Het is toch apart dat haar eigen uiterlijk wel belangrijk is, zo belangrijk dat ze plastische chirurgie overweegt, maar dat die van haar partner er niet toe doet? Ik snap dat niet zo.quote:Op maandag 1 december 2014 22:31 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ja, maar dat is haar eigen uiterlijk.
Ik ken geen vrouw onder de 25, die niet onzeker is over zichzelf. Dus verbergen is zinloosquote:Op maandag 1 december 2014 22:32 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dude. Wrm zo? Zo kom je onzeker over
Die je niet wilt delen met mijquote:Op maandag 1 december 2014 22:35 schreef Bortecinem het volgende:
Ik zou als ik mezelf heel mooi vond ook mijn instagram account vol spammen met selfies.
En dan anderen afvallen die er beter uitzien? ?quote:Op maandag 1 december 2014 22:34 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Ik ken geen vrouw onder de 25, die niet onzeker is over zichzelf. Dus verbergen is zinloos
Ja, dit.quote:Op maandag 1 december 2014 22:36 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Volgens mij mag er juist niemand aan jouw privé komen.
Ik had nog water bij de wijn gedaan, maar niks...quote:Op maandag 1 december 2014 22:36 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
ZEG HET HEM. BOEMMMM.quote:Op maandag 1 december 2014 22:36 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Mensen die geen greintje onzekerheid bezitten daar zit een steekje bij los, het laat je tenminste nadenken over jezelf en de dingen die je doetquote:Op maandag 1 december 2014 22:34 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Ik ken geen vrouw onder de 25, die niet onzeker is over zichzelf. Dus verbergen is zinloos
Ik heb 27 foto's op insta, waarvan 8 selfies/foto's van mezelf. Dus je hebt er toch niks aan.quote:Op maandag 1 december 2014 22:38 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik had nog water bij de wijn gedaan, maar niks...
quote:Op maandag 1 december 2014 22:40 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Mensen die geen greintje onzekerheid bezitten daar zit een steekje bij los, het laat je tenminste nadenken over jezelf en de dingen die je doet
Vraagje. Vind je andere vrouwen ook mooier als ze 'skinny bitches' zijn?quote:Op maandag 1 december 2014 22:41 schreef Bortecinem het volgende:
Als ik ooit een skinny bitch word komen er meer.
Wel veel. Ik heb er maar 7. Waarvan 2,5 selfies/foto's van mezelf.quote:Op maandag 1 december 2014 22:41 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik heb 27 foto's op insta, waarvan 8 selfies/foto's van mezelf. Dus je hebt er toch niks aan.
Als ik ooit een skinny bitch word komen er meer.
Je gebruikt het eignelijk dus alleen om mooie vrouwen te stalken?quote:Op maandag 1 december 2014 22:42 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Wel veel. Ik heb er maar 7. Waarvan 2,5 selfies/foto's van mezelf.
Ja moet ff wennen toch na jarenlang ONZ vroegah :$quote:Op maandag 1 december 2014 22:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]wow je eerste serieuze post
Nee. Ik volg ook klasgenoten.quote:Op maandag 1 december 2014 22:43 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Je gebruikt het eignelijk dus alleen om mooie vrouwen te stalken?
Zelfs Mandela zou haar doenquote:Op maandag 1 december 2014 22:44 schreef Montelly het volgende:
ook Yo is lekker gewoon gebleven
[ afbeelding ]
af en toe een wisdom qoute, ja togg
[ afbeelding ]
Wat enorm belangrijk is, is dat zij degelijke werpheupen heeft. Mijn superieure genen moeten natuurlijk wel een goede moederschip hebben. Bedoel, je wil natuurlijk niet hebben dat de placenta er niet uit wil en door de gynacoloog eruit moet getrokken worden.quote:Op maandag 1 december 2014 21:59 schreef Unlabeled het volgende:
Dag jongetjes. Is uiterlijk van groot belang voor jullie? Waar kijken jullie naar wanneer het om relatiemateriaal gaat? Vinden jullie het trouwens niet afstotelijk als een vrouw zo pronkt met haar uiterlijk? Af en toe een selfie is oke, maar een instagramaccount dat draait om "kijk mij elke dag mooi zijn"![]()
En wat vinden jullie mooi aan Kim Kardashian types? Echt een aparte smaak hebben jullie heren hoor. Ik begrijp er niks van.
Mooie post. Daar kan ik me absoluut in vinden.quote:Op maandag 1 december 2014 22:40 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Mensen die geen greintje onzekerheid bezitten daar zit een steekje bij los, het laat je tenminste nadenken over jezelf en de dingen die je doet
Ligt er aan wat voor figuur ze hebben. Vrouwen die al het vet op hun kont en tieten opslaan kunnen heel mooi zijn met een maatje meer, andere niet. Maar die vrouwen zijn een extreme minderheid en meestal vind ik slank/dun mooier dan chubby.quote:Op maandag 1 december 2014 22:42 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Vraagje. Vind je andere vrouwen ook mooier als ze 'skinny bitches' zijn?
Ongeveer 36% van jouw foto's zijn selfies, en van de mijne is dat 29%. Conclusie, jij bent een grotere aandachtshoer.quote:Op maandag 1 december 2014 22:42 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Wel veel. Ik heb er maar 7. Waarvan 2,5 selfies/foto's van mezelf.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |