abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_147202380
quote:
1s.gif Op maandag 1 december 2014 21:44 schreef mrstylo het volgende:

[..]

Mensen komen nu de hele tijd naar mij met 'wanneer ga JIJ trouwen?' Omdat paar van mijn leeftijdgenoten nu trouwen :r
Erg he. :(
pi_147202477
IS DIT EEN GRAP
pi_147202487
quote:
0s.gif Op maandag 1 december 2014 21:56 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Erg he. :(
Al is het voor jullie vrouwen wel erger. :')

Maar bij ons mannen denken ze gewoon na een tijdje dat je 'gay' bent ofzo :')
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
pi_147202491
quote:
1s.gif Op maandag 1 december 2014 21:43 schreef JanPiraat het volgende:

[..]

Gwn dagelijks cheesecake dieet tot je er zwanger uitziet, ben je van dat gezeur af :$
Wanneer ben je uitgerekend? een jongetje of een meisje? wilt U zitten, ik kan staan

:P
pi_147202510
quote:
0s.gif Op maandag 1 december 2014 21:58 schreef Stimorol- het volgende:
IS DIT EEN GRAP
Nee, maar dit wel:
Klop klop
pi_147202543
Dag jongetjes. Is uiterlijk van groot belang voor jullie? Waar kijken jullie naar wanneer het om relatiemateriaal gaat? Vinden jullie het trouwens niet afstotelijk als een vrouw zo pronkt met haar uiterlijk? Af en toe een selfie is oke, maar een instagramaccount dat draait om "kijk mij elke dag mooi zijn" :N

En wat vinden jullie mooi aan Kim Kardashian types? Echt een aparte smaak hebben jullie heren hoor. Ik begrijp er niks van. ;(
pi_147202554
quote:
1s.gif Op maandag 1 december 2014 21:59 schreef mrstylo het volgende:

[..]

Nee, maar dit wel:
Klop klop
Trouwt Adrianna echt met hem? ):O
pi_147202789
quote:
0s.gif Op maandag 1 december 2014 21:59 schreef Unlabeled het volgende:
Dag jongetjes. Is uiterlijk van groot belang voor jullie? Waar kijken jullie naar wanneer het om relatiemateriaal gaat? Vinden jullie het trouwens niet afstotelijk als een vrouw zo pronkt met haar uiterlijk? Af en toe een selfie is oke, maar een instagramaccount dat draait om "kijk mij elke dag mooi zijn" :N

En wat vinden jullie mooi aan Kim Kardashian types? Echt een aparte smaak hebben jullie heren hoor. Ik begrijp er niks van. ;(
Kim K is om te geilen. Mannen gaan die niet krijgen.
pi_147202838
quote:
Dag jongetjes. Is uiterlijk van groot belang voor jullie? Waar kijken jullie naar wanneer het om relatiemateriaal gaat?
Vrij standaard verhaal volgens mij: uiterlijk doet er zeker toe, maar voor een relatie is innerlijk het belangrijkste.
quote:
Vinden jullie het trouwens niet afstotelijk als een vrouw zo pronkt met haar uiterlijk? Af en toe een selfie is oke, maar een instagramaccount dat draait om "kijk mij elke dag mooi zijn" :N
Als het zo extreem is vind ik dat zeker afstotelijk.
quote:
Zoals Stimo zegt, gewoon om op te geilen. Qua innerlijk lijkt het me sowieso niks.
pi_147202912
quote:
1s.gif Op maandag 1 december 2014 22:04 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Kim K is om te geilen. Mannen gaan die niet krijgen.
Mwah zo spannend is ze niet
pi_147202933
quote:

Ja, is belangrijk.
Zelf ga ik voor een leuke vrouw en geen model.
Verzorgde, opgewekte en gezonde uitstraling daar ga ik voor.
Pronken begrijp ik zelf niet zo.
Kim K is een freak en lijkt mij onaardig, er zijn aantrekkelijkere pr0nvrouwen.
pi_147202976
quote:
1s.gif Op maandag 1 december 2014 21:44 schreef mrstylo het volgende:

[..]

Mensen komen nu de hele tijd naar mij met 'wanneer ga JIJ trouwen?' Omdat paar van mijn leeftijdgenoten nu trouwen :r
kom trouwen dan
Op maandag 3 november 2014 23:52 schreef Peunage het volgende:
LEAVE KB ALONE.
pi_147202982
quote:

Veel vragen. Ff proberen allemaal te beantwoorden.
Voor mij is innerlijk heel belangrijk. Ik word bijvoorbeeld nooit verliefd op alleen uiterlijk. Iets als gedrag heeft daar gewoon veel invloed op. Wanneer iemand een 'bitch' is, kan ik er gewoon heel snel op afknappen.

En pronkerige vrouwen is zeker niet aantrekkelijk. Dat heeft zoveel aandacht nodig, dat ik het zelf niet vertrouw. :@ Maar veel foto's op insta is toch erg? Gaat alleen om wat voor foto's.

Maar Kim West is gewoon sexy. Jullie vrouwen vallen toch ook op mannen met baarden. Daar snap ik dus weer niks van :P
pi_147202995
quote:
0s.gif Op maandag 1 december 2014 21:55 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Paar jaar ouder. Rond de 26-28. Maar die ouderen zien ons allemaal als de 'twintigers' denk ik, ook omdat we op werk met elkaar omgaan enzo.

Maar serieus zeker 6 collega's van die leeftijd zijn zwanger of hebben net een kind gekregen. :')
Ik begrijp sowieso niet waarom mensen het nodig vinden om zich met dat soort zaken te bemoeien. :')
pi_147203007
quote:
0s.gif Op maandag 1 december 2014 21:56 schreef Crip het volgende:

[..]

Maar ik ben dan ook geen hipster maar Crip. Crip is uniek. ;)
Aandachtfetisjist. :6
pi_147203049
quote:
1s.gif Op maandag 1 december 2014 22:08 schreef mrstylo het volgende:
Jullie vrouwen vallen toch ook op mannen met baarden. Daar snap ik dus weer niks van :P
Haha beta zonder baard gespot :D
pi_147203123
quote:
10s.gif Op maandag 1 december 2014 22:10 schreef Weissman het volgende:

[..]

pi_147203134
quote:
10s.gif Op maandag 1 december 2014 22:09 schreef Deuce92 het volgende:

[..]

Aandachtfetisjist. :6
:9 :* :9
pi_147203155
quote:

[..]

_O-

Paar maanden geleden was dat 'the thing'
pi_147203179
quote:

[..]

pi_147203208
Baarden. O+
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_147203223
hey mrstylo moet je ID laten zien als je alcohol koopt :') _O-
pi_147203316
quote:
0s.gif Op maandag 1 december 2014 22:13 schreef Weissman het volgende:
hey mrstylo moet je ID laten zien als je alcohol koopt :') _O-
Ik drink geen alcohol :{w
pi_147203379
quote:
Dag jongetjes. Is uiterlijk van groot belang voor jullie?
Ja, het kan een dealbreaker zijn.
quote:
Waar kijken jullie naar wanneer het om relatiemateriaal gaat?
Naar haar persoonlijkheid. Dat ze geen leeghoofd is; geen pronker; vrijgevig; aardig in haar woorden; dapper enz. Ik kijk gewoon of ze de kardinale deugden beheert, dat ze een goed mens is :@
quote:
Vinden jullie het trouwens niet afstotelijk als een vrouw zo pronkt met haar uiterlijk? Af en toe een selfie is oke, maar een instagramaccount dat draait om "kijk mij elke dag mooi zijn" :N

Ik vind niets mooi aan Kim Kardashian. Kim Kardashian is een goed voorbeeld van een persoon waar ik totaal niets mee te maken wil hebben.
Croce e delizia cor. Misterioso, Misterioso altero, croce e delizia al cor.
pi_147203397
quote:
1s.gif Op maandag 1 december 2014 22:16 schreef mrstylo het volgende:

[..]

Ik drink geen alcohol :{w
_O_
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')