In de winkel van mijn zus. Kleding daar wordt gemaakt in Nederlandquote:Op woensdag 26 november 2014 17:49 schreef xminator het volgende:
[..]
Waar koop jij je kleding? Van welke merken koop jij voedsel? Waar bankier jij? Waar is je pensioen in belegd ( Is pensioen haram? ik zie dat christenen soms wel afzien van pensioen. Merkwaardig gezien doen moslims dat bijna nooit).
Nicequote:Op woensdag 26 november 2014 17:52 schreef xminator het volgende:
[..]
Ik was ooit bij zo een bedrijf waar iedereen een executive director was
Met bijbehorend salaris?quote:Op woensdag 26 november 2014 17:52 schreef xminator het volgende:
[..]
Ik was ooit bij zo een bedrijf waar iedereen een executive director was
Doe dan gelijk Düsseldorf.quote:
Mee met een ander ja.quote:Op woensdag 26 november 2014 17:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ging jij laatst niet naar de primark?
Ik heb geen pik op jou, je irriteert hoogstens door telkens onzin uit te kramen dat ik jou of iemand anders hier DM's heb lopen sturen in de "hoop" op ietsquote:Op woensdag 26 november 2014 15:28 schreef Unlabeled het volgende:
Maar Montelly waarom heb jij zo'n pik op mij. Dat vraag ik me serieus af. Komt het omdat ik niet op je DMs hapte eerder? Is dat wat mijn karakter zo rot maakt volgens jou? Beetje dat stereotype mocro bois idee die je gelijk hoer noemen als ze genegeerd worden of niet de reactie krijgen waar ze op gehoopt hadden. Jammer hoor...
Vrijdag 28 november 2014, meet in Amsterdam gewoon simpel drankje doen. Bij dezen hebben wij dat bepaald. Wie is er aanwezig?quote:
Niemand. Dat weet je.quote:Op woensdag 26 november 2014 17:58 schreef xminator het volgende:
[..]
Vrijdag 28 november 2014, meet in Amsterdam gewoon simpel drankje doen. Bij dezen hebben wij dat bepaald. Wie is er aanwezig?
Bij sommige mensen hoor ik ze kauwen, slikken.quote:Op woensdag 26 november 2014 17:58 schreef Stimorol- het volgende:
Fuck man. Smakkende mensen die door hun neus ademen moeten dood.
Waar, Leidse?quote:Op woensdag 26 november 2014 17:58 schreef xminator het volgende:
[..]
Vrijdag 28 november 2014, meet in Amsterdam gewoon simpel drankje doen. Bij dezen hebben wij dat bepaald. Wie is er aanwezig?
quote:Op woensdag 26 november 2014 17:58 schreef Stimorol- het volgende:
Smakkende mensen, mensen die keihard tikken op het toetsenbord etceteraquote:Op woensdag 26 november 2014 17:58 schreef Stimorol- het volgende:
Ik zal er zijn. Bijlmerstation? Je hebt leuke bar daar.quote:Op woensdag 26 november 2014 17:58 schreef xminator het volgende:
[..]
Wel gemeen dit. Helemaal als Deuce dit zou lezen.quote:
Haha goeie garp vriendje.quote:Op woensdag 26 november 2014 17:32 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Grappenmaker? Al ik heb dat wel van je overgenomen.
Ik moest lachen omdat jouw antwoord totaal niet haar vraag beantwoordde maar dat je het al afschreef om die redenen. Zou ik misschien ook gedaan hebben.quote:
Thanks. Ben on fire vandaag.quote:
Dus je hebt helemaal geen DM's gestuurd? Valt me een beetje tegen dit...quote:Op woensdag 26 november 2014 17:56 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ik heb geen pik op jou, je irriteert hoogstens door telkens onzin uit te kramen dat ik jou of iemand anders hier DM's heb lopen sturen in de "hoop" op iets. Daarom zeg ik, plaats die dm's en anders houd gewoon je mond.
Zekers.quote:Op woensdag 26 november 2014 18:07 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Meer om van te houden en om mee te knuffelen ja tog.![]()
niks mis mee hoor. wat dacht je dat ze zou zeggen, Asian?quote:
Goede eerste auto hoorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
Het is een vicieuze cirkel, het houdt elkaar in stand. De machthebbers in derdewereldlanden landen weten dat ze zelf de kennis en middelen missen om bijvoorbeeld hun grondstoffen zelf te kunnen benutten en verwerken of hoe ze economisch kansen kunnen creëren, maar buitenlandse investeerders weten ook dat ze hun wil kunnen doordrukken in de betreffende landen omdat hun investeringen met open armen worden ontvangen.quote:Op woensdag 26 november 2014 17:39 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Mijn voormalige werkgever deed dat ook. Is niet slinks, iedereen doet dat.
En ik geef de schuld aan ons. Je wil er niet voor betalen, dus ja dan maar zo. Alles moet goedkoper en goedkoper.
quote:He was one of the first to recognize that key to the development of Burkina Faso and Africa was improving the status of women. He was the first African leader to appoint women to major cabinet positions and to recruit them actively for the military. He outlawed forced marriages and encouraged women to work outside the home and stay in school even if pregnant. He launched a nation-wide public health campaign vaccinating over 2 ½ million people in a week, a world record. He was also one of the first African environmentalists, planting over 10 million trees to retain soil and halt the growing desertification of the Sahel. He promoted local cotton production and even required public servants to wear a traditional tunic, woven from Burkinabe cotton and sewn by Burkinabe craftsmen. He redistributed land from the feudal landlords and gave it directly to the peasants. Wheat production rose in just three years from 1700 kg per hectare to 3800 kg per hectare, making the country food self-sufficient. He started an ambitious road and rail building program to tie the nation together, eschewing any foreign aid by relying on his country’s greatest resource, the energy and commitment of its own people.
Sankara’s experiment attracted intense interest far beyond Burkina Faso, posing a serious threat to the status quo, especially to France’s continued dominance of its former West African colonies and to the corrupt regimes ruling these client states. Sankara spoke eloquently and unflinching in forums like the Organization of African Unity against continued neo-colonialist penetration of Africa through Western trade and finance. He opposed foreign aid, saying that ‘he who feeds you, controls you.’ Decades before talk of cancellation of Africa’s debt became acceptable in world banking circles, Sankara called for a united front of African nations to repudiate their foreign debt. He argued that the poor and exploited did not have an obligation to repay money to the rich and exploiting.
http://newsreel.org/video/THOMAS-SANKARA-THE-UPRIGHT-MAN
Watquote:Op woensdag 26 november 2014 18:08 schreef Crip het volgende:
[..]
Omg Che, heb je alzheimer? Dit heb je me al 145x gevraagd.
ok im inquote:Op woensdag 26 november 2014 17:58 schreef xminator het volgende:
[..]
Yugo's die ik ken zijn echt niet mijn ding.quote:Op woensdag 26 november 2014 18:09 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
niks mis mee hoor. wat dacht je dat ze zou zeggen, Asian?
Normaal zou ik herinneren, maar geen idee.quote:Op woensdag 26 november 2014 18:11 schreef Crip het volgende:
[..]
Hier en op tc overal. Altijd vergeet je het. eyooo
nee niggaquote:Op woensdag 26 november 2014 18:14 schreef Che_ het volgende:
[..]
Normaal zou ik herinneren, maar geen idee.
Venlo zou ik zeggen
ha ha nice try dudequote:Op woensdag 26 november 2014 17:56 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ik heb geen pik op jou, je irriteert hoogstens door telkens onzin uit te kramen dat ik jou of iemand anders hier DM's heb lopen sturen in de "hoop" op iets. Daarom zeg ik, plaats die dm's en anders houd gewoon je mond.
welke tryquote:
Ze krijgt dan een ban.quote:Op woensdag 26 november 2014 18:19 schreef Montelly het volgende:
[..]
welke try, srs je bent echt lomp jij.
Mijn toestemming heeft ze..plaatst ze aub.quote:
Haha ja toch gaat over shoarma.quote:Op woensdag 26 november 2014 18:23 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Heeft dit iets met eten te maken?
is coolquote:Op woensdag 26 november 2014 17:58 schreef xminator het volgende:
[..]
Turkije is altijd raar geweestquote:Op woensdag 26 november 2014 18:24 schreef Stimorol- het volgende:
Yav wat gebeurt er in Turkije.
Bahceli naar een cemevi en basbakan naar Dersim?
quote:Agressieve en racistische beschuldigingen aan het adres van Turken die onderdeel uitmaken van de Nederlandse samenleving zijn onacceptabel
Wat is daar raar aan? Is gewoon politiek.quote:Op woensdag 26 november 2014 18:26 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Turkije is altijd raar geweest
Daarom was je eerste gok ook Venlo.quote:Op woensdag 26 november 2014 18:26 schreef Che_ het volgende:
[..]
In ieder geval iets met een 'r' in de naam
Wat heeft dit alles teweeg gebracht? Hebzucht?quote:Op woensdag 26 november 2014 18:10 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Het is een vicieuze cirkel, het houdt elkaar in stand. De machthebbers in derdewereldlanden landen weten dat ze zelf de kennis en middelen missen om bijvoorbeeld hun grondstoffen zelf te kunnen benutten en verwerken of hoe ze economisch kansen kunnen creëren, maar buitenlandse investeerders weten ook dat ze hun wil kunnen doordrukken in de betreffende landen omdat hun investeringen met open armen worden ontvangen.
Uitgebuit worden zit nog steeds in het onderbewustzijn in de derde wereld. Je hebt daar een mentaliteitsverandering voor nodig. In Burkina Faso heeft Thomas Sankara destijds bijvoorbeeld aardig geprobeerd om zijn land te bevrijden van uitbuiters (m.n. de oude kolonisator Frankrijk) en ze zijn zelfs een tijdje zelfvoorzienend geweest in voedselproductie, maar zoals gebruikelijk in Afrika is hij omgebracht na een staatsgreep (die door de Fransen werd gesteund) en zijn al zijn hervormingen teruggedraaid.
[..]
Paar jaren geleden was dat ondenkbaar.quote:Op woensdag 26 november 2014 18:26 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Wat is daar raar aan? Is gewoon politiek.
Gezellig.quote:Op woensdag 26 november 2014 18:26 schreef Montelly het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)emt-contact-op.dhtml
Turkije beticht Nederland van racisme, Koenders neemt contact op
[..]
Goed geraden.quote:Op woensdag 26 november 2014 18:23 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 26 november 2014 18:23 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Neequote:Op woensdag 26 november 2014 18:27 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Daarom was je eerste gok ook Venlo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |