Geeft niks. Kan kebeure. Deze leve is you know manni manni manni. Is alles weg joh.quote:Op maandag 1 december 2014 10:40 schreef Stimorol- het volgende:
Ik had dit vroeger ook. Werd een x op een werkdag om 12 00 uur wakker. Schaamde me dood.
Nu geen last meer van. Sta nu voor 6.15 u op.
Dat is zo heerlijk hè!quote:Op maandag 1 december 2014 10:16 schreef Weissman het volgende:
[..]
Maar als ik eenmaal ritme heb, word ik stipt paar minuten voor 1 wekker wakker.
quote:Op maandag 1 december 2014 10:11 schreef Crip het volgende:
[..]
Mijn tuin.Ik snap het niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgens mij gaat het zo bij alle vrouwen, niet allen Turkse.quote:Op maandag 1 december 2014 10:45 schreef Landysh het volgende:
Turkse vrouwen die dieten!
Ik volg een paar afvalchicks op instagram en altijd hetzelfde gezeik. Post er eentje een foto met 10 amandelen en misschien 15 van die mini gedroogde cranberries als tussendoortje en de reacties daaronder 'is dit niet veeeeel'.
Zo typisch. 95% van de Turkse vrouwen in mijn omgeving heeft gediet, is afgevallen maar ong 2% is het daadwerkelijk gelukt om op gewicht te blijven. Gaan ze zogenaamd naar een dietist maar vervolgens weigeren ze om het advies op te volgen omdat ze 'te veel' moeten eten.!
Nee, beter de rest van je leven jojo'en ja.
Hoe lang ben je meestal mee bezig daarmee?quote:Op maandag 1 december 2014 11:36 schreef Crip het volgende:
Dat gevoel wanneer je je hoofddoek in een keer goed doet en perfect zit.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |