''Misschien heeft u nog even tijd, voordat u weer naar Spanje rijdt...''quote:Op woensdag 3 december 2014 23:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Siiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiinterklaasje kom maar binnen met je knechtttttttttttttt
Je pipi ? :$ Awh kon je hem niet vinden knulquote:Op woensdag 3 december 2014 23:34 schreef mrstylo het volgende:
Voordat ik ging pissen wilde ik iets gaan opzoeken, maar ben nu vergeten wat het was.![]()
maar kinderen zijn dom, die snappen dat nietquote:Op woensdag 3 december 2014 23:36 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
''Misschien heeft u nog even tijd, voordat u weer naar Spanje rijdt...''
Klopt niks van. Hij vaart van en naar Spanje.
moest lachenquote:Op woensdag 3 december 2014 23:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
maar kinderen zijn dom, die snappen dat niet
quote:Op woensdag 3 december 2014 23:55 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
ik vond dit echt niet leuk.
Friends 10x gezien ofzoquote:Op donderdag 4 december 2014 00:01 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik heb geen enkele aflevering van Friends gezien; moet ik me schamen?![]()
Mijn twee beste matties keken dat destijds allebei en wanneer ze het erover hadden kon ik nooit meepraten.
Ik heb hier, kom maar halen.quote:Op woensdag 3 december 2014 23:52 schreef Montelly het volgende:
Het is bijna 12 uur en ik heb trek in japanse ramen soup![]()
Borte leef..
99% van de niet-Turkse Nederlanders kent Hadise niet eens, waarom dat topic?quote:Op donderdag 4 december 2014 00:06 schreef WammesWaggel het volgende:
SHO / Hadise heeft een nieuwe vriend
Veel Turken met topics hier op Fok recentelijk.
Wellicht kennen de Belgische Fokkers haar wel?quote:Op donderdag 4 december 2014 00:08 schreef Landysh het volgende:
[..]
99% van de niet-Turkse Nederlanders kent Hadise niet eens, waarom dat topic?
Dit is een Nederlands forum though. Weet zeker dat de meeste show bezoekers denken 'who the f'.quote:Op donderdag 4 december 2014 00:12 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Wellicht kennen de Belgische Fokkers haar wel?
Hmm ja de TS is vast gewoon een eckte trotse Turkquote:Op donderdag 4 december 2014 00:21 schreef Landysh het volgende:
[..]
Dit is een Nederlands forum though. Weet zeker dat de meeste show bezoekers denken 'who the f'.
quote:Op donderdag 4 december 2014 00:29 schreef TheMagnificent het volgende:
We zijn de nieuwe Marokkanen.
klinker...botsing hihahoquote:Op donderdag 4 december 2014 00:50 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Waarom staat er "UI" in je UI? Zo overbodig...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |