Sommige collega's zijn al ziek sinds ze het weten (juniquote:Op donderdag 4 december 2014 13:31 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Bij mn vorige baan was ik daarom 1.5 maand ziek.
Gewoon een land waar het warm is, maar niet te warm. Maar wel warm genoeg om kalamata olijven en citroenen te kwekenquote:Op donderdag 4 december 2014 10:08 schreef Landysh het volgende:
[..]
Zeg jij het maar![]()
En hoe oud ben je dat je mij abla noemt.
Iran een optie voor je?quote:Op donderdag 4 december 2014 13:44 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Gewoon een land waar het warm is, maar niet te warm. Maar wel warm genoeg om kalamata olijven en citroenen te kweken
Dus stiekem wil ik naar het westen van Turkije, maar daar wonen de rare seculieren![]()
Kom dan naar Adana. Het stikt er van de citroenen en zeytung. 9quote:Op donderdag 4 december 2014 13:44 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Gewoon een land waar het warm is, maar niet te warm. Maar wel warm genoeg om kalamata olijven en citroenen te kweken
Dus stiekem wil ik naar het westen van Turkije, maar daar wonen de rare seculieren![]()
Aferim yükseldin gözümde.quote:Op donderdag 4 december 2014 13:57 schreef Weissman het volgende:
Adana is nice. Afgelopen zomer nog geweest
Wees eens eerlijk: had je toen een natte erectie?quote:Op donderdag 4 december 2014 11:09 schreef Gulmez het volgende:
[..]![]()
gedroomd dat ik hem verplicht moest knuffelen toen schok ik wakker
Tauge?quote:Op donderdag 4 december 2014 14:18 schreef Che_ het volgende:
He hoe heet dat sliertige wat ze in loempia doen?
Haha, Nederlandse chicksquote:Op donderdag 4 december 2014 10:30 schreef zarGon het volgende:
R&P / Uitgenodigd bij schoonmoeder maar moet zelf koke.[ afbeelding ].
Geen slecht plan eigenlijkquote:Op donderdag 4 december 2014 13:50 schreef Landysh het volgende:
[..]
Kom dan naar Adana. Het stikt er van de citroenen en zeytung. 9
Raar dwangmatig verhaal, ondenkbaar bij mijn Nederlandse familie.quote:
Weer zo'n gek.quote:Op donderdag 4 december 2014 14:48 schreef xminator het volgende:
Wat haat ik het geluid mensen die iets eten en geluid maken, kan ze wel wurgen dan![]()
.
Of mensen die keihard tikken op het toetsenbord..
wrm teleurgesteldquote:Op donderdag 4 december 2014 15:02 schreef Dimachaerus het volgende:
die feel wanneer je eyecontact hebt met je crush en ze je een teleurgestelde blik laat zien
Zo veel feelz mangquote:Op donderdag 4 december 2014 15:00 schreef Deuce92 het volgende:
Echt gevoelige mensen in dit topic...
Misschien is ze teleurgesteld omdat je niks onderneemt.quote:Op donderdag 4 december 2014 15:02 schreef Dimachaerus het volgende:
die feel wanneer je eyecontact hebt met je crush en ze je een teleurgestelde blik laat zien
quote:Op donderdag 4 december 2014 15:02 schreef Dimachaerus het volgende:
Weiss, kan Dima een dagje stage lopen bij jou?quote:
Ja, dat was, omdat ik met een trainingsbroek naar school was gekomen, daarna nooit meer een trainingsbroek buiten sport om gedragen xDquote:Op donderdag 4 december 2014 15:02 schreef Dimachaerus het volgende:
glasnoedels?quote:Op donderdag 4 december 2014 14:18 schreef Che_ het volgende:
He hoe heet dat sliertige wat ze in loempia doen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |