quote:Op maandag 1 december 2014 09:42 schreef sig000 het volgende:
Ow wacht wat doet die mislukte V&A mod daar?
Slachten die handel.quote:Op maandag 1 december 2014 09:43 schreef Kingstown het volgende:
[..]![]()
Jij dacht goh....we hebben Bart hier net gehad, eens kijken of we nu een ander kunnen lokken?
Zoveel geduld heb ik niet.quote:Op maandag 1 december 2014 09:47 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Gewoon even opnieuw invullen en dan op 2 en 3 ava's zetten die nog niet vaak gekozen zijn.
quote:
Wij zijn beter in corruptie.quote:Op maandag 1 december 2014 10:03 schreef sig000 het volgende:
Ik doe later nog wel nieuwe poging. Corrupt is het nu toch al.
4 december maken ze de uitslag bekent, dus dat is over een paar dagen al.quote:Op maandag 1 december 2014 10:10 schreef sig000 het volgende:
Ik laat mijn 1e creatieve stem even berusten, het loopt toch nog wel ff toch?
Ik haat tijdsdruk.quote:Op maandag 1 december 2014 10:12 schreef Kingstown het volgende:
[..]
4 december maken ze de uitslag bekent, dus dat is over een paar dagen al.
[/img ] in [/img] veranderen. Dat moet te doen zijn.quote:
Is 'ie wel wakker geworden vandaag?quote:Op zondag 30 november 2014 23:25 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik zal 't 'm voorstellen morgen alsie wakker is.
Deze domme optie ('Gratis geld! Hoi, Hoi!!', denken onze Oostblokvrienden, 'Scheelt weer skimmen...'...) staat al een tijdje geblokkeerd...quote:Op maandag 1 december 2014 10:39 schreef Kingstown het volgende:
Veel plezier met jullie bankpasjes. Cash rules!![]()
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)oor-criminelen.dhtml
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |