Yugo's die ik ken zijn echt niet mijn ding.quote:Op woensdag 26 november 2014 18:09 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
niks mis mee hoor. wat dacht je dat ze zou zeggen, Asian?
Normaal zou ik herinneren, maar geen idee.quote:Op woensdag 26 november 2014 18:11 schreef Crip het volgende:
[..]
Hier en op tc overal. Altijd vergeet je het. eyooo
nee niggaquote:Op woensdag 26 november 2014 18:14 schreef Che_ het volgende:
[..]
Normaal zou ik herinneren, maar geen idee.
Venlo zou ik zeggen
ha ha nice try dudequote:Op woensdag 26 november 2014 17:56 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ik heb geen pik op jou, je irriteert hoogstens door telkens onzin uit te kramen dat ik jou of iemand anders hier DM's heb lopen sturen in de "hoop" op iets. Daarom zeg ik, plaats die dm's en anders houd gewoon je mond.
welke tryquote:
Ze krijgt dan een ban.quote:Op woensdag 26 november 2014 18:19 schreef Montelly het volgende:
[..]
welke try, srs je bent echt lomp jij.
Mijn toestemming heeft ze..plaatst ze aub.quote:
Haha ja toch gaat over shoarma.quote:Op woensdag 26 november 2014 18:23 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Heeft dit iets met eten te maken?
is coolquote:Op woensdag 26 november 2014 17:58 schreef xminator het volgende:
[..]
Vrijdag 28 november 2014, meet in Amsterdam gewoon simpel drankje doen. Bij dezen hebben wij dat bepaald. Wie is er aanwezig?
Turkije is altijd raar geweestquote:Op woensdag 26 november 2014 18:24 schreef Stimorol- het volgende:
Yav wat gebeurt er in Turkije.
Bahceli naar een cemevi en basbakan naar Dersim?
quote:Agressieve en racistische beschuldigingen aan het adres van Turken die onderdeel uitmaken van de Nederlandse samenleving zijn onacceptabel
Wat is daar raar aan? Is gewoon politiek.quote:Op woensdag 26 november 2014 18:26 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Turkije is altijd raar geweest
Daarom was je eerste gok ook Venlo.quote:Op woensdag 26 november 2014 18:26 schreef Che_ het volgende:
[..]
In ieder geval iets met een 'r' in de naam
Wat heeft dit alles teweeg gebracht? Hebzucht?quote:Op woensdag 26 november 2014 18:10 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Het is een vicieuze cirkel, het houdt elkaar in stand. De machthebbers in derdewereldlanden landen weten dat ze zelf de kennis en middelen missen om bijvoorbeeld hun grondstoffen zelf te kunnen benutten en verwerken of hoe ze economisch kansen kunnen creëren, maar buitenlandse investeerders weten ook dat ze hun wil kunnen doordrukken in de betreffende landen omdat hun investeringen met open armen worden ontvangen.
Uitgebuit worden zit nog steeds in het onderbewustzijn in de derde wereld. Je hebt daar een mentaliteitsverandering voor nodig. In Burkina Faso heeft Thomas Sankara destijds bijvoorbeeld aardig geprobeerd om zijn land te bevrijden van uitbuiters (m.n. de oude kolonisator Frankrijk) en ze zijn zelfs een tijdje zelfvoorzienend geweest in voedselproductie, maar zoals gebruikelijk in Afrika is hij omgebracht na een staatsgreep (die door de Fransen werd gesteund) en zijn al zijn hervormingen teruggedraaid.
[..]
Paar jaren geleden was dat ondenkbaar.quote:Op woensdag 26 november 2014 18:26 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Wat is daar raar aan? Is gewoon politiek.
Gezellig.quote:Op woensdag 26 november 2014 18:26 schreef Montelly het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)emt-contact-op.dhtml
Turkije beticht Nederland van racisme, Koenders neemt contact op
[..]
Goed geraden.quote:Op woensdag 26 november 2014 18:23 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 26 november 2014 18:23 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |