Nee joh, nergens voor nodig!quote:Op donderdag 27 november 2014 18:55 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, ik heb een geldige reden, zo makkelijk gaat dat nietik stuur je wel even een héle
korte DM. Ik wil het niet steeds uitgebreid daarover hebben hiero, die artsen googelen ook![]()
en dat is serieus waar... waar je bij zit nog wel
o ja sorry, anders lees je hem gewoon niet!quote:Op donderdag 27 november 2014 18:57 schreef APK het volgende:
[..]
Nee joh, nergens voor nodig!
Ignorance is bliss
Oh, te laat
Ik ben gestopt bij rode vlekken, heb net mijn kop laten laserenquote:Op donderdag 27 november 2014 18:58 schreef FANN het volgende:
[..]
o ja sorry, anders lees je hem gewoon niet!
Ziet er hier gezelliger uit hoor!quote:Op donderdag 27 november 2014 18:55 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
ik kwam er wel eens langs gefietst
[ afbeelding ]
Je kop of je ogen?quote:Op donderdag 27 november 2014 19:00 schreef APK het volgende:
[..]
Ik ben gestopt bij rode vlekken, heb net mijn kop laten laseren
Er staat toch 'kop'?quote:
quote:Op donderdag 27 november 2014 19:00 schreef APK het volgende:
[..]
Ik ben gestopt bij rode vlekken, heb net mijn kop laten laseren
ik zou bijna zeggen hou je kop maar zo mag je niet tegen een modje pratenquote:Op donderdag 27 november 2014 19:01 schreef APK het volgende:
[..]
Er staat toch 'kop'?
Of heb je iets aan je ogen?
Kunnen mn selfies daar ook inquote:Op donderdag 27 november 2014 19:04 schreef sacha het volgende:
[..]
ik ga een ziekenboegjes prietpraat topic openen![]()
ooit
Die kan ik in mijn eentje met al mijn kwaaltjes wel vol posten dan.quote:Op donderdag 27 november 2014 19:04 schreef sacha het volgende:
ik ga een ziekenboegjes prietpraat topic openen![]()
ooit
Dank je wel Bluezzquote:Op donderdag 27 november 2014 19:03 schreef Bluezz het volgende:
Hele dikke knuffel voor lieve FANN *smakkkk
Komt vast wel goed, je hebt in ieder geval een positieve instelling en dat kan soms best helpenquote:Op donderdag 27 november 2014 19:02 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
die heb ik godzijdank niet, wel gehad, ziet er niet uitmaar nu weet ik er beter mee
om te gaan de tweede diagnose was nog niet gesteld, daar kwamen ze een beetje laat
achter, maar het is aanpassen, véél aanpassen en dan kan je 120 jaar worden denk ik,
niet dat ik dat wil... maar hek zou kunnen
Ik hou 'em en dat mag bestquote:Op donderdag 27 november 2014 19:03 schreef just me het volgende:
ik zou bijna zeggen hou je kop maar zo mag je niet tegen een modje praten
anders ik wel maar ik verdom hetquote:Op donderdag 27 november 2014 19:05 schreef golfer het volgende:
[..]
Die kan ik in mijn eentje met al mijn kwaaltjes wel vol posten dan.
Ik ga daar ook maar vanuit, plus dat er hele onderzoeken aan de gang zijn om iets te vindenquote:Op donderdag 27 november 2014 19:05 schreef APK het volgende:
[..]
Komt vast wel goed, je hebt in ieder geval een positieve instelling en dat kan soms best helpen
I knowquote:Op donderdag 27 november 2014 19:06 schreef APK het volgende:
[..]
Ik hou 'em en dat mag best
As you know
De meeste kwaaltjes horen waarschijnlijk toch gewoon bij ouder worden?quote:Op donderdag 27 november 2014 19:05 schreef golfer het volgende:
[..]
Die kan ik in mijn eentje met al mijn kwaaltjes wel vol posten dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |