Is al op. Kom je er nu meequote:Op maandag 1 december 2014 20:14 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Sukkel.
Je zou trouwens nog een foto van de aangesneden taart/stuk posten.
quote:Op maandag 1 december 2014 20:16 schreef mrstylo het volgende:
Heb wel andere foto's, als je daarvoor open staat
Oh prima. Deze taart is wel goed voor zo'n 8 personen maar zo kun je er twee dagen van eten of iemand een extra stuk.quote:
je zou toen doen omgquote:Op maandag 1 december 2014 20:16 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Is al op. Kom je er nu mee
Heb wel andere foto's, als je daarvoor open staat
quote:
Ik bedoelde gewoon foto's van andere voedselwarenquote:
Boh spannend.quote:Op maandag 1 december 2014 20:18 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Oh prima. Deze taart is wel goed voor zo'n 8 personen maar zo kun je er twee dagen van eten of iemand een extra stuk.
Btw, ik weet niet of het wat uitmaakt, maar ik maak deze cheesecake altijd zonder bakpapier (bodem plakt echt niet, niet nodig) en krijg altijd een superrr krokante bodem. Moet soms zelfs kracht zetten om er met mijn vork door te komen. Maar bij stylo werd die zacht op de een of andere manier. Hij had bakpapier gebruikt en ik niet, dus dat is het enige waar ik op uitkom. Dus maak zonder bakpapier.
Ja ik heb er 1, maar is topvieuw. Je hebt er niets aanquote:Op maandag 1 december 2014 20:18 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
je zou toen doen omg
en nee hoef geen andere foto. tss
topvieuwquote:Op maandag 1 december 2014 20:21 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ja ik heb er 1, maar is topvieuw. Je hebt er niets aan
Die bodemmix maakt het dus krokant en voegt - imo - ook een beetje smaak toe. Het is dit zakje:quote:Op maandag 1 december 2014 20:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Boh spannend.
En ok, geen bakpapier. Staat genoteerd. Wat is die extra bodemmix ofzo? Is alleen bastogne+boter niet voldoende?verkopen ze die bodemmixen los
zoveel vragen.
Is zonder u ik weet. Maar iPhone deed dit, dus jaquote:
oh okokquote:Op maandag 1 december 2014 20:24 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Die bodemmix maakt het dus krokant en voegt - imo - ook een beetje smaak toe. Het is dit zakje:
[ E08710466234629-thumb.jpg]afbeelding ]
quote:Op maandag 1 december 2014 20:25 schreef Bortecinem het volgende:
Ooh en meer creme fraiche. Wacht, ik ga het recept aanpassen voor jou.
Wat is dit....?quote:Op maandag 1 december 2014 20:25 schreef Bortecinem het volgende:
Ooh en meer creme fraiche. Wacht, ik ga het recept aanpassen voor jou.
Haha nee. Amateurquote:Op maandag 1 december 2014 20:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
oh okokmaar wordt het dan geen dikke bodem? Met 3/4 bastogne en dat zakje?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door Bortecinem op 01-12-2014 20:43:32 ]
Jaa, bij jou was het te weing weet je nogg. En ik zei al dat het wss beter is om een ei minder te gebruiken.quote:
ohja dat wilde ik ook net vragen, hoe groot was jouw springvorm? Heb hier verschillende groottes.quote:
Nee, bij het serveren.quote:Op maandag 1 december 2014 20:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Borteeee wanneer doe je de fruittopping erop dan? Na de creme fraiche?
Die ik gebruik is 24 cm.quote:Op maandag 1 december 2014 20:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ohja dat wilde ik ook net vragen, hoe groot was jouw springvorm? Heb hier verschillende groottes.
oh zo, oke okequote:Op maandag 1 december 2014 20:33 schreef Bortecinem het volgende:
https://farm8.staticflickr.com/7490/15716806446_c547665846_z.jpg
Dit is hoe dik de bodem bij mij is, en hoe het eruitziet met de fruittopping.
ja is goedddquote:Op maandag 1 december 2014 20:38 schreef Bortecinem het volgende:
Ik wil wel - net als bij mrstylo - verslag en review enzooo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo dus.
[ Bericht 12% gewijzigd door Bortecinem op 01-12-2014 21:02:10 ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |