Anders ga je daar gewoon 's nachts ondersteboven aan een boomtak hangenquote:Op donderdag 27 november 2014 19:08 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik ga daar ook maar vanuit, plus dat er hele onderzoeken aan de gang zijn om iets te vinden
je weet maar nooit! Misschien zit ik ooit weer in Griekenland op een terrasje
quote:Op donderdag 27 november 2014 19:09 schreef APK het volgende:
[..]
Anders ga je daar gewoon 's nachts ondersteboven aan een boomtak hangen
Helaas niet.quote:Op donderdag 27 november 2014 19:08 schreef APK het volgende:
De meeste kwaaltjes horen waarschijnlijk toch gewoon bij ouder worden?
waar ligt de grens?quote:Op donderdag 27 november 2014 19:08 schreef APK het volgende:
[..]
De meeste kwaaltjes horen waarschijnlijk toch gewoon bij ouder worden?
Nee, die ken ik niet...quote:Op donderdag 27 november 2014 18:32 schreef FANN het volgende:
[..]
Ken je Dirk v.d. Broek?
Die straat ervoor doorrijden, als je niet stopt rij je zo naar binnen
Voor of na de overgang bij vrouwen?quote:
Chufi had het adres gepost net of Hut, één van de twee, of allebei dat kan ook, ging ineens zo snelquote:
Opgezocht, kom daar nooit...quote:Op donderdag 27 november 2014 18:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Foodmarkt Amsterdam
Gedempt Hamerkanaal 223
1021 KP Amsterdam
O, maar daar kom ik vrijwel dagelijks...quote:Op donderdag 27 november 2014 18:47 schreef Treehut362 het volgende:
Foodmarkt Breda
Rat Verleghstraat 4
4815NZ Breda
bij het NAC-stadion
Ik was er ook nog nooit geweest serieusquote:
boehquote:Op donderdag 27 november 2014 19:12 schreef golfer het volgende:
[..]
Voor of na de overgang bij vrouwen?
Ik zal nog eens een filmpje maken...quote:Op donderdag 27 november 2014 18:57 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Het feit dat ik bloedmobiel eigenaren af kan zeiken is genoeg reden om hier te blijven.
debiele debieltjesquote:Op donderdag 27 november 2014 19:45 schreef sacha het volgende:
vertel eens King, wat is dat voor gedoe over een debieltje?
quote:
ik kan alleen voor, en in, mijn eigen mobiel sprekenquote:
Doet de vloer het nog ?quote:Op donderdag 27 november 2014 20:06 schreef sacha het volgende:
[..]
die van mij heeft ook geen stoornissen
en je mobiel zit niet achter een van de plintenquote:Op donderdag 27 november 2014 20:09 schreef sacha het volgende:
[..]![]()
en de plinten zitten er ook nog in
Ik vraag het je waarschijnlijk nog wel een keer, na de Kerst of zo ....quote:Op donderdag 27 november 2014 20:09 schreef sacha het volgende:
[..]![]()
en de plinten zitten er ook nog in
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |