrgirl het volgende:
Maargoed jullie vinden dit dus niet onrespectvol tegenover mij als nogal nieuwe schoondochter? Het is dus normaal?
Echt. Defuck. :')

Mijn schoonmoeder vroeg me laatst om te helpen een kozijn de schilderen en of ik wilde helpen met koken. Sjongejongejonge wat een misbruik maakt ze van mij zeg.

Ik weet niet wat voor opvoeding jij hebt gehad, maar het is redelijk normaal om je steentje bij te dragen.

Hoelang ben je al samen met je vriend?
pi_147268889
Ik weet niet maar ik denk ieman kan Richmond gewoon avond vantevoren zo'n salade maken
pi_147268906
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2014 01:42 schreef Jurrgirl het volgende:
Ik weet niet maar ik denk ieman kan Richmond gewoon avond vantevoren zo'n salade maken
Doe er gewoon stiekem rattenkeutels bij, dat zal ze leren jou zo uit te buiten.
Je suis Charlie Sheen
pi_147268910
quote:
Ik negeer de duidelijke taalfouten even.

Ja, en jij kan toch ook gewoon even een maaltijdsalade maken? Je zou het juist als een positief iets moeten zien dat ze het je vragen hey. Dan ben je dus gewoon onderdeel van de familie, en binnen familie zijn dit soort verzoeken normaal. Als ze je behandelen als een of ander prinsesje, dan heb je juist het probleem, dan hoor je in hun mening dus totaal niet binnen de familie :')
pi_147268911
quote:
1s.gif Op donderdag 4 december 2014 01:41 schreef Cygne het volgende:
Mijn schoonmoeder vroeg me laatst om te helpen een kozijn de schilderen en of ik wilde helpen met koken. Sjongejongejonge wat een misbruik maakt ze van mij zeg.
jezus, wat een naaistreek van haar, zeg..
quote:
Klopt. Je kan ook op de avond zelf Chinees bestellen. Je kan ook uit eten gaan. Honderden verschillende mogelijkheden zijn er.
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_147268919
Ja en?
Wat vind je nou precies onrespectvol? Dat iemand je vraagt salade te maken? Terwijl je de boodschappen niet eens hoeft te betalen?

Ik snap t echt niet.
pi_147268979
quote:
1s.gif Op donderdag 4 december 2014 01:45 schreef Cygne het volgende:
Ja en?
Wat vind je nou precies onrespectvol? Dat iemand je vraagt salade te maken? Terwijl je de boodschappen niet eens hoeft te betalen?

Ik snap t echt niet.
Kun jij dan geen salade maken voor TS? Speciale saus geen bezwaar. >:)
Je suis Charlie Sheen
pi_147269001
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2014 01:45 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

jezus, wat een naaistreek van haar, zeg..

Nou echt he. _O-

We gingen een keer met ze op vakantie, kamperen in frankrijk en daarna naar Disneyland. Zij betaalden alles voor ons. In ruil daarvoor deden wij de afwas. Zulks een misbruik.
pi_147269063
quote:
1s.gif Op donderdag 4 december 2014 01:53 schreef Cygne het volgende:

[..]

Nou echt he. _O-

We gingen een keer met ze op vakantie, kamperen in frankrijk en daarna naar Disneyland. Zij betaalden alles voor ons. In ruil daarvoor deden wij de afwas. Zulks een misbruik.
De struggles zijn echt.
pi_147269100
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2014 01:58 schreef Vanillekwark het volgende:

[..]

De struggles zijn echt.
Nou. :')

Overigens met liefde gedaan hoor. Zelf aangeboden ook. Niet meer dan normaal, lijkt me.
pi_147269111
quote:
1s.gif Op donderdag 4 december 2014 02:02 schreef Cygne het volgende:

[..]

Nou. :')

Overigens met liefde gedaan hoor. Zelf aangeboden ook. Niet meer dan normaal, lijkt me.
Goh 8)7

Ik mag niet klagen met mijn schoonouders, toplui. Ik doe shit voor hun als ik dat kan, en ze zorgen voor mij, wanneer zij dat kunnen. Lijkt me niet meer dan logisch :P
pi_147269143
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2014 02:03 schreef Vanillekwark het volgende:

[..]

Goh 8)7

Ik mag niet klagen met mijn schoonouders, toplui. Ik doe shit voor hun als ik dat kan, en ze zorgen voor mij, wanneer zij dat kunnen. Lijkt me niet meer dan logisch :P
Ja, maar twee maaltijdsalades maken vind ik toch wel érg ver gaan hoor. Kijk, dat ze vragen om de lichamen van hun slachtoffers te laten verdwijnen is tot daar aan toe, maar maaltijdsalades? Het gore lef!
pi_147269161
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2014 02:06 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Ja, maar twee maaltijdsalades maken vind ik toch wel érg ver gaan hoor. Kijk, dat ze vragen om de lichamen van hun slachtoffers te laten verdwijnen is tot daar aan toe, maar maaltijdsalades? Het gore lef!
:')
pi_147269165
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2014 02:03 schreef Vanillekwark het volgende:

[..]

Goh 8)7

Nou ja, dit dus.

Ik geloof niet dat mijn man met me getrouwd was als ik een instelling als die van ts had.
pi_147269320
quote:
1s.gif Op donderdag 4 december 2014 02:08 schreef Cygne het volgende:

[..]

Nou ja, dit dus.

Ik geloof niet dat mijn man met me getrouwd was als ik een instelling als die van ts had.
En daar had hij nog gelijk in gehad ook.
pi_147269345
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2014 02:24 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

En daar had hij nog gelijk in gehad ook.
Inderdaad.
pi_147269938
Onrespectvol :'(

Mijn ogen doen pijn :(
lekker faxen heel de dag echt genot
  donderdag 4 december 2014 @ 07:28:05 #69
54408 Parzival
Where it happens
pi_147270045
waarom zou die luie vriend van je niet even wat kunnen doen dan? ja aan zn scriptie werken.. dat is 70% van de tijd naar blote vrouwen staren.. dan kan die best even een uurtje helpen koken.. en wie weet maak je het nog spannend voor hem ook.. het is tenslotte wel het huis van je schoonouders.. en wat is er nou leuker om genomen te worden op de keuken van je schoonouders.. of op de bank.. of de eettafel..

maak er een feetje van ipv te gaan lopen zeiken
Any previously enabled store events for this user, including notifications to other users, may fail to fire
pi_147270061
Ik zou dit juist als een kans zien om te laten zien dat je lekker kan koken.
  Official ESF Kreviewer donderdag 4 december 2014 @ 07:35:02 #71
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_147270089
Uitmaken. Denk dat hij vreemdgaat.
  donderdag 4 december 2014 @ 07:35:31 #72
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_147270093
Als dit echt is: TS zeurt.
Gewoon een grote pan chili con carne maken of spaghetti bolognese, daar nog even opwarmen, klaar.
Lig je ook meteen wat beter bij je schoonfamilie :')

Edit: en wat krea zegt natuurlijk.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_147270099
Wow wat een klote actie van je schoonmoeder. Ik zou het meteen uitmaken, zo laat je je toch niet behandelen?
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
  roze donderdag 4 december 2014 @ 07:37:25 #74
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_147270107
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2014 00:12 schreef spijkerbroek het volgende:
Wat is het probleem?
Your beauty never ever scared me.
pi_147270130
quote:
wa zeggie allemaal
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')