Ik ben al bijna 3 kwartier thuis, don't worry...quote:Op donderdag 27 november 2014 00:16 schreef chufi het volgende: [..] MM leip op transport door Amsterdam terug naar huis.... Zou ie het redden.. of moeten we Mrs MM bellen om hem toch ergens op te pikken ,,,, Zou wel erg zijn .. ..
Nog niet zolang geleden een docu over Dammers gezien. Had te maken met zijn anti-apartheidsstrijd te maken dacht ik. Excentrieke gozer wel en wmb toch voor altijd het echte creatieve brein van The Specials.quote:Op donderdag 27 november 2014 00:15 schreef MadMaster het volgende:
De setlist was nagenoeg gelijk (Guns werd toen niet gespeeld) en Rico is al een tijdje niet meer van de partij.
Jerry Dammers trouwens ook al een tijd niet meer...
Lol.quote:Op dinsdag 25 november 2014 21:19 schreef sig000 het volgende:
Ik wacht altijd met posten wanneer ik einde zie naderen, soms gaat dat mis.
quote:Op donderdag 27 november 2014 00:25 schreef chufi het volgende:
Karina mag sig wel door in deze ? Wordt eens wakker !!
Je laatste as promised nu naar bed!! Ik zie 2 zwartepuntjes ,, verder nietsquote:
Zeg maar in de volgende sms dat we hem hier weer eens willen zienquote:Op donderdag 27 november 2014 00:34 schreef sig000 het volgende:
Volgens mij mag ie heul geen internet daar maar het is Piet.
Ik sms altijd terug maar krijg daar nooit een antwoord op.quote:Op donderdag 27 november 2014 00:35 schreef drakin het volgende:
[..]
Zeg maar in de volgende sms dat we hem hier weer eens willen zien
Je hoeft ook geen antwoord, als ie zich hier maar laat zien weer.quote:Op donderdag 27 november 2014 00:37 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik sms altijd terug maar krijg daar nooit een antwoord op.
Goed idee, video is bijna geupload. Utube zet hem automatisch rechtop.quote:
Mijn kunstzinnige inspiratie is alweer op en toedels maar weer.quote:Op donderdag 27 november 2014 01:47 schreef golfer het volgende:
Ja, nu begint het er toch op te lijken, qua dames die mij weer eens terug lokken in een topic.
/poef gone Š
Nu nog watquote:Op donderdag 27 november 2014 01:47 schreef golfer het volgende:
Ja, nu begint het er toch op te lijken, qua dames die mij weer eens terug lokken in een topic.
/poef gone Š
Zware nacht gehad Chuufquote:Op donderdag 27 november 2014 06:54 schreef chufi het volgende:
Koffie en ik hoop de dag weer door te komen ...
nou dat is dan ook niet gezellig geweest voor Sachaquote:
Zo preuts als Fok , weinig tieten te zien ... Aldoor het idee dat ze niet alleen was, en dat er nog ergens een krullebol verstopt zat...quote:Op donderdag 27 november 2014 07:17 schreef just me het volgende:
[..]
nou dat is dan ook niet gezellig geweest voor Sacha
De grote vraag is natuurlijk waarom je ooit gestopt bent met posten hier?quote:Op donderdag 27 november 2014 01:47 schreef golfer het volgende:
/poef gone Š
daar ben ik wel eens geweestquote:Op woensdag 26 november 2014 22:59 schreef MadMaster het volgende:
Speeltijd: 1 uur 45 minuten
Lokatie: Melkweg
Hoe zit het met het "goede voornemen topic"? Ga je dat nog openen na het verlanglijstjes- en belangrijkste gebeurtenissen-topic?quote:
Vond het gewoon teveel slap geleuter en nee, geen smeuīg verhaal daarbij.quote:Op donderdag 27 november 2014 07:55 schreef Kingstown het volgende:
De grote vraag is natuurlijk waarom je ooit gestopt bent met posten hier?
Vooral als het een smeuīg verhaal is, dan hoor ik het graag.
Aan dat slappe geleuter is weinig veranderd. Beetje eigen aan SC's.quote:Op donderdag 27 november 2014 12:44 schreef golfer het volgende:
Vond het gewoon teveel slap geleuter en nee, geen smeuīg verhaal daarbij.
Bart has left the building. Hij heeft het topic uit z'n AT gegooid.quote:
Alles alweer bijgelezen?quote:Op donderdag 27 november 2014 13:02 schreef FANN het volgende:
Ah... en King, via jouw samenvattingen blijf ik volledig op de hoogte!
Dank!
Je Pa is ernstig ziek ofzo?quote:Op donderdag 27 november 2014 13:00 schreef FANN het volgende:
Ik kom ook even slap leuteren en jullie allemaal even gedag zeggen en Dees
natuurlijk een prettige vakantie, maar die zit al hoog en droog in Mexico op
dit moment geloof ik.
Verder alles goed hier, leeft iedereen nog?
Hier wel in elk geval, ook mijn Pa, maar vandaag blijf ik een dagje thuis, als
er iets gebeurt dan wordt ik wel gebeld, kan nog dágen duren en ik zal jullie
de details besparen, maar tis klote hou het daar maar op...
Voor de rest gaat het goed
Ja, ja bijgelezen, en het ''kusje voor Kim'' vond ik erg liefquote:Op donderdag 27 november 2014 13:04 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Alles alweer bijgelezen?
Het was best rumoerig, maar we zijn je uiteraard niet vergeten!
Ja, laatste loodjes, maar hij is oud, ziek en dement dus we hebben er vrede mee hoor,quote:
Dank je wel Golfiequote:Op donderdag 27 november 2014 13:13 schreef golfer het volgende:
Ah, wat naar.
Sterkte ermee, Fannetje.
Sterkte mocht je dit nog lezen en het kan ook gezonde afleiding zijn om even te komen ouwehoeren. Al ellende genoeg de hele dag neem ik aan.quote:Op donderdag 27 november 2014 13:19 schreef FANN het volgende:
[..]
Dank je wel Golfie![]()
![]()
Volgend jaar wordt vast beter, daar gaan we maar van uit.
Verder heb ik niet veel te melden eigenlijk, maar ik wilde even gedag zeggen,
dus ik ga weer, op dit moment voelt een beetje ''fokken'' heel ongepast op de
één of andere gekke manier, maar ik denk dat dat wel gesnapt wordt, dus
ik ga er ook weer snel van tussen...
dus ik kom gewoon even hallo en dag zeggen, bij deze gedaan...
Sterkte met de situatie!!quote:Op donderdag 27 november 2014 13:00 schreef FANN het volgende:
Fann! Sterkte met je pa.quote:Op donderdag 27 november 2014 13:00 schreef FANN het volgende:
Ik kom ook even slap leuteren en jullie allemaal even gedag zeggen en Dees
natuurlijk een prettige vakantie, maar die zit al hoog en droog in Mexico op
dit moment geloof ik.
stoppen met rokenquote:Op donderdag 27 november 2014 11:22 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Hoe zit het met het "goede voornemen topic"? Ga je dat nog openen na het verlanglijstjes- en belangrijkste gebeurtenissen-topic?
Als je je hart wilt luchten....quote:Op donderdag 27 november 2014 13:00 schreef FANN het volgende:
ik zal jullie
Sterkte Fannquote:Op donderdag 27 november 2014 13:12 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, laatste loodjes, maar hij is oud, ziek en dement dus we hebben er vrede mee hoor,
iedere dag is het een beetje afscheid nemen nu, en voor hem hoop ik dat het niet meer al
te lang duurt.
Wél een beetje veel Schoonouders én Ouders in drie jaar tijd, maar goed niets is te
plannen dus het is zo als het is ...
Ik was er wel even ja, maar tijd om me terug te trekken.quote:Op donderdag 27 november 2014 18:11 schreef FANN het volgende:
Ik heb ooit toen King die tip gaf een paar FB's op volgen gezet maar er is dus weer hommelus...
misschien zitten jullie daaro
Ik denk dat dat wel even verstandig isquote:Op donderdag 27 november 2014 18:14 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik was er wel even ja, maar tijd om me terug te trekken.
Ach ja,mods die gaan roepen dat users zich niet aan moeten stellen zijn altijd grappig. Zou je eens bij hun subforum in FB moeten doen, dan zijn de rapen gaar.quote:Op donderdag 27 november 2014 18:14 schreef FANN het volgende:
Ik denk dat dat wel even verstandig is
Ik lees gewoon mee als er weer ergens hommelus is, maar de behoefte om te reageren heb ik nietquote:Op donderdag 27 november 2014 18:18 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ach ja,mods die gaan roepen dat users zich niet aan moeten stellen zijn altijd grappig. Zou je eens bij hun subforum in FB moeten doen, dan zijn de rapen gaar.Dan is het opeens heeeeeeel anders uiteraard.
![]()
Vermakelijk is het wel though.
Vandaag red ik niet meer, maar hoe laat morgen?quote:Op donderdag 27 november 2014 18:08 schreef FANN het volgende:
héérlijke dingetjes hebben ze daarmisschien kom ik de Amsterdammers hier
vandaag of morgen nog daar tegen
quote:Op donderdag 27 november 2014 18:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Vandaag red ik niet meer, maar hoe laat morgen?
Dat is op zich best een gezonde instelling. Zou ik ook eens als goed voornemen moeten doen, maar er wordt iets in me getriggerd als ik dat soort opmerkingen zie.quote:Op donderdag 27 november 2014 18:20 schreef FANN het volgende:
Ik lees gewoon mee als er weer ergens hommelus is, maar de behoefte om te reageren heb ik niet
aangezien ik ook eigenlijk géén idee heb waar het over gaatmaar ook als het wel weet
heb ik die behoefte steeds minder merk ik
Je slaat toch geen vega-meetverzoek met MM af?quote:Op donderdag 27 november 2014 18:22 schreef FANN het volgende:
![]()
Ik heb genoeg voor minstens een week denk ik
Ja maar wij zijn gewoon héél saai denk ikquote:Op donderdag 27 november 2014 18:23 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat is op zich best een gezonde instelling. Zou ik ook eens als goed voornemen moeten doen, maar er wordt iets in me getriggerd als ik dat soort opmerkingen zie.![]()
Onze FB is wat dat betreft wel reuze saai.![]()
In bijna 2 jaar amper 4 pagina's hoofdzakelijk met TT-foutjes, reeksverzoeken e.d.
Dat deed ik wel geloof ik heh?quote:Op donderdag 27 november 2014 18:24 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Je slaat toch geen vega-meetverzoek met MM af?
Dat komt omdat we meestal redelijk onder de radar zitten en er volgens mij amper iemand van de vaste posters hier een TR maakt. Gisteren was het even hommeles toen Boze Bart er was en Karina meteen aan het werk kon in oude topics.quote:Op donderdag 27 november 2014 18:24 schreef FANN het volgende:
Ja maar wij zijn gewoon héél saai denk ikgeen hond die die FB voor de lol in zijn AT's zet
denk ik
quote:Op donderdag 27 november 2014 18:26 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat komt omdat we meestal redelijk onder de radar zitten en er volgens mij amper iemand van de vaste posters hier een TR maakt. Gisteren was het even hommeles toen Boze Bart er was en Karina meteen aan het werk kon in oude topics.
Andere keer is dan wel logisch ja.quote:Op donderdag 27 november 2014 18:25 schreef FANN het volgende:
Dat deed ik wel geloof ik heh?da's niet aardig van mij, maar volgende keer dan maar
![]()
ik heb maar één snipperdag
een fairtrade smartphone? bestaat dat dan?quote:Op donderdag 27 november 2014 18:29 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Andere keer is dan wel logisch ja.![]()
Ik mis je steun trouwens wel een beetje, want ze lachen me hier bijna allemaal uit om m'n fairtrade-smartphone die ik van plan ben om te gaan kopen.
Waar zit 'ie?quote:Op donderdag 27 november 2014 18:22 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
Ik heb genoeg voor minstens een week denk ik
ik heb och altijd vakantie, ik maak maar een grapje met ''snipperdag'', gewoon even niet ''daar''quote:
Oh, ik dacht dat je opeens aan het werk was gegaanquote:Op donderdag 27 november 2014 18:31 schreef FANN het volgende:
[..]
ik heb och altijd vakantie, ik maak maar een grapje met ''snipperdag'', gewoon even niet ''daar''
maar thuis bedoel ik daar mee....
Ik dacht dat dat wel duidelijk zou zijn
Was maar waarquote:Op donderdag 27 november 2014 18:32 schreef APK het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat je opeens aan het werk was gegaan
Oh dat snap ik allemaal nietquote:Op donderdag 27 november 2014 18:33 schreef FANN het volgende:
[..]
Was maar waardan zou het héél goed gaan
![]()
Maar het is winter en dat scheelt ook
https://mobiel.kpn.com/fa(...)JHQd-Qr4BxoC4Dvw_wcBquote:Op donderdag 27 november 2014 18:30 schreef FANN het volgende:
een fairtrade smartphone? bestaat dat dan?
eh... lang verhaal, ik weet niet of je dat wel allemaal wil wetenquote:
Ja dat zou lullig zijn .., maar ik denk dat het een iets andere markt probeert te bereiken , richting duurzaam, biologisch en dat soort dingen, Dus iets duurdere produkten die je bij de Dirk niet vindtquote:Op donderdag 27 november 2014 18:27 schreef FANN het volgende:
Ik hoop niet dat Dirk v.d. Broek falliet gaat trouwens, ddor die Jumbo, want die is
ook wel verdomd handig en net effe nog meer dichter bij huis
quote:Op donderdag 27 november 2014 18:38 schreef Kingstown het volgende:
[..]
https://mobiel.kpn.com/fa(...)JHQd-Qr4BxoC4Dvw_wcB
Is serieus dat ik voor het eerst overweeg om een smartphone te gaan kopen.
Niet zo supersnel als de modernste andere modellen heb ik begrepen, maar daar kan ik mee leven.
Dat is misschien handiger ja om het adres te gevenquote:Op donderdag 27 november 2014 18:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Foodmarkt Amsterdam
Gedempt Hamerkanaal 223
1021 KP Amsterdam
Ja die Dirk ken ik op de Motorwal/ Meeuwenlaan.. Maar zonder auto zie ik me nog niet naar de foodstore komen ..quote:Op donderdag 27 november 2014 18:45 schreef FANN het volgende:
[..]
Dat is misschien handiger ja om het adres te geven![]()
Nee, heb ik niet nodig natuurlijk, maar ik nam eigenlijk automatisch aan dat MM een autoquote:Op donderdag 27 november 2014 18:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja die Dirk ken ik op de Motorwal/ Meeuwenlaan.. Maar zonder auto zie ik me nog niet naar de foodstore komen ..
Dat was de eerste geloof ikquote:Op donderdag 27 november 2014 18:47 schreef Treehut362 het volgende:
Foodmarkt Breda
Rat Verleghstraat 4
4815NZ Breda
bij het NAC-stadion
Wat een debiel hoog maandbedrag.quote:Op donderdag 27 november 2014 18:38 schreef Kingstown het volgende:
[..]
https://mobiel.kpn.com/fa(...)JHQd-Qr4BxoC4Dvw_wcB
Is serieus dat ik voor het eerst overweeg om een smartphone te gaan kopen.
Niet zo supersnel als de modernste andere modellen heb ik begrepen, maar daar kan ik mee leven.
Ik lees idd niet alles en er zal vast wel een goede reden zijn dat je geen werk hebtquote:Op donderdag 27 november 2014 18:38 schreef FANN het volgende:
eh... lang verhaal, ik weet niet of je dat wel allemaal wil wetenmaar als dat zo is
dan hoor ik het wel, ik heb het hier wel uitgelegd hoor, maar dan heb je dat gemist, is ook
verder niet zo belangrijk...
De prijs is sowieso nooit het eerste criterium waar ik naar kijk. En ja, ja....ik ben volbloed Nederlander.quote:Op donderdag 27 november 2014 18:51 schreef APK het volgende:
Wat een debiel hoog maandbedrag.
En een beetje unfair dat dat ding niet los te koop is zonder abo
Ja, ik heb een geldige reden, zo makkelijk gaat dat nietquote:Op donderdag 27 november 2014 18:52 schreef APK het volgende:
[..]
Ik lees idd niet alles en er zal vast wel een goede reden zijn dat je geen werk hebt
ik kwam er wel eens langs gefietstquote:
Ga dan zelf die fairfoons plukken in een Ebolagebied als je zo betrokken bentquote:Op donderdag 27 november 2014 18:55 schreef Kingstown het volgende:
[..]
De prijs is sowieso nooit het eerste criterium waar ik naar kijk. En ja, ja....ik ben volbloed Nederlander.
Het feit dat ik bloedmobiel eigenaren af kan zeiken is genoeg reden om hier te blijven.quote:Op donderdag 27 november 2014 18:56 schreef APK het volgende:
Ga dan zelf die fairfoons plukken in een Ebolagebied als je zo betrokken bent
Nee joh, nergens voor nodig!quote:Op donderdag 27 november 2014 18:55 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, ik heb een geldige reden, zo makkelijk gaat dat nietik stuur je wel even een héle
korte DM. Ik wil het niet steeds uitgebreid daarover hebben hiero, die artsen googelen ook![]()
en dat is serieus waar... waar je bij zit nog wel
o ja sorry, anders lees je hem gewoon niet!quote:Op donderdag 27 november 2014 18:57 schreef APK het volgende:
[..]
Nee joh, nergens voor nodig!
Ignorance is bliss
Oh, te laat
Ik ben gestopt bij rode vlekken, heb net mijn kop laten laserenquote:Op donderdag 27 november 2014 18:58 schreef FANN het volgende:
[..]
o ja sorry, anders lees je hem gewoon niet!
Ziet er hier gezelliger uit hoor!quote:Op donderdag 27 november 2014 18:55 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
ik kwam er wel eens langs gefietst
[ afbeelding ]
Je kop of je ogen?quote:Op donderdag 27 november 2014 19:00 schreef APK het volgende:
[..]
Ik ben gestopt bij rode vlekken, heb net mijn kop laten laseren
Er staat toch 'kop'?quote:
quote:Op donderdag 27 november 2014 19:00 schreef APK het volgende:
[..]
Ik ben gestopt bij rode vlekken, heb net mijn kop laten laseren
ik zou bijna zeggen hou je kop maar zo mag je niet tegen een modje pratenquote:Op donderdag 27 november 2014 19:01 schreef APK het volgende:
[..]
Er staat toch 'kop'?
Of heb je iets aan je ogen?
Kunnen mn selfies daar ook inquote:Op donderdag 27 november 2014 19:04 schreef sacha het volgende:
[..]
ik ga een ziekenboegjes prietpraat topic openen![]()
ooit
Die kan ik in mijn eentje met al mijn kwaaltjes wel vol posten dan.quote:Op donderdag 27 november 2014 19:04 schreef sacha het volgende:
ik ga een ziekenboegjes prietpraat topic openen![]()
ooit
Dank je wel Bluezzquote:Op donderdag 27 november 2014 19:03 schreef Bluezz het volgende:
Hele dikke knuffel voor lieve FANN *smakkkk
Komt vast wel goed, je hebt in ieder geval een positieve instelling en dat kan soms best helpenquote:Op donderdag 27 november 2014 19:02 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
die heb ik godzijdank niet, wel gehad, ziet er niet uitmaar nu weet ik er beter mee
om te gaan de tweede diagnose was nog niet gesteld, daar kwamen ze een beetje laat
achter, maar het is aanpassen, véél aanpassen en dan kan je 120 jaar worden denk ik,
niet dat ik dat wil... maar hek zou kunnen
Ik hou 'em en dat mag bestquote:Op donderdag 27 november 2014 19:03 schreef just me het volgende:
ik zou bijna zeggen hou je kop maar zo mag je niet tegen een modje praten
anders ik wel maar ik verdom hetquote:Op donderdag 27 november 2014 19:05 schreef golfer het volgende:
[..]
Die kan ik in mijn eentje met al mijn kwaaltjes wel vol posten dan.
Ik ga daar ook maar vanuit, plus dat er hele onderzoeken aan de gang zijn om iets te vindenquote:Op donderdag 27 november 2014 19:05 schreef APK het volgende:
[..]
Komt vast wel goed, je hebt in ieder geval een positieve instelling en dat kan soms best helpen
I knowquote:Op donderdag 27 november 2014 19:06 schreef APK het volgende:
[..]
Ik hou 'em en dat mag best
As you know
De meeste kwaaltjes horen waarschijnlijk toch gewoon bij ouder worden?quote:Op donderdag 27 november 2014 19:05 schreef golfer het volgende:
[..]
Die kan ik in mijn eentje met al mijn kwaaltjes wel vol posten dan.
Anders ga je daar gewoon 's nachts ondersteboven aan een boomtak hangenquote:Op donderdag 27 november 2014 19:08 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik ga daar ook maar vanuit, plus dat er hele onderzoeken aan de gang zijn om iets te vinden
je weet maar nooit! Misschien zit ik ooit weer in Griekenland op een terrasje
quote:Op donderdag 27 november 2014 19:09 schreef APK het volgende:
[..]
Anders ga je daar gewoon 's nachts ondersteboven aan een boomtak hangen
Helaas niet.quote:Op donderdag 27 november 2014 19:08 schreef APK het volgende:
De meeste kwaaltjes horen waarschijnlijk toch gewoon bij ouder worden?
waar ligt de grens?quote:Op donderdag 27 november 2014 19:08 schreef APK het volgende:
[..]
De meeste kwaaltjes horen waarschijnlijk toch gewoon bij ouder worden?
Nee, die ken ik niet...quote:Op donderdag 27 november 2014 18:32 schreef FANN het volgende:
[..]
Ken je Dirk v.d. Broek?
Die straat ervoor doorrijden, als je niet stopt rij je zo naar binnen
Voor of na de overgang bij vrouwen?quote:
Chufi had het adres gepost net of Hut, één van de twee, of allebei dat kan ook, ging ineens zo snelquote:
Opgezocht, kom daar nooit...quote:Op donderdag 27 november 2014 18:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Foodmarkt Amsterdam
Gedempt Hamerkanaal 223
1021 KP Amsterdam
O, maar daar kom ik vrijwel dagelijks...quote:Op donderdag 27 november 2014 18:47 schreef Treehut362 het volgende:
Foodmarkt Breda
Rat Verleghstraat 4
4815NZ Breda
bij het NAC-stadion
Ik was er ook nog nooit geweest serieusquote:
boehquote:Op donderdag 27 november 2014 19:12 schreef golfer het volgende:
[..]
Voor of na de overgang bij vrouwen?
Ik zal nog eens een filmpje maken...quote:Op donderdag 27 november 2014 18:57 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Het feit dat ik bloedmobiel eigenaren af kan zeiken is genoeg reden om hier te blijven.
debiele debieltjesquote:Op donderdag 27 november 2014 19:45 schreef sacha het volgende:
vertel eens King, wat is dat voor gedoe over een debieltje?
quote:
ik kan alleen voor, en in, mijn eigen mobiel sprekenquote:
Doet de vloer het nog ?quote:Op donderdag 27 november 2014 20:06 schreef sacha het volgende:
[..]
die van mij heeft ook geen stoornissen
en je mobiel zit niet achter een van de plintenquote:Op donderdag 27 november 2014 20:09 schreef sacha het volgende:
[..]![]()
en de plinten zitten er ook nog in
Ik vraag het je waarschijnlijk nog wel een keer, na de Kerst of zo ....quote:Op donderdag 27 november 2014 20:09 schreef sacha het volgende:
[..]![]()
en de plinten zitten er ook nog in
die heb ik wel in de handquote:Op donderdag 27 november 2014 20:10 schreef just me het volgende:
[..]
en je mobiel zit niet achter een van de plinten
quote:Op donderdag 27 november 2014 20:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik vraag het je waarschijnlijk nog wel een keer, na de Kerst of zo ....
quote:Op donderdag 27 november 2014 21:25 schreef MadMaster het volgende:
Aangezien we hem allemaal gekend hebben...
[ afbeelding ]
http://www.telegraaf.nl/p(...)own_overleden__.html
je kunt ook té ver gaan MMquote:Op donderdag 27 november 2014 21:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jij hebt vast nog samen met hem gespeeld...
Is tong al geinformeerd?quote:Op donderdag 27 november 2014 21:25 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Ppppppppppaaarels.quote:Op donderdag 27 november 2014 21:25 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben van de herhalingtijd eind jaren 70 pas, maar weet helemaal niet meer zoveel van de seriequote:Op donderdag 27 november 2014 21:25 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Er zijn natuurlijk altijd uitzonderingen...quote:Op donderdag 27 november 2014 22:27 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik ben van de herhalingtijd eind jaren 70 pas, maar weet helemaal niet meer zoveel van de serie
Klopt, maar die associatie heb ik dus ook al met Snuitje.quote:Op donderdag 27 november 2014 22:03 schreef MadMaster het volgende:
Dat was Snuf, Rudi Falkenhagen...
Ja, hier ben ikquote:Op donderdag 27 november 2014 22:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Er zijn natuurlijk altijd uitzonderingen...
combineer die 2 dan krijg je 'n snuifjequote:Op donderdag 27 november 2014 22:54 schreef drakin het volgende:
[..]
Ja, hier ben ik![]()
Ik ken Snuf trouwens wel als hond, maar kan geen Snuf uit Pipo herinneren. Maar goed, ik dwaal hier giga af want het gaat niet om ene Snuf maar om ene Snuitje.
Jij wilde vroeger ook altijd al een rietje bij je limonade?quote:Op donderdag 27 november 2014 22:59 schreef just me het volgende:
[..]
combineer die 2 dan krijg je 'n snuifje
quote:Op donderdag 27 november 2014 22:54 schreef drakin het volgende:
Ik ken Snuf trouwens wel als hond, maar kan geen Snuf uit Pipo herinneren. Maar goed, ik dwaal hier giga af want het gaat niet om ene Snuf maar om ene Snuitje.
ja, anders werd m'n slabbetje zo natquote:Op donderdag 27 november 2014 23:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jij wilde vroeger ook altijd al een rietje bij je limonade?
Da's niet de echte Snuf (Wegwijs Piet Michiel Kerbosch is dit), niet de echte Dikke Deur, niet de echte Mamaloe en niet eens de echte Pipo...quote:
Ze hebben kleurquote:Op donderdag 27 november 2014 23:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Da's niet de echte Snuf (Wegwijs Piet Michiel Kerbosch is dit), niet de echte Dikke Deur, niet de echte Mamaloe en niet eens de echte Pipo...
quote:Op donderdag 27 november 2014 23:08 schreef drakin het volgende:
[..]
Ze hebben kleurZo en ik ze ook helemaal niet.
Ja zo ken ik het, de enige clown die niet eng is. Maar misschien ook wel door het zwart/witte.quote:
Cor Witsche.quote:Op donderdag 27 november 2014 23:25 schreef drakin het volgende:
Ja zo ken ik het, de enige clown die niet eng is. Maar misschien ook wel door het zwart/witte.
bedoel je die van uto? Mja, niks aan eigenlijk als je niet precies weet hoe of wat.quote:Op donderdag 27 november 2014 18:12 schreef FANN het volgende:
zoniet, dan zou ik effe gaan kieken als ik jullie was
helaas? Wees blij! Voor je t weet heb je ze bij je in huis.quote:Op vrijdag 28 november 2014 01:11 schreef Deisyy het volgende:
Hola!
Door het tijdsverschil waren we vanmorgen al lekker vroeg wakker, eerst om 3 uur klaarwakker, maar toch nog door kunnen tukken tot 5 uur.
Toen het om 6 uur eindelijk licht was en ik de schuifpui naar het balkon open deed kwam er een klein aapje op me af, helaas ging hij er weer vandoor voordat ik mijn camera paraat had.
[ afbeelding ]
voor de aap heb je de camera ook net verkeerd omquote:Op vrijdag 28 november 2014 01:49 schreef golfer het volgende:
Ik keek ook net even naar wat dieren in de tuin en was ook net weer te laat met m'n camera:
[ afbeelding ]
Vraag het Sas maar .... Die pakt de camera niet eens meer...quote:Op vrijdag 28 november 2014 01:47 schreef Marrije het volgende:
[..]
helaas? Wees blij! Voor je t weet heb je ze bij je in huis.
Je ziet nog net zijn achterkant.quote:Op vrijdag 28 november 2014 01:11 schreef Deisyy het volgende:
Hola!
Door het tijdsverschil waren we vanmorgen al lekker vroeg wakker, eerst om 3 uur klaarwakker, maar toch nog door kunnen tukken tot 5 uur.
Toen het om 6 uur eindelijk licht was en ik de schuifpui naar het balkon open deed kwam er een klein aapje op me af, helaas ging hij er weer vandoor voordat ik mijn camera paraat had.
[ afbeelding ]
een leguaan zekerquote:Op vrijdag 28 november 2014 01:49 schreef golfer het volgende:
Ik keek ook net even naar wat dieren in de tuin en was ook net weer te laat met m'n camera:
[ afbeelding ]
Hola! Ik zie nog nét zijn kontje! Maar daar moet je mee uitkijken Dees je wil nietquote:Op vrijdag 28 november 2014 01:11 schreef Deisyy het volgende:
Hola!
[ afbeelding ]
Als dat je tuintje zou zijn, dan ben je binnen Golfjequote:Op vrijdag 28 november 2014 01:49 schreef golfer het volgende:
[ afbeelding ]
Je had zo meegekund, kaartje over, donker, plek zat in de buurt.quote:Op vrijdag 28 november 2014 12:39 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik heb je filmpjes gezien, was vast héél leuk, zag er gezellig uit
Had best gekund inderdaadquote:Op vrijdag 28 november 2014 12:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je had zo meegekund, kaartje over, donker, plek zat in de buurt.
Even wat anders aan je hoofd...
Die van ons is beter onderhouden.quote:Op vrijdag 28 november 2014 12:40 schreef FANN het volgende:
Als dat je tuintje zou zijn, dan ben je binnen Golfje
Ja, dat lijkt mij ook of je zou een tuinman in dienst moeten nemen.quote:Op vrijdag 28 november 2014 12:45 schreef golfer het volgende:
[..]
Die van ons is beter onderhouden.
En ja, ik zit nu binnen.
Het hoedje heb je al...quote:Op vrijdag 28 november 2014 12:43 schreef FANN het volgende:
[..]
Had best gekund inderdaadnou ja, misschien de volgende keer !
Hoog 40 plus gehalte wel.quote:Op vrijdag 28 november 2014 12:39 schreef FANN het volgende:
Ik heb je filmpjes gezien, was vast héél leuk, zag er gezellig uit
Dat verhaal heb ik nog niet verteld:quote:
quote:Op vrijdag 28 november 2014 14:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat verhaal heb ik nog niet verteld:
Kom ik afgelopen woensdag aan bij de Melkweg, rijen vanaf het Leidseplein tot aan de deuren van de Melkweg. "What the fuck is dit?", dacht ik...
Ik zag potentiële kopers voor mijn extra kaart en loop vanaf de Melkweg langs de rij richting Leidseplein.
Geen kopers dus gevonden, maar wel een paar bekenden waar ik bij aansluit.
Om 19.00 uur begint de rij te schuifelen en wij schuifelen mee. Na 20 minuten zijn we bij de deur van de Melkweg. Komt de portier op ons af en vraagt waarvoor we komen. "The Specials, wat anders?"
"Dan mag u in de rij hiernaast gaan staan, de deuren daarvoor gaan om 19.30 uur open. Dit is de rij voor Hollywood Undead...".
De aangewezen rij betrof een mannetje of 15, inderdaad allemaal om en nabij de 40 jaar oud of ouder...
We vonden de rij voor The Specials al opvallend veel pubers bevatten met kekke petjes, capuchons, baggy trousers, geverfde haren in allerlei kleuren en zware make-up...![]()
Nee, ik zit binnen op de (vrijwilligers)werkplek van het kassahuis van het Openluchttheater waar ik werk.quote:Op vrijdag 28 november 2014 12:47 schreef FANN het volgende:
Ik zit ook nog binnen, mijn zus komt me straks ophalen, waarom zit
jij binnen?Toch niet ziek?
In Bloemendaal?quote:Op vrijdag 28 november 2014 15:12 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee, ik zit binnen op de (vrijwilligers)werkplek van het kassahuis van het Openluchttheater waar ik werk.
Afgelopen seizoen daar voor het eerst op bezoek geweest bij Blaudzun...quote:Op vrijdag 28 november 2014 15:28 schreef golfer het volgende:
[..]
Yups!
http://www.openluchttheaterbloemendaal.nl/
Die voorstelling hadden we is samenwerking met het Patronaat uit Haarlem georganiseerd.quote:Op vrijdag 28 november 2014 16:12 schreef MadMaster het volgende:
Afgelopen seizoen daar voor het eerst op bezoek geweest bij Blaudzun...
Kaartverkoop liep niet al te soepel.quote:Op vrijdag 28 november 2014 16:16 schreef golfer het volgende:
[..]
Die voorstelling hadden we is samenwerking met het Patronaat uit Haarlem georganiseerd.
Jammer dat dat niet helemaal goed was gegaan.quote:Op vrijdag 28 november 2014 16:21 schreef MadMaster het volgende:
Kaartverkoop liep niet al te soepel.
Online kaarten besteld en uiteindelijk mocht ik ze op komen halen in die keet bij de slagboom...
Nu ja, zoiets dus bij de ingang, zo vaak kom ik er dus niet...quote:Op vrijdag 28 november 2014 16:25 schreef golfer het volgende:
[..]
Jammer dat dat niet helemaal goed was gegaan.
Keet hebben we niet en slagboom ook niet ?
Wel een stenen kassagebouw en een hek.
We hebben het afgelopen seizoen bij bijna elke voorstelling mazzel gehad.quote:Op vrijdag 28 november 2014 16:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nu ja, zoiets dus bij de ingang, zo vaak kom ik er dus niet...
Maar los van die moeizame kaartverkoop, een leuke locatie en het concert van Blaudzun was ook zeer de moeite waard. Het werd toen net op tijd droog die dag...
Ik ga er wel vaker komen, uiteraard afhankelijk van het aanbod...quote:Op vrijdag 28 november 2014 16:33 schreef golfer het volgende:
[..]
We hebben het afgelopen seizoen bij bijna elke voorstelling mazzel gehad.
Als het overdag eens regende werd het tijdens de voorstelling elke keer net weer droog.
Record aantal bezoekers ook gehad en er staan nu al voor het komende seizoen ook weer wat leuke optredens gepland.
Het blijft een bijzondere plek en de sfeer is altijd ongekend leuk.
Gezellig.quote:Op vrijdag 28 november 2014 16:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ga er wel vaker komen, uiteraard afhankelijk van het aanbod...
spam, TR gemachtquote:Op vrijdag 28 november 2014 16:42 schreef golfer het volgende:
[..]
Gezellig.
Als je van plan bent vaker te komen dan kan je misschien 'vriend' van ons worden. Krijg je voorrang en korting bij kaarten bestellen.
Mag een 'vriend' meer dan 1 kaart kopen in de pre-sale, waarbij dan slechts 1 kaart goedkoper is?quote:Op vrijdag 28 november 2014 16:42 schreef golfer het volgende:
[..]
Gezellig.
Als je van plan bent vaker te komen dan kan je misschien 'vriend' van ons worden. Krijg je voorrang en korting bij kaarten bestellen.
Ik vind dit een zeer boeiende zin. Hoe langer ik er naar kijk, hoe meer dingen ik erin lees.quote:Op vrijdag 28 november 2014 16:42 schreef golfer het volgende:
Als je van plan bent vaker te komen dan kan je misschien 'vriend' van ons worden
Als de vrouw overdag gewoon werkt, heb je zo nog wat aanspraak... Ook al is er geen voorstelling of zoquote:Op vrijdag 28 november 2014 17:05 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik vind dit een zeer boeiende zin. Hoe langer ik er naar kijk, hoe meer dingen ik erin lees.
Ben je ook darten aan het kijken chufi?quote:Op vrijdag 28 november 2014 17:09 schreef chufi het volgende:
Als de vrouw overdag gewoon werkt, heb je zo nog wat aanspraak... Ook al is er geen voorstelling of zo
Die vouwen heb je zo plat met een beetje hete bout...quote:Op vrijdag 28 november 2014 17:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Als de vouw overdag gewoon werkt, heb je zo nog wat aanspraak... Ook al is er geen voorstelling of zo
Geen idee waar ? Ik zat ski-springen te kijken, maar omdat je over darten begon kijk ik nu de 2e helft PSV in Estoril...quote:Op vrijdag 28 november 2014 17:10 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ben je ook darten aan het kijken chufi?
Live pas vanavond op TV. Middagsessie is nu op stream. Vanavond Barney-MVG.quote:Op vrijdag 28 november 2014 17:12 schreef chufi het volgende:
Geen idee waar ? Ik zat ski-springen te kijken, maar omdat je over darten begon kijk ik nu de 2e helft PSV in Estoril...
Je reageert sneller maar typt langzamer ...quote:Op vrijdag 28 november 2014 17:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die vouwen heb je zo plat met een beetje hete bout...
Jij kan ook snel editten...quote:Op vrijdag 28 november 2014 17:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Je reageert sneller maar typt langzamer ...
Ik dacht nog , snel voordat MM er over begint .... Volgende keer beter.... Ik ben geen blind typer en zit achter een donker toetsenbord, waardoor een typo snel gemaakt is ...quote:
Klopt.quote:Op vrijdag 28 november 2014 16:59 schreef MadMaster het volgende:
Mag een 'vriend' meer dan 1 kaart kopen in de pre-sale, waarbij dan slechts 1 kaart goedkoper is?
Maar in relatie tot het vaker komen kon ik er een aardige opmerking bij plaatsen...quote:Op vrijdag 28 november 2014 17:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik dacht nog , snel voordat MM er over begint .... Volgende keer beter.... Ik ben geen blind typer en zit achter een donker toetsenbord, waardoor een typo snel gemaakt is ...
Misschien neemt ie Babette meequote:Op vrijdag 28 november 2014 17:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ga het overwegen, hoewel ik bij Herman van Veen zeker niet kom.
Zelfs niet 1 keer...
Die sla ik ook over. Trouwens dan zitten we lekker een weekje in de Provence.quote:Op vrijdag 28 november 2014 17:24 schreef MadMaster het volgende:
Zelfs niet 1 keer...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! Šgolfer
quote:Op vrijdag 28 november 2014 17:27 schreef golfer het volgende:
[..]
Die sla ik ook over. Trouwens dan zitten we lekker een weekje in de Provence.Ik ben allergisch voor die man.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er ging iets fout met de betaalopties destijds, waarschijnlijk omdat ik voor de eerste keer bestelde. Dank voor het aanbod om e.e.a. te checken, maar ik denk niet dat dat nodig is...
Oké. Mocht je in de toekomst hulp nodig hebben, dan weet je mij te vinden.quote:Op vrijdag 28 november 2014 18:01 schreef MadMaster het volgende:
Er ging iets fout met de betaalopties destijds, waarschijnlijk omdat ik voor de eerste keer bestelde. Dank voor het aanbod om e.e.a. te checken, maar ik denk niet dat dat nodig is...
Zeker, dank!quote:Op vrijdag 28 november 2014 18:23 schreef golfer het volgende:
[..]
Oké. Mocht je in de toekomst hulp nodig hebben, dan weet je mij te vinden.
Heb Herman van Veen een keer in "de Doelen" mogen bekijken...quote:Op vrijdag 28 november 2014 17:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zelfs niet 1 keer...
EN dat was geen succes te zien aan het enthousiasme ..quote:Op vrijdag 28 november 2014 18:34 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Heb Herman van Veen een keer in "de Doelen" mogen bekijken...
Mijn zwager vind dat leuk en ik kon mee.quote:Op vrijdag 28 november 2014 18:37 schreef chufi het volgende:
[..]
EN dat was geen succes te zien aan het enthousiasme ..
Er zitten misschien een paar leuke nummers in zn repertoire.. Maar ok gratis mee ... Ja waarom niet ,,, Nederlanders zijn zo ..quote:Op vrijdag 28 november 2014 18:42 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Mijn zwager vind dat leuk en ik kon mee.
Zelf hou ik meer van het ruigere werk.
EN ik was nog nooit in "de Doelen" geweest.quote:Op vrijdag 28 november 2014 18:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Er zitten misschien een paar leuke nummers in zn repertoire.. Maar ok gratis mee ... Ja waarom niet ,,, Nederlanders zijn zo ..
Ik ook nog nooit en denk er ook nooit te komen ... Maar goed ... Gewoon omdat het niet in de buurt ligtquote:Op vrijdag 28 november 2014 18:45 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
EN ik was nog nooit in "de Doelen" geweest.
Dan had ik dat gelijk even gezien.
Het Rotterdamsche Filmfestival is ook daar.quote:Op vrijdag 28 november 2014 18:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ook nog nooit en denk er ook nooit te komen ... Maar goed ... Gewoon omdat het niet in de buurt ligt
In de jaren 80 is daar een aantal keren het Pandora's Music Box-festival gehouden.quote:Op vrijdag 28 november 2014 18:45 schreef Treehut362 het volgende:
EN ik was nog nooit in "de Doelen" geweest.
Dan had ik dat gelijk even gezien.
Dan kan je beter naar White's gaan...quote:Op vrijdag 28 november 2014 18:42 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Ik ben er een aantal jaar geleden wel geweest, omdat iemand kaartjes voor een musical daar voor mijn verjaardag cadeau had gegeven. Spontaan uit mezelf had ik het niet gedaan...quote:Op vrijdag 28 november 2014 18:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ook nog nooit en denk er ook nooit te komen ... Maar goed ... Gewoon omdat het niet in de buurt ligt
Zo mocht ik vorig jaar gratis mee naar Katinka Poldermanquote:Op vrijdag 28 november 2014 18:42 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Nu je het zegt herinner ik me het weer maar ik was er niet geweest.quote:Op vrijdag 28 november 2014 18:51 schreef Kingstown het volgende:
[..]
In de jaren 80 is daar een aantal keren het Pandora's Music Box-festival gehouden.
Met behoorlijk veel ruige bandjes.
SOAquote:Op vrijdag 28 november 2014 18:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dan kan je beter naar White's gaan...
een nicht van mij heet ook Katinkaquote:
Er zijn vast meer Katinka's, maar kan je nicht ook en eigen musical schrijven over de rijdende rechter?quote:Op vrijdag 28 november 2014 19:04 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
een nicht van mij heet ook katinka
dat weet ik nietquote:Op vrijdag 28 november 2014 19:05 schreef drakin het volgende:
[..]
Er zijn vast meer Katinka's, maar kan je nicht ook en eigen musical schrijven over de rijdende rechter?
Ik ben bij 2 van de 3 keer geweest en gezien jouw muzieksmaak, denk ik dat je je prima had vermaakt.quote:Op vrijdag 28 november 2014 19:02 schreef Treehut362 het volgende:
Nu je het zegt herinner ik me het weer maar ik was er niet geweest.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik kan dat nietquote:
quote:Op vrijdag 28 november 2014 19:13 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik ben bij 2 van de 3 keer geweest en gezien jouw muzieksmaak, denk ik dat je je prima had vermaakt.Men moest toch een pasfoto meenemen of zoiets?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
Dat kan ik me niet meer herinneren.quote:Op vrijdag 28 november 2014 19:14 schreef Treehut362 het volgende:
Men moest toch een pasfoto meenemen of zoiets?
Ouderdomskwaaltjequote:Op vrijdag 28 november 2014 19:18 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat kan ik me niet meer herinneren.
quote:Op vrijdag 28 november 2014 19:13 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik ben bij 2 van de 3 keer geweest en gezien jouw muzieksmaak, denk ik dat je je prima had vermaakt.Daarvoor had je nog Rotterdam NewPop in het Zuiderpark.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja er werd dan een poster van gemaakt.quote:Op vrijdag 28 november 2014 19:18 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat kan ik me niet meer herinneren.
Bob Geldoff nog gezien.quote:Op vrijdag 28 november 2014 19:23 schreef sig000 het volgende:
[..]
Daarvoor had je nog Rotterdam NewPop in het Zuiderpark.
Daar heb ik The Prodigy voor het eerst gezien...quote:Op vrijdag 28 november 2014 19:23 schreef sig000 het volgende:
[..]
Daarvoor had je nog Rotterdam NewPop in het Zuiderpark.
1994quote:Op vrijdag 28 november 2014 19:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Daar heb ik The Prodigy voor het eerst gezien...
Herstel: dat was het Metropolis festival in het Zuiderpark daar in 1994...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 22% gewijzigd door Treehut362 op 28-11-2014 20:33:03 ]andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
quote:Op vrijdag 28 november 2014 20:21 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
1994Bruce hadden ze nooit moeten uitvinden...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij doet geen kwaad.quote:Op vrijdag 28 november 2014 20:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Bruce hadden ze nooit moeten uitvinden...
Noem dat maar goed...quote:Op vrijdag 28 november 2014 21:12 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Politie looft 15.000 euro uit voor tip over 'coke-killer'
De gouden tip.quote:
Welke? Die hier in Amsterdam? Ik snuif niet meerquote:Op vrijdag 28 november 2014 21:12 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Politie looft 15.000 euro uit voor tip over 'coke-killer'
Heel verstandig.quote:Op vrijdag 28 november 2014 21:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Welke? Die hier in Amsterdam? Ik snuif niet meer
Zijn ze eindelijk binnen ja?quote:Op vrijdag 28 november 2014 22:54 schreef chufi het volgende:
Ik ga morgen 2 Broden aan de muur hangen
Er moesten nog lijsten bij natuurlijk... Moet je wel weer de exacte maat weten voordat je die weer besteld ..quote:
vervelend zeg, wat een ellende ook dat kunst kopen...quote:Op vrijdag 28 november 2014 22:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Er moesten nog lijsten bij natuurlijk... Moet je wel weer de exacte maat weten voordat je die weer besteld ..
Maak het niet goedkoper idd ... Maar goed ik sta nog in de plusquote:Op vrijdag 28 november 2014 22:59 schreef sacha het volgende:
[..]
vervelend zeg, wat een ellende ook dat kunst kopen...
wil je dit voor mij vertalen?quote:Op vrijdag 28 november 2014 22:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Anoukje wordt misschien het sneetje van de R&R
Kopen?quote:Op vrijdag 28 november 2014 22:59 schreef sacha het volgende:
[..]
vervelend zeg, wat een ellende ook dat kunst kopen...
Zeefdrukken? Welke?quote:Op vrijdag 28 november 2014 22:54 schreef chufi het volgende:
is die nu nog open?quote:Op vrijdag 28 november 2014 23:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Maak het niet goedkoper idd ... Maar goed ik sta nog in de plus
Ik heb er meer.quote:Op vrijdag 28 november 2014 22:54 schreef chufi het volgende:
Die hangt nog ... Ik had een plan met PP bedacht maar uiteindelijk was dat niet uitvoerbaar.. Dat ding is 2 x 2 minimaal...quote:Op vrijdag 28 november 2014 23:01 schreef APK het volgende:
[..]
Kopen?
Ik dacht dat die dingen per ongeluk uit het kantoor verdwenen waren
Of loop ik weer achter?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |