Komt aardig in de buurt.quote:Op zondag 30 november 2014 22:29 schreef golfer het volgende:
[..]
UTO? Wat is dat voor afkorting?
Uiterst Treurige Omgeving?
Bij stal-/aardetonen denk ik aan gronderig.quote:Op zondag 30 november 2014 22:31 schreef MadMaster het volgende:
Niet vies, typisch Brora met stal-/aardetonen, op een schaal van 1 t/m 100 heb ik 'm 91 punten gegeven.
Had 'm al eerder geproefd en mijn score toen, die ik niet meer wist, was vanmiddag hetzelfde...
Ja ik begrijp het principe, handig geregeld.quote:Op zondag 30 november 2014 22:33 schreef MadMaster het volgende:
Ben even benieuwd of Sig mijn post mbt de verschillende soorten whisky tastings begrijpt...
Bij een stal denk ik aan stro.quote:Op zondag 30 november 2014 22:35 schreef golfer het volgende:
[..]
Bij stal-/aardetonen denk ik aan gronderig.
Ik verleng het woord even voor je: stront.quote:
Ik bedoel daarmee meer mest/klei tonen.quote:Op zondag 30 november 2014 22:35 schreef golfer het volgende:
[..]
Bij stal-/aardetonen denk ik aan gronderig.
quote:Op zondag 30 november 2014 22:46 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik verleng het woord even voor je: stront.
Dat komt er inderdaad op terecht.quote:Op zondag 30 november 2014 22:46 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik verleng het woord even voor je: stront.
Welke?quote:Op zondag 30 november 2014 22:52 schreef sig000 het volgende:
Maar ik heb er de ballen verstand van, alleen van rum en dat ging veel te snel.
Das dure Duitse shitquote:Op zondag 30 november 2014 23:05 schreef sig000 het volgende:
[..]
Bruine rum en welke allemaal ben ik kwijt, kan alleen Pott nog herinneren.
[ afbeelding ]
100 clquote:Op zondag 30 november 2014 23:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Duur?
¤20,95...
http://www.drankgigant.nl/pott-54.html
Laat Hut het maar niet horen.quote:Op zondag 30 november 2014 23:14 schreef sig000 het volgende:
Koffie en warme chocolade gingen ook niet meer zonder op bepaald moment.
Toen ben ik radicaal gestopt met alles sterker dan bier.
Is Eva weer op TV?quote:Op zondag 30 november 2014 23:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Laat Hut het maar niet horen.
Die lult je zo de Jellinek in...
Over Jellinek gesproken:
[ afbeelding ]
En nee, geen Photoshop...
Volgens mij wordt dat lachen samen wanneer ik 'm ga meeten op de kinderboerderij.quote:Op zondag 30 november 2014 23:19 schreef MadMaster het volgende:
Laat Hut het maar niet horen.
Die lult je zo de Jellinek in...
Jij gaat helpen bladblazen?quote:Op zondag 30 november 2014 23:21 schreef sig000 het volgende:
[..]
Volgens mij wordt dat lachen samen wanneer ik 'm ga meeten op de kinderboerderij.
Bij hem moet ik inderdaad wel aan schimmel tussen de benen denken...quote:Op zondag 30 november 2014 23:22 schreef sig000 het volgende:
Een witte en dan TH erop als sinterklaas.
"Jij zegt vieze woorden, jij krijgt geen pepernoten..."quote:Op zondag 30 november 2014 23:23 schreef sig000 het volgende:
Of ik speel sintniklaas en mag TH ZP zijn.
Ik zal 't 'm voorstellen morgen alsie wakker is.quote:Op zondag 30 november 2014 23:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Bij hem moet ik inderdaad wel aan schimmel tussen de benen denken...
quote:Op zondag 30 november 2014 23:30 schreef sig000 het volgende:
[..]
Als TH eraf gedonderd is mogen alle kinderen erna nog een rondje.
JustMe, je wordt alweer aangesproken.quote:Op zondag 30 november 2014 23:31 schreef sig000 het volgende:
Dat doet die oude merrie normaal nooit?
Hoezo, die ken ik heul niet irl?quote:Op maandag 1 december 2014 00:27 schreef golfer het volgende:
[..]
JustMe, je wordt alweer aangesproken.
Ik jou ook niet.quote:
We wachten allemaal op de uitnodiging.quote:
Roep maar een datum en ik neem aan dat je alleen voor jezelf en partner spreekt?quote:Op maandag 1 december 2014 00:48 schreef golfer het volgende:
[..]
We wachten allemaal op de uitnodiging.
Ik voel een bejaarden-meet aankomen?quote:Op maandag 1 december 2014 00:59 schreef sig000 het volgende:
Wie verder kan dan is uiteraard ook welkom.
Spontaan werkt altijd het best, plannen werkt niet bij bejaarden.quote:Op maandag 1 december 2014 01:05 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik voel een bejaarden-meet aankomen?
Die zijn tof, ken je deze ook?quote:Op maandag 1 december 2014 05:48 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Daar ben ik een keer geweest.
De band ken ik wel. Deze uitvoering niet.quote:
quote:Op maandag 1 december 2014 05:55 schreef Braindead2000 het volgende:
Big Takeover ken ik trouwens niet. Ik bedoelde dat ik een keer in CBGB was. Maar dat was al na de glorietijd. Van het punkgehalte was ook niet veel meer over. Een biertje daar kostte 11 dollar.
Ik zoek vaker de studioversies van een nummer op. Ik zie dat jij een voorkeur hebt voor de liveversies.quote:
Ja ik vind live veel leuker, de studioversies heb ik al.quote:Op maandag 1 december 2014 06:03 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik zoek vaker de studioversies van een nummer op. Ik zie dat jij een voorkeur hebt voor de liveversies.
Ideaal is natuurlijk een liveversie met de kwaliteit van een studio of beter. Maar ik heb geen zin om daar naar te zoeken dus kies meestal voor de studioversie.quote:Op maandag 1 december 2014 06:06 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ja ik vind live veel leuker, de studioversies heb ik al.
Ik schud ze uit mijn mouw, Die laatste was speciaal voor MM die te gekke dingen van de Specials gepost heettquote:Op maandag 1 december 2014 06:10 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Heb jij die youtubes allemaal in favorietenlijstjes staan?
Lijstjes zijn toch wel makkelijk. Anders blijf je maar zoeken.quote:Op maandag 1 december 2014 06:14 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik schud ze uit mijn mouw, Die laatste was speciaal voor MM die te gekke dingen van de Specials gepost heett
Ik haat lijstjes.quote:Op maandag 1 december 2014 06:16 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Lijstjes zijn toch wel makkelijk. Anders blijf je maar zoeken.
Maar soms wil je achterover zitten en gewoon een linkje indrukken zonder veel moeite te doen.quote:Op maandag 1 december 2014 06:26 schreef sig000 het volgende:
Het leven is een open boek en geen lijstje gaat helpen.
Dat kan, veel mensen doen het op die manier.quote:Op maandag 1 december 2014 06:29 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Maar soms wil je achterover zitten en gewoon een linkje indrukken zonder veel moeite te doen.
Heb jij nooit dat je een goed nummer vindt dat je helemaal vergeten was en als je het dan niet opslaat dat je het na een paar dagen weer vergeten ben?quote:Op maandag 1 december 2014 06:31 schreef sig000 het volgende:
[..]
Dat kan, veel mensen doen het op die manier.
Heb een gigantische verzameling op LP, CD en HD.quote:Op maandag 1 december 2014 06:33 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Heb jij nooit dat je een goed nummer vindt dat je helemaal vergeten was en als je het dan niet opslaat dat je het na een paar dagen weer vergeten ben?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |