SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Smoothies voor de huwelijksnachtquote:
Barast maquote:
Een Somalische studiegenoot van mij ging trouwen paar weken geleden. Ze kreeg 10 dezelfde schalen van de Blokker en magnetronsquote:Op woensdag 19 november 2014 22:34 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Oh, ceyiz. Hoorde het woord uitzet laatst pas voor het eerst, en nu van jou. Heb overigens ook geen uitzet of what so ever.
[..]
Ik heb eigenlijk maar zelden gezien dat iemand iets anders gaf dan geld of goud op Turkse bruiloften. Ik denk dat het niet eens nodig is.
En ja, ze gaan dan roddelen en haten.
Dat weet je niet. Nu praten ze zo groot, maar dan zullen ze zeker weten anders reagerenquote:Op woensdag 19 november 2014 22:36 schreef Bortecinem het volgende:
Stimo, als ik was getrouwd met iemand die mijn ouders niks vonden en daarna was gescheiden, hadden ze mij kapot hard laten vallen. Niks hulp of geld.
Koester je ouders yaneee
Ouders hebben shit sneller door dan wij. Ook met slechte vrienden.quote:Op woensdag 19 november 2014 22:36 schreef Bortecinem het volgende:
Stimo, als ik was getrouwd met iemand die mijn ouders niks vonden en daarna was gescheiden, hadden ze mij kapot hard laten vallen. Niks hulp of geld.
Koester je ouders yaneee
Echt dom.quote:Op woensdag 19 november 2014 22:37 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Volgens mij zijn Turken best gul op bruiloften enzo.
[..]
Een Somalische studiegenoot van mij ging trouwen paar weken geleden. Ze kreeg 10 dezelfde schalen van de Blokker en magnetrons
Neuh, deze discussie is eerder geweest. Er heeft zich al een incident voorgedaan waarin mam heeft laten blijken dat ze het meent.quote:Op woensdag 19 november 2014 22:38 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dat weet je niet. Nu praten ze zo groot, maar dan zullen ze zeker weten anders reageren
Ouders hebben nog nooit commentaar gehad op mijn vrienden - als in, niet omgaan met die, is slecht.quote:Op woensdag 19 november 2014 22:38 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ouders hebben shit sneller door dan wij. Ook met slechte vrienden.
Ze kreeg geeeneens de bonnen mee dus nu heeft ze een paar magnetrons en allerlei schalen en verschillende bestek. Ze zegt zelf: "Somaliers zijn echt achterlijk man, ik kreeg maar 3000 euro. "quote:Op woensdag 19 november 2014 22:38 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Echt dom.Daarom geven wij standaard geld. Is toch logisch dat je geen cadeau kunt kopen wanneer er 934384 andere gasten komen.
Bij mij gingen ze soms 'adviseren.'quote:Op woensdag 19 november 2014 22:40 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ouders hebben nog nooit commentaar gehad op mijn vrienden - als in, niet omgaan met die, is slecht.
Dat is behoorlijk dom ja.quote:Op woensdag 19 november 2014 22:40 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ze kreeg geeeneens de bonnen mee dus nu heeft ze een paar magnetrons en allerlei schalen en verschillende bestek. Ze zegt zelf: "Somaliers zijn echt achterlijk man, ik kreeg maar 3000 euro. "
IK STERF VOOR ZE.quote:Op woensdag 19 november 2014 22:36 schreef Bortecinem het volgende:
Koester je ouders yaneee
Bij mij wel. Ze hadden wel gelijk uiteindelijkquote:Op woensdag 19 november 2014 22:40 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ouders hebben nog nooit commentaar gehad op mijn vrienden - als in, niet omgaan met die, is slecht.
Is een vriend/vriendin die zijn/haar school niet afmaakt per definitie slecht? Want dan zou ik pure evil moeten zijn.quote:Op woensdag 19 november 2014 22:41 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Bij mij wel. Ze hadden wel gelijk uiteindelijk
Ik ben de enige die nu nog een studie doet(van mijn oude studiegroep).![]()
Wil jij dertig ovenschalen krijgen dan?quote:Op woensdag 19 november 2014 22:42 schreef Che_ het volgende:
Envelop op de uitnodigingskaarten
Jfm pls
je bent wel een duiveltje toch.quote:Op woensdag 19 november 2014 22:42 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Is een vriend/vriendin die zijn/haar school niet afmaakt per definitie slecht? Want dan zou ik pure evil moeten zijn.
Mijn familie vindt school echt nummer 1. Dus voor hun wel. Maar was natuurlijk maar 1 voorbeeld he.quote:Op woensdag 19 november 2014 22:42 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Is een vriend/vriendin die zijn/haar school niet afmaakt per definitie slecht? Want dan zou ik pure evil moeten zijn.
Turken geven niet snel zulke dingen. Is vaak geld of goud (wat Borte ook zij). Dus train je nek en armen.quote:Op woensdag 19 november 2014 22:43 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Wil jij dertig ovenschalen krijgen dan?
Liever dat dan zo'n 'hint'. Open dan gelijk een Giro555quote:Op woensdag 19 november 2014 22:43 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Wil jij dertig ovenschalen krijgen dan?
Hmmkey. Vind het toch wel apart om iemand die niet studeert en werkt (dus geen geld verdient via de slechte weg), als 'slecht' te bestempelen though.quote:Op woensdag 19 november 2014 22:44 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Mijn familie vindt school echt nummer 1. Dus voor hun wel. Maar was natuurlijk maar 1 voorbeeld he.
Ze waren ook zwaar gelovig (hadden mijn ouders ook hekel aan) en deden alleen hangen op straat.
Zwaar gelovig in de zin van salafisme.
quote:Op woensdag 19 november 2014 22:45 schreef Che_ het volgende:
[..]
Liever dat dan zo'n 'hint'. Open dan gelijk een Giro555
Ja hide yo kids hide yo wifes waneer ik in de buurt ben. Pure evil zeg ik je.quote:Op woensdag 19 november 2014 22:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
je bent wel een duiveltje toch.
We should meet.quote:Op woensdag 19 november 2014 22:46 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ja hide yo kids hide yo wifes waneer ik in de buurt ben. Pure evil zeg ik je.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |