Als je niet beweegt op dit dan rij ik een kist voor.. !!quote:
Op YT staat genoeg van die oude lullen weer op tournee.quote:Op donderdag 27 november 2014 00:04 schreef drakin het volgende:
O Video ligt op zijn zij, en geen programma om hem overeind te helpen. Zet hem dan maar niet op Utube
Ik keek op Ubuntu en zag het goed ,, Lig je al in bed?quote:Op donderdag 27 november 2014 00:04 schreef drakin het volgende:
O Video ligt op zijn zij, en geen programma om hem overeind te helpen. Zet hem dan maar niet op Utube
Maar ik ben verder wel los gegaan, Guns Of Navarone hebben ze ook nog gespeeld.quote:
Ik bedoel dat straatbandje wat op mijn PC staat. Maar ik probeer eerst een ander te uploaden en kijk of Utube zelf wat mogelijkheden bied daarin.quote:Op donderdag 27 november 2014 00:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik keek op Ubuntu en zag het goed ,, Lig je al in bed?
Sorry, ik trok het niet meer en moest weer in meebrul modus...quote:Op donderdag 27 november 2014 00:04 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik zit nu voor de derde keer te kijken en hoop nog steeds het einde van het nummer te horen.
quote:Op donderdag 27 november 2014 00:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja toch, niemand die leest en luisterd
Ik hoop dat je hebt genoten .. Daar gaat het om .quote:Op donderdag 27 november 2014 00:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maar ik ben verder wel los gegaan, Guns Of Navarone hebben ze ook nog gespeeld.
Mijn favoriet...
Neville ontbrak helaas, daar gaat het niet zo best mee en zanger Terry blijft een zwaar depressieve man die tijdens het hele concert loopt te foeteren en 2 keer een song opnieuw liet starten, omdat hij het intro niet goed vond gaan. En 'Joetrekt, what is Joetrekt for fuck sake...' kan morgen z'n borst nat maken, als ze daar optreden...
Was de setlist nou idd nog min of meer dezelfzde als 2 jaar geleden en was Rico er ook nog bij?quote:Op donderdag 27 november 2014 00:09 schreef MadMaster het volgende:
Maar ik ben verder wel los gegaan, Guns Of Navarone hebben ze ook nog gespeeld.
Mijn favoriet...
Man, dit is al veel meer dan ik verwacht had....echt top.quote:Op donderdag 27 november 2014 00:09 schreef MadMaster het volgende:
Sorry, ik trok het niet meer en moest weer in meebrul modus...
Ik hoorde zn eerste nummers en vond het wel wat hebbenquote:Op donderdag 27 november 2014 00:12 schreef sig000 het volgende:
Zijn Doe Maar poen was op en er moet toch geld in het laatje komen zonder pensioen.
Dan maar nieuw album maken.
Ze hebben wel aardig goeie wiet daar.quote:Op donderdag 27 november 2014 00:09 schreef MadMaster het volgende:
. En 'Joetrekt, what is Joetrekt for fuck sake...' kan morgen z'n borst nat maken, als ze daar optreden...
De setlist was nagenoeg gelijk (Guns werd toen niet gespeeld) en Rico is al een tijdje niet meer van de partij.quote:Op donderdag 27 november 2014 00:11 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Was de setlist nou idd nog min of meer dezelfzde als 2 jaar geleden en was Rico er ook nog bij?
Het is ook een goede muzikant.quote:Op donderdag 27 november 2014 00:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik hoorde zn eerste nummers en vond het wel wat hebben
Absoluut.quote:Op donderdag 27 november 2014 00:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik hoop dat je hebt genoten .. Daar gaat het om .
MM leip op transport door Amsterdam terug naar huis.... Zou ie het redden.. of moeten we Mrs MM bellen om hem toch ergens op te pikken ,,,, Zou wel erg zijn .. ..quote:Op donderdag 27 november 2014 00:14 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ze hebben wel aardig goeie wiet daar.
Bart date dr natuurlijk .. !!!quote:Op donderdag 27 november 2014 00:16 schreef chufi het volgende:
[..]
MM leip op transport door Amsterdam terug naar huis.... Zou ie het redden.. of moeten we Mrs MM bellen om hem toch ergens op te pikken ,,,, Zou wel erg zijn .. ..
Terry moet niet aan de wiet gaan, zonder is hij al nauwelijks in staat een concert door te komen, hoewel zijn stem nog prima is...quote:Op donderdag 27 november 2014 00:14 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ze hebben wel aardig goeie wiet daar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |