quote:Op woensdag 26 november 2014 16:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
wnr is volgende meet? Dan ben ik dabei
In de winkel van mijn zus. Kleding daar wordt gemaakt in Nederlandquote:Op woensdag 26 november 2014 17:49 schreef xminator het volgende:
[..]
Waar koop jij je kleding? Van welke merken koop jij voedsel? Waar bankier jij? Waar is je pensioen in belegd ( Is pensioen haram? ik zie dat christenen soms wel afzien van pensioen. Merkwaardig gezien doen moslims dat bijna nooit).
Nicequote:Op woensdag 26 november 2014 17:52 schreef xminator het volgende:
[..]
Ik was ooit bij zo een bedrijf waar iedereen een executive director was
Met bijbehorend salaris?quote:Op woensdag 26 november 2014 17:52 schreef xminator het volgende:
[..]
Ik was ooit bij zo een bedrijf waar iedereen een executive director was
Doe dan gelijk Düsseldorf.quote:
Mee met een ander ja.quote:Op woensdag 26 november 2014 17:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ging jij laatst niet naar de primark?
Ik heb geen pik op jou, je irriteert hoogstens door telkens onzin uit te kramen dat ik jou of iemand anders hier DM's heb lopen sturen in de "hoop" op ietsquote:Op woensdag 26 november 2014 15:28 schreef Unlabeled het volgende:
Maar Montelly waarom heb jij zo'n pik op mij. Dat vraag ik me serieus af. Komt het omdat ik niet op je DMs hapte eerder? Is dat wat mijn karakter zo rot maakt volgens jou? Beetje dat stereotype mocro bois idee die je gelijk hoer noemen als ze genegeerd worden of niet de reactie krijgen waar ze op gehoopt hadden. Jammer hoor...
Vrijdag 28 november 2014, meet in Amsterdam gewoon simpel drankje doen. Bij dezen hebben wij dat bepaald. Wie is er aanwezig?quote:
Niemand. Dat weet je.quote:Op woensdag 26 november 2014 17:58 schreef xminator het volgende:
[..]
Vrijdag 28 november 2014, meet in Amsterdam gewoon simpel drankje doen. Bij dezen hebben wij dat bepaald. Wie is er aanwezig?
Bij sommige mensen hoor ik ze kauwen, slikken.quote:Op woensdag 26 november 2014 17:58 schreef Stimorol- het volgende:
Fuck man. Smakkende mensen die door hun neus ademen moeten dood.
Waar, Leidse?quote:Op woensdag 26 november 2014 17:58 schreef xminator het volgende:
[..]
Vrijdag 28 november 2014, meet in Amsterdam gewoon simpel drankje doen. Bij dezen hebben wij dat bepaald. Wie is er aanwezig?
quote:Op woensdag 26 november 2014 17:58 schreef Stimorol- het volgende:
Smakkende mensen, mensen die keihard tikken op het toetsenbord etceteraquote:Op woensdag 26 november 2014 17:58 schreef Stimorol- het volgende:
Ik zal er zijn. Bijlmerstation? Je hebt leuke bar daar.quote:Op woensdag 26 november 2014 17:58 schreef xminator het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |