To work duhquote:
quote:Op maandag 1 december 2014 08:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
dit
Wie verzint dat nou, om 8:30 eerste les.
Jouw projectgroepjequote:Op maandag 1 december 2014 08:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
dit
Wie verzint dat nou, om 8:30 eerste les.
Ik heb een rekensom op snooze en één op dismiss alarm gezet.quote:Op maandag 1 december 2014 08:36 schreef zarGon het volgende:
[ afbeelding ]
Elke keer ook snoozen om de 5 minuten. Ugh..
Hahaha teringquote:Op maandag 1 december 2014 08:36 schreef zarGon het volgende:
[ afbeelding ]
Ik las: Mein alarm.quote:Op maandag 1 december 2014 08:36 schreef zarGon het volgende:
[ afbeelding ]
Volhoudenquote:Op maandag 1 december 2014 09:20 schreef Montelly het volgende:
Heerlijk geslapen, vroeg naar bed gegaan ook. Waar was ik mee bezig zeg, fokken tot 12 of 1 uur snachts. Echt nooit meer, hele ritme naar de kloten zo.
Ben een zware/diepe slaper, heb zo ook bijv. door de aardbeving van 1999 geslapen. In mijn slaap kun je me de raarste shizzle vragen en alsnog mijn consent krijgen, achteraf herinneren doe ik het trouwens niet. Had een tijdje zo'n alarm zoals jij hebt (rekensommen oplossen), maar ik loste ze op en ging weer slapen.quote:Op maandag 1 december 2014 08:42 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik heb een rekensom op snooze en één op dismiss alarm gezet.
Jij hebt wel vaker last van migraine, toch? Hmpf, sterkte, lijkt me echt vervelend.quote:Op maandag 1 december 2014 05:45 schreef Landysh het volgende:
Mogguh
Heb me ziekgemeld. Wat zal ik doen? Pillen innemen en mezelf dwingen om de hele dag op te blijven met kans dat ik uiteindelijk toch ga pitten, of migraine uitslapen en daarna weer wakker worden met een verkloot ritme? Ik probeer te minderen met pillen enzo maar mijn ritme is momenteel belangrijker..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |