SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pittig eten? Ja.quote:Op maandag 1 december 2014 13:52 schreef Stimorol- het volgende:
Is heet eten slecht voor je?
Ik heb zo een last van mn maag. Werd er vannacht zelfs wakker van, de pijn dus.
Hmmmm heerlijkquote:Op maandag 1 december 2014 13:57 schreef JanPiraat het volgende:
Als ik heet eet begin ik te zweten, tranen in.mn ogen, slijm achterin mn keel D: dus ik mijd dat al een tijdje
5 min max. Als het een hele grote hoofddoek is wat langerquote:Op maandag 1 december 2014 12:14 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Hoe lang ben je meestal mee bezig daarmee?
Zijn die voor wanneer je hoofd wat groter is dan normaal?quote:Op maandag 1 december 2014 14:56 schreef Crip het volgende:
[..]
5 min max. Als het een hele grote hoofddoek is wat langer
Die zijn voor als je meer bedekking wilt slimbo.quote:Op maandag 1 december 2014 15:14 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Zijn die voor wanneer je hoofd wat groter is dan normaal?
Doe je eigenlijk je haar voor je je hoofddoek omdoet?quote:Op maandag 1 december 2014 15:16 schreef Crip het volgende:
[..]
Die zijn voor als je meer bedekking wilt slimbo.
300 sec nodig om een hoofddoek om te doen?quote:Op maandag 1 december 2014 14:56 schreef Crip het volgende:
[..]
En die andere quote? Kieskeurige tante.quote:Op maandag 1 december 2014 14:56 schreef Crip het volgende:
[..]
Gewoon kammen en in een knotje... Waarom zou ik mn haar doen.quote:Op maandag 1 december 2014 15:23 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Doe je eigenlijk je haar voor je je hoofddoek omdoet?Anders is het wel een goeie tijdsbesparing
Een sjaal/traditionele hoofddoek wel. Die zwarte die ik vaak op doe die trek ik gwn binnen 10 seconde op mn hoofd.quote:Op maandag 1 december 2014 15:25 schreef Che_ het volgende:
[..]
300 sec nodig om een hoofddoek om te doen?
quote:Op maandag 1 december 2014 15:30 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
En die andere quote? Kieskeurige tante.
Omdat daaromquote:Op maandag 1 december 2014 15:34 schreef Crip het volgende:
[..]
Gewoon kammen en in een knotje... Waarom zou ik mn haar doen.
Haram. Ik zie haar.quote:Op maandag 1 december 2014 15:36 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Sowieso
Kan je dit ook:
[ afbeelding ]
Ja eigk welquote:Op maandag 1 december 2014 15:34 schreef Crip het volgende:
[..]
Gewoon kammen en in een knotje... Waarom zou ik mn haar doen.
[..]
Een sjaal/traditionele hoofddoek wel. Die zwarte die ik vaak op doe die trek ik gwn binnen 10 seconde op mn hoofd.
DENK JE IS MAKKELIJK OFSJOW
[..]
Ja toch, zo van 'eigenlijk vind ik m'n haar wel mooi, maar dode puntenquote:
beetje halfbakken = gulden middenweg? Mmmkaaaaay. Vind dat overigens wel de leukste hijabstijl.quote:Op maandag 1 december 2014 16:19 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ja toch, zo van 'eigenlijk vind ik m'n haar wel mooi, maar dode punten' en 'eigenlijk moet/wil ik ook een hoofddoek om'. Zo'n gulden middenweg
Halfbakken = niet volwaardigquote:Op maandag 1 december 2014 16:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
beetje halfbakken = gulden middenweg? Mmmkaaaaay. Vind dat overigens wel de leukste hijabstijl.
Nouja zeg.quote:Op maandag 1 december 2014 16:23 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Halfbakken = niet volwaardigEen beetje van allebei in dit geval
hoezo? Ik ga hem terugveranderen,quote:Op maandag 1 december 2014 16:25 schreef hugecooll het volgende:
Wel goed dat je je UI hebt veranderd btw
Oliebollen zijn vet per definitie?quote:Op maandag 1 december 2014 16:13 schreef Che_ het volgende:
[..]
Moeilijk om ze niet vettig te laten worden.
Niet volwaardig in de zin dat je 'm niet helemaal om/op hebt, maar ook niet helemaal af hebtquote:
Omdat ik altijd eventjes bleef kijken naar hoe dat poppetje heen en weer hoptequote:hoezo? Ik ga hem terugveranderen,
Wat is er interessant aan? Yani, welk aspect precies?quote:Op maandag 1 december 2014 16:30 schreef xminator het volgende:
Interesting:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Waarom?quote:Op maandag 1 december 2014 16:30 schreef xminator het volgende:
Interesting:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het is een lifestyle, fashiongirls alles.quote:Op maandag 1 december 2014 16:31 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Niet volwaardig in de zin dat je 'm niet helemaal om/op hebt, maar ook niet helemaal af hebt
[..]
Omdat ik altijd eventjes bleef kijken naar hoe dat poppetje heen en weer hopte![]()
Ze moeten het sowieso op. Is dat dat een lifestyle?quote:Op maandag 1 december 2014 16:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Het is een lifestyle, fashiongirls alles.
Onder andere de ontwikkeling van links naar rechts, de stijging die je merkt bij de turks-koerdische stemmers sinds 1990. Bovendien kan je denk ik de noemenswaardige gebeurtenissen in de geschiedenis van Turkije linken aan de grote schommelingen / wijzigingen.quote:Op maandag 1 december 2014 16:32 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wat is er interessant aan? Yani, welk aspect precies?
Ze moeten niks hequote:Op maandag 1 december 2014 16:36 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ze moeten het sowieso op. Is dat dat een lifestyle?
In Iran wel. En je hoofddoek zo opdoen is echt iets voor hun. Ik moest wat duidelijker zijn.quote:
Zie tekst in fobo. Elke vrouw is prachtig op haar eigen manier.quote:Op maandag 1 december 2014 16:40 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ik krijg soms het idee dat het voor jou sowieso niet uitmaakt waar ze vandaan komen
Awwwwwquote:Op maandag 1 december 2014 16:41 schreef Weissman het volgende:
[..]
Zie tekst in fobo. Elke vrouw is prachtig op haar eigen manier.
dan is het een lifestyle toch pls. Als je in Iran loopt overtreft de een de ander qua stijl dus, ik vind dat het een lifestyle is, wat een kutwoord overigens.quote:Op maandag 1 december 2014 16:38 schreef mrstylo het volgende:
[..]
In Iran wel. En je hoofddoek zo opdoen is echt iets voor hun. Ik moest wat duidelijker zijn.
'Center-Right' en 'Islam' is bij elkaar gekomen (AKP), als je die twee als één beschouwt valt de schommeling op zich wel mee, no?quote:Op maandag 1 december 2014 16:36 schreef xminator het volgende:
[..]
Onder andere de ontwikkeling van links naar rechts,
Tja, men kon in 1990 voor het eerst voor een Koerdische partij (HEP) stemmen. Alhoewel die partij in de ban werd gedaan (1993), zijn er sindsdien telkens weer nieuwe Koerdische partijen opgericht. Even snel gekeken lijken de stemmen die de Koerdische partijen krijgen niet enorm te stijgen, maar blijven ze min of meer gelijk. Zowel absoluut als relatief. (Min of meer eh, er zal vast wel een stijging in zitten.)quote:de stijging die je merkt bij de turks-koerdische stemmers sinds 1990.
Jep.quote:Bovendien kan je denk ik de noemenswaardige gebeurtenissen in de geschiedenis van Turkije linken aan de grote schommelingen / wijzigingen.
Wejoo. Foto.quote:Op maandag 1 december 2014 16:41 schreef Weissman het volgende:
[..]
Zie tekst in fobo. Elke vrouw is prachtig op haar eigen manier.
Wrm dragen hun hem zo eigenlijk.quote:Op maandag 1 december 2014 16:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
beetje halfbakken = gulden middenweg? Mmmkaaaaay. Vind dat overigens wel de leukste hijabstijl.
Omdat ze een hoofddoek op moeten, terwijl sommigen daar niks mee hebben en daarom gooien ze hem als een sjaal om hun hoofd om te laten zien van kijk mij moderne vrouw zijn.quote:
Gaat over religie dus maakt uiteindelijk toch niet uit of het waar isquote:Op maandag 1 december 2014 17:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Geen idee of mijn bovenstaande post op de waarheid berust.
En volgens mij willen veel mensen daar ook niks met de Islam te maken hebben (Zoroastrianism enzo)quote:Op maandag 1 december 2014 17:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Omdat ze een hoofddoek op moeten, terwijl sommigen daar niks mee hebben en daarom gooien ze hem als een sjaal om hun hoofd om te laten zien van kijk mij moderne vrouw zijn.
Een hoer heeft seks in ruil voor geld. Je zou de term 'aandachthoer' kunnen gebruiken om aan te duiden dat de hoer in kwestie geen seks heeft in ruil voor geld maar in ruil voor aandacht.quote:Op maandag 1 december 2014 15:48 schreef Crip het volgende:
[..]
Ja ik ben echt een hoer, ik geil op aandacht.
quote:Op maandag 1 december 2014 16:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
hoezo? Ik ga hem terugveranderen,
Ha, rebel without a cause, tok.quote:Op maandag 1 december 2014 18:12 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Jij. Iedereen die las dat jij je UI terug zou veranderen.
neejquote:Op maandag 1 december 2014 18:23 schreef Bortecinem het volgende:
Kaabee heb je nog wat gekocht bij menatwork?
Sooo.quote:Op maandag 1 december 2014 18:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ik had bijna vans en allstars gekocht en toen dacht ik, ik heb al 10 paar allstars laatmaar
Je snapt me toch.quote:Op maandag 1 december 2014 16:31 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Oliebollen zijn vet per definitie?Je frituurt ze.
Maar gewoon olie goed heet laten worden als je niet wil dat ze al het vet opzuigen.
ik las iets andersquote:Op maandag 1 december 2014 18:23 schreef Bortecinem het volgende:
Kaabee heb je nog wat gekocht bij menatwork?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |