Is het dan ook niet zielig om te stoppen met water te drinken uit flessen? Zij moeten ook werkenquote:Op woensdag 26 november 2014 17:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nee helemaal niet vergeten.
Toch blijven ze daar werken, is dat dan ook niet een beetje gek?
Nee dan zullen de grotere corporaties genoodzaakt zijn om de omstandigheden aan te passen en ze een normaal loon te betalen omdat ze anders failliet gaan. Ze weten maar al te goed dat ze het nergens goedkoper kunnen krijgen.quote:Op woensdag 26 november 2014 17:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nee helemaal niet vergeten.
Toch blijven ze daar werken, is dat dan ook niet een beetje gek?
Nee. Dat gaat me meer om de verspilling.quote:Op woensdag 26 november 2014 17:07 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Is het dan ook niet zielig om te stoppen met water te drinken uit flessen? Zij moeten ook werken
Ja en denk je dat mensen überhaupt gaan boycotten?quote:Op woensdag 26 november 2014 17:08 schreef Crip het volgende:
[..]
Nee dan zullen de grotere corporaties genoodzaakt zijn om de omstandigheden aan te passen en ze een normaal loon te betalen omdat ze anders failliet gaan. Ze weten maar al te goed dat ze het nergens goedkoper kunnen krijgen.
Gesproken als een rich white kid. Straks ga je nog zeggen dat je kleren afkomstig van Bangladesh en India etc koopt om ze te ondersteunen.quote:Op woensdag 26 november 2014 17:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja zielig voor ze, maar men kan die zaken gaan boycotten, maar dan verliezen de mensen misschien hun baan en hebben ze helemaal veen inkomsten meer
Net als die Israël-gerelateerde producten boycotquote:Op woensdag 26 november 2014 17:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja en denk je dat mensen überhaupt gaan boycotten?
Nee dat zei ik net dat mensen niet zullen boycotten op grote schaal om dat effect te veroorzaken.quote:Op woensdag 26 november 2014 17:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja en denk je dat mensen überhaupt gaan boycotten?
Hahaquote:Op woensdag 26 november 2014 17:09 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Gesproken als een white kid. Straks ga je nog zeggen dat je kleren afkomstig van Bangladesh en India etc koopt om ze te ondersteunen.
Dat heeft voor de Macdonalds veel uitgemaakt eigenlijk. Veel verlies.quote:Op woensdag 26 november 2014 17:11 schreef Che_ het volgende:
[..]
Net als die Israël-gerelateerde producten boycot
quote:Op woensdag 26 november 2014 17:13 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Dat heeft voor de Macdonalds veel uitgemaakt eigenlijk. Veel verlies.
Wat is een MacDonaldsquote:Op woensdag 26 november 2014 17:13 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Breng je mij er ook een?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 26 november 2014 17:08 schreef Crip het volgende:
[..]
Nee dan zullen de grotere corporaties genoodzaakt zijn om de omstandigheden aan te passen en ze een normaal loon te betalen omdat ze anders failliet gaan. Ze weten maar al te goed dat ze het nergens goedkoper kunnen krijgen.
quote:Op woensdag 26 november 2014 17:09 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Gesproken als een rich white kid. Straks ga je nog zeggen dat je kleren afkomstig van Bangladesh en India etc koopt om ze te ondersteunen.
quote:Op woensdag 26 november 2014 17:15 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Breng je mij er ook een?Smoothboynegenenzestig@gmail.comSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omzet en winstmarges volgens mij.quote:Op woensdag 26 november 2014 17:14 schreef Che_ het volgende:
[..]
Wat is een MacDonalds
Coca Cola ook? En verlies als in echt verlies of verlies als in minder winst?
quote:Op woensdag 26 november 2014 17:15 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Breng je mij er ook een?Heb je een roll voor mij? Dat klinkt chubby.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bulking life hè.quote:Op woensdag 26 november 2014 17:17 schreef Crip het volgende:
[..]
Heb je een roll voor mij? Dat klinkt chubby.
Oke, link wat cijfers. Ben wel benieuwd.quote:Op woensdag 26 november 2014 17:17 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Omzet en winstmarges volgens mij.
Ik was al bezig met zoeken. Ik had het toen moeten opslaan. Ik kom bij je terug hierover.quote:Op woensdag 26 november 2014 17:22 schreef Che_ het volgende:
[..]
Oke, link wat cijfers. Ben wel benieuwd.
Overigens kan je dat pas linken aan boycot van Israël wanneer je bij de andere merken ook hetzelfde effect ziet. Gezonder eten kan ook oorzaak zijn
De omzet is wel gestegen heb ik gehoordquote:Op woensdag 26 november 2014 17:11 schreef Che_ het volgende:
[..]
Net als die Israël-gerelateerde producten boycot
Gaat toch er niet om of ze het merken of niet?quote:Op woensdag 26 november 2014 17:14 schreef Che_ het volgende:
[..]
Wat is een MacDonalds
Coca Cola ook? En verlies als in echt verlies of verlies als in minder winst?
Grootste daling is geleden op de amerikaanse markt (!) komt mede door de moordende concurrentie daar. Vervolgens heb je een redelijke daling op de europese markt (komt door rusland) en dan heb je nog een daling in Azië (komt door een schandaal). Uiteindelijk is de daling in omzet lager dan men had verwacht, dus uiteindelijk heeft men beter gedraaid dan verwacht.quote:Op woensdag 26 november 2014 17:22 schreef Che_ het volgende:
[..]
Oke, link wat cijfers. Ben wel benieuwd.
Overigens kan je dat pas linken aan boycot van Israël wanneer je bij de andere merken ook hetzelfde effect ziet. Gezonder eten kan ook oorzaak zijn
Dat is het hele punt ook nietquote:Op woensdag 26 november 2014 17:24 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Gaat toch er niet om of ze het merken of niet?
Gaat erom dat je aan het einde kan zeggen of je er alles aan hebt gedaan of niet. Al is het 0,00001% wat Macdonalds heeft gemerkt, maar uiteindelijk heb je wel alles geprobeerd wat er kan. En daar gaat het ook om.
Staat genoteerd.quote:Op woensdag 26 november 2014 17:23 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik was al bezig met zoeken. Ik had het toen moeten opslaan. Ik kom bij je terug hierover.
Grappenmaker? Al ik heb dat wel van je overgenomen.quote:Op woensdag 26 november 2014 17:30 schreef sylvesterrr het volgende:
Op dagen zoals vandaag vraag ik me af wat mijn functie precies inhoudt.
Kom je valhalla?quote:Op woensdag 26 november 2014 15:40 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon nep hoe hier tov hem gedaan wordt.
Nee, MacDonalds verliest marktaandeel omdat zij de slag naar gezondere voeding en beleving aan het missen zijn.quote:Op woensdag 26 november 2014 17:13 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Of ze inderdaad veel verlies hebben geleden door boycot, zoals de oppositie (jfm, red.) beweert.quote:
Bitch pls.quote:Op woensdag 26 november 2014 17:32 schreef Stimorol- het volgende:
Crip, alvast sorry dat mijn rolls beter dan de jouwe zullen zijn. Wist niet dat jij ging maken wallah
Sfeer er in houden met uiterst precies geplaatste grappen.quote:Op woensdag 26 november 2014 17:30 schreef sylvesterrr het volgende:
Op dagen zoals vandaag vraag ik me af wat mijn functie precies inhoudt.
Zolang de landen waar de multinationals zich in vestigen zelf niets om hun burgers geven en alleen maar uit zijn op hun investeringen, gaat er niets veranderen. Zie dat item van Zembla over H&M laatst. Die betalen niet eens belasting in de landen waarin ze produceren. Een erge slinkse constructie waarin ze lokale leveranciers laten produceren en zelf slechts afnemen...quote:Op woensdag 26 november 2014 17:08 schreef Crip het volgende:
[..]
red.quote:Op woensdag 26 november 2014 17:33 schreef Che_ het volgende:
[..]
Of ze inderdaad veel verlies hebben geleden door boycot, zoals de oppositie (jfm, red.) beweert.
Pls.quote:Op woensdag 26 november 2014 17:28 schreef Che_ het volgende:
[..]
Staat genoteerd.
Ik sla het nu op en zal je hier dagelijks aan herinneren.
#durftedoen
Met je red. steedsquote:Op woensdag 26 november 2014 17:33 schreef Che_ het volgende:
[..]
Of ze inderdaad veel verlies hebben geleden door boycot, zoals de oppositie (jfm, red.) beweert.
Mijn voormalige werkgever deed dat ook. Is niet slinks, iedereen doet dat.quote:Op woensdag 26 november 2014 17:34 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Zolang de landen waar de multinationals zich in vestigen zelf niets om hun burgers geven en alleen maar uit zijn op hun investeringen, gaat er niets veranderen. Zie dat item van Zembla over H&M laatst. Die betalen niet eens belasting in de landen waarin ze produceren. Een erge slinkse constructie waarin ze lokale leveranciers laten produceren en zelf slechts afnemen...
http://zembla.vara.nl/seizoenen/2014/afleveringen/20-11-2014
En de machthebbers in die landen gaan hier natuurlijk mee akkoord omdat die bedrijven zich met hetzelfde gemak in landen met een gunstiger belastingklimaat en dergelijke kunnen vestigen.
DOe ik ook altijd.quote:Op woensdag 26 november 2014 17:39 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Pls.
Ik ga nu even mijn eigen haar knippen. Draag toch hoofddoek. niemand die het ziet.
Ik heb mijn pony ook uit laten groeienquote:
Hoe lang hbe je ze nu?quote:Op woensdag 26 november 2014 17:40 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik heb mijn pony ook uit laten groeien
Denk dat ik voor een lange bob ga.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |