SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Kk Google Translate hè.quote:Op woensdag 26 november 2014 18:29 schreef Unlabeled het volgende:
[..]Het betekent "je neemt ons niet in de maling" ofzo.
Nooit blind vertouwen op Google (Translate)...quote:Op woensdag 26 november 2014 18:31 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
[..]
Kk Google Translate hè.
'maar we eten' was de vertaling.
Serieus? Heb ook Hungergames marathon gemistquote:Op woensdag 26 november 2014 18:33 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Nooit blind vertouwen op Google (Translate)...
Horrible Bosses filmmarathon over 45 minuten @ Pathe Arena.Meeten?
Daarom vroeg ik het ook. Negen van de tien keer vertaalt het maar één woordje uit een hele zin. Wat een bagger...quote:Op woensdag 26 november 2014 18:33 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Nooit blind vertouwen op Google (Translate)...
Horrible Bosses filmmarathon over 45 minuten @ Pathe Arena.Meeten?
gwn een voor een woorden vertalenquote:Op woensdag 26 november 2014 18:34 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Daarom vroeg ik het ook. Negen van de tien keer vertaalt het maar één woordje uit een hele zin. Wat een bagger...
Daarom een privé vertaler in dienst nemen. Alleen nooit het woordje 'moet' gebruikenquote:Op woensdag 26 november 2014 18:34 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Daarom vroeg ik het ook. Negen van de tien keer vertaalt het maar één woordje uit een hele zin. Wat een bagger...
Bitch pleasequote:Op woensdag 26 november 2014 18:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
wnr kan ik mn rotterdamweissmantour met broodje verzilveren? Heb de voucher nog.
Wacht maar af.quote:Op woensdag 26 november 2014 18:40 schreef Che_ het volgende:
Veel meer geïnteresseerden in spontane meet zo te zien
Hier komt fittie #4 van vandaag. Wellicht wat spannender dan die over het kopen van water in flesjes.quote:
Verander deze maar in Fitties op FOK jaquote:Op woensdag 26 november 2014 18:42 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Hier komt fittie #4 van vandaag. Wellicht wat spannender dan die over het kopen van water in flesjes.
quote:Op woensdag 26 november 2014 18:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
gwn een voor een woorden vertalen
Hé het werkt.quote:
quote:Op woensdag 26 november 2014 18:44 schreef mrstylo het volgende:
https://www.facebook.com/video.php?v=1113164155397440
quote:Op woensdag 26 november 2014 18:42 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Hier komt fittie #4 van vandaag. Wellicht wat spannender dan die over het kopen van water in flesjes.
wat staat er?quote:
Als puntje bij paaltje komt heeft iedereen wel een smoesje, don't worryquote:Op woensdag 26 november 2014 18:40 schreef Che_ het volgende:
Veel meer geïnteresseerden in spontane meet zo te zien
Aanstellerij making meisjequote:
quote:Op woensdag 26 november 2014 18:34 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Serieus? Heb ook Hungergames marathon gemist
1mans tappings, ook leukquote:Op woensdag 26 november 2014 18:46 schreef Weissman het volgende:
[..]
Als puntje bij paaltje komt heeft iedereen wel een smoesje, don't worry
Iedereen? Tsssk.quote:Op woensdag 26 november 2014 18:46 schreef Weissman het volgende:
[..]
Gewoon je paaltje in dat puntje rammen snap je.quote:Op woensdag 26 november 2014 18:46 schreef Weissman het volgende:
[..]
Oke hommo, ik haal je wel op.quote:
quote:Op woensdag 26 november 2014 18:51 schreef xminator het volgende:
[..]
Oke hommo, ik haal je wel op.
Aanwezig tot nu toe:
Sylv
Kb
Che
X
Stylo
Dima
Gewoon simpel drankje (leuk genoeg).
Nog andere personen die komen?
Ik kan niet. Ik heb donderdag al een afspraakquote:Op woensdag 26 november 2014 18:51 schreef xminator het volgende:
[..]
Aanwezig tot nu toe:
Sylv
Kb
Che
X
Stylo
Dima
Tijdstip???!!quote:Op woensdag 26 november 2014 18:51 schreef xminator het volgende:
[..]
Aanwezig tot nu toe:
Sylv
Kb
Che
X
Stylo
Dima
Dit gaat over vrijdag toch.quote:Op woensdag 26 november 2014 18:54 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Ik kan niet. Ik heb donderdag al een afspraak
Dagen tellen is best lastig voor je he?quote:Op woensdag 26 november 2014 18:54 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Ik kan niet. Ik heb donderdag al een afspraak
Dan ookquote:Op woensdag 26 november 2014 18:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Dit gaat over vrijdag toch.
Vorig jaar was 29ste vrijdag, dus ik haal eigenlijk de jaren door elkaar.quote:Op woensdag 26 november 2014 18:55 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Dagen tellen is best lastig voor je he?
Hahhah wallah ik geloof je.quote:Op woensdag 26 november 2014 18:55 schreef xminator het volgende:
[..]
Stimo, evini bulup baskin yapariz. Kom je of niet.
Liever half 8 dan 6 uur...quote:Op woensdag 26 november 2014 18:55 schreef xminator het volgende:
[..]
Weet niet, ik dacht aan half 8 ofzo? Wat schikt jullie? Vind rond 6 uur ook goed.
Ik moest hardop lachen.quote:Op woensdag 26 november 2014 18:57 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik heb maanden geprobeerd een meet te organiseren; waar waren jullie toen? Omdat ik niet popie jopie genoeg ben zeker?!
Maak dat mijn kat maar wijs.quote:Op woensdag 26 november 2014 18:56 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Vorig jaar was 29ste vrijdag, dus ik haal eigenlijk de jaren door elkaar.![]()
Hi, ben jij nieuw hier?quote:Op woensdag 26 november 2014 18:57 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik heb maanden geprobeerd een meet te organiseren; waar waren jullie toen? Omdat ik niet popie jopie genoeg ben zeker?!
quote:Op woensdag 26 november 2014 18:57 schreef TheMagnificent het volgende:
Het is mijn verjaardagquote:Op woensdag 26 november 2014 18:57 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Maak dat mijn kat maar wijs.
24quote:Op woensdag 26 november 2014 18:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hoeveel kaarsjes mag je uitblazen?
~19.00, leidseplein.quote:Op woensdag 26 november 2014 18:56 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Hahhah wallah ik geloof je.
Ja could be. Waar en hoelaat?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nog niet manquote:
Je moet zo een meet niet 2 maanden later plannen...quote:Op woensdag 26 november 2014 18:57 schreef TheMagnificent het volgende:
Rustigquote:Op woensdag 26 november 2014 19:01 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Nog niet man
Over paar dagen pas
Nee, niet rustig. Ik voel al de trouwdruk.quote:
Zo vroegquote:Op woensdag 26 november 2014 18:55 schreef xminator het volgende:
[..]
Weet niet, ik dacht aan half 8 ofzo? Wat schikt jullie? Vind rond 6 uur ook goed.
quote:Op woensdag 26 november 2014 19:04 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Nee, niet rustig. Ik voel al de trouwdruk.
watquote:Op woensdag 26 november 2014 19:06 schreef Stimorol- het volgende:
Oh trouwens. Leidse is ruk. Doe Rembrandt. Wil weer naar Smokeys
Hallon, dit wordt geen oma vertelt avond hè.quote:Op woensdag 26 november 2014 19:06 schreef Stimorol- het volgende:
quote:Op woensdag 26 november 2014 19:07 schreef xminator het volgende:
[..]
Ja heb eigenlijk nog plannen voor in de avond vandaar.
quote:Op woensdag 26 november 2014 19:07 schreef xminator het volgende:
[..]
Ja heb eigenlijk nog plannen voor in de avond vandaar.
Nee bijlmerstation. Veel knappe zakenvrouwen dan ☺️quote:Op woensdag 26 november 2014 19:06 schreef Stimorol- het volgende:
SMOKEYS ESCAPE CAFE OF CINE NOG WATquote:Op woensdag 26 november 2014 19:07 schreef xminator het volgende:
[..]
Hallon, dit wordt geen oma vertelt avond hè.
Maar dus leidse / rembrand welke tent gaan we?
Ja wat, ik kan 3 tot 4 uur blijven dat is toch voldoende? Als het heel leuk is blijf ik wel langer.quote:
Geen zin om richting het centrum te gaan...quote:Op woensdag 26 november 2014 19:08 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Nee bijlmerstation. Veel knappe zakenvrouwen dan ☺️
hey tis om 17u al donker dus avondquote:Op woensdag 26 november 2014 19:08 schreef Che_ het volgende:
[..]![]()
Ergens wat drinken doe je pas in avond.
Ik ben er toch. Is genoegquote:Op woensdag 26 november 2014 19:09 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Kom je ook? Je grote vriend Dima komt ook.
Na 19.00 is toch mooie tijdstip om te beginnen, het is ook nog eens vrijdag.quote:Op woensdag 26 november 2014 19:08 schreef Che_ het volgende:
[..]![]()
Ergens wat drinken doe je pas in avond.
Jij moet ook komen. Wil niet de enige Turk zijn.quote:
Zijn jullie serieus? 28 en 29 nov kan ik niet. Ben dan wel in amsterdam, maar met mijn vriendinnen helaas. Misschien kom ik jullie wel tgnquote:Op woensdag 26 november 2014 19:09 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Kan je niet met hun komen?quote:Op woensdag 26 november 2014 19:14 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Zijn jullie serieus? 28 en 29 nov kan ik niet. Ben dan wel in amsterdam, maar met mijn vriendinnen helaas. Misschien kom ik jullie wel tgn
quote:Op woensdag 26 november 2014 19:15 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Kan je niet met hun komen?
We zijn dan jouw 'klasgenoten'
Ik kan er pas rond elf zijnquote:Op woensdag 26 november 2014 19:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
hey tis om 17u al donker dus avond
Kom gewoon met je vriendinnen, one happy bunch enzovoortquote:Op woensdag 26 november 2014 19:14 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Zijn jullie serieus? 28 en 29 nov kan ik niet. Ben dan wel in amsterdam, maar met mijn vriendinnen helaas. Misschien kom ik jullie wel tgn
quote:Op woensdag 26 november 2014 19:15 schreef mrstylo het volgende:
[..]
dezequote:Op woensdag 26 november 2014 19:09 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
SMOKEYS ESCAPE CAFE OF CINE NOG WAT
ja is goedquote:Op woensdag 26 november 2014 19:14 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Jij moet ook komen. Wil niet de enige Turk zijn.
Mooi toch. Kan je hen aan ons koppelen...quote:Op woensdag 26 november 2014 19:14 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Mag ik als eerst kiezen?quote:Op woensdag 26 november 2014 19:18 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Mooi toch. Kan je hen aan ons koppelen...
Ze weten dat ik lid ben van fokquote:Op woensdag 26 november 2014 19:15 schreef mrstylo het volgende:
[..]
U seriousquote:Op woensdag 26 november 2014 19:16 schreef xminator het volgende:
[..]
Kom gewoon met je vriendinnen, one happy bunch enzovoort
Ze zijn bezetquote:Op woensdag 26 november 2014 19:18 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Mooi toch. Kan je hen aan ons koppelen...
Niks om je voor te schamen dus.quote:Op woensdag 26 november 2014 19:20 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Ze weten dat ik lid ben van fok
[..]
U serious
Dan kies jij zeker gelijk de enige blondequote:Op woensdag 26 november 2014 19:21 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Nadat ze de leukste chick voor me heeft uitgekozen.
Ja waarom niet? Drankje erbij lekker gezellie enzoquote:Op woensdag 26 november 2014 19:20 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
[..]
U serious
[..]
Ze zijn bezet![]()
Tsss. Pannekoek.quote:Op woensdag 26 november 2014 19:22 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dan kies jij zeker gelijk de enige blonde
haha I see what you did therequote:Op woensdag 26 november 2014 19:09 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 26 november 2014 19:25 schreef Weissman het volgende:
[..]
haha I see what you did there
''Grote'' vriend Dima![]()
oquote:Op woensdag 26 november 2014 19:25 schreef Weissman het volgende:
[..]
oke ben niej aantrekkelijk maar kotslelijk tog ook niej (we zijn trouwens met vier meiden, drie blondines en een brunette)quote:Op woensdag 26 november 2014 19:22 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Wat is je achterliggende gedachte abiquote:Op woensdag 26 november 2014 19:23 schreef xminator het volgende:
[..]
Ja waarom niet? Drankje erbij lekker gezellie enzo
Rape?!quote:Op woensdag 26 november 2014 19:26 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
oke ben niej aantrekkelijk maar kotslelijk tog ook niej
[..]
Wat is je achterliggende gedachte abi
quote:Op woensdag 26 november 2014 19:25 schreef Weissman het volgende:
[..]
weet ikquote:Op woensdag 26 november 2014 19:27 schreef Weissman het volgende:
[..]
Hey Dima is grapje lan
haha ja tog
Jij bent toch ook blondquote:Op woensdag 26 november 2014 19:26 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
oke ben niej aantrekkelijk maar kotslelijk tog ook niej
[..]
Wat is je achterliggende gedachte abi
Ben jij echt serieus? Ik kan niet men. Ik heb de chicks al weken niet gezien.quote:Op woensdag 26 november 2014 19:27 schreef xminator het volgende:
[..]
Rape?!
Niets? Gewoon drankje doen, leuk avondje uit en de fokkers weer eens meeten.
Ik ben serieus als het op zulke dingen aankomt. Kom gewoon, heb jou ook al maanden niet gezienquote:Op woensdag 26 november 2014 19:34 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Ben jij echt serieus? Ik kan niet men. Ik heb de chicks al weken niet gezien.![]()
Als jullie echt gaan meeten app me locatie. Dan kom ik wel even langs om hallo te zeggen
Saaaaang zo hatelijk.quote:Op woensdag 26 november 2014 19:38 schreef Stimorol- het volgende:
Blond is zo lelijk. Ben jij dan ook lelijk unlabeled?
Oke deze groep dus (voorlopig)quote:Op woensdag 26 november 2014 18:51 schreef xminator het volgende:
[..]
Aanwezig tot nu toe:
Sylv
Kb
Che
X
Stylo
Dima
Jongen ik zal jou 's likken!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Was zij ook lelijk?quote:Op woensdag 26 november 2014 19:40 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Saaaaang zo hatelijk.
Mijn moeder was vroeger ook gewoon blond.
Dan moeten we een andere datum prikken helaas. Ik kan voor vrijdag namelijk niks beloven.quote:Op woensdag 26 november 2014 19:36 schreef xminator het volgende:
[..]
Ik ben serieus als het op zulke dingen aankomt. Kom gewoon, heb jou ook al maanden niet gezien(dm roddels starten enzo)
Ja best wel.quote:Op woensdag 26 november 2014 19:38 schreef Stimorol- het volgende:
Blond is zo lelijk. Ben jij dan ook lelijk unlabeled?
Ik kom ook. We kunnen er samen heenquote:Op woensdag 26 november 2014 19:41 schreef Che_ het volgende:
[..]
Oke deze groep dus (voorlopig)
Wordt mannenavond zo te zien. Hahah kb enige chick.
Genoeg chicks in damsco zelf toch? Stimo komt ook hoor, we halen haar thuis op.quote:Op woensdag 26 november 2014 19:41 schreef Che_ het volgende:
[..]
Oke deze groep dus (voorlopig)
Wordt mannenavond zo te zien. Hahah kb enige chick.
quote:Op woensdag 26 november 2014 19:41 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Jongen ik zal jou 's likken!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ben je Nederlands blond?quote:Op woensdag 26 november 2014 19:42 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Dan moeten we een andere datum prikken helaas. Ik kan voor vrijdag namelijk niks beloven.
[..]
Ja best wel.
Nein .quote:Op woensdag 26 november 2014 19:44 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Is dit Nederlands blond?
[ afbeelding ]
Jaquote:Op woensdag 26 november 2014 19:42 schreef xminator het volgende:
[..]
Genoeg chicks in damsco zelf toch?
quote:Op woensdag 26 november 2014 19:42 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik kom ook. We kunnen er samen heen
quote:Op woensdag 26 november 2014 19:42 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik kom ook. We kunnen er samen heen
Zo iets toch?quote:Op woensdag 26 november 2014 19:47 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Nee. Mensen denken meestal dat ik Russisch of Bosnisch ben.
[..]
Zij is heel mooi!
Pfffht, nee die van jou.quote:Op woensdag 26 november 2014 19:48 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Eigen schuld, dikke bult, vriend.
Zijn je orange rolls al klaar?
Zou ik ze kunnen maken?quote:Op woensdag 26 november 2014 19:50 schreef Crip het volgende:
[..]
Pfffht, nee die van jou.
Nee nog niet, ze zijn met de laatste keer rijzen bezig. Nog half uurtje ongeveer, dan in de oven en topping maken.
Ow maar dat is wel ok. Je zou maar Nederlands blond zijn.quote:Op woensdag 26 november 2014 19:47 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Nee. Mensen denken meestal dat ik Russisch of Bosnisch ben.
[..]
Zij is heel mooi!
gooi eens receptquote:
Highlander Juniper 3 tentquote:
Ik had kaneelbroodjes.quote:Op woensdag 26 november 2014 19:55 schreef mrstylo het volgende:
[..]
gooi eens recept
[..]
Highlander Juniper 3 tent
Ben niet zo'n fan van kaneelquote:
Gooi receptquote:
Het grappige is, ik vroeger ook niet. Nu wel.quote:Op woensdag 26 november 2014 20:00 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ben niet zo'n fan van kaneel
[..]
Gooi recept
Ik neem aan dat we pics krijgen.quote:Op woensdag 26 november 2014 19:50 schreef Crip het volgende:
[..]
Pfffht, nee die van jou.
Nee nog niet, ze zijn met de laatste keer rijzen bezig. Nog half uurtje ongeveer, dan in de oven en topping maken.
http://www.laurainthekitchen.com/recipes/orange-rolls/quote:Op woensdag 26 november 2014 20:00 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ben niet zo'n fan van kaneel
[..]
Gooi recept
Sure!quote:Op woensdag 26 november 2014 20:06 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ik neem aan dat we pics krijgen.
Echt, die Amerikanen altijd hè...quote:Op woensdag 26 november 2014 20:09 schreef Crip het volgende:
[..]
http://www.laurainthekitchen.com/recipes/orange-rolls/
[..]
Sure!
Hoeveel zit er in een package? En hoe groot is haar cup?quote:1 Package of Dry Yeast
3/4 cup of Whole Milk
quote:Op woensdag 26 november 2014 20:14 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Echt, die Amerikanen altijd hè...
[..]
Hoeveel zit er in een package? En hoe groot is haar cup?Je luistert niet. 7 gr.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wist niet dat er een video was, die werd geblokkeerd. Ik had het over de ingrediëntenlijst onder de video.quote:
Zier er moeilijk uitquote:Op woensdag 26 november 2014 20:09 schreef Crip het volgende:
[..]
http://www.laurainthekitchen.com/recipes/orange-rolls/
[..]
Sure!
quote:Op woensdag 26 november 2014 20:14 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Echt, die Amerikanen altijd hè...
[..]
Hoeveel zit er in een package? En hoe groot is haar cup?Ze zei 7 gr of 2,5 tbsp.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pls
quote:
quote:Op woensdag 26 november 2014 20:17 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Wist niet dat er een video was, die werd geblokkeerd. Ik had het over de ingrediëntenlijst onder de video.
Of zo fucking lekker dat een menselijke maag het niet kan handelenquote:Op woensdag 26 november 2014 20:30 schreef Stimorol- het volgende:
Heb een kaneelrol op en ben nu misselijk.
I fucked up I guess.
Ik biecht op. Heb er 3 op.quote:Op woensdag 26 november 2014 20:35 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Of zo fucking lekker dat een menselijke maag het niet kan handelen
Wat is er mis mee danquote:Op woensdag 26 november 2014 20:51 schreef Stimorol- het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een mooie vrouw. Tot je onder haar borsten ziet.
JFM, heb er nog 13 over.
Ze is niet slank. Ik doel op haar appelfiguur.quote:Op woensdag 26 november 2014 20:54 schreef Crip het volgende:
[..]
Dat slanke zo staat sommigen meiden vind ik dan. Vind het soms wel wat hebben.
quote:Op woensdag 26 november 2014 20:55 schreef Stimorol- het volgende:
voor het verslag dat ik weeeeeeeeeeeeeeken heb uitgesteld.
Ik kreeg eerst een 4.2, hij dacht dat het een ander verslag was.
Dus. Ja.
Ze is volgens mij meer een plank met brede schouder. Maar ze compenseert het met haar lengte:Pquote:
Unlabeled kennende heeft ze genoeg blondjes in haar vriendengroep.quote:Op woensdag 26 november 2014 19:22 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ze is niet dun. Ze is perfect vol. Maar die appelfiguur he.. Anders zeker 10.quote:Op woensdag 26 november 2014 21:10 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Ze is volgens mij meer een plank met brede schouder. Maar ze compenseert het met haar lengte:P
Ik lees het nu pas...quote:Op woensdag 26 november 2014 19:20 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
[..]
U serious
[..]
Ze zijn bezet![]()
Deel dan, crip.quote:Op woensdag 26 november 2014 21:23 schreef Crip het volgende:
Dit zijn ze geworden.. ze zijn echt lekker fluffy en zacht. Damn
[ afbeelding ]
Ziet er goed uit. Vrijdag komen we vanuit amsterdam naar jou toequote:Op woensdag 26 november 2014 21:23 schreef Crip het volgende:
[ afbeelding ]
Wow. Snap nu echt wat Zargon bedoelt.. Ben inene kotsmisselijk van die shit.quote:Op woensdag 26 november 2014 21:23 schreef Crip het volgende:
[ afbeelding ]
Looks like...... tho.quote:Op woensdag 26 november 2014 21:27 schreef Crip het volgende:
Jizzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz.
Cream cheese sinasappel glace.
Kom langs ;]quote:
Deal!quote:Op woensdag 26 november 2014 21:26 schreef mrstylo het volgende:
Wat een kut wedstrijd
[..]
Ziet er goed uit. Vrijdag komen we vanuit amsterdam naar jou toe
Oh my goooooooood.quote:Op woensdag 26 november 2014 21:23 schreef Crip het volgende:
[ afbeelding ]
is dit mocro cum?eten jullie dat op broodjes?quote:Op woensdag 26 november 2014 21:23 schreef Crip het volgende:
[ afbeelding ]
Nee dit is cum van Zargon.quote:Op woensdag 26 november 2014 21:30 schreef Thezappa het volgende:
[..]
is dit mocro cum?eten jullie dat op broodjes?
ok , goed..quote:
Je vroeg of het mocro cum was, en toen zei ik nee het is turken cum.quote:Op woensdag 26 november 2014 21:31 schreef Thezappa het volgende:
[..]
ok , goed..
maar dat vroeg ik niet he..
succes met je cumsandwitch
ken jou ook niet..quote:Op woensdag 26 november 2014 21:32 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Schaam je, dat is nog erger dan het alfabet niet kennen
Ik zal voor je achter houden, jwz.quote:Op woensdag 26 november 2014 21:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Maar crippie als je iedereen uitnodigt kom ik straks aan en is alles op
Dat is 50% van de plezier. Sticky enzoquote:Op woensdag 26 november 2014 21:33 schreef TheMagnificent het volgende:
[ afbeelding ]
Zal vast lekker zijn, Crip, maar niet echt een fotogeniek baksel. Eet smakelijk!
crip, jij hebt echt een zieke geest soms hè. Je stelt nooit teleur.quote:Op woensdag 26 november 2014 21:32 schreef Crip het volgende:
[..]
Je vroeg of het mocro cum was, en toen zei ik nee het is turken cum.
Dat vroeg je wel.
Thanks, stuur je cum naar mijn postbus dan zal ik daar ook broodjes mee maken.
quote:Op woensdag 26 november 2014 21:34 schreef Crip het volgende:
[..]
Dat is 50% van de plezier. Sticky enzo
Ja sorry, ik kan nog erger maar dan word ik verstoten.quote:Op woensdag 26 november 2014 21:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
crip, jij hebt echt een zieke geest soms hè. Je stelt nooit teleur.![]()
Als jij een journaalitem zou zijn, kwam je in shownieuwsquote:Op woensdag 26 november 2014 21:32 schreef Thezappa het volgende:
[..]
ken jou ook niet..
je moet niet alles letterlijk nemen he , is geen journaal
En terechtquote:Op woensdag 26 november 2014 21:35 schreef Crip het volgende:
[..]
Ja sorry, ik kan nog erger maar dan word ik verstoten.
Jij bent echt raar soms. Ik moest beetje binnensmonds kotsen.quote:Op woensdag 26 november 2014 21:34 schreef Crip het volgende:
[..]
Sorry die van jou komt de volgende keer.
Ik heb mijn momenten TM.quote:Op woensdag 26 november 2014 21:36 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Jij bent echt raar soms. Ik moest beetje binnensmonds kotsen.
quote:Op woensdag 26 november 2014 21:36 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Als jij een journaalitem zou zijn, kwam je in shownieuws
quote:Op woensdag 26 november 2014 21:35 schreef Crip het volgende:
[..]
DIT WAS NIET EENS 'S SEXUAL BEDOELD.
Trek je niets aan van hem. Ik vind jou gewoon een doodnormaal meisje... met haar gewoontes en dingen...quote:Op woensdag 26 november 2014 21:36 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik heb mijn momenten TM.
Kots kan ik ook verwerken als je dat prettiger vind?
goeie dit, denk eerder in sexy newsquote:Op woensdag 26 november 2014 21:36 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Als jij een journaalitem zou zijn, kwam je in shownieuws
Ja, maak haar dat maar wijs.quote:Op woensdag 26 november 2014 21:42 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Trek je niets aan van hem. Ik vind jou gewoon een doodnormaal meisje... met haar gewoontes en dingen...
Ik ben speciaal (shout out naar Mourinho)quote:Op woensdag 26 november 2014 21:38 schreef Crip het volgende:
Al mijn vieze posts en dan pak jij gewoon 1tje die heel serieus was.
Damn stylo.
Box.quote:Op woensdag 26 november 2014 21:42 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Trek je niets aan van hem. Ik vind jou gewoon een doodnormaal meisje... met haar gewoontes en dingen...
Kijk dr haten op mn swekkquote:Op woensdag 26 november 2014 21:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja, maak haar dat maar wijs.
quote:Op woensdag 26 november 2014 21:42 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Snorfietsquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
TUurlijkkkkkkkkkkkkkkkkquote:Op woensdag 26 november 2014 21:42 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 26 november 2014 21:46 schreef mrstylo het volgende:
[..]
SnorfietsIk wilde een hele dirty joke maken maar ik pass.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
DM maarquote:Op woensdag 26 november 2014 21:46 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik wilde een hele dirty joke maken maar ik pass.
Duh?quote:Op woensdag 26 november 2014 21:47 schreef Crip het volgende:
[..]
Weo, jij moet niets zeggen. Jij bent raarder dan Trisha Paytas.
Ja maar, dan moet ik opstaan, en het huis uit... en het is donker.. en koud... Dat kan ik écht niet hebben hè...quote:
Levendige fantasie heb jij.quote:Op woensdag 26 november 2014 21:32 schreef Crip het volgende:
[..]
Je vroeg of het mocro cum was, en toen zei ik nee het is turken cum.
Dat vroeg je wel.
Thanks, stuur je cum naar mijn postbus dan zal ik daar ook broodjes mee maken.
Doe toch maar.quote:Op woensdag 26 november 2014 21:35 schreef Crip het volgende:
[..]
Ja sorry, ik kan nog erger maar dan word ik verstoten.
Welke opmerking bedoel je precies?quote:Op woensdag 26 november 2014 22:02 schreef TheMagnificent het volgende:
Raar dat fatsoensnormen opeens niet meer gelden wanneer je je achter het internet kan verschuilen. Ik ben de beroerdste niet en kan zelf ook wel lachen om spitsvondige seksueel getinte grappen; dat je in een dergelijke grap een random figuur betrekt zal mij ook een worst wezen, maar tegen een broeder die hier meepost een opmerking als daarnet maken, vind ik te ver gaan, sorry.
quote:Een juweel voor Amalia
De Nederlandse Ontwerpwedstrijd kent acht finalisten. Deze goud- en zilversmeden hebben allemaal een sieraad ontworpen aan de hand van het thema erfstuk van de toekomst. Het juweel is bestemd voor toekomstig koningin Amalia.
Onder de ontwerpen zijn een ring in twee kleuren goud met de initialen van Beatrix, Willem-Alexander en Amalia en een broche met een zon, een symbool uit het wapen van Argentinië.
Een vakjury kiest op 8 december de winnaar. RTL Boulevard meldde dinsdag dat Nederlanders een donatie kunnen doen om het bedrag van het cadeau voor prinses Amalia bij elkaar te krijgen. Het zou gaan om 45.000 euro.
Waarom niet gelijk een 3fm serious request actiequote:
Vind je een gebakken broodje met manjuice erop kinky ?quote:Op woensdag 26 november 2014 22:16 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Mag ik hier niet reageren op haar kinky stories?
quote:Op woensdag 26 november 2014 22:58 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Vind je een gebakken broodje met manjuice erop kinky ?
Weird way to get off, but okan not judging
Haha lekkervoorje #leveniseenbitchquote:Op woensdag 26 november 2014 23:04 schreef Weissman het volgende:
Zaad op een broodje is ok, maar als je een open relatie hebt ben je vies
Ik vraag me af waar het zaad vandaan komt aangezien je maagd bent en ook niet getrouwd?quote:
Ik zeg toch dat die van Zargon is.quote:Op woensdag 26 november 2014 23:05 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ik vraag me af waar het zaad vandaan komt aangezien je maagd bent en ook niet getrouwd?
1 van je neven ofzo
#manzaadbroodjes
Hoeveel ken je er dan?quote:Op woensdag 26 november 2014 23:09 schreef xminator het volgende:
Waarom zijn marokkaanse meisjes vaak (voor mijn gevoel) oversekst?
#durftevragen.
Niet zo veel, maar allen zijn ze oversekst. Natuurlijk zegt dat niets over de rest vandaar mijn toevoeging voor mijn gevoel.quote:
FOK! is mijn uitlaatklep, voor die andere meiden kan ik niet spreken.quote:Op woensdag 26 november 2014 23:09 schreef xminator het volgende:
Waarom zijn marokkaanse meisjes vaak (voor mijn gevoel) oversekst?
#durftevragen.
Gwn lekker doen waar je zin in hebt meisje, het is maar FOKquote:Op woensdag 26 november 2014 23:15 schreef Crip het volgende:
Ik doe trouwens ook eens nasty ben ik meteen oversext.Gtfo.
Natuurlijk voel ik mij als Marokkaanse aangesproken.quote:Op woensdag 26 november 2014 23:17 schreef xminator het volgende:
Hihihi je voelt je meteen aangesproken. Jullie zijn bezig met een seksuele onderwerp, vandaar mijn vraag nu.
Ik wil wat vragen.quote:Op woensdag 26 november 2014 23:04 schreef Weissman het volgende:
Zaad op een broodje is ok, maar als je een open relatie hebt ben je vies
ahahhaahahaaah stimo waarom doe je zo ahahaahahaahquote:
quote:Op woensdag 26 november 2014 23:24 schreef Montelly het volgende:
[..]
ahahhaahahaaah stimo waarom doe je zo ahahaahahaah
http://www.dumpert.nl/med(...)r_moslimmeisjes.html
![]()
![]()
Ronaldoquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |