ik mag nog eventjes opblijvenquote:
Ik ben sinds zaterdag goed gammel en begin nu weer wat op te knappen!quote:Op maandag 1 december 2014 21:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Het valt allemaal mee of had jij niets maar had je het over MMs poes... ?
Ah dus toch ... Goed te horen dat het weer beter gaat... Wel of niet wezen werken vandaag?quote:Op maandag 1 december 2014 21:27 schreef just me het volgende:
[..]
Ik ben sinds zaterdag goed gammel en begin nu weer wat op te knappen!
quote:Op maandag 1 december 2014 21:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Ah dus toch ... Goed te horen dat het weer beter gaat... Wel of niet wezen werken vandaag?
Doe lekker rustig aan.. 1 dagje er bij ...quote:Op maandag 1 december 2014 21:39 schreef just me het volgende:
[..]ik had me gisterenavond al ziek gemeld, ik zet morgen ook geen wekker, zie wel hoe laat ik wakker ben
Kom je ook in het zwart op de begrafenis...quote:Op maandag 1 december 2014 21:46 schreef sacha het volgende:
gecondoleerd MM
en die twijfel kan ik mij iets bij voorstellen
Morgenochtend, dierencrematorium DUC in Amsterdam Noord.quote:Op maandag 1 december 2014 21:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Kom je ook in het zwart op de begrafenis...
Ok nee, dan neem ik wel een plakje cake op mn werk...quote:Op maandag 1 december 2014 21:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Morgenochtend, dierencrematorium DUC in Amsterdam Noord.
Koffie moet je zelf maar meenemen...
wat voor bloemen ?quote:Op maandag 1 december 2014 21:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Ok nee, dan neem ik wel een plakje cake op mn werk...
Amsterdam Noord....dat moet bij FANN in de buurt zijn.quote:Op maandag 1 december 2014 21:51 schreef MadMaster het volgende:
Morgenochtend, dierencrematorium DUC in Amsterdam Noord.
Koffie moet je zelf maar meenemen...
Zoiets, ja...quote:Op maandag 1 december 2014 21:56 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Amsterdam Noord....dat moet bij FANN in de buurt zijn.
Tis best wel een eindje bij Fann uit de buurt..quote:Op maandag 1 december 2014 21:56 schreef Kingstown het volgende:
dierencrematorium DUC in Amsterdam Noord
Wij zijn gisteren de jungle in geweest, alwaar aapjes.quote:Op maandag 1 december 2014 22:10 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ja bedankt. Doe jij nog eens wat spannende pics posten. Van aapjes ofzo.
Treehut gemaakt?quote:Op maandag 1 december 2014 22:16 schreef Deisyy het volgende:
Tevens in een cenote gezwommen, een 42 meter hoge maya tempel beklommen en met een boom geknuffeld.
[ afbeelding ]
Merci!quote:Op maandag 1 december 2014 22:07 schreef Deisyy het volgende:
Wat naar MM, dat zijn altijd moeilijke beslissingen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |