Was je in TR toen? Ik kan me nog aardbeving van 1988 herrineren in armenie. Iedereen naar buiten rennen midden in de nacht.quote:Op maandag 1 december 2014 09:37 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ben een zware/diepe slaper, heb zo ook bijv. door de aardbeving van 1999 geslapen. In mijn slaap kun je me de raarste shizzle vragen en alsnog mijn consent krijgen, achteraf herinneren doe ik het trouwens niet. Had een tijdje zo'n alarm zoals jij hebt (rekensommen oplossen), maar ik loste ze op en ging weer slapen.. Wellicht had ik moeten instellen dat ik moeilijke sommen moest oplossen.
Dit is heel slecht. Elke keer dat je snoozt maakt je lichaam slaaphormonen aan waardoor je alleen maar brakker wakker wordt. Beter zet je je wekkers vlak achter elkaar als je ze dan toch automatisch uitzet.quote:Op maandag 1 december 2014 08:36 schreef zarGon het volgende:
[ afbeelding ]
Elke keer ook snoozen om de 5 minuten. Ugh..
Had dat ook eerst. Je moet ze idd op moelijk zetten, ik word soms halfdromend wakker en alarm gaat heel hard (via tab).quote:Op maandag 1 december 2014 09:37 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ben een zware/diepe slaper, heb zo ook bijv. door de aardbeving van 1999 geslapen. In mijn slaap kun je me de raarste shizzle vragen en alsnog mijn consent krijgen, achteraf herinneren doe ik het trouwens niet. Had een tijdje zo'n alarm zoals jij hebt (rekensommen oplossen), maar ik loste ze op en ging weer slapen.. Wellicht had ik moeten instellen dat ik moeilijke sommen moest oplossen.
Jep. Heb er niets van gevoeld, toen ik eenmaal wakker gewekt kon worden was het (gelukkig) allemaal wel over. Paar dagen met de hele buurt op de schoolplein van een basisschool twee straten verderop geslapen, moet zeggen dat ik dat enorm tof vond. Zo enorm mooi om te zien hoe behulpzaam mensen plotseling worden bij een natuurramp, terwijl men de dag ervoor nog allemaal aan zichzelf dacht. Mja.quote:Op maandag 1 december 2014 09:47 schreef Montelly het volgende:
[..]
Was je in TR toen? Ik kan me nog aardbeving van 1988 herrineren in armenie. Iedereen naar buiten rennen midden in de nacht.
Ik heb meer moeite met opstaan in de winter, want kou. Heb minder zin om uit bed te komen en word sterker verleid om door te slapen.quote:Op maandag 1 december 2014 09:55 schreef Landysh het volgende:
[..]
Dit is heel slecht. Elke keer dat je snoozt maakt je lichaam slaaphormonen aan waardoor je alleen maar brakker wakker wordt. Beter zet je je wekkers vlak achter elkaar als je ze dan toch automatisch uitzet.
Of gebruik zo'n oldskool elektrische wekker waarvan het geluid door merg en been gaat.
Wie ga je grinden?quote:Op maandag 1 december 2014 10:07 schreef Crip het volgende:
Net grind en bestratingszand besteld bij zo'n guy, raakte echt in de war. Dit is geen vrouwenwerk.
Mijn tuin.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deze iddquote:Op maandag 1 december 2014 09:55 schreef Landysh het volgende:
Dit is heel slecht. Elke keer dat je snoozt maakt je lichaam slaaphormonen aan waardoor je alleen maar brakker wakker wordt. Beter zet je je wekkers vlak achter elkaar als je ze dan toch automatisch uitzet.
Of gebruik zo'n oldskool elektrische wekker waarvan het geluid door merg en been gaat.
6-7 wekkers? Ik heb bij die wekkers maar eentje nodig. Dat geluid jonge, zelfs als ik het op tv of zo hoor bezorgt het mij stuiptrekkingen. Niet normaaal.quote:Op maandag 1 december 2014 10:16 schreef Weissman het volgende:
[..]
Deze idd![]()
gew 6-7 wekker verspreid over 20-30 minuten. En dan de wekkers op verschillende plekken in de kamer plaatsen.
Maar als ik eenmaal ritme heb, word ik stipt paar minuten voor 1 wekker wakker.
Geeft niks. Kan kebeure. Deze leve is you know manni manni manni. Is alles weg joh.quote:Op maandag 1 december 2014 10:40 schreef Stimorol- het volgende:
Ik had dit vroeger ook. Werd een x op een werkdag om 12 00 uur wakker. Schaamde me dood.
Nu geen last meer van. Sta nu voor 6.15 u op.
Dat is zo heerlijk hè!quote:Op maandag 1 december 2014 10:16 schreef Weissman het volgende:
[..]
Maar als ik eenmaal ritme heb, word ik stipt paar minuten voor 1 wekker wakker.
quote:Op maandag 1 december 2014 10:11 schreef Crip het volgende:
[..]
Mijn tuin.Ik snap het niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgens mij gaat het zo bij alle vrouwen, niet allen Turkse.quote:Op maandag 1 december 2014 10:45 schreef Landysh het volgende:
Turkse vrouwen die dieten!
Ik volg een paar afvalchicks op instagram en altijd hetzelfde gezeik. Post er eentje een foto met 10 amandelen en misschien 15 van die mini gedroogde cranberries als tussendoortje en de reacties daaronder 'is dit niet veeeeel'.
Zo typisch. 95% van de Turkse vrouwen in mijn omgeving heeft gediet, is afgevallen maar ong 2% is het daadwerkelijk gelukt om op gewicht te blijven. Gaan ze zogenaamd naar een dietist maar vervolgens weigeren ze om het advies op te volgen omdat ze 'te veel' moeten eten.!
Nee, beter de rest van je leven jojo'en ja.
Hoe lang ben je meestal mee bezig daarmee?quote:Op maandag 1 december 2014 11:36 schreef Crip het volgende:
Dat gevoel wanneer je je hoofddoek in een keer goed doet en perfect zit.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |