Oliebol is zwaar op de maag ja.quote:Op maandag 1 december 2014 19:30 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Jaa sowieso.
Nu even de oliebollen laten zakken.
Even serieus ik maak echt lekkere oliebollen.
Oliebollen zijn dan ook de ultieme vetmaker imo. Vet gecombineerd met zuivel en wit deeg.quote:Op maandag 1 december 2014 19:33 schreef Che_ het volgende:
[..]
Oliebol is zwaar op de maag ja.
Vorig jaar had ik bij een paar verschillende plekken en die waren allemaal goor en snel misselijkmakend.
why so?quote:Op maandag 1 december 2014 19:37 schreef Montelly het volgende:
Ik ga nu echt door een fuckedup periode met mn baard mennn..
kriebeltquote:
sowieso, af en toen een grapje op werk..quote:
Toets voor schoolquote:Op maandag 1 december 2014 19:39 schreef Bortecinem het volgende:
Mensen ik heb een beetje een belangrijke stap gezet en heb daardoor vrijdag iets belangrijks en ben zenuwachtig en ik wil niet vertellen wat het is want dan ga ik het jinxen en heb daarom afleiding nodig en ben daarom nu aan het fokken en oliebollen eten enzo terwijl ik afleiding ergens anders zou moeten zoeken ufff
Dus toch Tinder... Be safequote:Op maandag 1 december 2014 19:39 schreef Bortecinem het volgende:
Mensen ik heb een beetje een belangrijke stap gezet en heb daardoor vrijdag iets belangrijks en ben zenuwachtig en ik wil niet vertellen wat het is want dan ga ik het jinxen en heb daarom afleiding nodig en ben daarom nu aan het fokken en oliebollen eten enzo terwijl ik afleiding ergens anders zou moeten zoeken ufff
Mag ik gokken?quote:Op maandag 1 december 2014 19:39 schreef Bortecinem het volgende:
Heb dat ook steeds ja. Denken steeds dat ik een terrorist ben, door mijn baardquote:Op maandag 1 december 2014 19:42 schreef Montelly het volgende:
[..]
sowieso, af en toen een grapje op werk..
"....heeeey, jullie moeten niet denken dat ik aan het radicaliseren ben he...hé? "..
he-he-he en dan op zon boer met kiespijn lachje erbij.
Heb jij een baard?quote:Op maandag 1 december 2014 19:46 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Heb dat ook steeds ja. Denken steeds dat ik een terrorist ben, door mijn baard
Je hebt baard en je hebt Nederlandse flasbaardje. Which one?quote:
Theorie rijbewijs hahahaquote:Op maandag 1 december 2014 19:46 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Mwah close, niet helemaal.
Meer zeg ik nieeeet.
Je gaat weer cheesecake bakken?quote:Op maandag 1 december 2014 19:46 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Mwah close, niet helemaal.
Meer zeg ik nieeeet.
Geen van beidequote:Op maandag 1 december 2014 19:55 schreef Montelly het volgende:
[..]
Je hebt baard en je hebt Nederlandse flasbaardje. Which one?
Goodluck. Heb je applicatie op je computer of leer je via boeken?quote:
Flas ja?quote:Op maandag 1 december 2014 19:55 schreef Montelly het volgende:
[..]
Je hebt baard en je hebt Nederlandse flasbaardje. Which one?
Schaamhaar op je face klinkt niet zo netjes:quote:
Zelfde recept als die van styloo maar dan een ei minder en iets meer slagroom (ONGEKLOPTE).quote:Op maandag 1 december 2014 20:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
mag ik je basic simple cheesecake recept ook?![]()
waar vind ik die?quote:Op maandag 1 december 2014 20:04 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Zelfde recept als die van styloo maar dan een ei minder en iets meer slagroom (ONGEKLOPTE).
Hij bedoelt denk vlasquote:Op maandag 1 december 2014 20:03 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Schaamhaar op je face klinkt niet zo netjes:
[ afbeelding ]
Je bent net als Crip, je wilt gewoon aandacht! Alle vrouwen, allemaal hetzelfde..quote:Op maandag 1 december 2014 20:06 schreef Bortecinem het volgende:
Niks met rijlessen of auto mensen en verder zeg ik ECHT NIKS MEER.
quote:Op maandag 1 december 2014 20:06 schreef Bortecinem het volgende:
Niks met rijlessen of auto mensen en verder zeg ik ECHT NIKS MEER.
stylo zag hem niet...weet niet wat grappiger is nuquote:
Ik hielp je nog.quote:Op maandag 1 december 2014 20:08 schreef Montelly het volgende:
[..]
stylo zag hem niet...weet niet wat grappiger is nu
thanksss bortyshquote:Op maandag 1 december 2014 20:08 schreef Bortecinem het volgende:
kabe
GC / Turken op FOK! #1208 - HEB JE OUDERS LIEF OK
Ik zou gewoon alles doen wat op het recept staat, maar dan 250ml geklopte slagroom gebruikenquote:
quote:
Sukkel.quote:Op maandag 1 december 2014 20:12 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik zou gewoon alles doen wat op het recept staat, maar dan 250ml geklopte slagroom gebruiken
http://en.wikipedia.org/w(...)#Season_4_.282014.29quote:
Meestal is die bij ons binnen vier dagen op. De bodem wordt dan wel zachter.quote:Op maandag 1 december 2014 20:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]okeeee
Hoe lang blijft zo'n cheesecake goed eigenlijk? Ga hem maandag maken denk ik, na mn toets.
JAWOHL DAMENS UND HERREN IK HEB WEER EEN TOETSSSSS
vijf-zes.quote:Op maandag 1 december 2014 20:14 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Meestal is die bij ons binnen vier dagen op. De bodem wordt dan wel zachter.
Voor hoeveel personen ga je maken?
Is al op. Kom je er nu meequote:Op maandag 1 december 2014 20:14 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Sukkel.
Je zou trouwens nog een foto van de aangesneden taart/stuk posten.
quote:Op maandag 1 december 2014 20:16 schreef mrstylo het volgende:
Heb wel andere foto's, als je daarvoor open staat
Oh prima. Deze taart is wel goed voor zo'n 8 personen maar zo kun je er twee dagen van eten of iemand een extra stuk.quote:
je zou toen doen omgquote:Op maandag 1 december 2014 20:16 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Is al op. Kom je er nu mee
Heb wel andere foto's, als je daarvoor open staat
quote:
Ik bedoelde gewoon foto's van andere voedselwarenquote:
Boh spannend.quote:Op maandag 1 december 2014 20:18 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Oh prima. Deze taart is wel goed voor zo'n 8 personen maar zo kun je er twee dagen van eten of iemand een extra stuk.
Btw, ik weet niet of het wat uitmaakt, maar ik maak deze cheesecake altijd zonder bakpapier (bodem plakt echt niet, niet nodig) en krijg altijd een superrr krokante bodem. Moet soms zelfs kracht zetten om er met mijn vork door te komen. Maar bij stylo werd die zacht op de een of andere manier. Hij had bakpapier gebruikt en ik niet, dus dat is het enige waar ik op uitkom. Dus maak zonder bakpapier.
Ja ik heb er 1, maar is topvieuw. Je hebt er niets aanquote:Op maandag 1 december 2014 20:18 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
je zou toen doen omg
en nee hoef geen andere foto. tss
topvieuwquote:Op maandag 1 december 2014 20:21 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ja ik heb er 1, maar is topvieuw. Je hebt er niets aan
Die bodemmix maakt het dus krokant en voegt - imo - ook een beetje smaak toe. Het is dit zakje:quote:Op maandag 1 december 2014 20:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Boh spannend.
En ok, geen bakpapier. Staat genoteerd. Wat is die extra bodemmix ofzo? Is alleen bastogne+boter niet voldoende?verkopen ze die bodemmixen los
zoveel vragen.
Is zonder u ik weet. Maar iPhone deed dit, dus jaquote:
oh okokquote:Op maandag 1 december 2014 20:24 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Die bodemmix maakt het dus krokant en voegt - imo - ook een beetje smaak toe. Het is dit zakje:
[ E08710466234629-thumb.jpg]afbeelding ]
quote:Op maandag 1 december 2014 20:25 schreef Bortecinem het volgende:
Ooh en meer creme fraiche. Wacht, ik ga het recept aanpassen voor jou.
Wat is dit....?quote:Op maandag 1 december 2014 20:25 schreef Bortecinem het volgende:
Ooh en meer creme fraiche. Wacht, ik ga het recept aanpassen voor jou.
Haha nee. Amateurquote:Op maandag 1 december 2014 20:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
oh okokmaar wordt het dan geen dikke bodem? Met 3/4 bastogne en dat zakje?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door Bortecinem op 01-12-2014 20:43:32 ]
Jaa, bij jou was het te weing weet je nogg. En ik zei al dat het wss beter is om een ei minder te gebruiken.quote:
ohja dat wilde ik ook net vragen, hoe groot was jouw springvorm? Heb hier verschillende groottes.quote:
Nee, bij het serveren.quote:Op maandag 1 december 2014 20:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Borteeee wanneer doe je de fruittopping erop dan? Na de creme fraiche?
Die ik gebruik is 24 cm.quote:Op maandag 1 december 2014 20:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ohja dat wilde ik ook net vragen, hoe groot was jouw springvorm? Heb hier verschillende groottes.
oh zo, oke okequote:Op maandag 1 december 2014 20:33 schreef Bortecinem het volgende:
https://farm8.staticflickr.com/7490/15716806446_c547665846_z.jpg
Dit is hoe dik de bodem bij mij is, en hoe het eruitziet met de fruittopping.
ja is goedddquote:Op maandag 1 december 2014 20:38 schreef Bortecinem het volgende:
Ik wil wel - net als bij mrstylo - verslag en review enzooo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo dus.
[ Bericht 12% gewijzigd door Bortecinem op 01-12-2014 21:02:10 ]
Heeel makkelijk. Blauwe bessen (en diepvriesframbozen, maar vooral blauwe bessen) inkoken met wat vruchtensap (echt maar een beetje), citroensap en suiker. Daarna door een zeef halen en dan heb je een soort van saus. Deze op de cheesecake doen en daarna nog een keer herhalen als je de creme fraiche laag er op hebt gedaan. Zie de eerste laag als een soort van oefening.quote:Op maandag 1 december 2014 20:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Jaaa dat wil ik, hoe maak ik dat?
Tugce.quote:Op maandag 1 december 2014 20:50 schreef WammesWaggel het volgende:
Deze Turkse heldin, daar hoor je niks over in de Nederlandse media.
http://m.thestar.com/#/ar(...)ment_in_germany.html
Volgens mij is ze door allochtonen vermoord, waren het Duitsers, had je nu massale protesten/rellen in Duitsland.quote:Op maandag 1 december 2014 20:50 schreef WammesWaggel het volgende:
Deze Turkse heldin, daar hoor je niks over in de Nederlandse media.
http://m.thestar.com/#/ar(...)ment_in_germany.html
Hij zou haar broer kunnen zijnquote:Op maandag 1 december 2014 20:59 schreef Montelly het volgende:
DAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAG
Alle Turkse kranten staan er vol mee: Adriana Lima trouwt met de Turkse tv-producent Acun Ilıcalı.
[ afbeelding ]
Meisjes ala Adriana gaan juist vaak voor het geld. En Acun heeft moneyzz.quote:Op maandag 1 december 2014 21:12 schreef Crip het volgende:
Nice voor Adriana, beter dan meisjes die alleen voor looks kiezen. Hoewel hij er pretty good uit ziet voor zijn leeftijd.
Dat kan natuurlijk ook. Maar money.. hm ze is beautiful ze kan makkelijk knap en rijk scoren lijkt me.quote:Op maandag 1 december 2014 21:12 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Meisjes ala Adriana gaan juist vaak voor het geld. En Acun heeft moneyzz.
Adriana heeft denk ik meer geldquote:Op maandag 1 december 2014 21:12 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Meisjes ala Adriana gaan juist vaak voor het geld. En Acun heeft moneyzz.
Wel een baas toch? Die man.quote:Op maandag 1 december 2014 20:59 schreef Montelly het volgende:
DAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAG
Alle Turkse kranten staan er vol mee: Adriana Lima trouwt met de Turkse tv-producent Acun Ilıcalı.
[ afbeelding ]
cooool, dankjeequote:Op maandag 1 december 2014 20:52 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Heeel makkelijk. Blauwe bessen (en diepvriesframbozen, maar vooral blauwe bessen) inkoken met wat vruchtensap (echt maar een beetje), citroensap en suiker. Daarna door een zeef halen en dan heb je een soort van saus. Deze op de cheesecake doen en daarna nog een keer herhalen als je de creme fraiche laag er op hebt gedaan. Zie de eerste laag als een soort van oefening.
Pas bij de tweede keer wel op dat je niet te diep in de cheesecake gaat met het stokje. Je moet alleen de swirl in de creme fraiche laag trekken zeg maar. Dus echt met het puntje van het stokje.
Jawelll, dat ook wel. Maar beauty is in the eye of the beholder he. Kan best zijn dat Adriana hem woest aantrekkelijk vind. Lijkt mij sterk dat ze met iemand zou gaan die ze zelf niet aantrekkelijk vind - tenzij het voor the moneyz is.quote:Op maandag 1 december 2014 21:14 schreef Crip het volgende:
[..]
Dat kan natuurlijk ook. Maar money.. hm ze is beautiful ze kan makkelijk knap en rijk scoren lijkt me.
Ik denk het ook. Geld heeft ze waarschijnlijk niet nodig, en ze kan sowieso bijna elke man krijgen die ze wil.quote:Op maandag 1 december 2014 21:21 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Jawelll, dat ook wel. Maar beauty in in the eye of the beholder he. Kan best zijn dat Adriana hem woest aantrekkelijk vind. Lijkt mij sterk dat ze met iemand zou gaan die ze zelf niet aantrekkelijk vind - tenzij het voor the moneyz is.
Daarom.quote:Op maandag 1 december 2014 21:22 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ik denk het ook. Geld heeft ze waarschijnlijk niet nodig, en ze kan sowieso bijna elke man krijgen die ze wil.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |