Nee joh, nergens voor nodig!quote:Op donderdag 27 november 2014 18:55 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, ik heb een geldige reden, zo makkelijk gaat dat nietik stuur je wel even een héle
korte DM. Ik wil het niet steeds uitgebreid daarover hebben hiero, die artsen googelen ook![]()
en dat is serieus waar... waar je bij zit nog wel
o ja sorry, anders lees je hem gewoon niet!quote:Op donderdag 27 november 2014 18:57 schreef APK het volgende:
[..]
Nee joh, nergens voor nodig!
Ignorance is bliss
Oh, te laat
Ik ben gestopt bij rode vlekken, heb net mijn kop laten laserenquote:Op donderdag 27 november 2014 18:58 schreef FANN het volgende:
[..]
o ja sorry, anders lees je hem gewoon niet!
Ziet er hier gezelliger uit hoor!quote:Op donderdag 27 november 2014 18:55 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
ik kwam er wel eens langs gefietst
[ afbeelding ]
Je kop of je ogen?quote:Op donderdag 27 november 2014 19:00 schreef APK het volgende:
[..]
Ik ben gestopt bij rode vlekken, heb net mijn kop laten laseren
Er staat toch 'kop'?quote:
quote:Op donderdag 27 november 2014 19:00 schreef APK het volgende:
[..]
Ik ben gestopt bij rode vlekken, heb net mijn kop laten laseren
ik zou bijna zeggen hou je kop maar zo mag je niet tegen een modje pratenquote:Op donderdag 27 november 2014 19:01 schreef APK het volgende:
[..]
Er staat toch 'kop'?
Of heb je iets aan je ogen?
Kunnen mn selfies daar ook inquote:Op donderdag 27 november 2014 19:04 schreef sacha het volgende:
[..]
ik ga een ziekenboegjes prietpraat topic openen![]()
ooit
Die kan ik in mijn eentje met al mijn kwaaltjes wel vol posten dan.quote:Op donderdag 27 november 2014 19:04 schreef sacha het volgende:
ik ga een ziekenboegjes prietpraat topic openen![]()
ooit
Dank je wel Bluezzquote:Op donderdag 27 november 2014 19:03 schreef Bluezz het volgende:
Hele dikke knuffel voor lieve FANN *smakkkk
Komt vast wel goed, je hebt in ieder geval een positieve instelling en dat kan soms best helpenquote:Op donderdag 27 november 2014 19:02 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
die heb ik godzijdank niet, wel gehad, ziet er niet uitmaar nu weet ik er beter mee
om te gaan de tweede diagnose was nog niet gesteld, daar kwamen ze een beetje laat
achter, maar het is aanpassen, véél aanpassen en dan kan je 120 jaar worden denk ik,
niet dat ik dat wil... maar hek zou kunnen
Ik hou 'em en dat mag bestquote:Op donderdag 27 november 2014 19:03 schreef just me het volgende:
ik zou bijna zeggen hou je kop maar zo mag je niet tegen een modje praten
anders ik wel maar ik verdom hetquote:Op donderdag 27 november 2014 19:05 schreef golfer het volgende:
[..]
Die kan ik in mijn eentje met al mijn kwaaltjes wel vol posten dan.
Ik ga daar ook maar vanuit, plus dat er hele onderzoeken aan de gang zijn om iets te vindenquote:Op donderdag 27 november 2014 19:05 schreef APK het volgende:
[..]
Komt vast wel goed, je hebt in ieder geval een positieve instelling en dat kan soms best helpen
I knowquote:Op donderdag 27 november 2014 19:06 schreef APK het volgende:
[..]
Ik hou 'em en dat mag best
As you know
De meeste kwaaltjes horen waarschijnlijk toch gewoon bij ouder worden?quote:Op donderdag 27 november 2014 19:05 schreef golfer het volgende:
[..]
Die kan ik in mijn eentje met al mijn kwaaltjes wel vol posten dan.
Anders ga je daar gewoon 's nachts ondersteboven aan een boomtak hangenquote:Op donderdag 27 november 2014 19:08 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik ga daar ook maar vanuit, plus dat er hele onderzoeken aan de gang zijn om iets te vinden
je weet maar nooit! Misschien zit ik ooit weer in Griekenland op een terrasje
quote:Op donderdag 27 november 2014 19:09 schreef APK het volgende:
[..]
Anders ga je daar gewoon 's nachts ondersteboven aan een boomtak hangen
Helaas niet.quote:Op donderdag 27 november 2014 19:08 schreef APK het volgende:
De meeste kwaaltjes horen waarschijnlijk toch gewoon bij ouder worden?
waar ligt de grens?quote:Op donderdag 27 november 2014 19:08 schreef APK het volgende:
[..]
De meeste kwaaltjes horen waarschijnlijk toch gewoon bij ouder worden?
Nee, die ken ik niet...quote:Op donderdag 27 november 2014 18:32 schreef FANN het volgende:
[..]
Ken je Dirk v.d. Broek?
Die straat ervoor doorrijden, als je niet stopt rij je zo naar binnen
Voor of na de overgang bij vrouwen?quote:
Chufi had het adres gepost net of Hut, één van de twee, of allebei dat kan ook, ging ineens zo snelquote:
Opgezocht, kom daar nooit...quote:Op donderdag 27 november 2014 18:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Foodmarkt Amsterdam
Gedempt Hamerkanaal 223
1021 KP Amsterdam
O, maar daar kom ik vrijwel dagelijks...quote:Op donderdag 27 november 2014 18:47 schreef Treehut362 het volgende:
Foodmarkt Breda
Rat Verleghstraat 4
4815NZ Breda
bij het NAC-stadion
Ik was er ook nog nooit geweest serieusquote:
boehquote:Op donderdag 27 november 2014 19:12 schreef golfer het volgende:
[..]
Voor of na de overgang bij vrouwen?
Ik zal nog eens een filmpje maken...quote:Op donderdag 27 november 2014 18:57 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Het feit dat ik bloedmobiel eigenaren af kan zeiken is genoeg reden om hier te blijven.
debiele debieltjesquote:Op donderdag 27 november 2014 19:45 schreef sacha het volgende:
vertel eens King, wat is dat voor gedoe over een debieltje?
quote:
ik kan alleen voor, en in, mijn eigen mobiel sprekenquote:
Doet de vloer het nog ?quote:Op donderdag 27 november 2014 20:06 schreef sacha het volgende:
[..]
die van mij heeft ook geen stoornissen
en je mobiel zit niet achter een van de plintenquote:Op donderdag 27 november 2014 20:09 schreef sacha het volgende:
[..]![]()
en de plinten zitten er ook nog in
Ik vraag het je waarschijnlijk nog wel een keer, na de Kerst of zo ....quote:Op donderdag 27 november 2014 20:09 schreef sacha het volgende:
[..]![]()
en de plinten zitten er ook nog in
die heb ik wel in de handquote:Op donderdag 27 november 2014 20:10 schreef just me het volgende:
[..]
en je mobiel zit niet achter een van de plinten
quote:Op donderdag 27 november 2014 20:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik vraag het je waarschijnlijk nog wel een keer, na de Kerst of zo ....
quote:Op donderdag 27 november 2014 21:25 schreef MadMaster het volgende:
Aangezien we hem allemaal gekend hebben...
[ afbeelding ]
http://www.telegraaf.nl/p(...)own_overleden__.html
je kunt ook té ver gaan MMquote:Op donderdag 27 november 2014 21:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jij hebt vast nog samen met hem gespeeld...
Is tong al geinformeerd?quote:Op donderdag 27 november 2014 21:25 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Ppppppppppaaarels.quote:Op donderdag 27 november 2014 21:25 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben van de herhalingtijd eind jaren 70 pas, maar weet helemaal niet meer zoveel van de seriequote:Op donderdag 27 november 2014 21:25 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Er zijn natuurlijk altijd uitzonderingen...quote:Op donderdag 27 november 2014 22:27 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik ben van de herhalingtijd eind jaren 70 pas, maar weet helemaal niet meer zoveel van de serie
Klopt, maar die associatie heb ik dus ook al met Snuitje.quote:Op donderdag 27 november 2014 22:03 schreef MadMaster het volgende:
Dat was Snuf, Rudi Falkenhagen...
Ja, hier ben ikquote:Op donderdag 27 november 2014 22:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Er zijn natuurlijk altijd uitzonderingen...
combineer die 2 dan krijg je 'n snuifjequote:Op donderdag 27 november 2014 22:54 schreef drakin het volgende:
[..]
Ja, hier ben ik![]()
Ik ken Snuf trouwens wel als hond, maar kan geen Snuf uit Pipo herinneren. Maar goed, ik dwaal hier giga af want het gaat niet om ene Snuf maar om ene Snuitje.
Jij wilde vroeger ook altijd al een rietje bij je limonade?quote:Op donderdag 27 november 2014 22:59 schreef just me het volgende:
[..]
combineer die 2 dan krijg je 'n snuifje
quote:Op donderdag 27 november 2014 22:54 schreef drakin het volgende:
Ik ken Snuf trouwens wel als hond, maar kan geen Snuf uit Pipo herinneren. Maar goed, ik dwaal hier giga af want het gaat niet om ene Snuf maar om ene Snuitje.
ja, anders werd m'n slabbetje zo natquote:Op donderdag 27 november 2014 23:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jij wilde vroeger ook altijd al een rietje bij je limonade?
Da's niet de echte Snuf (Wegwijs Piet Michiel Kerbosch is dit), niet de echte Dikke Deur, niet de echte Mamaloe en niet eens de echte Pipo...quote:
Ze hebben kleurquote:Op donderdag 27 november 2014 23:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Da's niet de echte Snuf (Wegwijs Piet Michiel Kerbosch is dit), niet de echte Dikke Deur, niet de echte Mamaloe en niet eens de echte Pipo...
quote:Op donderdag 27 november 2014 23:08 schreef drakin het volgende:
[..]
Ze hebben kleurZo en ik ze ook helemaal niet.
Ja zo ken ik het, de enige clown die niet eng is. Maar misschien ook wel door het zwart/witte.quote:
Cor Witsche.quote:Op donderdag 27 november 2014 23:25 schreef drakin het volgende:
Ja zo ken ik het, de enige clown die niet eng is. Maar misschien ook wel door het zwart/witte.
bedoel je die van uto? Mja, niks aan eigenlijk als je niet precies weet hoe of wat.quote:Op donderdag 27 november 2014 18:12 schreef FANN het volgende:
zoniet, dan zou ik effe gaan kieken als ik jullie was
helaas? Wees blij! Voor je t weet heb je ze bij je in huis.quote:Op vrijdag 28 november 2014 01:11 schreef Deisyy het volgende:
Hola!
Door het tijdsverschil waren we vanmorgen al lekker vroeg wakker, eerst om 3 uur klaarwakker, maar toch nog door kunnen tukken tot 5 uur.
Toen het om 6 uur eindelijk licht was en ik de schuifpui naar het balkon open deed kwam er een klein aapje op me af, helaas ging hij er weer vandoor voordat ik mijn camera paraat had.
[ afbeelding ]
voor de aap heb je de camera ook net verkeerd omquote:Op vrijdag 28 november 2014 01:49 schreef golfer het volgende:
Ik keek ook net even naar wat dieren in de tuin en was ook net weer te laat met m'n camera:
[ afbeelding ]
Vraag het Sas maar .... Die pakt de camera niet eens meer...quote:Op vrijdag 28 november 2014 01:47 schreef Marrije het volgende:
[..]
helaas? Wees blij! Voor je t weet heb je ze bij je in huis.
Je ziet nog net zijn achterkant.quote:Op vrijdag 28 november 2014 01:11 schreef Deisyy het volgende:
Hola!
Door het tijdsverschil waren we vanmorgen al lekker vroeg wakker, eerst om 3 uur klaarwakker, maar toch nog door kunnen tukken tot 5 uur.
Toen het om 6 uur eindelijk licht was en ik de schuifpui naar het balkon open deed kwam er een klein aapje op me af, helaas ging hij er weer vandoor voordat ik mijn camera paraat had.
[ afbeelding ]
een leguaan zekerquote:Op vrijdag 28 november 2014 01:49 schreef golfer het volgende:
Ik keek ook net even naar wat dieren in de tuin en was ook net weer te laat met m'n camera:
[ afbeelding ]
Hola! Ik zie nog nét zijn kontje! Maar daar moet je mee uitkijken Dees je wil nietquote:Op vrijdag 28 november 2014 01:11 schreef Deisyy het volgende:
Hola!
[ afbeelding ]
Als dat je tuintje zou zijn, dan ben je binnen Golfjequote:Op vrijdag 28 november 2014 01:49 schreef golfer het volgende:
[ afbeelding ]
Je had zo meegekund, kaartje over, donker, plek zat in de buurt.quote:Op vrijdag 28 november 2014 12:39 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik heb je filmpjes gezien, was vast héél leuk, zag er gezellig uit
Had best gekund inderdaadquote:Op vrijdag 28 november 2014 12:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je had zo meegekund, kaartje over, donker, plek zat in de buurt.
Even wat anders aan je hoofd...
Die van ons is beter onderhouden.quote:Op vrijdag 28 november 2014 12:40 schreef FANN het volgende:
Als dat je tuintje zou zijn, dan ben je binnen Golfje
Ja, dat lijkt mij ook of je zou een tuinman in dienst moeten nemen.quote:Op vrijdag 28 november 2014 12:45 schreef golfer het volgende:
[..]
Die van ons is beter onderhouden.
En ja, ik zit nu binnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |