Je reageert sneller maar typt langzamer ...quote:Op vrijdag 28 november 2014 17:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die vouwen heb je zo plat met een beetje hete bout...
Jij kan ook snel editten...quote:Op vrijdag 28 november 2014 17:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Je reageert sneller maar typt langzamer ...
Ik dacht nog , snel voordat MM er over begint .... Volgende keer beter.... Ik ben geen blind typer en zit achter een donker toetsenbord, waardoor een typo snel gemaakt is ...quote:
Klopt.quote:Op vrijdag 28 november 2014 16:59 schreef MadMaster het volgende:
Mag een 'vriend' meer dan 1 kaart kopen in de pre-sale, waarbij dan slechts 1 kaart goedkoper is?
Maar in relatie tot het vaker komen kon ik er een aardige opmerking bij plaatsen...quote:Op vrijdag 28 november 2014 17:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik dacht nog , snel voordat MM er over begint .... Volgende keer beter.... Ik ben geen blind typer en zit achter een donker toetsenbord, waardoor een typo snel gemaakt is ...
Misschien neemt ie Babette meequote:Op vrijdag 28 november 2014 17:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ga het overwegen, hoewel ik bij Herman van Veen zeker niet kom.
Zelfs niet 1 keer...
Die sla ik ook over. Trouwens dan zitten we lekker een weekje in de Provence.quote:Op vrijdag 28 november 2014 17:24 schreef MadMaster het volgende:
Zelfs niet 1 keer...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
quote:Op vrijdag 28 november 2014 17:27 schreef golfer het volgende:
[..]
Die sla ik ook over. Trouwens dan zitten we lekker een weekje in de Provence.Ik ben allergisch voor die man.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er ging iets fout met de betaalopties destijds, waarschijnlijk omdat ik voor de eerste keer bestelde. Dank voor het aanbod om e.e.a. te checken, maar ik denk niet dat dat nodig is...
Oké. Mocht je in de toekomst hulp nodig hebben, dan weet je mij te vinden.quote:Op vrijdag 28 november 2014 18:01 schreef MadMaster het volgende:
Er ging iets fout met de betaalopties destijds, waarschijnlijk omdat ik voor de eerste keer bestelde. Dank voor het aanbod om e.e.a. te checken, maar ik denk niet dat dat nodig is...
Zeker, dank!quote:Op vrijdag 28 november 2014 18:23 schreef golfer het volgende:
[..]
Oké. Mocht je in de toekomst hulp nodig hebben, dan weet je mij te vinden.
Heb Herman van Veen een keer in "de Doelen" mogen bekijken...quote:Op vrijdag 28 november 2014 17:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zelfs niet 1 keer...
EN dat was geen succes te zien aan het enthousiasme ..quote:Op vrijdag 28 november 2014 18:34 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Heb Herman van Veen een keer in "de Doelen" mogen bekijken...
Mijn zwager vind dat leuk en ik kon mee.quote:Op vrijdag 28 november 2014 18:37 schreef chufi het volgende:
[..]
EN dat was geen succes te zien aan het enthousiasme ..
Er zitten misschien een paar leuke nummers in zn repertoire.. Maar ok gratis mee ... Ja waarom niet ,,, Nederlanders zijn zo ..quote:Op vrijdag 28 november 2014 18:42 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Mijn zwager vind dat leuk en ik kon mee.
Zelf hou ik meer van het ruigere werk.
EN ik was nog nooit in "de Doelen" geweest.quote:Op vrijdag 28 november 2014 18:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Er zitten misschien een paar leuke nummers in zn repertoire.. Maar ok gratis mee ... Ja waarom niet ,,, Nederlanders zijn zo ..
Ik ook nog nooit en denk er ook nooit te komen ... Maar goed ... Gewoon omdat het niet in de buurt ligtquote:Op vrijdag 28 november 2014 18:45 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
EN ik was nog nooit in "de Doelen" geweest.
Dan had ik dat gelijk even gezien.
Het Rotterdamsche Filmfestival is ook daar.quote:Op vrijdag 28 november 2014 18:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ook nog nooit en denk er ook nooit te komen ... Maar goed ... Gewoon omdat het niet in de buurt ligt
In de jaren 80 is daar een aantal keren het Pandora's Music Box-festival gehouden.quote:Op vrijdag 28 november 2014 18:45 schreef Treehut362 het volgende:
EN ik was nog nooit in "de Doelen" geweest.
Dan had ik dat gelijk even gezien.
Dan kan je beter naar White's gaan...quote:Op vrijdag 28 november 2014 18:42 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Ik ben er een aantal jaar geleden wel geweest, omdat iemand kaartjes voor een musical daar voor mijn verjaardag cadeau had gegeven. Spontaan uit mezelf had ik het niet gedaan...quote:Op vrijdag 28 november 2014 18:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ook nog nooit en denk er ook nooit te komen ... Maar goed ... Gewoon omdat het niet in de buurt ligt
Zo mocht ik vorig jaar gratis mee naar Katinka Poldermanquote:Op vrijdag 28 november 2014 18:42 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Nu je het zegt herinner ik me het weer maar ik was er niet geweest.quote:Op vrijdag 28 november 2014 18:51 schreef Kingstown het volgende:
[..]
In de jaren 80 is daar een aantal keren het Pandora's Music Box-festival gehouden.
Met behoorlijk veel ruige bandjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |