Erg he.quote:Op maandag 1 december 2014 21:44 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Mensen komen nu de hele tijd naar mij met 'wanneer ga JIJ trouwen?' Omdat paar van mijn leeftijdgenoten nu trouwen
Al is het voor jullie vrouwen wel erger.quote:
Wanneer ben je uitgerekend? een jongetje of een meisje? wilt U zitten, ik kan staanquote:Op maandag 1 december 2014 21:43 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Gwn dagelijks cheesecake dieet tot je er zwanger uitziet, ben je van dat gezeur af :$
Nee, maar dit wel:quote:
Kim K is om te geilen. Mannen gaan die niet krijgen.quote:Op maandag 1 december 2014 21:59 schreef Unlabeled het volgende:
Dag jongetjes. Is uiterlijk van groot belang voor jullie? Waar kijken jullie naar wanneer het om relatiemateriaal gaat? Vinden jullie het trouwens niet afstotelijk als een vrouw zo pronkt met haar uiterlijk? Af en toe een selfie is oke, maar een instagramaccount dat draait om "kijk mij elke dag mooi zijn"![]()
En wat vinden jullie mooi aan Kim Kardashian types? Echt een aparte smaak hebben jullie heren hoor. Ik begrijp er niks van.
Vrij standaard verhaal volgens mij: uiterlijk doet er zeker toe, maar voor een relatie is innerlijk het belangrijkste.quote:Op maandag 1 december 2014 21:59 schreef Unlabeled het volgende:
Dag jongetjes. Is uiterlijk van groot belang voor jullie? Waar kijken jullie naar wanneer het om relatiemateriaal gaat?
Als het zo extreem is vind ik dat zeker afstotelijk.quote:Vinden jullie het trouwens niet afstotelijk als een vrouw zo pronkt met haar uiterlijk? Af en toe een selfie is oke, maar een instagramaccount dat draait om "kijk mij elke dag mooi zijn"![]()
Zoals Stimo zegt, gewoon om op te geilen. Qua innerlijk lijkt het me sowieso niks.quote:En wat vinden jullie mooi aan Kim Kardashian types? Echt een aparte smaak hebben jullie heren hoor. Ik begrijp er niks van.
Mwah zo spannend is ze nietquote:Op maandag 1 december 2014 22:04 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Kim K is om te geilen. Mannen gaan die niet krijgen.
Ja, is belangrijk.quote:Op maandag 1 december 2014 21:59 schreef Unlabeled het volgende:
Dag jongetjes. Is uiterlijk van groot belang voor jullie? Waar kijken jullie naar wanneer het om relatiemateriaal gaat? Vinden jullie het trouwens niet afstotelijk als een vrouw zo pronkt met haar uiterlijk? Af en toe een selfie is oke, maar een instagramaccount dat draait om "kijk mij elke dag mooi zijn"![]()
En wat vinden jullie mooi aan Kim Kardashian types? Echt een aparte smaak hebben jullie heren hoor. Ik begrijp er niks van.
kom trouwen danquote:Op maandag 1 december 2014 21:44 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Mensen komen nu de hele tijd naar mij met 'wanneer ga JIJ trouwen?' Omdat paar van mijn leeftijdgenoten nu trouwen
Veel vragen. Ff proberen allemaal te beantwoorden.quote:Op maandag 1 december 2014 21:59 schreef Unlabeled het volgende:
Ik begrijp sowieso niet waarom mensen het nodig vinden om zich met dat soort zaken te bemoeien.quote:Op maandag 1 december 2014 21:55 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Paar jaar ouder. Rond de 26-28. Maar die ouderen zien ons allemaal als de 'twintigers' denk ik, ook omdat we op werk met elkaar omgaan enzo.
Maar serieus zeker 6 collega's van die leeftijd zijn zwanger of hebben net een kind gekregen.
Aandachtfetisjist.quote:Op maandag 1 december 2014 21:56 schreef Crip het volgende:
[..]
Maar ik ben dan ook geen hipster maar Crip. Crip is uniek.
Haha beta zonder baard gespotquote:Op maandag 1 december 2014 22:08 schreef mrstylo het volgende:
Jullie vrouwen vallen toch ook op mannen met baarden. Daar snap ik dus weer niks van
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik drink geen alcoholquote:Op maandag 1 december 2014 22:13 schreef Weissman het volgende:
hey mrstylo moet je ID laten zien als je alcohol koopt![]()
Ja, het kan een dealbreaker zijn.quote:Op maandag 1 december 2014 21:59 schreef Unlabeled het volgende:
Dag jongetjes. Is uiterlijk van groot belang voor jullie?
Naar haar persoonlijkheid. Dat ze geen leeghoofd is; geen pronker; vrijgevig; aardig in haar woorden; dapper enz. Ik kijk gewoon of ze de kardinale deugden beheert, dat ze een goed mens isquote:Waar kijken jullie naar wanneer het om relatiemateriaal gaat?
Ik vind niets mooi aan Kim Kardashian. Kim Kardashian is een goed voorbeeld van een persoon waar ik totaal niets mee te maken wil hebben.quote:Vinden jullie het trouwens niet afstotelijk als een vrouw zo pronkt met haar uiterlijk? Af en toe een selfie is oke, maar een instagramaccount dat draait om "kijk mij elke dag mooi zijn"![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |