Vrijdag 28 november 2014, meet in Amsterdam gewoon simpel drankje doen. Bij dezen hebben wij dat bepaald. Wie is er aanwezig?quote:
Niemand. Dat weet je.quote:Op woensdag 26 november 2014 17:58 schreef xminator het volgende:
[..]
Vrijdag 28 november 2014, meet in Amsterdam gewoon simpel drankje doen. Bij dezen hebben wij dat bepaald. Wie is er aanwezig?
Bij sommige mensen hoor ik ze kauwen, slikken.quote:Op woensdag 26 november 2014 17:58 schreef Stimorol- het volgende:
Fuck man. Smakkende mensen die door hun neus ademen moeten dood.
Waar, Leidse?quote:Op woensdag 26 november 2014 17:58 schreef xminator het volgende:
[..]
Vrijdag 28 november 2014, meet in Amsterdam gewoon simpel drankje doen. Bij dezen hebben wij dat bepaald. Wie is er aanwezig?
quote:Op woensdag 26 november 2014 17:58 schreef Stimorol- het volgende:
Smakkende mensen, mensen die keihard tikken op het toetsenbord etceteraquote:Op woensdag 26 november 2014 17:58 schreef Stimorol- het volgende:
Ik zal er zijn. Bijlmerstation? Je hebt leuke bar daar.quote:Op woensdag 26 november 2014 17:58 schreef xminator het volgende:
[..]
Wel gemeen dit. Helemaal als Deuce dit zou lezen.quote:
Haha goeie garp vriendje.quote:Op woensdag 26 november 2014 17:32 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Grappenmaker? Al ik heb dat wel van je overgenomen.
Ik moest lachen omdat jouw antwoord totaal niet haar vraag beantwoordde maar dat je het al afschreef om die redenen. Zou ik misschien ook gedaan hebben.quote:
Thanks. Ben on fire vandaag.quote:
Dus je hebt helemaal geen DM's gestuurd? Valt me een beetje tegen dit...quote:Op woensdag 26 november 2014 17:56 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ik heb geen pik op jou, je irriteert hoogstens door telkens onzin uit te kramen dat ik jou of iemand anders hier DM's heb lopen sturen in de "hoop" op iets. Daarom zeg ik, plaats die dm's en anders houd gewoon je mond.
Zekers.quote:Op woensdag 26 november 2014 18:07 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Meer om van te houden en om mee te knuffelen ja tog.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |