Je gaat weer cheesecake bakken?quote:Op maandag 1 december 2014 19:46 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Mwah close, niet helemaal.
Meer zeg ik nieeeet.
Geen van beidequote:Op maandag 1 december 2014 19:55 schreef Montelly het volgende:
[..]
Je hebt baard en je hebt Nederlandse flasbaardje. Which one?
Goodluck. Heb je applicatie op je computer of leer je via boeken?quote:
Flas ja?quote:Op maandag 1 december 2014 19:55 schreef Montelly het volgende:
[..]
Je hebt baard en je hebt Nederlandse flasbaardje. Which one?
Schaamhaar op je face klinkt niet zo netjes:quote:
Zelfde recept als die van styloo maar dan een ei minder en iets meer slagroom (ONGEKLOPTE).quote:Op maandag 1 december 2014 20:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
mag ik je basic simple cheesecake recept ook?![]()
waar vind ik die?quote:Op maandag 1 december 2014 20:04 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Zelfde recept als die van styloo maar dan een ei minder en iets meer slagroom (ONGEKLOPTE).
Hij bedoelt denk vlasquote:Op maandag 1 december 2014 20:03 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Schaamhaar op je face klinkt niet zo netjes:
[ afbeelding ]
Je bent net als Crip, je wilt gewoon aandacht! Alle vrouwen, allemaal hetzelfde..quote:Op maandag 1 december 2014 20:06 schreef Bortecinem het volgende:
Niks met rijlessen of auto mensen en verder zeg ik ECHT NIKS MEER.
quote:Op maandag 1 december 2014 20:06 schreef Bortecinem het volgende:
Niks met rijlessen of auto mensen en verder zeg ik ECHT NIKS MEER.
stylo zag hem niet...weet niet wat grappiger is nuquote:
Ik hielp je nog.quote:Op maandag 1 december 2014 20:08 schreef Montelly het volgende:
[..]
stylo zag hem niet...weet niet wat grappiger is nu
thanksss bortyshquote:Op maandag 1 december 2014 20:08 schreef Bortecinem het volgende:
kabe
GC / Turken op FOK! #1208 - HEB JE OUDERS LIEF OK
Ik zou gewoon alles doen wat op het recept staat, maar dan 250ml geklopte slagroom gebruikenquote:
quote:
Sukkel.quote:Op maandag 1 december 2014 20:12 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik zou gewoon alles doen wat op het recept staat, maar dan 250ml geklopte slagroom gebruiken
http://en.wikipedia.org/w(...)#Season_4_.282014.29quote:
Meestal is die bij ons binnen vier dagen op. De bodem wordt dan wel zachter.quote:Op maandag 1 december 2014 20:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]okeeee
Hoe lang blijft zo'n cheesecake goed eigenlijk? Ga hem maandag maken denk ik, na mn toets.
JAWOHL DAMENS UND HERREN IK HEB WEER EEN TOETSSSSS
vijf-zes.quote:Op maandag 1 december 2014 20:14 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Meestal is die bij ons binnen vier dagen op. De bodem wordt dan wel zachter.
Voor hoeveel personen ga je maken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |