Nee, nu zal het wel lukken...quote:Op maandag 1 december 2014 19:58 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Als je niet meedoet dan win je helemaal niks.
Dat is het zeker.quote:Op maandag 1 december 2014 19:42 schreef MadMaster het volgende:
Net onze oudste kat laten inslapen.
Best wel kut...
Goeie kwoot ?quote:Op maandag 1 december 2014 19:58 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Als je niet meedoet dan win je helemaal niks.
Zeventien jaar.quote:Op maandag 1 december 2014 20:14 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat is het zeker.
Sterkte ermee.![]()
Hoe oud was het beessie?
Toepasselijke naam.quote:Op maandag 1 december 2014 20:24 schreef MadMaster het volgende:
Zeventien jaar.
Destijds als zwerver met haar broer opgepikt bij de oprit van de A9 bij Badhoevedorp, waar 4 katten langs de weg liepen.
Vandaar de naam Swiebertje...
Echt wel kutquote:Op maandag 1 december 2014 19:42 schreef MadMaster het volgende:
Best wel kut...
MM heeft het over haar broer, dus ik neem aan dat het een poes was.quote:
Ah post gemist.. Maar dan is Swiebertje weer logischquote:Op maandag 1 december 2014 20:38 schreef golfer het volgende:
[..]
MM heeft het over haar broer, dus ik neem aan dat het een poes was.
Dat weet ik niet eens meer.quote:
Hoeveel katten hebben jullie? en hoe doe je dat als je op vakantie gaat?quote:Op maandag 1 december 2014 19:42 schreef MadMaster het volgende:
Best wel kut...
Swiebertje was in dit geval een dame...quote:Op maandag 1 december 2014 20:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Ah post gemist.. Maar dan is Swiebertje weer logisch
We hebben nu nog 1 kat, een pikzwarte britse korthaar, Tutu.quote:Op maandag 1 december 2014 20:47 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Hoeveel katten hebben jullie? en hoe doe je dat als je op vakantie gaat?
Iemand die voor ze zorgt of naar een poezenhotel?
Dan had ze beter Saartje kunnen hetenquote:Op maandag 1 december 2014 20:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Swiebertje was in dit geval een dame...
Saartje had een vaste aanstelling, onze Swieber niet...quote:Op maandag 1 december 2014 20:50 schreef just me het volgende:
[..]
Dan had ze beter Saartje kunnen heten
De mijne is ondertussen ruim 14 en een tijdje terug voor het eerst in haar leven echt ziek geworden. Uiteraard weet je dat het ooit over zal zijn, maar altijd zwaar kut als het zover is.quote:Op maandag 1 december 2014 20:50 schreef MadMaster het volgende:
We hebben nu nog 1 kat, een pikzwarte britse korthaar, Tutu.
De buren zorgen voor onze katten als we weg zijn...
ad rem MMquote:Op maandag 1 december 2014 20:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Saartje had een vaste aanstelling, onze Swieber niet...
Ze at steeds minder, de afgelopen dagen al bijna helemaal niet meer.quote:Op maandag 1 december 2014 20:54 schreef Kingstown het volgende:
[..]
De mijne is ondertussen ruim 14 en een tijdje terug voor het eerst in haar leven echt ziek geworden. Uiteraard weet je dat het ooit over zal zijn, maar altijd zwaar kut als het zover is.
Lange lijdensweg of alles vrij plotseling gegaan? De kat van mjn zusje is onlangs overleden in het poezenhotel, terwijl ze op vakantie waren en die was kerngezond toen ze vertrokken. Bizar, hoe snel het soms kan gaan.
Ik heb onze vriendin gebeld en je bent welkom...quote:Op maandag 1 december 2014 21:06 schreef just me het volgende:
Ik was ook aan het spugen en aan de diarree
Van harte beterschapquote:Op maandag 1 december 2014 21:06 schreef just me het volgende:
Ik was ook aan het spugen en aan de diarree
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |