SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pittig eten? Ja.quote:Op maandag 1 december 2014 13:52 schreef Stimorol- het volgende:
Is heet eten slecht voor je?
Ik heb zo een last van mn maag. Werd er vannacht zelfs wakker van, de pijn dus.
Hmmmm heerlijkquote:Op maandag 1 december 2014 13:57 schreef JanPiraat het volgende:
Als ik heet eet begin ik te zweten, tranen in.mn ogen, slijm achterin mn keel D: dus ik mijd dat al een tijdje
5 min max. Als het een hele grote hoofddoek is wat langerquote:Op maandag 1 december 2014 12:14 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Hoe lang ben je meestal mee bezig daarmee?
Zijn die voor wanneer je hoofd wat groter is dan normaal?quote:Op maandag 1 december 2014 14:56 schreef Crip het volgende:
[..]
5 min max. Als het een hele grote hoofddoek is wat langer
Die zijn voor als je meer bedekking wilt slimbo.quote:Op maandag 1 december 2014 15:14 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Zijn die voor wanneer je hoofd wat groter is dan normaal?
Doe je eigenlijk je haar voor je je hoofddoek omdoet?quote:Op maandag 1 december 2014 15:16 schreef Crip het volgende:
[..]
Die zijn voor als je meer bedekking wilt slimbo.
300 sec nodig om een hoofddoek om te doen?quote:Op maandag 1 december 2014 14:56 schreef Crip het volgende:
[..]
En die andere quote? Kieskeurige tante.quote:Op maandag 1 december 2014 14:56 schreef Crip het volgende:
[..]
Gewoon kammen en in een knotje... Waarom zou ik mn haar doen.quote:Op maandag 1 december 2014 15:23 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Doe je eigenlijk je haar voor je je hoofddoek omdoet?Anders is het wel een goeie tijdsbesparing
Een sjaal/traditionele hoofddoek wel. Die zwarte die ik vaak op doe die trek ik gwn binnen 10 seconde op mn hoofd.quote:Op maandag 1 december 2014 15:25 schreef Che_ het volgende:
[..]
300 sec nodig om een hoofddoek om te doen?
quote:Op maandag 1 december 2014 15:30 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
En die andere quote? Kieskeurige tante.
Omdat daaromquote:Op maandag 1 december 2014 15:34 schreef Crip het volgende:
[..]
Gewoon kammen en in een knotje... Waarom zou ik mn haar doen.
Haram. Ik zie haar.quote:Op maandag 1 december 2014 15:36 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Sowieso
Kan je dit ook:
[ afbeelding ]
Ja eigk welquote:Op maandag 1 december 2014 15:34 schreef Crip het volgende:
[..]
Gewoon kammen en in een knotje... Waarom zou ik mn haar doen.
[..]
Een sjaal/traditionele hoofddoek wel. Die zwarte die ik vaak op doe die trek ik gwn binnen 10 seconde op mn hoofd.
DENK JE IS MAKKELIJK OFSJOW
[..]
Ja toch, zo van 'eigenlijk vind ik m'n haar wel mooi, maar dode puntenquote:
beetje halfbakken = gulden middenweg? Mmmkaaaaay. Vind dat overigens wel de leukste hijabstijl.quote:Op maandag 1 december 2014 16:19 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ja toch, zo van 'eigenlijk vind ik m'n haar wel mooi, maar dode punten' en 'eigenlijk moet/wil ik ook een hoofddoek om'. Zo'n gulden middenweg
Halfbakken = niet volwaardigquote:Op maandag 1 december 2014 16:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
beetje halfbakken = gulden middenweg? Mmmkaaaaay. Vind dat overigens wel de leukste hijabstijl.
Nouja zeg.quote:Op maandag 1 december 2014 16:23 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Halfbakken = niet volwaardigEen beetje van allebei in dit geval
hoezo? Ik ga hem terugveranderen,quote:Op maandag 1 december 2014 16:25 schreef hugecooll het volgende:
Wel goed dat je je UI hebt veranderd btw
Oliebollen zijn vet per definitie?quote:Op maandag 1 december 2014 16:13 schreef Che_ het volgende:
[..]
Moeilijk om ze niet vettig te laten worden.
Niet volwaardig in de zin dat je 'm niet helemaal om/op hebt, maar ook niet helemaal af hebtquote:
Omdat ik altijd eventjes bleef kijken naar hoe dat poppetje heen en weer hoptequote:hoezo? Ik ga hem terugveranderen,
Wat is er interessant aan? Yani, welk aspect precies?quote:Op maandag 1 december 2014 16:30 schreef xminator het volgende:
Interesting:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Waarom?quote:Op maandag 1 december 2014 16:30 schreef xminator het volgende:
Interesting:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het is een lifestyle, fashiongirls alles.quote:Op maandag 1 december 2014 16:31 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Niet volwaardig in de zin dat je 'm niet helemaal om/op hebt, maar ook niet helemaal af hebt
[..]
Omdat ik altijd eventjes bleef kijken naar hoe dat poppetje heen en weer hopte![]()
Ze moeten het sowieso op. Is dat dat een lifestyle?quote:Op maandag 1 december 2014 16:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Het is een lifestyle, fashiongirls alles.
Onder andere de ontwikkeling van links naar rechts, de stijging die je merkt bij de turks-koerdische stemmers sinds 1990. Bovendien kan je denk ik de noemenswaardige gebeurtenissen in de geschiedenis van Turkije linken aan de grote schommelingen / wijzigingen.quote:Op maandag 1 december 2014 16:32 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wat is er interessant aan? Yani, welk aspect precies?
Ze moeten niks hequote:Op maandag 1 december 2014 16:36 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ze moeten het sowieso op. Is dat dat een lifestyle?
In Iran wel. En je hoofddoek zo opdoen is echt iets voor hun. Ik moest wat duidelijker zijn.quote:
Zie tekst in fobo. Elke vrouw is prachtig op haar eigen manier.quote:Op maandag 1 december 2014 16:40 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ik krijg soms het idee dat het voor jou sowieso niet uitmaakt waar ze vandaan komen
Awwwwwquote:Op maandag 1 december 2014 16:41 schreef Weissman het volgende:
[..]
Zie tekst in fobo. Elke vrouw is prachtig op haar eigen manier.
dan is het een lifestyle toch pls. Als je in Iran loopt overtreft de een de ander qua stijl dus, ik vind dat het een lifestyle is, wat een kutwoord overigens.quote:Op maandag 1 december 2014 16:38 schreef mrstylo het volgende:
[..]
In Iran wel. En je hoofddoek zo opdoen is echt iets voor hun. Ik moest wat duidelijker zijn.
'Center-Right' en 'Islam' is bij elkaar gekomen (AKP), als je die twee als één beschouwt valt de schommeling op zich wel mee, no?quote:Op maandag 1 december 2014 16:36 schreef xminator het volgende:
[..]
Onder andere de ontwikkeling van links naar rechts,
Tja, men kon in 1990 voor het eerst voor een Koerdische partij (HEP) stemmen. Alhoewel die partij in de ban werd gedaan (1993), zijn er sindsdien telkens weer nieuwe Koerdische partijen opgericht. Even snel gekeken lijken de stemmen die de Koerdische partijen krijgen niet enorm te stijgen, maar blijven ze min of meer gelijk. Zowel absoluut als relatief. (Min of meer eh, er zal vast wel een stijging in zitten.)quote:de stijging die je merkt bij de turks-koerdische stemmers sinds 1990.
Jep.quote:Bovendien kan je denk ik de noemenswaardige gebeurtenissen in de geschiedenis van Turkije linken aan de grote schommelingen / wijzigingen.
Wejoo. Foto.quote:Op maandag 1 december 2014 16:41 schreef Weissman het volgende:
[..]
Zie tekst in fobo. Elke vrouw is prachtig op haar eigen manier.
Wrm dragen hun hem zo eigenlijk.quote:Op maandag 1 december 2014 16:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
beetje halfbakken = gulden middenweg? Mmmkaaaaay. Vind dat overigens wel de leukste hijabstijl.
Omdat ze een hoofddoek op moeten, terwijl sommigen daar niks mee hebben en daarom gooien ze hem als een sjaal om hun hoofd om te laten zien van kijk mij moderne vrouw zijn.quote:
Gaat over religie dus maakt uiteindelijk toch niet uit of het waar isquote:Op maandag 1 december 2014 17:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Geen idee of mijn bovenstaande post op de waarheid berust.
En volgens mij willen veel mensen daar ook niks met de Islam te maken hebben (Zoroastrianism enzo)quote:Op maandag 1 december 2014 17:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Omdat ze een hoofddoek op moeten, terwijl sommigen daar niks mee hebben en daarom gooien ze hem als een sjaal om hun hoofd om te laten zien van kijk mij moderne vrouw zijn.
Een hoer heeft seks in ruil voor geld. Je zou de term 'aandachthoer' kunnen gebruiken om aan te duiden dat de hoer in kwestie geen seks heeft in ruil voor geld maar in ruil voor aandacht.quote:Op maandag 1 december 2014 15:48 schreef Crip het volgende:
[..]
Ja ik ben echt een hoer, ik geil op aandacht.
quote:Op maandag 1 december 2014 16:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
hoezo? Ik ga hem terugveranderen,
Ha, rebel without a cause, tok.quote:Op maandag 1 december 2014 18:12 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Jij. Iedereen die las dat jij je UI terug zou veranderen.
neejquote:Op maandag 1 december 2014 18:23 schreef Bortecinem het volgende:
Kaabee heb je nog wat gekocht bij menatwork?
Sooo.quote:Op maandag 1 december 2014 18:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ik had bijna vans en allstars gekocht en toen dacht ik, ik heb al 10 paar allstars laatmaar
Je snapt me toch.quote:Op maandag 1 december 2014 16:31 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Oliebollen zijn vet per definitie?Je frituurt ze.
Maar gewoon olie goed heet laten worden als je niet wil dat ze al het vet opzuigen.
ik las iets andersquote:Op maandag 1 december 2014 18:23 schreef Bortecinem het volgende:
Kaabee heb je nog wat gekocht bij menatwork?
Dan moet je olie goed heet laten worden. Maar dat geldt eigenlijk voor alles wat je frituurt.quote:
Whyyy zenuwachtig? Hebben jullie ruzie gehad?quote:Op maandag 1 december 2014 18:45 schreef Stimorol- het volgende:
Ik ga strx nr een vriendin die ik al een jaar niet heb gezien. Ben zenuwachtig
http://www.encyclo.nl/begrip/KAHBAquote:Op maandag 1 december 2014 18:48 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Whyyy zenuwachtig? Hebben jullie ruzie gehad?
@mrstylo, wat las je?
goed of slecht zenuwachtig?quote:Op maandag 1 december 2014 18:45 schreef Stimorol- het volgende:
Ik ga strx nr een vriendin die ik al een jaar niet heb gezien. Ben zenuwachtig
Dus eigenlijk niet helemaal zelfgemaaktquote:Op maandag 1 december 2014 18:47 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Dan moet je olie goed heet laten worden. Maar dat geldt eigenlijk voor alles wat je frituurt.
Ik heb zo'n kant en klaar pak gekocht (zit alleen meel, weipoeder en gist in), daar zelf een eigeel, beetje zachte boter en melkpoeder bijgedaan en zoo lekker he.![]()
Ze smaken net zoals bij de oliebollenkraam. Buitenkant zo beetje krokant en binnen zacht (niet ongaar).
Jaweelll, wanneer ik ze zelf maak doe ik het ook zo. Geen verschil in smaak.quote:Op maandag 1 december 2014 18:51 schreef Che_ het volgende:
[..]
Dus eigenlijk niet helemaal zelfgemaakt
Nee. Ik ga al een tijd niet echt naar vriendinnen. Ben gewoon zenuwachtig. Wilde dit delen, zodat mn gevoel vermindert...quote:Op maandag 1 december 2014 18:48 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Whyyy zenuwachtig? Hebben jullie ruzie gehad?
@mrstylo, wat las je?
Ok vooruitquote:Op maandag 1 december 2014 18:52 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Jaweelll, wanneer ik ze zelf maak doe ik het ook zo. Geen verschil in smaak.Like said, in dat pak zit niet veel bijzonders.
mrstylo ohaa nee man.zo zou ik haar nooit noemen
Dus gewoon dit?quote:Op maandag 1 december 2014 18:54 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nee. Ik ga al een tijd niet echt naar vriendinnen. Ben gewoon zenuwachtig. Wilde dit delen, zodat mn gevoel vermindert...![]()
quote:Op maandag 1 december 2014 18:54 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nee. Ik ga al een tijd niet echt naar vriendinnen. Ben gewoon zenuwachtig. Wilde dit delen, zodat mn gevoel vermindert...![]()
Stom he... Volg week weer een date met iemand met wie ik al langggg niet heb gesproken.. awkwarddddquote:
Bucketlist aan het afwerken?quote:Op maandag 1 december 2014 18:59 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Stom he... Volg week weer een date met iemand met wie ik al langggg niet heb gesproken.. awkwardddd
Waay date nog welquote:Op maandag 1 december 2014 18:59 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Stom he... Volg week weer een date met iemand met wie ik al langggg niet heb gesproken.. awkwardddd
Jaa sowieso.quote:Op maandag 1 december 2014 19:24 schreef Che_ het volgende:
He borte heb je hiyar gehaald.
Zo tjappen h7h3h7h3h7
Oliebol is zwaar op de maag ja.quote:Op maandag 1 december 2014 19:30 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Jaa sowieso.
Nu even de oliebollen laten zakken.
Even serieus ik maak echt lekkere oliebollen.
Oliebollen zijn dan ook de ultieme vetmaker imo. Vet gecombineerd met zuivel en wit deeg.quote:Op maandag 1 december 2014 19:33 schreef Che_ het volgende:
[..]
Oliebol is zwaar op de maag ja.
Vorig jaar had ik bij een paar verschillende plekken en die waren allemaal goor en snel misselijkmakend.
why so?quote:Op maandag 1 december 2014 19:37 schreef Montelly het volgende:
Ik ga nu echt door een fuckedup periode met mn baard mennn..
kriebeltquote:
sowieso, af en toen een grapje op werk..quote:
Toets voor schoolquote:Op maandag 1 december 2014 19:39 schreef Bortecinem het volgende:
Mensen ik heb een beetje een belangrijke stap gezet en heb daardoor vrijdag iets belangrijks en ben zenuwachtig en ik wil niet vertellen wat het is want dan ga ik het jinxen en heb daarom afleiding nodig en ben daarom nu aan het fokken en oliebollen eten enzo terwijl ik afleiding ergens anders zou moeten zoeken ufff
Dus toch Tinder... Be safequote:Op maandag 1 december 2014 19:39 schreef Bortecinem het volgende:
Mensen ik heb een beetje een belangrijke stap gezet en heb daardoor vrijdag iets belangrijks en ben zenuwachtig en ik wil niet vertellen wat het is want dan ga ik het jinxen en heb daarom afleiding nodig en ben daarom nu aan het fokken en oliebollen eten enzo terwijl ik afleiding ergens anders zou moeten zoeken ufff
Mag ik gokken?quote:Op maandag 1 december 2014 19:39 schreef Bortecinem het volgende:
Heb dat ook steeds ja. Denken steeds dat ik een terrorist ben, door mijn baardquote:Op maandag 1 december 2014 19:42 schreef Montelly het volgende:
[..]
sowieso, af en toen een grapje op werk..
"....heeeey, jullie moeten niet denken dat ik aan het radicaliseren ben he...hé? "..
he-he-he en dan op zon boer met kiespijn lachje erbij.
Heb jij een baard?quote:Op maandag 1 december 2014 19:46 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Heb dat ook steeds ja. Denken steeds dat ik een terrorist ben, door mijn baard
Je hebt baard en je hebt Nederlandse flasbaardje. Which one?quote:
Theorie rijbewijs hahahaquote:Op maandag 1 december 2014 19:46 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Mwah close, niet helemaal.
Meer zeg ik nieeeet.
Je gaat weer cheesecake bakken?quote:Op maandag 1 december 2014 19:46 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Mwah close, niet helemaal.
Meer zeg ik nieeeet.
Geen van beidequote:Op maandag 1 december 2014 19:55 schreef Montelly het volgende:
[..]
Je hebt baard en je hebt Nederlandse flasbaardje. Which one?
Goodluck. Heb je applicatie op je computer of leer je via boeken?quote:
Flas ja?quote:Op maandag 1 december 2014 19:55 schreef Montelly het volgende:
[..]
Je hebt baard en je hebt Nederlandse flasbaardje. Which one?
Schaamhaar op je face klinkt niet zo netjes:quote:
Zelfde recept als die van styloo maar dan een ei minder en iets meer slagroom (ONGEKLOPTE).quote:Op maandag 1 december 2014 20:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
mag ik je basic simple cheesecake recept ook?![]()
waar vind ik die?quote:Op maandag 1 december 2014 20:04 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Zelfde recept als die van styloo maar dan een ei minder en iets meer slagroom (ONGEKLOPTE).
Hij bedoelt denk vlasquote:Op maandag 1 december 2014 20:03 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Schaamhaar op je face klinkt niet zo netjes:
[ afbeelding ]
Je bent net als Crip, je wilt gewoon aandacht! Alle vrouwen, allemaal hetzelfde..quote:Op maandag 1 december 2014 20:06 schreef Bortecinem het volgende:
Niks met rijlessen of auto mensen en verder zeg ik ECHT NIKS MEER.
quote:Op maandag 1 december 2014 20:06 schreef Bortecinem het volgende:
Niks met rijlessen of auto mensen en verder zeg ik ECHT NIKS MEER.
stylo zag hem niet...weet niet wat grappiger is nuquote:
Ik hielp je nog.quote:Op maandag 1 december 2014 20:08 schreef Montelly het volgende:
[..]
stylo zag hem niet...weet niet wat grappiger is nu
thanksss bortyshquote:Op maandag 1 december 2014 20:08 schreef Bortecinem het volgende:
kabe
GC / Turken op FOK! #1208 - HEB JE OUDERS LIEF OK
Ik zou gewoon alles doen wat op het recept staat, maar dan 250ml geklopte slagroom gebruikenquote:
quote:
Sukkel.quote:Op maandag 1 december 2014 20:12 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik zou gewoon alles doen wat op het recept staat, maar dan 250ml geklopte slagroom gebruiken
http://en.wikipedia.org/w(...)#Season_4_.282014.29quote:
Meestal is die bij ons binnen vier dagen op. De bodem wordt dan wel zachter.quote:Op maandag 1 december 2014 20:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]okeeee
Hoe lang blijft zo'n cheesecake goed eigenlijk? Ga hem maandag maken denk ik, na mn toets.
JAWOHL DAMENS UND HERREN IK HEB WEER EEN TOETSSSSS
vijf-zes.quote:Op maandag 1 december 2014 20:14 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Meestal is die bij ons binnen vier dagen op. De bodem wordt dan wel zachter.
Voor hoeveel personen ga je maken?
Is al op. Kom je er nu meequote:Op maandag 1 december 2014 20:14 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Sukkel.
Je zou trouwens nog een foto van de aangesneden taart/stuk posten.
quote:Op maandag 1 december 2014 20:16 schreef mrstylo het volgende:
Heb wel andere foto's, als je daarvoor open staat
Oh prima. Deze taart is wel goed voor zo'n 8 personen maar zo kun je er twee dagen van eten of iemand een extra stuk.quote:
je zou toen doen omgquote:Op maandag 1 december 2014 20:16 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Is al op. Kom je er nu mee
Heb wel andere foto's, als je daarvoor open staat
quote:
Ik bedoelde gewoon foto's van andere voedselwarenquote:
Boh spannend.quote:Op maandag 1 december 2014 20:18 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Oh prima. Deze taart is wel goed voor zo'n 8 personen maar zo kun je er twee dagen van eten of iemand een extra stuk.
Btw, ik weet niet of het wat uitmaakt, maar ik maak deze cheesecake altijd zonder bakpapier (bodem plakt echt niet, niet nodig) en krijg altijd een superrr krokante bodem. Moet soms zelfs kracht zetten om er met mijn vork door te komen. Maar bij stylo werd die zacht op de een of andere manier. Hij had bakpapier gebruikt en ik niet, dus dat is het enige waar ik op uitkom. Dus maak zonder bakpapier.
Ja ik heb er 1, maar is topvieuw. Je hebt er niets aanquote:Op maandag 1 december 2014 20:18 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
je zou toen doen omg
en nee hoef geen andere foto. tss
topvieuwquote:Op maandag 1 december 2014 20:21 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ja ik heb er 1, maar is topvieuw. Je hebt er niets aan
Die bodemmix maakt het dus krokant en voegt - imo - ook een beetje smaak toe. Het is dit zakje:quote:Op maandag 1 december 2014 20:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Boh spannend.
En ok, geen bakpapier. Staat genoteerd. Wat is die extra bodemmix ofzo? Is alleen bastogne+boter niet voldoende?verkopen ze die bodemmixen los
zoveel vragen.
Is zonder u ik weet. Maar iPhone deed dit, dus jaquote:
oh okokquote:Op maandag 1 december 2014 20:24 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Die bodemmix maakt het dus krokant en voegt - imo - ook een beetje smaak toe. Het is dit zakje:
[ E08710466234629-thumb.jpg]afbeelding ]
quote:Op maandag 1 december 2014 20:25 schreef Bortecinem het volgende:
Ooh en meer creme fraiche. Wacht, ik ga het recept aanpassen voor jou.
Wat is dit....?quote:Op maandag 1 december 2014 20:25 schreef Bortecinem het volgende:
Ooh en meer creme fraiche. Wacht, ik ga het recept aanpassen voor jou.
Haha nee. Amateurquote:Op maandag 1 december 2014 20:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
oh okokmaar wordt het dan geen dikke bodem? Met 3/4 bastogne en dat zakje?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door Bortecinem op 01-12-2014 20:43:32 ]
Jaa, bij jou was het te weing weet je nogg. En ik zei al dat het wss beter is om een ei minder te gebruiken.quote:
ohja dat wilde ik ook net vragen, hoe groot was jouw springvorm? Heb hier verschillende groottes.quote:
Nee, bij het serveren.quote:Op maandag 1 december 2014 20:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Borteeee wanneer doe je de fruittopping erop dan? Na de creme fraiche?
Die ik gebruik is 24 cm.quote:Op maandag 1 december 2014 20:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ohja dat wilde ik ook net vragen, hoe groot was jouw springvorm? Heb hier verschillende groottes.
oh zo, oke okequote:Op maandag 1 december 2014 20:33 schreef Bortecinem het volgende:
https://farm8.staticflickr.com/7490/15716806446_c547665846_z.jpg
Dit is hoe dik de bodem bij mij is, en hoe het eruitziet met de fruittopping.
ja is goedddquote:Op maandag 1 december 2014 20:38 schreef Bortecinem het volgende:
Ik wil wel - net als bij mrstylo - verslag en review enzooo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo dus.
[ Bericht 12% gewijzigd door Bortecinem op 01-12-2014 21:02:10 ]
Heeel makkelijk. Blauwe bessen (en diepvriesframbozen, maar vooral blauwe bessen) inkoken met wat vruchtensap (echt maar een beetje), citroensap en suiker. Daarna door een zeef halen en dan heb je een soort van saus. Deze op de cheesecake doen en daarna nog een keer herhalen als je de creme fraiche laag er op hebt gedaan. Zie de eerste laag als een soort van oefening.quote:Op maandag 1 december 2014 20:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Jaaa dat wil ik, hoe maak ik dat?
Tugce.quote:Op maandag 1 december 2014 20:50 schreef WammesWaggel het volgende:
Deze Turkse heldin, daar hoor je niks over in de Nederlandse media.
http://m.thestar.com/#/ar(...)ment_in_germany.html
Volgens mij is ze door allochtonen vermoord, waren het Duitsers, had je nu massale protesten/rellen in Duitsland.quote:Op maandag 1 december 2014 20:50 schreef WammesWaggel het volgende:
Hij zou haar broer kunnen zijnquote:Op maandag 1 december 2014 20:59 schreef Montelly het volgende:
DAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAG
Alle Turkse kranten staan er vol mee: Adriana Lima trouwt met de Turkse tv-producent Acun Ilıcalı.
[ afbeelding ]
Meisjes ala Adriana gaan juist vaak voor het geld. En Acun heeft moneyzz.quote:Op maandag 1 december 2014 21:12 schreef Crip het volgende:
Nice voor Adriana, beter dan meisjes die alleen voor looks kiezen. Hoewel hij er pretty good uit ziet voor zijn leeftijd.
Dat kan natuurlijk ook. Maar money.. hm ze is beautiful ze kan makkelijk knap en rijk scoren lijkt me.quote:Op maandag 1 december 2014 21:12 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Meisjes ala Adriana gaan juist vaak voor het geld. En Acun heeft moneyzz.
Adriana heeft denk ik meer geldquote:Op maandag 1 december 2014 21:12 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Meisjes ala Adriana gaan juist vaak voor het geld. En Acun heeft moneyzz.
Wel een baas toch? Die man.quote:Op maandag 1 december 2014 20:59 schreef Montelly het volgende:
DAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAG
Alle Turkse kranten staan er vol mee: Adriana Lima trouwt met de Turkse tv-producent Acun Ilıcalı.
[ afbeelding ]
cooool, dankjeequote:Op maandag 1 december 2014 20:52 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Heeel makkelijk. Blauwe bessen (en diepvriesframbozen, maar vooral blauwe bessen) inkoken met wat vruchtensap (echt maar een beetje), citroensap en suiker. Daarna door een zeef halen en dan heb je een soort van saus. Deze op de cheesecake doen en daarna nog een keer herhalen als je de creme fraiche laag er op hebt gedaan. Zie de eerste laag als een soort van oefening.
Pas bij de tweede keer wel op dat je niet te diep in de cheesecake gaat met het stokje. Je moet alleen de swirl in de creme fraiche laag trekken zeg maar. Dus echt met het puntje van het stokje.
Jawelll, dat ook wel. Maar beauty is in the eye of the beholder he. Kan best zijn dat Adriana hem woest aantrekkelijk vind. Lijkt mij sterk dat ze met iemand zou gaan die ze zelf niet aantrekkelijk vind - tenzij het voor the moneyz is.quote:Op maandag 1 december 2014 21:14 schreef Crip het volgende:
[..]
Dat kan natuurlijk ook. Maar money.. hm ze is beautiful ze kan makkelijk knap en rijk scoren lijkt me.
Ik denk het ook. Geld heeft ze waarschijnlijk niet nodig, en ze kan sowieso bijna elke man krijgen die ze wil.quote:Op maandag 1 december 2014 21:21 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Jawelll, dat ook wel. Maar beauty in in the eye of the beholder he. Kan best zijn dat Adriana hem woest aantrekkelijk vind. Lijkt mij sterk dat ze met iemand zou gaan die ze zelf niet aantrekkelijk vind - tenzij het voor the moneyz is.
Daarom.quote:Op maandag 1 december 2014 21:22 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ik denk het ook. Geld heeft ze waarschijnlijk niet nodig, en ze kan sowieso bijna elke man krijgen die ze wil.
Oh dat weer nietquote:Op maandag 1 december 2014 21:19 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Meer dan 1 miljard? Want dat is hoeveel Acun ongeveer heeft.
Zeker. Knapste vrouw ter wereld. Al is dat nu niet meer voor mijquote:Op maandag 1 december 2014 21:22 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ik denk het ook. Geld heeft ze waarschijnlijk niet nodig, en ze kan sowieso bijna elke man krijgen die ze wil.
NWS / Duitsers herdenken hun jonge heldin Tugçequote:Op maandag 1 december 2014 20:50 schreef WammesWaggel het volgende:
Vind haar zeker niet de knapste vrouw ter wereld. Maar wel super knap uiteraard.quote:Op maandag 1 december 2014 21:25 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Zeker. Knapste vrouw ter wereld. Al is dat nu niet meer voor mij
Is kapot moeilijk om te zeggen wie 'de knapste vrouw' ter wereld is. Zijn zoveel prachtige ertussenquote:Op maandag 1 december 2014 21:27 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Vind haar zeker niet de knapste vrouw ter wereld. Maar wel super knap uiteraard.
Tru dat.quote:Op maandag 1 december 2014 21:31 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Is kapot moeilijk om te zeggen wie 'de knapste vrouw' ter wereld is. Zijn zoveel prachtige ertussen
Vrouwen
quote:Op maandag 1 december 2014 21:34 schreef mrstylo het volgende:
[..]
http://instagram.com/p/wCTOICFpl8/
quote:
Not bad.quote:Op maandag 1 december 2014 21:33 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]![]()
B&H / [Centraal] Wie is dit? Wie kent zijn/haar naam?
Kijk meteen weer die buitenlanders op haar foto's reageren als gierenquote:Op maandag 1 december 2014 21:34 schreef mrstylo het volgende:
[..]
http://instagram.com/p/wCTOICFpl8/
Omg ze eet ook kip
http://instagram.com/p/v_q115lptY/
Haha nee. Wilde 'verliefd' overkomen. Dan doe je alsof alles speciaal is aan de gene. Al is het iets heel domsquote:Op maandag 1 december 2014 21:37 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]![]()
Is dat een fetisj van je ofzo?
Gwn dagelijks cheesecake dieet tot je er zwanger uitziet, ben je van dat gezeur af :$quote:Op maandag 1 december 2014 21:40 schreef Bortecinem het volgende:
Alle chick bij mij op werk zijn zwanger en nu krijg ik ook steeds de vraag 'en wanneer jij'.Door die Holanders ook nog.
Ik zie het.quote:Op maandag 1 december 2014 21:40 schreef Crip het volgende:
[..]
Kijk meteen weer die buitenlanders op haar foto's reageren als gieren
Mensen komen nu de hele tijd naar mij met 'wanneer ga JIJ trouwen?' Omdat paar van mijn leeftijdgenoten nu trouwenquote:Op maandag 1 december 2014 21:40 schreef Bortecinem het volgende:
Alle chick bij mij op werk zijn zwanger en nu krijg ik ook steeds de vraag 'en wanneer jij'.Door die Holanders ook nog.
Serieus. Hoe oud zijn ze? Toch niet van jouw leeftijd hè?quote:Op maandag 1 december 2014 21:40 schreef Bortecinem het volgende:
spuit11...BB hype was zooo 2013..quote:
Ik ga niet mee met de schaapies.quote:Op maandag 1 december 2014 21:46 schreef Montelly het volgende:
[..]
spuit11...BB hype was zooo 2013..
Meid, volgens mij horen hipsters juist voor te lopen op de menigte, niet achter.quote:
Aha. Jij valt gewoon onder de 'laggards'quote:
Paar jaar ouder. Rond de 26-28. Maar die ouderen zien ons allemaal als de 'twintigers' denk ik, ook omdat we op werk met elkaar omgaan enzo.quote:Op maandag 1 december 2014 21:44 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Serieus. Hoe oud zijn ze? Toch niet van jouw leeftijd hè?
Maar ik ben dan ook geen hipster maar Crip. Crip is uniek.quote:Op maandag 1 december 2014 21:52 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Meid, volgens mij horen hipsters juist voor te lopen op de menigte, niet achter.
Misschien kan Borte je een cursusje geven.
Erg he.quote:Op maandag 1 december 2014 21:44 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Mensen komen nu de hele tijd naar mij met 'wanneer ga JIJ trouwen?' Omdat paar van mijn leeftijdgenoten nu trouwen
Al is het voor jullie vrouwen wel erger.quote:
Wanneer ben je uitgerekend? een jongetje of een meisje? wilt U zitten, ik kan staanquote:Op maandag 1 december 2014 21:43 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Gwn dagelijks cheesecake dieet tot je er zwanger uitziet, ben je van dat gezeur af :$
Nee, maar dit wel:quote:
Kim K is om te geilen. Mannen gaan die niet krijgen.quote:Op maandag 1 december 2014 21:59 schreef Unlabeled het volgende:
Dag jongetjes. Is uiterlijk van groot belang voor jullie? Waar kijken jullie naar wanneer het om relatiemateriaal gaat? Vinden jullie het trouwens niet afstotelijk als een vrouw zo pronkt met haar uiterlijk? Af en toe een selfie is oke, maar een instagramaccount dat draait om "kijk mij elke dag mooi zijn"![]()
En wat vinden jullie mooi aan Kim Kardashian types? Echt een aparte smaak hebben jullie heren hoor. Ik begrijp er niks van.
Vrij standaard verhaal volgens mij: uiterlijk doet er zeker toe, maar voor een relatie is innerlijk het belangrijkste.quote:Op maandag 1 december 2014 21:59 schreef Unlabeled het volgende:
Dag jongetjes. Is uiterlijk van groot belang voor jullie? Waar kijken jullie naar wanneer het om relatiemateriaal gaat?
Als het zo extreem is vind ik dat zeker afstotelijk.quote:Vinden jullie het trouwens niet afstotelijk als een vrouw zo pronkt met haar uiterlijk? Af en toe een selfie is oke, maar een instagramaccount dat draait om "kijk mij elke dag mooi zijn"![]()
Zoals Stimo zegt, gewoon om op te geilen. Qua innerlijk lijkt het me sowieso niks.quote:En wat vinden jullie mooi aan Kim Kardashian types? Echt een aparte smaak hebben jullie heren hoor. Ik begrijp er niks van.
Mwah zo spannend is ze nietquote:Op maandag 1 december 2014 22:04 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Kim K is om te geilen. Mannen gaan die niet krijgen.
Ja, is belangrijk.quote:Op maandag 1 december 2014 21:59 schreef Unlabeled het volgende:
Dag jongetjes. Is uiterlijk van groot belang voor jullie? Waar kijken jullie naar wanneer het om relatiemateriaal gaat? Vinden jullie het trouwens niet afstotelijk als een vrouw zo pronkt met haar uiterlijk? Af en toe een selfie is oke, maar een instagramaccount dat draait om "kijk mij elke dag mooi zijn"![]()
En wat vinden jullie mooi aan Kim Kardashian types? Echt een aparte smaak hebben jullie heren hoor. Ik begrijp er niks van.
kom trouwen danquote:Op maandag 1 december 2014 21:44 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Mensen komen nu de hele tijd naar mij met 'wanneer ga JIJ trouwen?' Omdat paar van mijn leeftijdgenoten nu trouwen
Veel vragen. Ff proberen allemaal te beantwoorden.quote:Op maandag 1 december 2014 21:59 schreef Unlabeled het volgende:
Ik begrijp sowieso niet waarom mensen het nodig vinden om zich met dat soort zaken te bemoeien.quote:Op maandag 1 december 2014 21:55 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Paar jaar ouder. Rond de 26-28. Maar die ouderen zien ons allemaal als de 'twintigers' denk ik, ook omdat we op werk met elkaar omgaan enzo.
Maar serieus zeker 6 collega's van die leeftijd zijn zwanger of hebben net een kind gekregen.
Aandachtfetisjist.quote:Op maandag 1 december 2014 21:56 schreef Crip het volgende:
[..]
Maar ik ben dan ook geen hipster maar Crip. Crip is uniek.
Haha beta zonder baard gespotquote:Op maandag 1 december 2014 22:08 schreef mrstylo het volgende:
Jullie vrouwen vallen toch ook op mannen met baarden. Daar snap ik dus weer niks van
quote:
Ik drink geen alcoholquote:Op maandag 1 december 2014 22:13 schreef Weissman het volgende:
hey mrstylo moet je ID laten zien als je alcohol koopt![]()
Ja, het kan een dealbreaker zijn.quote:Op maandag 1 december 2014 21:59 schreef Unlabeled het volgende:
Dag jongetjes. Is uiterlijk van groot belang voor jullie?
Naar haar persoonlijkheid. Dat ze geen leeghoofd is; geen pronker; vrijgevig; aardig in haar woorden; dapper enz. Ik kijk gewoon of ze de kardinale deugden beheert, dat ze een goed mens isquote:Waar kijken jullie naar wanneer het om relatiemateriaal gaat?
Ik vind niets mooi aan Kim Kardashian. Kim Kardashian is een goed voorbeeld van een persoon waar ik totaal niets mee te maken wil hebben.quote:Vinden jullie het trouwens niet afstotelijk als een vrouw zo pronkt met haar uiterlijk? Af en toe een selfie is oke, maar een instagramaccount dat draait om "kijk mij elke dag mooi zijn"![]()
Baarden zijn altijd stoer.quote:Op maandag 1 december 2014 22:12 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Paar maanden geleden was dat 'the thing'
Ish cultuur.quote:Op maandag 1 december 2014 22:08 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ik begrijp sowieso niet waarom mensen het nodig vinden om zich met dat soort zaken te bemoeien.
Ik ook niet. Waarschijnlijk de reden dat er mij nooit is gevraagd om mijn ID te laten zien.quote:
Hier doen ze het wel.quote:Op maandag 1 december 2014 22:20 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ik ook niet. Waarschijnlijk de reden dat er mij nooit is gevraagd om mijn ID te laten zien.
Niet dat iemand dat tegenwoordig zou doen.
Uiterlijk dus wel? Ik vind haar trashy.quote:Op maandag 1 december 2014 22:05 schreef Deuce92 het volgende:
Zoals Stimo zegt, gewoon om op te geilen. Qua innerlijk lijkt het me sowieso niks.
Als je moest kiezen he... zou je dan liever voor een schattige vrouw gaan of eentje die sex appeal heeft (innerlijk buiten beschouwing gelaten).quote:Op maandag 1 december 2014 22:07 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Ja, is belangrijk.
Zelf ga ik voor een leuke vrouw en geen model.
Verzorgde, opgewekte en gezonde uitstraling daar ga ik voor.
Pronken begrijp ik zelf niet zo.
Kim K is een freak en lijkt mij onaardig, er zijn aantrekkelijkere pr0nvrouwen.
Ik niet. Uiterlijk is niet belangrijk voor me, tenzij de desbetreffende man ontiegelijk lelijk is.quote:Op maandag 1 december 2014 22:08 schreef mrstylo het volgende:
Jullie vrouwen vallen toch ook op mannen met baarden. Daar snap ik dus weer niks van
Heb je wel gelijk in. Maar ik vind dat niet per se een afknapper. Qua uiterlijk heb ik een nogal brede smaak.quote:Op maandag 1 december 2014 22:23 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Uiterlijk dus wel? Ik vind haar trashy.
quote:Op maandag 1 december 2014 22:23 schreef Unlabeled het volgende:
..... Uiterlijk is niet belangrijk voor me, tenzij ontiegelijk lelijk......
quote:Op maandag 1 december 2014 22:13 schreef Crip het volgende:
Baarden.
Jelly op die snor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat is 'ontiegelijk lelijk' voor jou?quote:Op maandag 1 december 2014 22:23 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Uiterlijk dus wel? Ik vind haar trashy.
[..]
Als je moest kiezen he... zou je dan liever voor een schattige vrouw gaan of eentje die sex appeal heeft (innerlijk buiten beschouwing gelaten).
[..]
Ik niet. Uiterlijk is niet belangrijk voor me, tenzij de desbetreffende man ontiegelijk lelijk is.
Sjongejongejonge...quote:Op maandag 1 december 2014 22:17 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Ja, het kan een dealbreaker zijn.
Inderdaad! Ik zou dat soort overdreven make-up dozen niet eens als vriendin willen.quote:Ik vind niets mooi aan Kim Kardashian. Kim Kardashian is een goed voorbeeld van een persoon waar ik totaal niets mee te maken wil hebben.
Want jij valt op mannen ongeacht hun uiterlijk?quote:
Het zijn gewoon vrouwen. Naar vrouwen moet je niet luisteren.quote:Op maandag 1 december 2014 22:29 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Zijn gewoon Hollanders die dit vragen he.
Het zijn dus mannen die het vragen!quote:Op maandag 1 december 2014 22:30 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Het zijn gewoon vrouwen. Naar vrouwen moet je niet luisteren.
quote:Op maandag 1 december 2014 22:30 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Het zijn gewoon vrouwen. Naar vrouwen moet je niet luisteren.
Die plagen je gewoonquote:Op maandag 1 december 2014 22:31 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Het zijn dus mannen die het vragen!
Ja, maar dat is haar eigen uiterlijk.quote:Op maandag 1 december 2014 22:29 schreef Bortecinem het volgende:
Uiterlijk is niet zo belangrijk voor je maar je wilt wel je lippen laten opspuiten en je neus laten doen. Uhuu
Beetje dit idee:quote:Op maandag 1 december 2014 22:27 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Wat is 'ontiegelijk lelijk' voor jou?
Was een grapje tog.quote:Op maandag 1 december 2014 22:28 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Want jij valt op mannen ongeacht hun uiterlijk?
Dude. Wrm zo? Zo kom je onzeker overquote:Op maandag 1 december 2014 22:27 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Sjongejongejonge...
[..]
Inderdaad! Ik zou dat soort overdreven make-up dozen niet eens als vriendin willen.
Het is toch apart dat haar eigen uiterlijk wel belangrijk is, zo belangrijk dat ze plastische chirurgie overweegt, maar dat die van haar partner er niet toe doet? Ik snap dat niet zo.quote:Op maandag 1 december 2014 22:31 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ja, maar dat is haar eigen uiterlijk.
Ik ken geen vrouw onder de 25, die niet onzeker is over zichzelf. Dus verbergen is zinloosquote:Op maandag 1 december 2014 22:32 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dude. Wrm zo? Zo kom je onzeker over
Die je niet wilt delen met mijquote:Op maandag 1 december 2014 22:35 schreef Bortecinem het volgende:
Ik zou als ik mezelf heel mooi vond ook mijn instagram account vol spammen met selfies.
En dan anderen afvallen die er beter uitzien? ?quote:Op maandag 1 december 2014 22:34 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Ik ken geen vrouw onder de 25, die niet onzeker is over zichzelf. Dus verbergen is zinloos
Ja, dit.quote:Op maandag 1 december 2014 22:36 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Volgens mij mag er juist niemand aan jouw privé komen.
Ik had nog water bij de wijn gedaan, maar niks...quote:Op maandag 1 december 2014 22:36 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
ZEG HET HEM. BOEMMMM.quote:Op maandag 1 december 2014 22:36 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Mensen die geen greintje onzekerheid bezitten daar zit een steekje bij los, het laat je tenminste nadenken over jezelf en de dingen die je doetquote:Op maandag 1 december 2014 22:34 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Ik ken geen vrouw onder de 25, die niet onzeker is over zichzelf. Dus verbergen is zinloos
Ik heb 27 foto's op insta, waarvan 8 selfies/foto's van mezelf. Dus je hebt er toch niks aan.quote:Op maandag 1 december 2014 22:38 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik had nog water bij de wijn gedaan, maar niks...
quote:Op maandag 1 december 2014 22:40 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Mensen die geen greintje onzekerheid bezitten daar zit een steekje bij los, het laat je tenminste nadenken over jezelf en de dingen die je doet
Vraagje. Vind je andere vrouwen ook mooier als ze 'skinny bitches' zijn?quote:Op maandag 1 december 2014 22:41 schreef Bortecinem het volgende:
Als ik ooit een skinny bitch word komen er meer.
Wel veel. Ik heb er maar 7. Waarvan 2,5 selfies/foto's van mezelf.quote:Op maandag 1 december 2014 22:41 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik heb 27 foto's op insta, waarvan 8 selfies/foto's van mezelf. Dus je hebt er toch niks aan.
Als ik ooit een skinny bitch word komen er meer.
Je gebruikt het eignelijk dus alleen om mooie vrouwen te stalken?quote:Op maandag 1 december 2014 22:42 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Wel veel. Ik heb er maar 7. Waarvan 2,5 selfies/foto's van mezelf.
Ja moet ff wennen toch na jarenlang ONZ vroegah :$quote:Op maandag 1 december 2014 22:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]wow je eerste serieuze post
Nee. Ik volg ook klasgenoten.quote:Op maandag 1 december 2014 22:43 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Je gebruikt het eignelijk dus alleen om mooie vrouwen te stalken?
Zelfs Mandela zou haar doenquote:Op maandag 1 december 2014 22:44 schreef Montelly het volgende:
ook Yo is lekker gewoon gebleven
[ afbeelding ]
af en toe een wisdom qoute, ja togg
[ afbeelding ]
Wat enorm belangrijk is, is dat zij degelijke werpheupen heeft. Mijn superieure genen moeten natuurlijk wel een goede moederschip hebben. Bedoel, je wil natuurlijk niet hebben dat de placenta er niet uit wil en door de gynacoloog eruit moet getrokken worden.quote:Op maandag 1 december 2014 21:59 schreef Unlabeled het volgende:
Mooie post. Daar kan ik me absoluut in vinden.quote:Op maandag 1 december 2014 22:40 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Mensen die geen greintje onzekerheid bezitten daar zit een steekje bij los, het laat je tenminste nadenken over jezelf en de dingen die je doet
Ligt er aan wat voor figuur ze hebben. Vrouwen die al het vet op hun kont en tieten opslaan kunnen heel mooi zijn met een maatje meer, andere niet. Maar die vrouwen zijn een extreme minderheid en meestal vind ik slank/dun mooier dan chubby.quote:Op maandag 1 december 2014 22:42 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Vraagje. Vind je andere vrouwen ook mooier als ze 'skinny bitches' zijn?
Ongeveer 36% van jouw foto's zijn selfies, en van de mijne is dat 29%. Conclusie, jij bent een grotere aandachtshoer.quote:Op maandag 1 december 2014 22:42 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Wel veel. Ik heb er maar 7. Waarvan 2,5 selfies/foto's van mezelf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |