Een hoer heeft seks in ruil voor geld. Je zou de term 'aandachthoer' kunnen gebruiken om aan te duiden dat de hoer in kwestie geen seks heeft in ruil voor geld maar in ruil voor aandacht.quote:Op maandag 1 december 2014 15:48 schreef Crip het volgende:
[..]
Ja ik ben echt een hoer, ik geil op aandacht.
quote:Op maandag 1 december 2014 16:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
hoezo? Ik ga hem terugveranderen,
Ha, rebel without a cause, tok.quote:Op maandag 1 december 2014 18:12 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Jij. Iedereen die las dat jij je UI terug zou veranderen.
neejquote:Op maandag 1 december 2014 18:23 schreef Bortecinem het volgende:
Kaabee heb je nog wat gekocht bij menatwork?
Sooo.quote:Op maandag 1 december 2014 18:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ik had bijna vans en allstars gekocht en toen dacht ik, ik heb al 10 paar allstars laatmaar
Je snapt me toch.quote:Op maandag 1 december 2014 16:31 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Oliebollen zijn vet per definitie?Je frituurt ze.
Maar gewoon olie goed heet laten worden als je niet wil dat ze al het vet opzuigen.
ik las iets andersquote:Op maandag 1 december 2014 18:23 schreef Bortecinem het volgende:
Kaabee heb je nog wat gekocht bij menatwork?
Dan moet je olie goed heet laten worden. Maar dat geldt eigenlijk voor alles wat je frituurt.quote:
Whyyy zenuwachtig? Hebben jullie ruzie gehad?quote:Op maandag 1 december 2014 18:45 schreef Stimorol- het volgende:
Ik ga strx nr een vriendin die ik al een jaar niet heb gezien. Ben zenuwachtig
http://www.encyclo.nl/begrip/KAHBAquote:Op maandag 1 december 2014 18:48 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Whyyy zenuwachtig? Hebben jullie ruzie gehad?
@mrstylo, wat las je?
goed of slecht zenuwachtig?quote:Op maandag 1 december 2014 18:45 schreef Stimorol- het volgende:
Ik ga strx nr een vriendin die ik al een jaar niet heb gezien. Ben zenuwachtig
Dus eigenlijk niet helemaal zelfgemaaktquote:Op maandag 1 december 2014 18:47 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Dan moet je olie goed heet laten worden. Maar dat geldt eigenlijk voor alles wat je frituurt.
Ik heb zo'n kant en klaar pak gekocht (zit alleen meel, weipoeder en gist in), daar zelf een eigeel, beetje zachte boter en melkpoeder bijgedaan en zoo lekker he.![]()
Ze smaken net zoals bij de oliebollenkraam. Buitenkant zo beetje krokant en binnen zacht (niet ongaar).
Jaweelll, wanneer ik ze zelf maak doe ik het ook zo. Geen verschil in smaak.quote:Op maandag 1 december 2014 18:51 schreef Che_ het volgende:
[..]
Dus eigenlijk niet helemaal zelfgemaakt
Nee. Ik ga al een tijd niet echt naar vriendinnen. Ben gewoon zenuwachtig. Wilde dit delen, zodat mn gevoel vermindert...quote:Op maandag 1 december 2014 18:48 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Whyyy zenuwachtig? Hebben jullie ruzie gehad?
@mrstylo, wat las je?
Ok vooruitquote:Op maandag 1 december 2014 18:52 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Jaweelll, wanneer ik ze zelf maak doe ik het ook zo. Geen verschil in smaak.Like said, in dat pak zit niet veel bijzonders.
mrstylo ohaa nee man.zo zou ik haar nooit noemen
Dus gewoon dit?quote:Op maandag 1 december 2014 18:54 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nee. Ik ga al een tijd niet echt naar vriendinnen. Ben gewoon zenuwachtig. Wilde dit delen, zodat mn gevoel vermindert...![]()
quote:Op maandag 1 december 2014 18:54 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nee. Ik ga al een tijd niet echt naar vriendinnen. Ben gewoon zenuwachtig. Wilde dit delen, zodat mn gevoel vermindert...![]()
Stom he... Volg week weer een date met iemand met wie ik al langggg niet heb gesproken.. awkwarddddquote:
Bucketlist aan het afwerken?quote:Op maandag 1 december 2014 18:59 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Stom he... Volg week weer een date met iemand met wie ik al langggg niet heb gesproken.. awkwardddd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |