Ik ben al bijna 3 kwartier thuis, don't worry...quote:Op donderdag 27 november 2014 00:16 schreef chufi het volgende: [..] MM leip op transport door Amsterdam terug naar huis.... Zou ie het redden.. of moeten we Mrs MM bellen om hem toch ergens op te pikken ,,,, Zou wel erg zijn .. ..
Nog niet zolang geleden een docu over Dammers gezien. Had te maken met zijn anti-apartheidsstrijd te maken dacht ik. Excentrieke gozer wel en wmb toch voor altijd het echte creatieve brein van The Specials.quote:Op donderdag 27 november 2014 00:15 schreef MadMaster het volgende:
De setlist was nagenoeg gelijk (Guns werd toen niet gespeeld) en Rico is al een tijdje niet meer van de partij.
Jerry Dammers trouwens ook al een tijd niet meer...
Lol.quote:Op dinsdag 25 november 2014 21:19 schreef sig000 het volgende:
Ik wacht altijd met posten wanneer ik einde zie naderen, soms gaat dat mis.
quote:Op donderdag 27 november 2014 00:25 schreef chufi het volgende:
Karina mag sig wel door in deze ? Wordt eens wakker !!
Je laatste as promised nu naar bed!! Ik zie 2 zwartepuntjes ,, verder nietsquote:
Zeg maar in de volgende sms dat we hem hier weer eens willen zienquote:Op donderdag 27 november 2014 00:34 schreef sig000 het volgende:
Volgens mij mag ie heul geen internet daar maar het is Piet.
Ik sms altijd terug maar krijg daar nooit een antwoord op.quote:Op donderdag 27 november 2014 00:35 schreef drakin het volgende:
[..]
Zeg maar in de volgende sms dat we hem hier weer eens willen zien
Je hoeft ook geen antwoord, als ie zich hier maar laat zien weer.quote:Op donderdag 27 november 2014 00:37 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik sms altijd terug maar krijg daar nooit een antwoord op.
Goed idee, video is bijna geupload. Utube zet hem automatisch rechtop.quote:
Mijn kunstzinnige inspiratie is alweer op en toedels maar weer.quote:Op donderdag 27 november 2014 01:47 schreef golfer het volgende:
Ja, nu begint het er toch op te lijken, qua dames die mij weer eens terug lokken in een topic.
/poef gone ©
Nu nog watquote:Op donderdag 27 november 2014 01:47 schreef golfer het volgende:
Ja, nu begint het er toch op te lijken, qua dames die mij weer eens terug lokken in een topic.
/poef gone ©
Zware nacht gehad Chuufquote:Op donderdag 27 november 2014 06:54 schreef chufi het volgende:
Koffie en ik hoop de dag weer door te komen ...
nou dat is dan ook niet gezellig geweest voor Sachaquote:
Zo preuts als Fok , weinig tieten te zien ... Aldoor het idee dat ze niet alleen was, en dat er nog ergens een krullebol verstopt zat...quote:Op donderdag 27 november 2014 07:17 schreef just me het volgende:
[..]
nou dat is dan ook niet gezellig geweest voor Sacha
De grote vraag is natuurlijk waarom je ooit gestopt bent met posten hier?quote:Op donderdag 27 november 2014 01:47 schreef golfer het volgende:
/poef gone ©
daar ben ik wel eens geweestquote:Op woensdag 26 november 2014 22:59 schreef MadMaster het volgende:
Speeltijd: 1 uur 45 minuten
Lokatie: Melkweg
Hoe zit het met het "goede voornemen topic"? Ga je dat nog openen na het verlanglijstjes- en belangrijkste gebeurtenissen-topic?quote:
Vond het gewoon teveel slap geleuter en nee, geen smeuïg verhaal daarbij.quote:Op donderdag 27 november 2014 07:55 schreef Kingstown het volgende:
De grote vraag is natuurlijk waarom je ooit gestopt bent met posten hier?
Vooral als het een smeuïg verhaal is, dan hoor ik het graag.
Aan dat slappe geleuter is weinig veranderd. Beetje eigen aan SC's.quote:Op donderdag 27 november 2014 12:44 schreef golfer het volgende:
Vond het gewoon teveel slap geleuter en nee, geen smeuïg verhaal daarbij.
Bart has left the building. Hij heeft het topic uit z'n AT gegooid.quote:
Alles alweer bijgelezen?quote:Op donderdag 27 november 2014 13:02 schreef FANN het volgende:
Ah... en King, via jouw samenvattingen blijf ik volledig op de hoogte!
Dank!
Je Pa is ernstig ziek ofzo?quote:Op donderdag 27 november 2014 13:00 schreef FANN het volgende:
Ik kom ook even slap leuteren en jullie allemaal even gedag zeggen en Dees
natuurlijk een prettige vakantie, maar die zit al hoog en droog in Mexico op
dit moment geloof ik.
Verder alles goed hier, leeft iedereen nog?
Hier wel in elk geval, ook mijn Pa, maar vandaag blijf ik een dagje thuis, als
er iets gebeurt dan wordt ik wel gebeld, kan nog dágen duren en ik zal jullie
de details besparen, maar tis klote hou het daar maar op...
Voor de rest gaat het goed
Ja, ja bijgelezen, en het ''kusje voor Kim'' vond ik erg liefquote:Op donderdag 27 november 2014 13:04 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Alles alweer bijgelezen?
Het was best rumoerig, maar we zijn je uiteraard niet vergeten!
Ja, laatste loodjes, maar hij is oud, ziek en dement dus we hebben er vrede mee hoor,quote:
Dank je wel Golfiequote:Op donderdag 27 november 2014 13:13 schreef golfer het volgende:
Ah, wat naar.
Sterkte ermee, Fannetje.
Sterkte mocht je dit nog lezen en het kan ook gezonde afleiding zijn om even te komen ouwehoeren. Al ellende genoeg de hele dag neem ik aan.quote:Op donderdag 27 november 2014 13:19 schreef FANN het volgende:
[..]
Dank je wel Golfie![]()
![]()
Volgend jaar wordt vast beter, daar gaan we maar van uit.
Verder heb ik niet veel te melden eigenlijk, maar ik wilde even gedag zeggen,
dus ik ga weer, op dit moment voelt een beetje ''fokken'' heel ongepast op de
één of andere gekke manier, maar ik denk dat dat wel gesnapt wordt, dus
ik ga er ook weer snel van tussen...
dus ik kom gewoon even hallo en dag zeggen, bij deze gedaan...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |