SOAquote:Op vrijdag 28 november 2014 18:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dan kan je beter naar White's gaan...
een nicht van mij heet ook Katinkaquote:
Er zijn vast meer Katinka's, maar kan je nicht ook en eigen musical schrijven over de rijdende rechter?quote:Op vrijdag 28 november 2014 19:04 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
een nicht van mij heet ook katinka
dat weet ik nietquote:Op vrijdag 28 november 2014 19:05 schreef drakin het volgende:
[..]
Er zijn vast meer Katinka's, maar kan je nicht ook en eigen musical schrijven over de rijdende rechter?
Ik ben bij 2 van de 3 keer geweest en gezien jouw muzieksmaak, denk ik dat je je prima had vermaakt.quote:Op vrijdag 28 november 2014 19:02 schreef Treehut362 het volgende:
Nu je het zegt herinner ik me het weer maar ik was er niet geweest.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik kan dat nietquote:
quote:Op vrijdag 28 november 2014 19:13 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik ben bij 2 van de 3 keer geweest en gezien jouw muzieksmaak, denk ik dat je je prima had vermaakt.Men moest toch een pasfoto meenemen of zoiets?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
Dat kan ik me niet meer herinneren.quote:Op vrijdag 28 november 2014 19:14 schreef Treehut362 het volgende:
Men moest toch een pasfoto meenemen of zoiets?
Ouderdomskwaaltjequote:Op vrijdag 28 november 2014 19:18 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat kan ik me niet meer herinneren.
quote:Op vrijdag 28 november 2014 19:13 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik ben bij 2 van de 3 keer geweest en gezien jouw muzieksmaak, denk ik dat je je prima had vermaakt.Daarvoor had je nog Rotterdam NewPop in het Zuiderpark.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja er werd dan een poster van gemaakt.quote:Op vrijdag 28 november 2014 19:18 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat kan ik me niet meer herinneren.
Bob Geldoff nog gezien.quote:Op vrijdag 28 november 2014 19:23 schreef sig000 het volgende:
[..]
Daarvoor had je nog Rotterdam NewPop in het Zuiderpark.
Daar heb ik The Prodigy voor het eerst gezien...quote:Op vrijdag 28 november 2014 19:23 schreef sig000 het volgende:
[..]
Daarvoor had je nog Rotterdam NewPop in het Zuiderpark.
1994quote:Op vrijdag 28 november 2014 19:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Daar heb ik The Prodigy voor het eerst gezien...
Herstel: dat was het Metropolis festival in het Zuiderpark daar in 1994...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 22% gewijzigd door Treehut362 op 28-11-2014 20:33:03 ]🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
quote:Op vrijdag 28 november 2014 20:21 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
1994Bruce hadden ze nooit moeten uitvinden...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij doet geen kwaad.quote:Op vrijdag 28 november 2014 20:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Bruce hadden ze nooit moeten uitvinden...
Noem dat maar goed...quote:Op vrijdag 28 november 2014 21:12 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Politie looft 15.000 euro uit voor tip over 'coke-killer'
De gouden tip.quote:
Welke? Die hier in Amsterdam? Ik snuif niet meerquote:Op vrijdag 28 november 2014 21:12 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Politie looft 15.000 euro uit voor tip over 'coke-killer'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |