SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'll show you civilian! I'll shock you into surrender!
Dat dus!quote:Op maandag 21 juli 2014 19:05 schreef banapples het volgende:
Dat een persoon zijn eigen OP ten alle tijden kan aanpassen. Hierdoor kan diegene direct een update in de OP zetten of direct aangeven wanneer iets al weg is. Helemaal handig als het om een lijst van items gaat.
Ik hoor ze nu al zeggen: ''daar kun je een abo voor nemen, dan heb je langere edit-tijd''quote:Op maandag 21 juli 2014 19:05 schreef banapples het volgende:
Dat een persoon zijn eigen OP ten alle tijden kan aanpassen. Hierdoor kan diegene direct een update in de OP zetten of direct aangeven wanneer iets al weg is. Helemaal handig als het om een lijst van items gaat.
with stupidquote:Op maandag 21 juli 2014 19:03 schreef Catch22- het volgende:
Mij mod maken. Als ik even gauw door v&a klik verstuur ik zo vijf tr's voor topics die dicht kunnen
Maar plaats een TR en we doen het met alle liefde voor je. We moeten wel wat te doen houden hequote:Op maandag 21 juli 2014 22:00 schreef Catch22- het volgende:
Tot het topic sluit? Maar dan zit je alsnog met titels
Mijn topic loopt al bijna 5 jaarquote:Op maandag 21 juli 2014 21:56 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ik hoor ze nu al zeggen: ''daar kun je een abo voor nemen, dan heb je langere edit-tijd''![]()
Maar, wat voor tijden hebben we het dan over? 72 uur? 1 week? 3 weken?
Oh ja, jij bent de PS3 manquote:Op dinsdag 22 juli 2014 07:30 schreef banapples het volgende:
[..]
Mijn topic loopt al bijna 5 jaar. Dus het liefst oneindig.
Gevoelskwestie. Vraag en aanbod is voor mij materieel en helpen klinkt meer als diensten of zeer gericht om één bepaalde Fokker te helpen. Ik ben zelf niet op het idee gekomen om gratis af te halen in FHF te plaatsen. Maar het is ook een optie.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 11:07 schreef Catch22- het volgende:
Dat is meer wat voor FHF FOK!kers helpen FOK!kers
Klinkt als dat er een template nodig is. Kan een OP automatisch al text bevatten? b.v.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 11:07 schreef Catch22- het volgende:
Het is nu al vaak een zooitje met slechte OP's. Geen foto's, geen locatie, geen vraagprijs, geen uitgebreide info etc
Dus het moet een soort Marktplaats gaan worden, dat is nou juist wat we tot nu toe hebben willen voorkomen.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 11:25 schreef BartNH het volgende:
[..]
Klinkt als dat er een template nodig is. Kan een OP automatisch al text bevatten? b.v.
Te koop:
Prijs:
Locatie of verzendkosten:
foto:
bijzonderheden:
Dat geeft TS weer een extra zetje om dergelijke zaken wel te vermelden. Dergelijke info zal bijna nooit bewust vergeten worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 11:33 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dus het moet een soort Marktplaats gaan worden, dat is nou juist wat we tot nu toe hebben willen voorkomen.
Dit is even mijn persoonlijke visie:Vraag en aanbod is toch automatisch een marktplaats. Hier bereik je alleen een wat kleiner maar mogelijk wel gerichter publiek dan op marktplaat.NL.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar goed, ik ben niet zo handelsminded dus laat ik deze discussie maar snel verlaten. :-)crowdfundingpolicy: Mijn spaargeld mag kansen bieden aan anderen, niet ze in de afgrond duwen.
Marktplaats is 85% handelaars, de rest particulier. FOK! V&A is 100% particulier, dat is het grote verschil.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 11:42 schreef BartNH het volgende:
[..]
Vraag en aanbod is toch automatisch een marktplaats. Hier bereik je alleen een wat kleiner maar mogelijk wel gerichter publiek dan op marktplaat.NL.
Maar goed, ik ben niet zo handelsminded dus laat ik deze discussie maar snel verlaten. :-)
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 11:36 schreef videonatic het volgende:
Betere controle op fraude,
Ik had een paar maanden terug een horloge gekocht hier, bij aankomst was het horloge in zeer slechte kwaliteit en de foto in het topic bleek gefotoshopped en de verkoper heeft daarna nooit meer op Fok! ingelogd. Dus misschien een soort persoons verificatie zodat iemand niet kan lopen kloten hier.
Ik denk inderdaad niet dat zoiets toegestaan is, maar dan krijg je weer het volgende: wie zegt dat het adres juist is? Je kan moeilijk bij iedereen op de koffie gaan om te kijken of user X daar wonende is.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 11:51 schreef Jano9 het volgende:
Strenger beleid op fraude en andere sjoemelaars. Ik zou zeggen met adres en woonplaats bekend staan als verkoper bij de moderators. Zodat V&A zal bestaan uit alleen maar zuivere personen, mensen met slechte bedoelingen gaan zoiets niet riskeren.
Ik zou daar geen enkel probleem mee hebben, maar denk dat het niet mag van de wet.
Brief naar huisadres sturen en ingevuld terugkrijgenquote:Op dinsdag 22 juli 2014 11:55 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
[..]
Ik denk inderdaad niet dat zoiets toegestaan is, maar dan krijg je weer het volgende: wie zegt dat het adres juist is? Je kan moeilijk bij iedereen op de koffie gaan om te kijken of user X daar wonende is.
En ook al weten wij de eventuele gegevens, kunnen wij alsnog niks mee. Die mogen wij dan sowieso niet verstrekken. Uiteraard wil ik wel langs gaan met de knuppel, maar dat kost de user dan weer geld, en krijgen we daar weer gezeur over
Ja, of mensen laten inloggen met hun DigiD!quote:Op dinsdag 22 juli 2014 11:58 schreef Jano9 het volgende:
[..]
Brief naar huisadres sturen en ingevuld terugkrijgen, maar dat is een gedoe van niks en mag sowieso niet
.
Fok knokploeg haha, veel verhalen over gehoord...
Marktplaats heeft het gedaan met gecontroleerde verkoperquote:Op dinsdag 22 juli 2014 12:03 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ja, of mensen laten inloggen met hun DigiD!
Mneej, dat gaat 'm niet worden vrees ik. Meer dan dan het huidige kunnen we denk ik niet doen.
Eigenlijk doet ook geen enkele site dat, muv Ebay en misschien nog wat enkele, maar MP niet, Tweakers niet etc. Dat zal vast een reden hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |