Heel verstandig.quote:Op vrijdag 28 november 2014 21:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Welke? Die hier in Amsterdam? Ik snuif niet meer
Zijn ze eindelijk binnen ja?quote:Op vrijdag 28 november 2014 22:54 schreef chufi het volgende:
Ik ga morgen 2 Broden aan de muur hangen
Er moesten nog lijsten bij natuurlijk... Moet je wel weer de exacte maat weten voordat je die weer besteld ..quote:
vervelend zeg, wat een ellende ook dat kunst kopen...quote:Op vrijdag 28 november 2014 22:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Er moesten nog lijsten bij natuurlijk... Moet je wel weer de exacte maat weten voordat je die weer besteld ..
Maak het niet goedkoper idd ... Maar goed ik sta nog in de plusquote:Op vrijdag 28 november 2014 22:59 schreef sacha het volgende:
[..]
vervelend zeg, wat een ellende ook dat kunst kopen...
wil je dit voor mij vertalen?quote:Op vrijdag 28 november 2014 22:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Anoukje wordt misschien het sneetje van de R&R
Kopen?quote:Op vrijdag 28 november 2014 22:59 schreef sacha het volgende:
[..]
vervelend zeg, wat een ellende ook dat kunst kopen...
Zeefdrukken? Welke?quote:Op vrijdag 28 november 2014 22:54 schreef chufi het volgende:
is die nu nog open?quote:Op vrijdag 28 november 2014 23:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Maak het niet goedkoper idd ... Maar goed ik sta nog in de plus
Ik heb er meer.quote:Op vrijdag 28 november 2014 22:54 schreef chufi het volgende:
Die hangt nog ... Ik had een plan met PP bedacht maar uiteindelijk was dat niet uitvoerbaar.. Dat ding is 2 x 2 minimaal...quote:Op vrijdag 28 november 2014 23:01 schreef APK het volgende:
[..]
Kopen?
Ik dacht dat die dingen per ongeluk uit het kantoor verdwenen waren
Of loop ik weer achter?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |