Valt me wel tegen dat je die niet kent.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 19 november 2014 23:38 schreef Che_ het volgende:
[..]
Valt me wel tegen dat je die niet kent.Ik ken hem wel, kwam er zonder muziek even niet op.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee. Ben morgen pas 10 uur thuis. Ik ga het vrijdag maken. Ik zal wel foto's maken. Maar je moet ff recept sturen. En handleiding natuurlijk.quote:
Is wel kut. Laat wel zien dat wij mensen zo gefixeerd zijn op uiterlijk. Blijkbaar is grote kont/boobs hebben zo belangrijk.quote:
Is goed. Maar wel echt maken he, en wil ook verslag ja.quote:Op woensdag 19 november 2014 23:40 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Nee. Ben morgen pas 10 uur thuis. Ik ga het vrijdag maken. Ik zal wel foto's maken. Maar je moet ff recept sturen. En handleiding natuurlijk.
Klinkt misschien gek, maar ik vind eerlijkheid belangrijker dan grote/kont boobs.quote:Op woensdag 19 november 2014 23:41 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Is wel kut. Laat wel zien dat wij mensen zo gefixeerd zijn op uiterlijk. Blijkbaar is grote kont/boobs hebben zo belangrijk.
Komt goed. komt goedquote:Op woensdag 19 november 2014 23:41 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Is goed. Maar wel echt maken he, en wil ook verslag ja.
Hoezo is dat gek? Heb ik ookquote:Op woensdag 19 november 2014 23:42 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Klinkt misschien gek, maar ik vind eerlijkheid belangrijker dan grote/kont boobs.
quote:Op woensdag 19 november 2014 23:42 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Klinkt misschien gek, maar ik vind eerlijkheid belangrijker dan grote/kont boobs.
Zie dit net pasquote:Op woensdag 19 november 2014 23:45 schreef mrstylo het volgende:
http://www.worldstarhipho(...)wshh27U98QEnb96b2F3J![]()
lijkt alsof daar alleen mannen wonen.quote:
quote:
Die zijn aan het koken.quote:Op woensdag 19 november 2014 23:50 schreef Montelly het volgende:
[..]
lijkt alsof daar alleen mannen wonen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 19 november 2014 23:45 schreef mrstylo het volgende:
http://www.worldstarhipho(...)wshh27U98QEnb96b2F3J![]()
Ja, melk ervan. Heb dat ook een keer gegeten, smerig.quote:Op woensdag 19 november 2014 23:57 schreef TheMagnificent het volgende:
Zusje heeft doosje baklava meegenomen uit Istanbul, smaakt 't naar schapenvlees.Dacht dat ze misschien dierlijke vetten hadden gebruikt in de şerbet (weet niet eens of dat gebruikelijk is), maar kon niets vinden bij de ingrediënten...
Smerigste baklava ooit.
quote:Op woensdag 19 november 2014 23:58 schreef mrstylo het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)adrage_in_de_uk.html
Ik ga stuk
cripquote:Op woensdag 19 november 2014 23:58 schreef mrstylo het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)adrage_in_de_uk.html
Ik ga stuk
quote:Op woensdag 19 november 2014 23:57 schreef Bortecinem het volgende:
mstylo, here you go:
Lijkt misschien overweldigend en veel stapjes, maar het is echt heel makkelijk en super lekker.Heb je niet eentje van chocolade cheesecakeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
mstylo, here you go:
Lijkt misschien overweldigend en veel stapjes, maar het is echt heel makkelijk en super lekker.WowSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zal het proberen. Moet wel goed voorbereiden
Is alles te halen bij de AH?"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
Ik zie nu de hoofddoek ja. Moet Crip wel zijn inderdaad. Kan haast niet anders.quote:Op woensdag 19 november 2014 23:59 schreef Montelly het volgende:
[..]
crip
http://www.dumpert.nl/med(...)_samenleving_na.html
laatste sec. komt kraag in beeld.
Dit is een basisrecept dus je kunt er zelf ook nog chocolade in doen. Misschien moet je de creme fraiche topping dan weglaten, maar heb het zelf nog niet geprobeerd. Moet even kijken hoe dat gaat lukken. Wil voor chocolade cheesecake ook een crackpie bodem proberen bv.quote:Op donderdag 20 november 2014 00:00 schreef Che_ het volgende:
[..]
Heb je niet eentje van chocolade cheesecake
Yes, alles is bij de AH verkrijgbaar. Het is een kwestie van het recept goed doorlezen, goede ingredienten halen en de stapjes opvolgen. Want qua bereiding zelf stelt het niks voor.quote:Op donderdag 20 november 2014 00:01 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Wow
Zal het proberen. Moet wel goed voorbereiden
Is alles te halen bij de AH?
http://bin.snmmd.nl/m/m1fysilwr85u.jpgquote:
Zal een grote zoeken, dus komt goed.quote:Op donderdag 20 november 2014 00:04 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
http://bin.snmmd.nl/m/m1fysilwr85u.jpg
Zoiets. Dus niet dat er dalijk nog een hele berg meel op je lepel zit.
Ik gebruik redelijk grote eetlepels btw. Dus als die van jullie net zo klein is als op de foto, misschien drie afgestreken eetlepels gebruiken.
Probeer morgen dan en laat me wetenquote:Op donderdag 20 november 2014 00:03 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Dit is een basisrecept dus je kunt er zelf ook nog chocolade in doen. Misschien moet je de creme fraiche topping dan weglaten, maar heb het zelf nog niet geprobeerd. Moet even kijken hoe dat gaat lukken. Wil voor chocolade cheesecake ook een crackpie bodem proberen bv.
quote:Fruit topping maak je door diepvriesvruchten eventjes te laten inkoken met wat vruchtensap, citroensap en suiker (vruchtencoulis).
Oh nee wacht, de laatste keer had ik een grotere springvorm gebruikt. Twee eetlepels is meer dan genoeg.quote:Op donderdag 20 november 2014 00:06 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Zal een grote zoeken, dus komt goed.
Ik vind het nu al spannend
Ja, is goed. Meteen na werk ga ik aan de slag voor jou!quote:Op donderdag 20 november 2014 00:06 schreef Che_ het volgende:
[..]
Probeer morgen dan en laat me weten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lieve TT trouwens.
lol gewoon vruchtensap. Anything will do. Ik doe meestal een scheutje sinaasappelsap, maar iets anders is ook goed.quote:Op donderdag 20 november 2014 00:06 schreef mrstylo het volgende:
Nog 1 vraagje. Wat is vruchtensap?
[..]
quote:Op donderdag 20 november 2014 00:08 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ja, is goed. Meteen na werk ga ik aan de slag voor jou!
mstylo, here you go:
Lijkt misschien overweldigend en veel stapjes, maar het is echt heel makkelijk en super lekker.TVP, voor het geval dat!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 20 november 2014 00:09 schreef Julis het volgende:
Mijn traptechniek is om te huilen. Ik trap telkens met mijn voet in plaats van mijn scheen. Nu heb ik allemaal blauwe plekken op mijn voeten. Nu wil ik nog meer oefenen!Kickboksen toch? Wel erg dit. Kan je nog normale schoenen aan doen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lieve TT trouwens.
Sorry maar ben echt een dummy hierin. Bedoel je dus appelsientje ofzo?quote:Op donderdag 20 november 2014 00:09 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
lol gewoon vruchtensap. Anything will do. Ik doe meestal een scheutje sinaasappelmelk, maar iets anders is ook goed."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
Mijn traptechniek is om te huilen. Ik trap telkens met mijn voet in plaats van mijn scheen. Nu heb ik allemaal blauwe plekken op mijn voeten. Nu wil ik nog meer oefenen!Wie heb je lopen trappen? Schavuit!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lieve TT trouwens.
Nee, niks geval dat. Meteen maken.quote:
quote:Op donderdag 20 november 2014 00:06 schreef mrstylo het volgende:
Nog 1 vraagje. Wat is vruchtensap?
[..]
Mijn traptechniek is om te huilen. Ik trap telkens met mijn voet in plaats van mijn scheen. Nu heb ik allemaal blauwe plekken op mijn voeten. Nu wil ik nog meer oefenen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lieve TT trouwens.
![]()
![]()
Echt zó'n hipster hè.quote:Op donderdag 20 november 2014 00:12 schreef TheMagnificent het volgende:
Sinaasappelmelk? Borte met haar producten waar ik nog nooit van gehoord heb...
Mijn traptechniek is om te huilen. Ik trap telkens met mijn voet in plaats van mijn scheen. Nu heb ik allemaal blauwe plekken op mijn voeten. Nu wil ik nog meer oefenen!Auw...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lieve TT trouwens.
![]()
Mijn traptechniek is om te huilen. Ik trap telkens met mijn voet in plaats van mijn scheen. Nu heb ik allemaal blauwe plekken op mijn voeten. Nu wil ik nog meer oefenen!Trap met binnenkant voet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lieve TT trouwens.
Bestaat echt. Maar ik denk dat ze me dood wilt hebbenquote:Op donderdag 20 november 2014 00:12 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik heb alleen tintelingen in mijn voetenquote:Op donderdag 20 november 2014 00:10 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Kickboksen toch? Wel erg dit. Kan je nog normale schoenen aan doen?
[..]
Sorry maar ben echt een dummy hierin. Bedoel je dus appelsientje ofzo?
Ik bedoelde sap, geen melk he haha.quote:Op donderdag 20 november 2014 00:10 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Kickboksen toch? Wel erg dit. Kan je nog normale schoenen aan doen?
[..]
Sorry maar ben echt een dummy hierin. Bedoel je dus appelsientje ofzo?
Sinaasappelmelkquote:Op donderdag 20 november 2014 00:12 schreef TheMagnificent het volgende:
Oh, die moesten we ook doen! Mid kick (als ik het goed heb onthouden). Dat ging wel veel beter.quote:
Aightquote:Op donderdag 20 november 2014 00:13 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik bedoelde sap, geen melk he haha.
Ja appelsientje of gewoon een goedkoop merk. Als ze bij jullie thuis geen vruchtensap drinken koop gewoon zo'n halve liter fles ofzo.
Ja ik dacht iets fancy ofzo.quote:Op donderdag 20 november 2014 00:14 schreef Che_ het volgende:
Ik moet echt hard lachen
Wat is vruchtensap
Sinaasappelmelk
Hoe lang doe je het al?quote:Op donderdag 20 november 2014 00:15 schreef Julis het volgende:
[..]
Oh, die moesten we ook doen! Mid kick (als ik het goed heb onthouden). Dat ging wel veel beter.
Ja, ik die vruchtensap was wel erg. Ik hou van mijn hart vast als hij dadelijk boodschappen gaat doen en beginnen aan die cheesecake.quote:Op donderdag 20 november 2014 00:14 schreef Che_ het volgende:
Ik moet echt hard lachen
Wat is vruchtensap
Sinaasappelmelk
Kanquote:Op woensdag 19 november 2014 22:38 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ouders hebben shit sneller door dan wij. Ook met slechte vrienden.
Heb vertrouwenquote:Op donderdag 20 november 2014 00:16 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ja, ik die vruchtensap was wel erg. Ik hou van mijn hart vast als hij dadelijk boodschappen gaat doen en beginnen aan die cheesecake.
Oh kickboks bedoel jijquote:Op donderdag 20 november 2014 00:15 schreef Julis het volgende:
[..]
Oh, die moesten we ook doen! Mid kick (als ik het goed heb onthouden). Dat ging wel veel beter.
Ga hatenquote:Op donderdag 20 november 2014 00:16 schreef Che_ het volgende:
Wallah nog steeds stuk.
Dank mrstylo en borte
O, je bent nog een beginner. Denk het ook ja.quote:Op donderdag 20 november 2014 00:17 schreef Julis het volgende:
[..]
Twee weken nog maar. Daarom heb ik die blauwe plekken, denk ik.
Damn man, ik had lachkick gewoon.quote:
Hahaha.quote:Op donderdag 20 november 2014 00:20 schreef TheMagnificent het volgende:
O, je bent nog een beginner. Denk het ook ja.
quote:Op donderdag 20 november 2014 00:21 schreef Che_ het volgende:
[..]
Damn man, ik had lachkick gewoon.
Zelfde lach als in dit filmpje, geluid als je auto niet wil starten
Is Zargon zo gemeen tegen je?quote:Op donderdag 20 november 2014 00:23 schreef Julis het volgende:
[..]
Hahaha..
Zo slecht doe ik het ook weer niet. Ik vind kickboksen tot nu toe wel heel leuk.
quote:Op donderdag 20 november 2014 00:20 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
O, je bent nog een beginner. Denk het ook ja.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 20 november 2014 00:27 schreef Bortecinem het volgende:
Ik luister een Koerdisch lied nu omg dat ik deze dagen nog heb mogen meemaken.Jij luistert al heel lang Koerdisch muziek, doe niet alsofSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Haha, bedoelde het niet zo, maar dat het wel normaal zal zijn voor beginners.quote:Op donderdag 20 november 2014 00:23 schreef Julis het volgende:
[..]
Hahaha..
Zo slecht doe ik het ook weer niet. Ik vind kickboksen tot nu toe wel heel leuk.
Klassiekertje ja.quote:Op donderdag 20 november 2014 00:24 schreef zarGon het volgende:
Golden oldie (wel Turks):
Zo enorm briljant..
.
Ja, ook Armeense.quote:Op donderdag 20 november 2014 00:28 schreef Che_ het volgende:
[..]
Jij luistert al heel lang Koerdisch muziek, doe niet alsof
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |