SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Kk Google Translate hè.quote:Op woensdag 26 november 2014 18:29 schreef Unlabeled het volgende:
[..]Het betekent "je neemt ons niet in de maling" ofzo.
Nooit blind vertouwen op Google (Translate)...quote:Op woensdag 26 november 2014 18:31 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
[..]
Kk Google Translate hè.
'maar we eten' was de vertaling.
Serieus? Heb ook Hungergames marathon gemistquote:Op woensdag 26 november 2014 18:33 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Nooit blind vertouwen op Google (Translate)...
Horrible Bosses filmmarathon over 45 minuten @ Pathe Arena.Meeten?
Daarom vroeg ik het ook. Negen van de tien keer vertaalt het maar één woordje uit een hele zin. Wat een bagger...quote:Op woensdag 26 november 2014 18:33 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Nooit blind vertouwen op Google (Translate)...
Horrible Bosses filmmarathon over 45 minuten @ Pathe Arena.Meeten?
gwn een voor een woorden vertalenquote:Op woensdag 26 november 2014 18:34 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Daarom vroeg ik het ook. Negen van de tien keer vertaalt het maar één woordje uit een hele zin. Wat een bagger...
Daarom een privé vertaler in dienst nemen. Alleen nooit het woordje 'moet' gebruikenquote:Op woensdag 26 november 2014 18:34 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Daarom vroeg ik het ook. Negen van de tien keer vertaalt het maar één woordje uit een hele zin. Wat een bagger...
Bitch pleasequote:Op woensdag 26 november 2014 18:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
wnr kan ik mn rotterdamweissmantour met broodje verzilveren? Heb de voucher nog.
Wacht maar af.quote:Op woensdag 26 november 2014 18:40 schreef Che_ het volgende:
Veel meer geïnteresseerden in spontane meet zo te zien
Hier komt fittie #4 van vandaag. Wellicht wat spannender dan die over het kopen van water in flesjes.quote:
Verander deze maar in Fitties op FOK jaquote:Op woensdag 26 november 2014 18:42 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Hier komt fittie #4 van vandaag. Wellicht wat spannender dan die over het kopen van water in flesjes.
quote:Op woensdag 26 november 2014 18:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
gwn een voor een woorden vertalen
Hé het werkt.quote:
quote:Op woensdag 26 november 2014 18:44 schreef mrstylo het volgende:
https://www.facebook.com/video.php?v=1113164155397440
quote:Op woensdag 26 november 2014 18:42 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Hier komt fittie #4 van vandaag. Wellicht wat spannender dan die over het kopen van water in flesjes.
wat staat er?quote:
Als puntje bij paaltje komt heeft iedereen wel een smoesje, don't worryquote:Op woensdag 26 november 2014 18:40 schreef Che_ het volgende:
Veel meer geïnteresseerden in spontane meet zo te zien
Aanstellerij making meisjequote:
quote:Op woensdag 26 november 2014 18:34 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Serieus? Heb ook Hungergames marathon gemist
1mans tappings, ook leukquote:Op woensdag 26 november 2014 18:46 schreef Weissman het volgende:
[..]
Als puntje bij paaltje komt heeft iedereen wel een smoesje, don't worry
Iedereen? Tsssk.quote:Op woensdag 26 november 2014 18:46 schreef Weissman het volgende:
[..]
Gewoon je paaltje in dat puntje rammen snap je.quote:Op woensdag 26 november 2014 18:46 schreef Weissman het volgende:
[..]
Oke hommo, ik haal je wel op.quote:
quote:Op woensdag 26 november 2014 18:51 schreef xminator het volgende:
[..]
Oke hommo, ik haal je wel op.
Aanwezig tot nu toe:
Sylv
Kb
Che
X
Stylo
Dima
Gewoon simpel drankje (leuk genoeg).
Nog andere personen die komen?
Ik kan niet. Ik heb donderdag al een afspraakquote:Op woensdag 26 november 2014 18:51 schreef xminator het volgende:
[..]
Aanwezig tot nu toe:
Sylv
Kb
Che
X
Stylo
Dima
Tijdstip???!!quote:Op woensdag 26 november 2014 18:51 schreef xminator het volgende:
[..]
Aanwezig tot nu toe:
Sylv
Kb
Che
X
Stylo
Dima
Dit gaat over vrijdag toch.quote:Op woensdag 26 november 2014 18:54 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Ik kan niet. Ik heb donderdag al een afspraak
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |