Ja toch, zo van 'eigenlijk vind ik m'n haar wel mooi, maar dode puntenquote:
beetje halfbakken = gulden middenweg? Mmmkaaaaay. Vind dat overigens wel de leukste hijabstijl.quote:Op maandag 1 december 2014 16:19 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ja toch, zo van 'eigenlijk vind ik m'n haar wel mooi, maar dode punten' en 'eigenlijk moet/wil ik ook een hoofddoek om'. Zo'n gulden middenweg
Halfbakken = niet volwaardigquote:Op maandag 1 december 2014 16:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
beetje halfbakken = gulden middenweg? Mmmkaaaaay. Vind dat overigens wel de leukste hijabstijl.
Nouja zeg.quote:Op maandag 1 december 2014 16:23 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Halfbakken = niet volwaardigEen beetje van allebei in dit geval
hoezo? Ik ga hem terugveranderen,quote:Op maandag 1 december 2014 16:25 schreef hugecooll het volgende:
Wel goed dat je je UI hebt veranderd btw
Oliebollen zijn vet per definitie?quote:Op maandag 1 december 2014 16:13 schreef Che_ het volgende:
[..]
Moeilijk om ze niet vettig te laten worden.
Niet volwaardig in de zin dat je 'm niet helemaal om/op hebt, maar ook niet helemaal af hebtquote:
Omdat ik altijd eventjes bleef kijken naar hoe dat poppetje heen en weer hoptequote:hoezo? Ik ga hem terugveranderen,
Wat is er interessant aan? Yani, welk aspect precies?quote:Op maandag 1 december 2014 16:30 schreef xminator het volgende:
Interesting:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Waarom?quote:Op maandag 1 december 2014 16:30 schreef xminator het volgende:
Interesting:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het is een lifestyle, fashiongirls alles.quote:Op maandag 1 december 2014 16:31 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Niet volwaardig in de zin dat je 'm niet helemaal om/op hebt, maar ook niet helemaal af hebt
[..]
Omdat ik altijd eventjes bleef kijken naar hoe dat poppetje heen en weer hopte![]()
Ze moeten het sowieso op. Is dat dat een lifestyle?quote:Op maandag 1 december 2014 16:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Het is een lifestyle, fashiongirls alles.
Onder andere de ontwikkeling van links naar rechts, de stijging die je merkt bij de turks-koerdische stemmers sinds 1990. Bovendien kan je denk ik de noemenswaardige gebeurtenissen in de geschiedenis van Turkije linken aan de grote schommelingen / wijzigingen.quote:Op maandag 1 december 2014 16:32 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wat is er interessant aan? Yani, welk aspect precies?
Ze moeten niks hequote:Op maandag 1 december 2014 16:36 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ze moeten het sowieso op. Is dat dat een lifestyle?
In Iran wel. En je hoofddoek zo opdoen is echt iets voor hun. Ik moest wat duidelijker zijn.quote:
Zie tekst in fobo. Elke vrouw is prachtig op haar eigen manier.quote:Op maandag 1 december 2014 16:40 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ik krijg soms het idee dat het voor jou sowieso niet uitmaakt waar ze vandaan komen
Awwwwwquote:Op maandag 1 december 2014 16:41 schreef Weissman het volgende:
[..]
Zie tekst in fobo. Elke vrouw is prachtig op haar eigen manier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |