Je kan ook tot een uur of 11-12 slapen zonder je ritme te verneuken, toch?quote:Op maandag 1 december 2014 05:45 schreef Landysh het volgende:
Mogguh
Heb me ziekgemeld. Wat zal ik doen? Pillen innemen en mezelf dwingen om de hele dag op te blijven met kans dat ik uiteindelijk toch ga pitten, of migraine uitslapen en daarna weer wakker worden met een verkloot ritme? Ik probeer te minderen met pillen enzo maar mijn ritme is momenteel belangrijker..
Als er grote kans is dat je uiteindelijk toch gaat slapen zou ik nu een paar uurtjes slapen.quote:Op maandag 1 december 2014 05:45 schreef Landysh het volgende:
Mogguh
Heb me ziekgemeld. Wat zal ik doen? Pillen innemen en mezelf dwingen om de hele dag op te blijven met kans dat ik uiteindelijk toch ga pitten, of migraine uitslapen en daarna weer wakker worden met een verkloot ritme? Ik probeer te minderen met pillen enzo maar mijn ritme is momenteel belangrijker..
Nee, heb vroege dienst. 11-12 is echt veeel te laat (ik sta de rest van de week rond 4:20 op). En 1-2 uurtjes slapen en dan wakker worden gaat mijn migraine alleen maar triggeren. Blegh.quote:Op maandag 1 december 2014 05:48 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Je kan ook tot een uur of 11-12 slapen zonder je ritme te verneuken, toch?
quote:Op maandag 1 december 2014 05:52 schreef Landysh het volgende:
[..]
Nee, heb vroege dienst. 11-12 is echt veeel te laat (ik sta de rest van de week rond 4:20 op). En 1-2 uurtjes slapen en dan wakker worden gaat mijn migraine alleen maar triggeren. Blegh.
Ben bang dat ik later in de dag toch ga pitten. Ik ga nu slapen tot 9 ofzo en daarna een ibropufen samen met een paracetamok. Zo overleef ik de dag wel denk ik.
If you say sooquote:
Je kan ook wakker blijven en om een uur of drie-vier naar bed gaan. Dan word je zo rond middernacht wakker. Daarna rustig wakker worden, nog wat dingen voor jezelf doen en werkenquote:Op maandag 1 december 2014 05:52 schreef Landysh het volgende:
[..]
Nee, heb vroege dienst. 11-12 is echt veeel te laat (ik sta de rest van de week rond 4:20 op). En 1-2 uurtjes slapen en dan wakker worden gaat mijn migraine alleen maar triggeren. Blegh.
Ben bang dat ik later in de dag toch ga pitten. Ik ga nu slapen tot 9 ofzo en daarna een ibropufen samen met een paracetamok. Zo overleef ik de dag wel denk ik.
Prio >quote:Op maandag 1 december 2014 05:45 schreef Landysh het volgende:
Mogguh
Ja, dit klinkt ook goed. Maar dan moet ik nu mijn pillen innemen en heb niks gegeten en heb ook geen zin om te eten want misselijk.quote:Op maandag 1 december 2014 05:59 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Je kan ook wakker blijven en om een uur of drie-vier naar bed gaan. Dan word je zo rond middernacht wakker. Daarna rustig wakker worden, nog wat dingen voor jezelf doen en werken
To work duhquote:
quote:Op maandag 1 december 2014 08:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
dit
Wie verzint dat nou, om 8:30 eerste les.
Jouw projectgroepjequote:Op maandag 1 december 2014 08:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
dit
Wie verzint dat nou, om 8:30 eerste les.
Ik heb een rekensom op snooze en één op dismiss alarm gezet.quote:Op maandag 1 december 2014 08:36 schreef zarGon het volgende:
[ afbeelding ]
Elke keer ook snoozen om de 5 minuten. Ugh..
Hahaha teringquote:Op maandag 1 december 2014 08:36 schreef zarGon het volgende:
[ afbeelding ]
Ik las: Mein alarm.quote:Op maandag 1 december 2014 08:36 schreef zarGon het volgende:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |