ik heb serieus na dit nog progamma gezien over pedofielen op de eo en daarna ging ik slapen en toen droomde ik dat er zo'n smerige homo van 60 voor mijn deur stond om met mij te datequote:Op donderdag 4 december 2014 11:03 schreef zarGon het volgende:
Onno Hoes weer in het nieuws: http://robbiehasselt.nl/2(...)-te-spreken-met-mij/.
Zulks een taalgebruik weer, maar goed..
Is-ie smerig omdat-ie 60 is of omdat-ie homo is?quote:Op donderdag 4 december 2014 11:04 schreef Gulmez het volgende:
[..]
ik heb serieus na dit nog progamma gezien over pedofielen op de eo en daarna ging ik slapen en toen droomde ik dat er zo'n smerige homo van 60 voor mijn deur stond om met mij te date
quote:Op donderdag 4 december 2014 11:05 schreef zarGon het volgende:
[..]
Is-ie smerig omdat-ie 60 is of omdat-ie homo is?
En maak je maar geen zorgen, een pedofiel/pedoseksueel loopt met een boog om je heen.
quote:Op donderdag 4 december 2014 11:09 schreef Gulmez het volgende:
[..]![]()
gedroomd dat ik hem verplicht moest knuffelen toen schok ik wakker ,kan je nagaan als ik al nachtrmerries van een progamma krijg hoe het voor die kinderen is geweest die het echt hebben meegemaakt.
Je laten knuffelen door een Turk.quote:Op donderdag 4 december 2014 11:09 schreef Gulmez het volgende:
[..]![]()
gedroomd dat ik hem verplicht moest knuffelen toen schok ik wakker ,kan je nagaan als ik al nachtrmerries van een progamma krijg hoe het voor die kinderen is geweest die het echt hebben meegemaakt.
quote:Op donderdag 4 december 2014 11:38 schreef zarGon het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.nu.nl/internet(...)anuit-amsterdam.html.
Godverdomme, moest hard lachen..
Die Onno is niet eens Limburger. Limburg voor Limburgers.quote:Op donderdag 4 december 2014 11:03 schreef zarGon het volgende:
Onno Hoes weer in het nieuws: http://robbiehasselt.nl/2(...)-te-spreken-met-mij/.
Prachtig geschreven..
Balen. D8 vandaag rustige dag. Kan mn aanvraag scriptieopdracht maken.quote:Op donderdag 4 december 2014 12:57 schreef Landysh het volgende:
Ik verveel mij echt dood. Heb echt totaaal geen zin om te werken.
Waar is Stimo.
Kolay gelsinnn.quote:Op donderdag 4 december 2014 13:03 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Balen. D8 vandaag rustige dag. Kan mn aanvraag scriptieopdracht maken.
En net nu is er veeellllll te doen.
Vertel het eens.quote:Op donderdag 4 december 2014 12:44 schreef sylvesterrr het volgende:
Wat een mooie dag. 3x goed nieuws ontvangen. Mijn dag kan niet meer stuk.
/liefdagboek
Bij mn vorige baan was ik daarom 1.5 maand ziek.quote:Op donderdag 4 december 2014 13:11 schreef Landysh het volgende:
[..]
Kolay gelsinnn.
Hier ook genoeg te doen, maar aint nobody got time for that. Te druk met half uur wc pauzes, theekransjes en fokken en die shit.
Echt niet normaal hoe laks de mensen zijn geworden sinds ze weten dat ze dit keer echhhht weg moeten.
Nee. Nazar felan değer şimdi...quote:Op donderdag 4 december 2014 13:24 schreef xminator het volgende:
[..]
Vertel het eens.
#MerakliMelahat.
Sommige collega's zijn al ziek sinds ze het weten (juniquote:Op donderdag 4 december 2014 13:31 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Bij mn vorige baan was ik daarom 1.5 maand ziek.
Gewoon een land waar het warm is, maar niet te warm. Maar wel warm genoeg om kalamata olijven en citroenen te kwekenquote:Op donderdag 4 december 2014 10:08 schreef Landysh het volgende:
[..]
Zeg jij het maar![]()
En hoe oud ben je dat je mij abla noemt.
Iran een optie voor je?quote:Op donderdag 4 december 2014 13:44 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Gewoon een land waar het warm is, maar niet te warm. Maar wel warm genoeg om kalamata olijven en citroenen te kweken
Dus stiekem wil ik naar het westen van Turkije, maar daar wonen de rare seculieren![]()
Kom dan naar Adana. Het stikt er van de citroenen en zeytung. 9quote:Op donderdag 4 december 2014 13:44 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Gewoon een land waar het warm is, maar niet te warm. Maar wel warm genoeg om kalamata olijven en citroenen te kweken
Dus stiekem wil ik naar het westen van Turkije, maar daar wonen de rare seculieren![]()
Aferim yükseldin gözümde.quote:Op donderdag 4 december 2014 13:57 schreef Weissman het volgende:
Adana is nice. Afgelopen zomer nog geweest
Wees eens eerlijk: had je toen een natte erectie?quote:Op donderdag 4 december 2014 11:09 schreef Gulmez het volgende:
[..]![]()
gedroomd dat ik hem verplicht moest knuffelen toen schok ik wakker
Tauge?quote:Op donderdag 4 december 2014 14:18 schreef Che_ het volgende:
He hoe heet dat sliertige wat ze in loempia doen?
Haha, Nederlandse chicksquote:Op donderdag 4 december 2014 10:30 schreef zarGon het volgende:
R&P / Uitgenodigd bij schoonmoeder maar moet zelf koke.[ afbeelding ].
Geen slecht plan eigenlijkquote:Op donderdag 4 december 2014 13:50 schreef Landysh het volgende:
[..]
Kom dan naar Adana. Het stikt er van de citroenen en zeytung. 9
Raar dwangmatig verhaal, ondenkbaar bij mijn Nederlandse familie.quote:
Weer zo'n gek.quote:Op donderdag 4 december 2014 14:48 schreef xminator het volgende:
Wat haat ik het geluid mensen die iets eten en geluid maken, kan ze wel wurgen dan![]()
.
Of mensen die keihard tikken op het toetsenbord..
wrm teleurgesteldquote:Op donderdag 4 december 2014 15:02 schreef Dimachaerus het volgende:
die feel wanneer je eyecontact hebt met je crush en ze je een teleurgestelde blik laat zien
Zo veel feelz mangquote:Op donderdag 4 december 2014 15:00 schreef Deuce92 het volgende:
Echt gevoelige mensen in dit topic...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |