Oliebol is zwaar op de maag ja.quote:Op maandag 1 december 2014 19:30 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Jaa sowieso.
Nu even de oliebollen laten zakken.
Even serieus ik maak echt lekkere oliebollen.
Oliebollen zijn dan ook de ultieme vetmaker imo. Vet gecombineerd met zuivel en wit deeg.quote:Op maandag 1 december 2014 19:33 schreef Che_ het volgende:
[..]
Oliebol is zwaar op de maag ja.
Vorig jaar had ik bij een paar verschillende plekken en die waren allemaal goor en snel misselijkmakend.
why so?quote:Op maandag 1 december 2014 19:37 schreef Montelly het volgende:
Ik ga nu echt door een fuckedup periode met mn baard mennn..
kriebeltquote:
sowieso, af en toen een grapje op werk..quote:
Toets voor schoolquote:Op maandag 1 december 2014 19:39 schreef Bortecinem het volgende:
Mensen ik heb een beetje een belangrijke stap gezet en heb daardoor vrijdag iets belangrijks en ben zenuwachtig en ik wil niet vertellen wat het is want dan ga ik het jinxen en heb daarom afleiding nodig en ben daarom nu aan het fokken en oliebollen eten enzo terwijl ik afleiding ergens anders zou moeten zoeken ufff
Dus toch Tinder... Be safequote:Op maandag 1 december 2014 19:39 schreef Bortecinem het volgende:
Mensen ik heb een beetje een belangrijke stap gezet en heb daardoor vrijdag iets belangrijks en ben zenuwachtig en ik wil niet vertellen wat het is want dan ga ik het jinxen en heb daarom afleiding nodig en ben daarom nu aan het fokken en oliebollen eten enzo terwijl ik afleiding ergens anders zou moeten zoeken ufff
Mag ik gokken?quote:Op maandag 1 december 2014 19:39 schreef Bortecinem het volgende:
Heb dat ook steeds ja. Denken steeds dat ik een terrorist ben, door mijn baardquote:Op maandag 1 december 2014 19:42 schreef Montelly het volgende:
[..]
sowieso, af en toen een grapje op werk..
"....heeeey, jullie moeten niet denken dat ik aan het radicaliseren ben he...hé? "..
he-he-he en dan op zon boer met kiespijn lachje erbij.
Heb jij een baard?quote:Op maandag 1 december 2014 19:46 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Heb dat ook steeds ja. Denken steeds dat ik een terrorist ben, door mijn baard
Je hebt baard en je hebt Nederlandse flasbaardje. Which one?quote:
Theorie rijbewijs hahahaquote:Op maandag 1 december 2014 19:46 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Mwah close, niet helemaal.
Meer zeg ik nieeeet.
Je gaat weer cheesecake bakken?quote:Op maandag 1 december 2014 19:46 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Mwah close, niet helemaal.
Meer zeg ik nieeeet.
Geen van beidequote:Op maandag 1 december 2014 19:55 schreef Montelly het volgende:
[..]
Je hebt baard en je hebt Nederlandse flasbaardje. Which one?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |