Komt aardig in de buurt.quote:Op zondag 30 november 2014 22:29 schreef golfer het volgende:
[..]
UTO? Wat is dat voor afkorting?
Uiterst Treurige Omgeving?
Bij stal-/aardetonen denk ik aan gronderig.quote:Op zondag 30 november 2014 22:31 schreef MadMaster het volgende:
Niet vies, typisch Brora met stal-/aardetonen, op een schaal van 1 t/m 100 heb ik 'm 91 punten gegeven.
Had 'm al eerder geproefd en mijn score toen, die ik niet meer wist, was vanmiddag hetzelfde...
Ja ik begrijp het principe, handig geregeld.quote:Op zondag 30 november 2014 22:33 schreef MadMaster het volgende:
Ben even benieuwd of Sig mijn post mbt de verschillende soorten whisky tastings begrijpt...
Bij een stal denk ik aan stro.quote:Op zondag 30 november 2014 22:35 schreef golfer het volgende:
[..]
Bij stal-/aardetonen denk ik aan gronderig.
Ik verleng het woord even voor je: stront.quote:
Ik bedoel daarmee meer mest/klei tonen.quote:Op zondag 30 november 2014 22:35 schreef golfer het volgende:
[..]
Bij stal-/aardetonen denk ik aan gronderig.
quote:Op zondag 30 november 2014 22:46 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik verleng het woord even voor je: stront.
Dat komt er inderdaad op terecht.quote:Op zondag 30 november 2014 22:46 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik verleng het woord even voor je: stront.
Welke?quote:Op zondag 30 november 2014 22:52 schreef sig000 het volgende:
Maar ik heb er de ballen verstand van, alleen van rum en dat ging veel te snel.
Das dure Duitse shitquote:Op zondag 30 november 2014 23:05 schreef sig000 het volgende:
[..]
Bruine rum en welke allemaal ben ik kwijt, kan alleen Pott nog herinneren.
[ afbeelding ]
100 clquote:Op zondag 30 november 2014 23:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Duur?
¤20,95...
http://www.drankgigant.nl/pott-54.html
Laat Hut het maar niet horen.quote:Op zondag 30 november 2014 23:14 schreef sig000 het volgende:
Koffie en warme chocolade gingen ook niet meer zonder op bepaald moment.
Toen ben ik radicaal gestopt met alles sterker dan bier.
Is Eva weer op TV?quote:Op zondag 30 november 2014 23:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Laat Hut het maar niet horen.
Die lult je zo de Jellinek in...
Over Jellinek gesproken:
[ afbeelding ]
En nee, geen Photoshop...
Volgens mij wordt dat lachen samen wanneer ik 'm ga meeten op de kinderboerderij.quote:Op zondag 30 november 2014 23:19 schreef MadMaster het volgende:
Laat Hut het maar niet horen.
Die lult je zo de Jellinek in...
Jij gaat helpen bladblazen?quote:Op zondag 30 november 2014 23:21 schreef sig000 het volgende:
[..]
Volgens mij wordt dat lachen samen wanneer ik 'm ga meeten op de kinderboerderij.
Bij hem moet ik inderdaad wel aan schimmel tussen de benen denken...quote:Op zondag 30 november 2014 23:22 schreef sig000 het volgende:
Een witte en dan TH erop als sinterklaas.
"Jij zegt vieze woorden, jij krijgt geen pepernoten..."quote:Op zondag 30 november 2014 23:23 schreef sig000 het volgende:
Of ik speel sintniklaas en mag TH ZP zijn.
Ik zal 't 'm voorstellen morgen alsie wakker is.quote:Op zondag 30 november 2014 23:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Bij hem moet ik inderdaad wel aan schimmel tussen de benen denken...
quote:Op zondag 30 november 2014 23:30 schreef sig000 het volgende:
[..]
Als TH eraf gedonderd is mogen alle kinderen erna nog een rondje.
JustMe, je wordt alweer aangesproken.quote:Op zondag 30 november 2014 23:31 schreef sig000 het volgende:
Dat doet die oude merrie normaal nooit?
Hoezo, die ken ik heul niet irl?quote:Op maandag 1 december 2014 00:27 schreef golfer het volgende:
[..]
JustMe, je wordt alweer aangesproken.
Ik jou ook niet.quote:
We wachten allemaal op de uitnodiging.quote:
Roep maar een datum en ik neem aan dat je alleen voor jezelf en partner spreekt?quote:Op maandag 1 december 2014 00:48 schreef golfer het volgende:
[..]
We wachten allemaal op de uitnodiging.
Ik voel een bejaarden-meet aankomen?quote:Op maandag 1 december 2014 00:59 schreef sig000 het volgende:
Wie verder kan dan is uiteraard ook welkom.
Spontaan werkt altijd het best, plannen werkt niet bij bejaarden.quote:Op maandag 1 december 2014 01:05 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik voel een bejaarden-meet aankomen?
Die zijn tof, ken je deze ook?quote:Op maandag 1 december 2014 05:48 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Daar ben ik een keer geweest.
De band ken ik wel. Deze uitvoering niet.quote:
quote:Op maandag 1 december 2014 05:55 schreef Braindead2000 het volgende:
Big Takeover ken ik trouwens niet. Ik bedoelde dat ik een keer in CBGB was. Maar dat was al na de glorietijd. Van het punkgehalte was ook niet veel meer over. Een biertje daar kostte 11 dollar.
Ik zoek vaker de studioversies van een nummer op. Ik zie dat jij een voorkeur hebt voor de liveversies.quote:
Ja ik vind live veel leuker, de studioversies heb ik al.quote:Op maandag 1 december 2014 06:03 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik zoek vaker de studioversies van een nummer op. Ik zie dat jij een voorkeur hebt voor de liveversies.
Ideaal is natuurlijk een liveversie met de kwaliteit van een studio of beter. Maar ik heb geen zin om daar naar te zoeken dus kies meestal voor de studioversie.quote:Op maandag 1 december 2014 06:06 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ja ik vind live veel leuker, de studioversies heb ik al.
Ik schud ze uit mijn mouw, Die laatste was speciaal voor MM die te gekke dingen van de Specials gepost heettquote:Op maandag 1 december 2014 06:10 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Heb jij die youtubes allemaal in favorietenlijstjes staan?
Lijstjes zijn toch wel makkelijk. Anders blijf je maar zoeken.quote:Op maandag 1 december 2014 06:14 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik schud ze uit mijn mouw, Die laatste was speciaal voor MM die te gekke dingen van de Specials gepost heett
Ik haat lijstjes.quote:Op maandag 1 december 2014 06:16 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Lijstjes zijn toch wel makkelijk. Anders blijf je maar zoeken.
Maar soms wil je achterover zitten en gewoon een linkje indrukken zonder veel moeite te doen.quote:Op maandag 1 december 2014 06:26 schreef sig000 het volgende:
Het leven is een open boek en geen lijstje gaat helpen.
Dat kan, veel mensen doen het op die manier.quote:Op maandag 1 december 2014 06:29 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Maar soms wil je achterover zitten en gewoon een linkje indrukken zonder veel moeite te doen.
Heb jij nooit dat je een goed nummer vindt dat je helemaal vergeten was en als je het dan niet opslaat dat je het na een paar dagen weer vergeten ben?quote:Op maandag 1 december 2014 06:31 schreef sig000 het volgende:
[..]
Dat kan, veel mensen doen het op die manier.
Heb een gigantische verzameling op LP, CD en HD.quote:Op maandag 1 december 2014 06:33 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Heb jij nooit dat je een goed nummer vindt dat je helemaal vergeten was en als je het dan niet opslaat dat je het na een paar dagen weer vergeten ben?
De enige die de weg weet in mijn mappen met muziek ben ikzelf en raak ook nog regelmatig de weg kwijt in de hoeveelheid.quote:Op maandag 1 december 2014 06:40 schreef Braindead2000 het volgende:
Lijstjes zijn voor mij ook wel makkelijk omdat ik op een bepaald moment dezelfde soort muziek wil horen. Soms rustig, soms 70s, 80s, 90s....... Ik heb nu allemaal mappen aangemaakt wat een beetje bij elkaar hoort. Het worden er alleen een beetje veel.
Dit zijn mijn mapjes tot nu toe en nog heb ik regelmatig dat ik niet weet in welke map ik een nummer moet plaatsen.quote:Op maandag 1 december 2014 06:43 schreef sig000 het volgende:
[..]
De enige die de weg weet in mijn mappen met muziek ben ikzelf en raak ook nog regelmatig de weg kwijt in de hoeveelheid.
Ik heb spontane mappen en 1 die heet -=others=-quote:Op maandag 1 december 2014 06:46 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Dit zijn mijn mapjes tot nu toe en nog heb ik regelmatig dat ik niet weet in welke map ik een nummer moet plaatsen.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 1 december 2014 07:04 schreef Braindead2000 het volgende:
Wat is eigenlijk de muziek van 00 en 10. 50s, 60s, 70s, 80s, 90s hebben allemaal een bepaalde sound of ik kan er iig dingen in plaatsen. Maar 00s en 10s? Ik heb geen idee wat ik daar in zou moeten plaatsen.
Ik zie het al. Ik geloof niet dat ik daar een map voor hoef te maken.quote:
Moby is ok.quote:Op maandag 1 december 2014 07:10 schreef Braindead2000 het volgende:
Van de "moderne" muziek vond ik dit wel een aardig nummer.
En Mw. MM, die wil wel paardrijden...quote:Op maandag 1 december 2014 00:58 schreef sig000 het volgende:
[..]
Roep maar een datum en ik neem aan dat je alleen voor jezelf en partner spreekt?
Kan ook geregeld worden.quote:Op maandag 1 december 2014 08:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En Mw. MM, die wil wel paardrijden...
Dat ging in goed overleg,quote:Op maandag 1 december 2014 09:38 schreef just me het volgende:
[ Bericht 78% gewijzigd door Lt.Surge op 01-12-2014 09:37 ]
Lol, 3 keer op dezefde stemmen mag blijkbaar niet.quote:Op maandag 1 december 2014 09:38 schreef just me het volgende:
[ Bericht 78% gewijzigd door Lt.Surge op 01-12-2014 09:37 ]
quote:Op maandag 1 december 2014 09:42 schreef sig000 het volgende:
Ow wacht wat doet die mislukte V&A mod daar?
Slachten die handel.quote:Op maandag 1 december 2014 09:43 schreef Kingstown het volgende:
[..]![]()
Jij dacht goh....we hebben Bart hier net gehad, eens kijken of we nu een ander kunnen lokken?
Zoveel geduld heb ik niet.quote:Op maandag 1 december 2014 09:47 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Gewoon even opnieuw invullen en dan op 2 en 3 ava's zetten die nog niet vaak gekozen zijn.
quote:
Wij zijn beter in corruptie.quote:Op maandag 1 december 2014 10:03 schreef sig000 het volgende:
Ik doe later nog wel nieuwe poging. Corrupt is het nu toch al.
4 december maken ze de uitslag bekent, dus dat is over een paar dagen al.quote:Op maandag 1 december 2014 10:10 schreef sig000 het volgende:
Ik laat mijn 1e creatieve stem even berusten, het loopt toch nog wel ff toch?
Ik haat tijdsdruk.quote:Op maandag 1 december 2014 10:12 schreef Kingstown het volgende:
[..]
4 december maken ze de uitslag bekent, dus dat is over een paar dagen al.
[/img ] in [/img] veranderen. Dat moet te doen zijn.quote:
Is 'ie wel wakker geworden vandaag?quote:Op zondag 30 november 2014 23:25 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik zal 't 'm voorstellen morgen alsie wakker is.
Deze domme optie ('Gratis geld! Hoi, Hoi!!', denken onze Oostblokvrienden, 'Scheelt weer skimmen...'...) staat al een tijdje geblokkeerd...quote:Op maandag 1 december 2014 10:39 schreef Kingstown het volgende:
Veel plezier met jullie bankpasjes. Cash rules!![]()
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)oor-criminelen.dhtml
Heb dus wèl op mezelf gestemd hè!!quote:Op maandag 1 december 2014 09:24 schreef Kingstown het volgende:
Even op Sacha haar tietenava stemmen!
FEE / [STEM] De FOK! Sint-icoontjes wedstrijd (win waardebonnen!)
Ook voor MM natuurlijk.
bij de Blokkerquote:Op maandag 1 december 2014 11:41 schreef just me het volgende:
Goed voor de verkoop van aluminium pasjeshouders
en bij de euroshopperquote:
dank jequote:Op maandag 1 december 2014 09:53 schreef Kingstown het volgende:
[..]![]()
Hier dan. copy/paste:
Enige wat je hoeft te doen is bij alle 3 de spatie voor het laatste haakje weg te halen.
Sacha is ook altijd lief voor ons, dus een beetje moeite doen mag wel ja!
1.[img=60,60]http://i.fokzine.net/usericons/18113/x3O6ATh.gif[/img ]
2.[img=60,60]http://i.imgur.com/nsyrwUX.gif[/img ]
3.[img=60,60]http://i.fokzine.net/usericons/168304/nkvsk5w.jpg[/img ]
ik heb er 10quote:Op maandag 1 december 2014 11:57 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Groot gelijk heb je! Toch niemand die het opvalt nu je met je andere ava post.
Ik heb er 2. Plus 1 als er een voetbaltoernooi is.quote:
Jij komt toch uit Drenthe?quote:Op maandag 1 december 2014 11:59 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik heb er 2. Plus 1 als er een voetbaltoernooi is.
Dan heb ik een Duitse ava om de Oranje-fans een beetje te pesten.
Rustig. Veel ruimte en weinig mensen. Hoop bos en hei, dus ideaal voor mij.quote:Op maandag 1 december 2014 12:00 schreef Treehut362 het volgende:
Jij komt toch uit Drenthe?
Hoe is het daar?
De hei is inderdaad heel erg leuk ik hoop er ooit nog een keer te komen.quote:Op maandag 1 december 2014 12:03 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Rustig. Veel ruimte en weinig mensen. Hoop bos en hei, dus ideaal voor mij.
Ik word chagrijnig als ik teveel mensen tegenkom.
De omgeving van Diever is idd heel erg mooi en als je bij Dwingeloo de hei oversteekt, dan kom je bij een struisvogelboerderij uit. Erg grappige dieren om te zien.quote:Op maandag 1 december 2014 12:07 schreef Treehut362 het volgende:
De hei is inderdaad heel erg leuk ik hoop er ooit nog een keer te komen.
Wij gingen er wel eens op vacantie (o.a. Diever,) toen ik nog klein was en mijn Tante woonde in N-Drenthe (Eelde-Paterswolde).
wat zeg je ?quote:
Ja, dat kan. Klik maar op het kruisje rechtsboven in je scherm.quote:
dat is mijn browserquote:Op maandag 1 december 2014 17:43 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, dat kan. Klik maar op het kruisje rechtsboven in je scherm.
Of die stomme banners weg kunnenquote:
quote:Op maandag 1 december 2014 17:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan moet je Danny gaan betalen, misschien dat het dan lukt
quote:Op maandag 1 december 2014 11:40 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Heb dus wèl op mezelf gestemd hè!!
quote:Op maandag 1 december 2014 16:41 schreef shiznuts het volgende:
In de categorie 'WHAATT IESCH DEESCHE!?'. Minpunten voor:
Met een kerstmuts meedoen bij een Sint-icoontjes wedstrijd.
Ja dat kan. Gewoon met typex er overheen en dan zie je er helemaal niets meer van!quote:Op maandag 1 december 2014 17:50 schreef Treehut362 het volgende:
Of die stomme banners weg kunnen
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, nu zal het wel lukken...quote:Op maandag 1 december 2014 19:58 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Als je niet meedoet dan win je helemaal niks.
Dat is het zeker.quote:Op maandag 1 december 2014 19:42 schreef MadMaster het volgende:
Net onze oudste kat laten inslapen.
Best wel kut...
Goeie kwoot ?quote:Op maandag 1 december 2014 19:58 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Als je niet meedoet dan win je helemaal niks.
Zeventien jaar.quote:Op maandag 1 december 2014 20:14 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat is het zeker.
Sterkte ermee.![]()
Hoe oud was het beessie?
Toepasselijke naam.quote:Op maandag 1 december 2014 20:24 schreef MadMaster het volgende:
Zeventien jaar.
Destijds als zwerver met haar broer opgepikt bij de oprit van de A9 bij Badhoevedorp, waar 4 katten langs de weg liepen.
Vandaar de naam Swiebertje...
Echt wel kutquote:Op maandag 1 december 2014 19:42 schreef MadMaster het volgende:
Best wel kut...
MM heeft het over haar broer, dus ik neem aan dat het een poes was.quote:
Ah post gemist.. Maar dan is Swiebertje weer logischquote:Op maandag 1 december 2014 20:38 schreef golfer het volgende:
[..]
MM heeft het over haar broer, dus ik neem aan dat het een poes was.
Dat weet ik niet eens meer.quote:
Hoeveel katten hebben jullie? en hoe doe je dat als je op vakantie gaat?quote:Op maandag 1 december 2014 19:42 schreef MadMaster het volgende:
Best wel kut...
Swiebertje was in dit geval een dame...quote:Op maandag 1 december 2014 20:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Ah post gemist.. Maar dan is Swiebertje weer logisch
We hebben nu nog 1 kat, een pikzwarte britse korthaar, Tutu.quote:Op maandag 1 december 2014 20:47 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Hoeveel katten hebben jullie? en hoe doe je dat als je op vakantie gaat?
Iemand die voor ze zorgt of naar een poezenhotel?
Dan had ze beter Saartje kunnen hetenquote:Op maandag 1 december 2014 20:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Swiebertje was in dit geval een dame...
Saartje had een vaste aanstelling, onze Swieber niet...quote:Op maandag 1 december 2014 20:50 schreef just me het volgende:
[..]
Dan had ze beter Saartje kunnen heten
De mijne is ondertussen ruim 14 en een tijdje terug voor het eerst in haar leven echt ziek geworden. Uiteraard weet je dat het ooit over zal zijn, maar altijd zwaar kut als het zover is.quote:Op maandag 1 december 2014 20:50 schreef MadMaster het volgende:
We hebben nu nog 1 kat, een pikzwarte britse korthaar, Tutu.
De buren zorgen voor onze katten als we weg zijn...
ad rem MMquote:Op maandag 1 december 2014 20:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Saartje had een vaste aanstelling, onze Swieber niet...
Ze at steeds minder, de afgelopen dagen al bijna helemaal niet meer.quote:Op maandag 1 december 2014 20:54 schreef Kingstown het volgende:
[..]
De mijne is ondertussen ruim 14 en een tijdje terug voor het eerst in haar leven echt ziek geworden. Uiteraard weet je dat het ooit over zal zijn, maar altijd zwaar kut als het zover is.
Lange lijdensweg of alles vrij plotseling gegaan? De kat van mjn zusje is onlangs overleden in het poezenhotel, terwijl ze op vakantie waren en die was kerngezond toen ze vertrokken. Bizar, hoe snel het soms kan gaan.
Ik heb onze vriendin gebeld en je bent welkom...quote:Op maandag 1 december 2014 21:06 schreef just me het volgende:
Ik was ook aan het spugen en aan de diarree
Van harte beterschapquote:Op maandag 1 december 2014 21:06 schreef just me het volgende:
Ik was ook aan het spugen en aan de diarree
ik mag nog eventjes opblijvenquote:
Ik ben sinds zaterdag goed gammel en begin nu weer wat op te knappen!quote:Op maandag 1 december 2014 21:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Het valt allemaal mee of had jij niets maar had je het over MMs poes... ?
Ah dus toch ... Goed te horen dat het weer beter gaat... Wel of niet wezen werken vandaag?quote:Op maandag 1 december 2014 21:27 schreef just me het volgende:
[..]
Ik ben sinds zaterdag goed gammel en begin nu weer wat op te knappen!
quote:Op maandag 1 december 2014 21:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Ah dus toch ... Goed te horen dat het weer beter gaat... Wel of niet wezen werken vandaag?
Doe lekker rustig aan.. 1 dagje er bij ...quote:Op maandag 1 december 2014 21:39 schreef just me het volgende:
[..]ik had me gisterenavond al ziek gemeld, ik zet morgen ook geen wekker, zie wel hoe laat ik wakker ben
Kom je ook in het zwart op de begrafenis...quote:Op maandag 1 december 2014 21:46 schreef sacha het volgende:
gecondoleerd MM
en die twijfel kan ik mij iets bij voorstellen
Morgenochtend, dierencrematorium DUC in Amsterdam Noord.quote:Op maandag 1 december 2014 21:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Kom je ook in het zwart op de begrafenis...
Ok nee, dan neem ik wel een plakje cake op mn werk...quote:Op maandag 1 december 2014 21:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Morgenochtend, dierencrematorium DUC in Amsterdam Noord.
Koffie moet je zelf maar meenemen...
wat voor bloemen ?quote:Op maandag 1 december 2014 21:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Ok nee, dan neem ik wel een plakje cake op mn werk...
Amsterdam Noord....dat moet bij FANN in de buurt zijn.quote:Op maandag 1 december 2014 21:51 schreef MadMaster het volgende:
Morgenochtend, dierencrematorium DUC in Amsterdam Noord.
Koffie moet je zelf maar meenemen...
Zoiets, ja...quote:Op maandag 1 december 2014 21:56 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Amsterdam Noord....dat moet bij FANN in de buurt zijn.
Tis best wel een eindje bij Fann uit de buurt..quote:Op maandag 1 december 2014 21:56 schreef Kingstown het volgende:
dierencrematorium DUC in Amsterdam Noord
Wij zijn gisteren de jungle in geweest, alwaar aapjes.quote:Op maandag 1 december 2014 22:10 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ja bedankt. Doe jij nog eens wat spannende pics posten. Van aapjes ofzo.
Treehut gemaakt?quote:Op maandag 1 december 2014 22:16 schreef Deisyy het volgende:
Tevens in een cenote gezwommen, een 42 meter hoge maya tempel beklommen en met een boom geknuffeld.
[ afbeelding ]
Merci!quote:Op maandag 1 december 2014 22:07 schreef Deisyy het volgende:
Wat naar MM, dat zijn altijd moeilijke beslissingen
Dees is wel klein zo ..quote:Op maandag 1 december 2014 22:16 schreef Deisyy het volgende:
Tevens in een cenote gezwommen, een 42 meter hoge maya tempel beklommen en met een boom geknuffeld.
[ afbeelding ]
Absoluut, maar moest wel lachen dat je het 2 keer postte....als ik Madness zou blijven posten, dan hadden we het hele topic in een half uurtje vol.quote:Op maandag 1 december 2014 22:34 schreef MadMaster het volgende:
Cheesy, maar op z'n tijd wel mooi...
Ik vind het een mooie hoogtequote:Op maandag 1 december 2014 22:34 schreef Deisyy het volgende:
1.68 is niet zo heel groot chufi![]()
En straks ff op sacha stemmen
Die van sacha/MM op 1 en niemendalletje op 2 en 3 graagquote:Op maandag 1 december 2014 22:35 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Geef de pics maar even door waar je op wil stemmen, dan fix ik de linkjes wel even voor je.
Even de coördinaten van niemendalletje doorgeven aub. Zegt me zo niets.quote:Op maandag 1 december 2014 22:36 schreef Deisyy het volgende:
Die van sacha/MM op 1 en niemendalletje op 2 en 3 graag
Ah, so...quote:Op maandag 1 december 2014 22:36 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Absoluut, maar moest wel lachen dat je het 2 keer postte....als ik Madness zou blijven posten, dan hadden we het hele topic in een half uurtje vol.
Zag naderhand dat je het gewijzigd had....op moment van mijn huillach plus duim stond Joe er nog voor de tweede keer.quote:Op maandag 1 december 2014 22:38 schreef MadMaster het volgende:
Ah, so...
De kopieer functie hapert hier nog wel eens, levensgevaarlijk als je dan iets plakt...
Ik denk dat dat wel meevaltquote:Op maandag 1 december 2014 22:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij een boom van een vrouw was...
Ik was redelijk rap met aanpassen...quote:Op maandag 1 december 2014 22:39 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Zag naderhand dat je het gewijzigd had....op moment van mijn huillach plus duim stond Joe er nog voor de tweede keer.
Nietszeggende ava's die ook mee willen doen. Wil jij ze voor me kiezen?quote:Op maandag 1 december 2014 22:38 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Even de coördinaten van niemendalletje doorgeven aub. Zegt me zo niets.
Niets is wat het lijktquote:Op maandag 1 december 2014 22:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat blijkt met 1.68m.
Op de foto's die ik van je ken lijk je langer...
Dat idd ..:)quote:Op maandag 1 december 2014 22:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat blijkt met 1.68m.
Op de foto's die ik van je ken lijk je langer...
Sure, dan neem ik wel degene waar niemand op stemt.quote:Op maandag 1 december 2014 22:41 schreef Deisyy het volgende:
Nietszeggende ava's die ook mee willen doen. Wil jij ze voor me kiezen?
Alleen de 40 plussers stemmen op Sacha, maar gelukkig zijn er nog niet zoveel mensen die gestemd hebben, dus het ziet er daardoor nog hoopvol uit.quote:Op maandag 1 december 2014 22:50 schreef chufi het volgende:
Staat Sas er een beetje goed voor? Welke forum topic was di ook al weer?
JA was mijn laatste stem... Ik verdenk Aap van een vaag iets ..quote:Op maandag 1 december 2014 23:06 schreef just me het volgende:
Ging fok net plat omdat wij vóór Sacha zijn
Ja jij wordt morgen weer ziek zijnde wakker ... Leuk zon baas dat je gewoon nog even kunt blijven liggenquote:
Ja, ik was al bang dat ik (wéér) de enige was die dat had. Dus ik was al heel druk bezig om van die lokale dingen op te zoeken zodat ik ze weg kon gooien (dat had ik ongeveer half onthoudenquote:
Als je het daar al warm van krijgt...quote:Op maandag 1 december 2014 23:21 schreef Eska het volgende:
[..]
Ja, ik was al bang dat ik (wéér) de enige was die dat had. Dus ik was al heel druk bezig om van die lokale dingen op te zoeken zodat ik ze weg kon gooien (dat had ik ongeveer half onthouden).
Maar daar bleek het nu dus heel niet nodig te zijn, merk ik.
Heb het er wel èrg warm van gekregen.
dat bepaal ik zelluf hoor.quote:Op maandag 1 december 2014 23:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja jij wordt morgen weer ziek zijnde wakker ... Leuk zon baas dat je gewoon nog even kunt blijven liggen
Ben alleen in Noord geweest.quote:Op maandag 1 december 2014 23:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Amsterdam is still alive ... Alles OK
wilde er niemand met je mee ?quote:
Dat is dan weer het voordeel van de grote stad ,,, Veel meer schaap !!quote:Op maandag 1 december 2014 23:25 schreef sig000 het volgende:
[..]
Was ff wat zaken regelen, broodje Döner is wel goedkoop daar trouwens.
Mja, als je ziet welke route ik daarbij afleg.quote:Op maandag 1 december 2014 23:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als je het daar al warm van krijgt...
Tip: F5quote:Op maandag 1 december 2014 23:27 schreef Eska het volgende:
[..]
Mja, als je ziet welke route ik daarbij afleg.Volgens mij onderweg ook hier en daar wat verkeerde dingen geklikt en zo.
(Het is stiekem gewoon eigenlijk niet verantwoord om mij aan een computer te laten)
hoezo sick ? ik ben vrijwel nooit ziek. Heb vandaag alleen soep gegeten, morgen eerst normaal wat eten en dan zie ik weer verderquote:
In het centrum hebben ze duurdere schapen ?quote:Op maandag 1 december 2014 23:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat is dan weer het voordeel van de grote stad ,,, Veel meer schaap !!
Nergens gelezen dat ik er 3 moet doen..quote:Op maandag 1 december 2014 23:27 schreef MadMaster het volgende:
Sjoef, je post in het Sint ava topic aanvullen, anders wordt het niks daar met jou...
Dat bedoel ik... Je bent ziek .. Check hoe je je voelt en dan meldt jeje pas beter als je op je werk bent..quote:Op maandag 1 december 2014 23:28 schreef just me het volgende:
[..]
hoezo sick ? ik ben vrijwel nooit ziek. Heb vandaag alleen soep gegeten, morgen eerst normaal wat eten en dan zie ik weer verder
3x dezelfde mocht niet.quote:Op maandag 1 december 2014 23:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Nergens gelezen dat ik er 3 moet doen..
Ook als ik al die vreselijke kerstliedjes post?quote:Op maandag 1 december 2014 23:23 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik krijg het altijd een beetje warm als ik jou zie posten.
Inb4 teiltjes.
quote:Op maandag 1 december 2014 23:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat bedoel ik... Je bent ziek .. Check hoe je je voelt en dan meldt jeje pas beter als je op je werk bent..
Wmb mag je Kirsty het hele jaar door posten.quote:Op maandag 1 december 2014 23:34 schreef Eska het volgende:
Ook als ik al die vreselijke kerstliedjes post?![]()
![]()
Ja, maar dat had ik eerst al wel gedaan. En nog eens. En nog eens.quote:
Zonder, die had geen zin in A'dam Noord.quote:Op maandag 1 december 2014 23:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Amsterdam weer overleefd .. met of zonder Mrs Sig?
Oeh, da's wel een mooie uitdaging.quote:Op maandag 1 december 2014 23:37 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Wmb mag je Kirsty het hele jaar door posten.![]()
Minimaal elke pagina 1 keer ofzo.
Je ding gedaan hoop ik sig..quote:Op maandag 1 december 2014 23:39 schreef sig000 het volgende:
[..]
Zonder, die had geen zin in A'dam Noord.
Mijn dochter heeft meer poen dan ik.quote:Op dinsdag 2 december 2014 00:00 schreef golfer het volgende:
Gauw nog even 100.000 euro wegschenken aan een kind of familielid voor het einde van het jaar?
Ben nog wel ff wakker maar beetje YT moe.quote:Op dinsdag 2 december 2014 00:13 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Pas jij vannacht weer op de toko?
Mocht brain nog langskomen, doe hem dan de groeten!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |