SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vanaf wanneer stemmen?
Stemmen vanaf 21 November t/m 28 November
Wanneer wordt de lijst bekend?
Op 19 december wordt de lijst-der-lijsten bekend gemaakt
Check vanaf 2 december of jouw nummer erin staat via: http://staatieindetop2000.nl/
Top2000-Quiz
21 November 20:30 op NPO 3
Grappen over Ringo van de Beatless slaan we dit jaar overSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor uitgebreide statistieken:
http://pino112.nl/top2000/
Pino, held!
Robert Moog died for our synths
Ach de pepernoten liggen ook al vanaf maart in de winkelquote:Op maandag 24 november 2014 16:15 schreef laxus13 het volgende:
Al 5 topics en het nog niet eens December
Geweldige plaatquote:Op maandag 24 november 2014 16:00 schreef Gehenna het volgende:
Het viel me op dat The Motions - 'Wasted Words' wel in de keuzelijst stond (die ik zelf echt vre-se-lijk vind, maar goed), maar deze knaller helemaal niet
Een van de leukste liedjes van eigen bodem imho
'It's Gone' niet hoor, 'Wasted *braak* Words' welquote:Op maandag 24 november 2014 16:12 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Die staat er gewoon elk jaar in dus dat is niet zo vreemd
Ging ook over WW, die staat altijd in de top 2000, dus ook in de keuzelijstquote:Op maandag 24 november 2014 16:18 schreef Gehenna het volgende:
[..]
'It's Gone' niet hoor, 'Wasted *braak* Words' wel
Je hebt toch dit topicquote:
Het is niet per se nodig, was leuk geweest maar het kan prima zonder. Als er echt nog behoefte is aan 2 of 3 andere topics kan dat ook makkelijk in MUZ.quote:Op maandag 24 november 2014 16:25 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Niet nodig, toch? Welke topics zou je nog meer willen hebben?
Gangnam Style in de Top 2000: Wat vind jij hiervan? #22quote:Op maandag 24 november 2014 16:24 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Je hebt toch dit topic
Hoeveel topics kan je over een platenlijstje openen, die daadwerkelijk ergens over gaan
"Bohemian Rhapsody SC #44"
Dat SER een subforum krijgt is natuurlijk ook volslagen debiel. Enige legitieme reden is de drukte verspreiden over topics. Maar ik hoop dat er dit jaar geen SER-forum komt, want vorig jaar liep dat toch voor geen meter.quote:Op maandag 24 november 2014 16:24 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Je hebt toch dit topic
Hoeveel topics kan je over een platenlijstje openen, die daadwerkelijk ergens over gaan
"Bohemian Rhapsody SC #44"
Valt wel mee, het lijstjestopic gaat niet meer dan een reeks van 1, 2 topics worden. ook in een subforum houd je wat slowchat in zo'n topic niet tegenquote:Op maandag 24 november 2014 16:42 schreef iRemco het volgende:
Je ziet nu al in de twee topics die er zijn dat het beide slowchat topics worden, vandaar is een subforum wel handig
Deze topics zijn toch eigenlijk ook gewoon bedoeld als slowchat?quote:Op maandag 24 november 2014 16:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Valt wel mee, het lijstjestopic gaat niet meer dan een reeks van 1, 2 topics worden. ook in een subforum houd je wat slowchat in zo'n topic niet tegen
Deze reeks is een soort slowchatreeks met vast onderwerp ja. Beetje zoals de Indiereeks, 3fmreeks enz. Je controleert zoiets niet, een beetje offtopic moet ook kunnenquote:Op maandag 24 november 2014 16:47 schreef cafca het volgende:
[..]
Deze topics zijn toch eigenlijk ook gewoon bedoeld als slowchat?
De druk wat verlichten als hier weer een topic per 10 minuten wordt volgeluld. Anders had ik er ook niet naar gevraagd, zoals het 3 jaar geleden ging was het compleet overbodig, nu is het leuk maar niet nodig, aangezien dat het enige directe doel is.quote:Op maandag 24 november 2014 16:50 schreef cafca het volgende:
Ja, ik zie ook niet helemaal in wat een subforum toe moet voegen, behalve een aantal topics als "help mee artiest X in de lijst te krijgen"
En dat is niet leuk want dan krijg je een gemanipuleerde lijstquote:Op maandag 24 november 2014 16:50 schreef cafca het volgende:
Ja, ik zie ook niet helemaal in wat een subforum toe moet voegen, behalve een aantal topics als "help mee artiest X in de lijst te krijgen"
Ik heb op Warren G - Regulate gestemd. Zoals elk jaarquote:Op maandag 24 november 2014 16:54 schreef datismijnmening het volgende:
Dit jaar trouwens sowieso No Church in the Wild - Jay Z ft. Kanye West stemmen er mag wel wat meer hip hop in de lijst
Wat een commerciële band ookquote:Op maandag 24 november 2014 16:51 schreef satecl het volgende:
The Beatles. Maar een jaartje of 7 bestaan(van Please Please Me in 1963 tot Abbey Road in 1969) en met 50 nummers in de top 2000 staan.
Ik maakte maar een grapjequote:Op maandag 24 november 2014 17:02 schreef satecl het volgende:
[..]
Ik heb op Warren G - Regulate gestemd. Zoals elk jaarVorig jaar ook op Frank Ocean - Pyramids.
quote:Op maandag 24 november 2014 18:47 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik maakte maar een grapje
quote:Op maandag 24 november 2014 18:48 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik wacht al jaren op 50 cent's In Da Club
Je ideale moment om de Top gedag te zeggen?quote:Op maandag 24 november 2014 18:48 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik wacht al jaren op 50 cent's In Da Club
Hiphop (wat ik al vreselijk vind) zou ik niets op tegen hebben, maar als Gangstarap erin komt dan ga ik keihard gillen.quote:Op maandag 24 november 2014 18:49 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Meest vreselijke genre wat er is
Denk het wel danquote:Op maandag 24 november 2014 18:50 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Je ideale moment om de Top gedag te zeggen?
Neequote:Op maandag 24 november 2014 18:53 schreef datismijnmening het volgende:
Maar tupac staat er wel in toch?
Alleen de cover door Bruce geloof ikquote:Op maandag 24 november 2014 18:53 schreef datismijnmening het volgende:
Maar tupac staat er wel in toch?
Sugarhill gang staat erin, als je Fugees mee telt ook en natuurlijk Gersquote:Op maandag 24 november 2014 18:55 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Oh die had ik er nog wel in verwacht.
Maar niet één hip hop nummer in de top dus?
Rappers delight zeker?quote:Op maandag 24 november 2014 18:56 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Sugarhill gang staat erin, als je Fugees mee telt ook en natuurlijk Gers
Maar in de keuze lijst staat voor het eerst The Message o.a.
Dat is ook het enige nummer dat ik ken van hen. Althans bewust.quote:Op maandag 24 november 2014 18:58 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Rappers delight zeker?
Gers____!
Oh ja MC Hammer staat er ook inquote:Op maandag 24 november 2014 18:58 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Rappers delight zeker?
Gers____!
Nope alleen de solo versie van Aliciaquote:Op maandag 24 november 2014 19:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gers, wat een god.
Stond empire state of mind van jayz er niet ook in?
Mwoah....er zijn genoeg onderwerpen die een apart topic kunnen vullen.quote:Op maandag 24 november 2014 16:50 schreef cafca het volgende:
Voor het eerst in de keuze lijst dit jaar, zelfde geldt voor Grandmaster Flashquote:Op maandag 24 november 2014 19:14 schreef Momo... het volgende:
Gangsters Paradise staat er wel in toch?
Ook voor het eerst in de keuze lijstquote:
Een van de weinige platen van dat gerne dat ik trekquote:Op maandag 24 november 2014 19:14 schreef Momo... het volgende:
Gangsters Paradise staat er wel in toch?
Die 1ste is tof, die 2e ken ik niet en een dikkequote:
Odd Future vind ik prima, hoewel ik nog wel kan voorstellen dat mensen dat helemaal niks vinden.quote:Op maandag 24 november 2014 19:39 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Die 1ste is tof, die 2e ken ik niet en een dikkevoor Tyler
Meeste liefdesliedjes over gebroken harten gaan over bitches, alleen is de benoeming andersquote:Op maandag 24 november 2014 19:47 schreef Momo... het volgende:
Mijn probleem met rap/hip hop is dat het te vaak over bitches/geld/swag enzo gaat.
Gold Digger en Love Lockdown vind ik wel toffe nummers van hem.quote:Op maandag 24 november 2014 19:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind Kanye West trouwens ook een aantal goede liedjes hebben. Wel wisselvallig.
Zolang ze rap afgelopen zijn, vind ik ze uitstekend...quote:Op maandag 24 november 2014 19:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Genoeg rapplaten die ik goed vind.
Runawayquote:Op maandag 24 november 2014 20:04 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Gold Digger en Love Lockdown vind ik wel toffe nummers van hem.
Ook goed te doenquote:
quote:Op maandag 24 november 2014 20:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zolang ze rap afgelopen zijn, vind ik ze uitstekend...
quote:Op maandag 24 november 2014 19:20 schreef Doedezemaar het volgende:
Wil je mij niet nog een keer een hartverzakking bezorgen datismijnmening? Ik ben echt wel wat van je gewend, maar toch, ik zag je PI over het hoofd
Eminem is vaak nog wel te doen, maar is meer pop dan hip hop tegenwoordigquote:Op maandag 24 november 2014 19:32 schreef laxus13 het volgende:
Dit vind ik het beste Rap nummer ooit
quote:Op maandag 24 november 2014 20:19 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Was zoeken maar die site werkt niet goed op m'n mobiel
Stond vorig jaar op plek 1859 wat ik persoonlijk een prima plek voor dat nummer vindt.quote:Op maandag 24 november 2014 20:19 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Was zoeken maar die site werkt niet goed op m'n mobiel
Het is geopperd, ze willen er niet aan. Dus dan moet MUZ maar leven met de "overlast" die de Top 2000 met zich meebrengt.quote:Op maandag 24 november 2014 16:42 schreef iRemco het volgende:
Je ziet nu al in de twee topics die er zijn dat het beide slowchat topics worden, vandaar is een subforum wel handig
Nicequote:Op maandag 24 november 2014 20:21 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Stond vorig jaar op plek 1859 wat ik persoonlijk een prima plek voor dat nummer vindt.
Geweldige plaat!!quote:
Volgens de Radio2-site heeft nummer 2000 nabij de 150 stemmen.quote:Op maandag 24 november 2014 20:44 schreef HPLC het volgende:
Heeft iemand trouwens ongeveer een idee met hoeveel stemmen een nummer in de top 2000 staat? Is dat met minimaal 100? 1000? Want als ik op de site van pino kijk, dan zie ik bekende nummers rond nummer 1200 zomaar wegduikelen. Dat zou de verklaren zijn bij een laag aantal stemmen of iedereen (of het merendeel) stemt elk jaar weer wat anders.
Of is het gewoon de illuminatie radio 2 die de boel manipuleert?
Ik heb ergens gehoord rond de 150, maar is ook afhankelijk van het aantal stemmers en de nummers waar op gestemd wordt. En radio2 zal ook wel iets bijsturen....quote:Op maandag 24 november 2014 20:44 schreef HPLC het volgende:
Heeft iemand trouwens ongeveer een idee met hoeveel stemmen een nummer in de top 2000 staat? Is dat met minimaal 100? 1000? Want als ik op de site van pino kijk, dan zie ik bekende nummers rond nummer 1200 zomaar wegduikelen. Dat zou de verklaren zijn bij een laag aantal stemmen of iedereen (of het merendeel) stemt elk jaar weer wat anders.
Of is het gewoon de illuminatie radio 2 die de boel manipuleert?
Nou ja, als je 10 kandidaten hebt voor de nummer 2000 met allen 150 stemmen..quote:Op maandag 24 november 2014 20:48 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik heb ergens gehoord rond de 150, maar is ook afhankelijk van het aantal stemmers en de nummers waar op gestemd wordt. En radio2 zal ook wel iets bijsturen....
Maar ja, het is waarschijnlijk verre van evenredig.quote:Op maandag 24 november 2014 20:48 schreef FritsFlits het volgende:
Ah gevonden:
7. Hoeveel punten hebben de nummer 1 en de nummer 2000 in de Radio 2 Top 2000?
Natuurlijk fluctueert dit aantal. Om een indicatie te geven: in de Top 2000 van 2012 had de nummer 1 meer dan 10.000 stemmen. De nummer 2000 had er meer dan 150.
http://www.radio2.nl/vragenoverdetop2000#17
Toen met de AC/DC commotie in 2010 noemden ze zulke waardenquote:Op maandag 24 november 2014 20:49 schreef HPLC het volgende:
Ok, dus zo geheimzinnig is het niet, maar dan vraag ik me nog steeds af hoeveel een nummer 1000 gemiddeld gezien heeft.
quote:"Bij de bovenste veertig platen lijkt er nog weinig aan de hand: die staan keurig op aantal stemmen gesorteerd", schrijft het Parool. "Verderop in de lijst is echter een aantal opvallende uitschieters te zien. Zo staat Thunderstruck van AC/DC slechts 882ste, terwijl de 2215 uitgebrachte stemmen een plaats bij de eerste vijftig rechtvaardigt. De Australische hardrockband komt er toch al bekaaid van af, want Highway to hell is zelfs helemaal niet in de lijst terug te vinden. Met 1473 stemmen op basis van de individuele lijstjes zou het nummer eigenlijk ruim binnen de eerste tweehonderd moeten staan."
Hoe kwamen ze aan die stemmen?quote:Op maandag 24 november 2014 20:50 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Toen met de AC/DC commotie in 2010 noemden ze zulke waarden
[..]
Ik kan me herinneren dat ze toen regionaal gingen kijken ofzo.quote:Op maandag 24 november 2014 20:53 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Hoe kwamen ze aan die stemmen?
Dat was ik alweer vergeten, dat stuk had ik gelezenquote:Op maandag 24 november 2014 20:50 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Toen met de AC/DC commotie in 2010 noemden ze zulke waarden
[..]
Blijft vertekend. Ik kan me niet herinneren iets naar het Parool te hebben gestuurdquote:Op maandag 24 november 2014 20:53 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ik kan me herinneren dat ze toen regionaal gingen kijken ofzo.
Zo lang er niets officieels naar buiten komt hier over, blijft het gissen waardoor of waarom het komtquote:Op maandag 24 november 2014 20:56 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ze hadden een interactieve wereldkaart ofzo
http://www.ed.nl/extra/mu(...)ijk-fouten-1.2130033
Ja, zit na afgelopen weekend al helemaal in top2000 sfeer. Wilde gisteren al vuurwerk gaan afstekenquote:
quote:Op maandag 24 november 2014 21:00 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
het was wel leuk om het positie verloop van Thunderstruck hierna te zien.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Thunderstruck_%28nummer%29
haha. Ik heb gisterenavond helemaal niet meer geluisterd. Was moe en was tv aan het kijken. Vrijdag en zaterdag wel veel geluisterd, was gezellig en leuk.quote:Op maandag 24 november 2014 21:04 schreef cafca het volgende:
[..]
Ja, zit na afgelopen weekend al helemaal in top2000 sfeer. Wilde gisteren al vuurwerk gaan afsteken
The Whitest Woman Alivequote:Op maandag 24 november 2014 21:11 schreef Doedezemaar het volgende:
Brr, ik krijg de rillingen van die nummers, Regulate uitgezonderd
Deze ken je vastquote:Op maandag 24 november 2014 21:16 schreef Doedezemaar het volgende:
Het is best bijzonder dat ik deze nummers ken, want bijv. Kanye West en JayZ ken ik alleen uit de roddelrubrieken, ik geloof niet dat ik hun nummers wel eens geluisterd heb.
De gemiddelde Top2000 luisteraar kent geen 1 nummer van KCquote:Op maandag 24 november 2014 21:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
POWER kennen jullie vast ook wel.
In de versie van King Crimson
Die ken ik dan weer alleen van Snap!quote:Op maandag 24 november 2014 21:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
POWER kennen jullie vast ook wel.
In de versie van King Crimson
quote:Op dinsdag 25 november 2014 05:44 schreef TLC het volgende:
Hoeveel stemmen zou een nummer eigenlijk moeten krijgen om op zijn minst op plekje 2000 te kunnen staan ?
quote:Op maandag 24 november 2014 20:47 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Volgens de Radio2-site heeft nummer 2000 nabij de 150 stemmen.
op dat stromae na, is het een aardig leuk lijstjequote:Op dinsdag 25 november 2014 00:12 schreef Timo20 het volgende:
Nou, ik ben er uit. Net gestemd, dit is mijn lijstje:
KLIK!
Hoe kan je die vergeten!!quote:Op maandag 24 november 2014 16:43 schreef cafca het volgende:
Grmbl, in mijn tweede stemlijstje gewoon óók Tom Waits vergeten...
Tja, alleen voorgoed verpest door twee Hollanders en een stel Cowboys. Ik had op Hope that I don't Fall in love with you gestemd.quote:Op dinsdag 25 november 2014 09:17 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Hoe kan je die vergeten!!
Vorig jaar gepleit voor Ol'55, die is zóó mooi!
Haha precies wat ik ook wou zeggenquote:Op dinsdag 25 november 2014 08:20 schreef kawa4 het volgende:
[..]
op dat stromae na, is het een aardig leuk lijstje
Met Zwarte P, Witte L?quote:
De Megamixquote:
The Common Linnets gaan wel, maar bij Home denk ik steeds: "daar heb ik echt een broertje Dotan"quote:
Ik hoop eigenlijk dat Chef'Special hoger binnenkomt dan Dotan. Ik heb toch wel zo'n schijthekel aan die bombastische 3FM shit. Bastille mag ook verloren gaan in een brandje..quote:
er is anders behoorlijk veel bombastische 3fmshit in de keuzelijst bij gekomen. Editors bijvoorbeeld..quote:Op dinsdag 25 november 2014 14:47 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ik hoop eigenlijk dat Chef'Special hoger binnenkomt dan Dotan. Ik heb toch wel zo'n schijthekel aan die bombastische 3FM shit. Bastille mag ook verloren gaan in een brandje..
Mja, maar ik bedoel echt van die wannabe epische nummers zoals bovengenoemde.quote:Op dinsdag 25 november 2014 14:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
er is anders behoorlijk veel bombastische 3fmshit in de keuzelijst bij gekomen. Editors bijvoorbeeld..
Bash vooral vrolijk door over White Soxx. Ik vond het wel vermakelijk.quote:Op dinsdag 25 november 2014 14:58 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
That's it. Ik laat de LARP-ers met rust dit jaar. Ik begin een hetze tegen hipsters met pauken-muziek.
Dat hebben ze goed afgekeken van die derde plaat van de Editors nochtans. Wel een goede band.quote:Op dinsdag 25 november 2014 14:54 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Mja, maar ik bedoel echt van die wannabe epische nummers zoals bovengenoemde.
Sowieso van die nummers waarbij je verwacht dat er elk moment een hipster op een pauk begint te rammen..
No probquote:Op dinsdag 25 november 2014 15:00 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Bash vooral vrolijk door over White Soxx. Ik vond het wel vermakelijk.
Bang a drum?quote:Op dinsdag 25 november 2014 15:06 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Owwwwja, deze gaat vaak langskomen
[ afbeelding ]
Klopper vergeten, maar we werken eraan..quote:
Ik kende de hele LARP-bash cultuur niet, totdat ik jou laatst die opmerking zag maken, maar dit ziet er wel erg Weens uit. Sissy, Schloss Schönbrunn enzo.quote:
Als je kiest voor Trapped (live), is dat dan een algemeen bekend livenummer die wordt gedraaid of is het een willekeurige?quote:Op dinsdag 25 november 2014 15:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zo, ik ben eruit met m'n lijstje voor dit jaar.
Hoppipollaquote:Op dinsdag 25 november 2014 15:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zo, ik ben eruit met m'n lijstje voor dit jaar.
ik neem aan, dat het met live nummers zo is, dat ze de bekende uitvoering draaienquote:Op dinsdag 25 november 2014 15:25 schreef HPLC het volgende:
Als je kiest voor Trapped (live), is dat dan een algemeen bekend livenummer die wordt gedraaid
De albumversie is livequote:Op dinsdag 25 november 2014 15:25 schreef HPLC het volgende:
[..]
Als je kiest voor Trapped (live), is dat dan een algemeen bekend livenummer die wordt gedraaid of is het een willekeurige?
Oke, zo goed ken ik de Boss niet eigenlijkquote:Op dinsdag 25 november 2014 15:30 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
De albumversie is live. Ik ken geen studio-opname van Trapped.
Het zal de USA for Africa live-opname zijn.quote:Op dinsdag 25 november 2014 15:31 schreef HPLC het volgende:
[..]
Oke, zo goed ken ik de Boss niet eigenlijk
Ik waardeer hem eigenlijk pas sinds dit jaar.
Waarschijnlijk komen ze ook wel weer met de liveversie van Free Bird, maar ik heb liever de studioversie.
Dat slaat als een lul op een drumstel, natuurlijkquote:Op dinsdag 25 november 2014 15:13 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Klopper vergeten, maar we werken eraan..
Is helemaal niet erg.quote:Op dinsdag 25 november 2014 15:36 schreef Roel_Jewel het volgende:
Kut, Hurt van Johnny Cash vergeten, bedenk ik me nu.
Die van Timi Yuro heb je wel?quote:Op dinsdag 25 november 2014 15:36 schreef Roel_Jewel het volgende:
Kut, Hurt van Johnny Cash vergeten, bedenk ik me nu.
Ik moet eigenlijk toegeven dat ik nog nooit van een andere Cliff heb gehoord dan Richard.quote:Op dinsdag 25 november 2014 15:34 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Het zal de USA for Africa live-opname zijn.
Het is overigens een cover van Jimmy Cliff, wist U dat?
Ay ay ay yeah?quote:Op dinsdag 25 november 2014 15:41 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik moet eigenlijk toegeven dat ik nog nooit van een andere Cliff heb gehoord dan Richard.
Je Kent Hakuna Matata toch welquote:Op dinsdag 25 november 2014 15:41 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik moet eigenlijk toegeven dat ik nog nooit van een andere Cliff heb gehoord dan Richard.
Jaquote:
Eigenlijk heb ik nog nooit de Lion King gezien, alleen de Leeuwenkoning. Ik vraag me af of ik die versie van Cliff dan ooit wel eens heb gehoordquote:
quote:Op dinsdag 25 november 2014 15:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hier is de klif uit The Lion King:
[ afbeelding ]
De Broer van Michaelquote:Op dinsdag 25 november 2014 15:57 schreef cafca het volgende:
The harder they come.... van wie is de cover ook alweer?
Seriously?quote:Op dinsdag 25 november 2014 15:57 schreef cafca het volgende:
Komt 'ie nog eens, toch alweer 11 maanden geleden..quote:Op dinsdag 25 november 2014 15:57 schreef Doedezemaar het volgende:
Jimmy hoort wel een beetje bij je opvoeding, al scheelt het wel als je de jaren 80 hebt meegemaakt, dan ken je 'm gewoon.
Oh en wat ben ik blij dat ik niet alleen sta met mijn Dotan-haat. Mijn haat voor Passenger en James Blunt is maar net iets groter.
quote:Als je een artiest virtueel mocht vermoorden dan zou het zijn:
Mogen al die folky berggeiten die op een trilplaat staan te mekkeren van de berg af geflikkerd worden, in een heel diep dal? Passenger (de ergste van allemaal!), James Blunt, Crystal Fighters, The Lumineers, Tom Odell, Villagers, Ben Howard, Blaudzun, ik vergeet er nog veel meer, maar je snapt hopelijk wat ik bedoel? Die gasten zingen allemaal met een vreemd trilletje en raar vibrato en mensen lijken dat te verwarren met oprechtheid of talent. Geen idee waar die verwarring is ontstaan.
quote:Op dinsdag 25 november 2014 15:57 schreef Doedezemaar het volgende:
Jimmy hoort wel een beetje bij je opvoeding,
Yeah mannnnquote:
quote:Op dinsdag 25 november 2014 15:57 schreef cafca het volgende:
Dacht dat je een grapje maakte.quote:Op dinsdag 25 november 2014 16:01 schreef cafca het volgende:
Ja, was hem heel even kwijt. Zat met Elvis in m'n hoofd, maar wist dat dat niet klopte....
Ik vind zijn nummer 2 wel het leukst.quote:Op dinsdag 25 november 2014 16:05 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dacht dat je een grapje maakte.![]()
Zie net dat Joe er vorig jaar 5 keer instond. Valt me reuze mee.
Ja, het erge is dat Joe altijd in mijn lijstje staat. Ik stem alleen niet meer op Is she Really Going out omdat ze daarvan altijd die verschrikkelijke oehoe-versie draaien.quote:Op dinsdag 25 november 2014 16:05 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dacht dat je een grapje maakte.![]()
Zie net dat Joe er vorig jaar 5 keer instond. Valt me reuze mee.
quote:Op dinsdag 25 november 2014 16:00 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Komt 'ie nog eens, toch alweer 11 maanden geleden..
[..]
Won't you be my number 2..quote:Op dinsdag 25 november 2014 16:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind zijn nummer 2 wel het leukst.
Mijn favoriete nummers van hem staan er sowieso niet in. Dit jaar maar op Steppin Out gestemd, omdat die relatief laag stond en Happy Ending vind ik niet veel.quote:Op dinsdag 25 november 2014 16:08 schreef cafca het volgende:
Ja, het erge is dat Joe altijd in mijn lijstje staat. Ik stem alleen niet meer op Is she Really Going out omdat ze daarvan altijd die verschrikkelijke oehoe-versie draaien.
Zelfde geld voor Elvis Costello. 4 nummers, waarvan 2 covers, en zijn beste staan er niet bij (al is I Want You wel mooi)quote:Op dinsdag 25 november 2014 16:11 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Mijn favoriete nummers van hem staan er sowieso niet in. Dit jaar maar op Steppin Out gestemd, omdat die relatief laag stond en Happy Ending vind ik niet veel.
Happy Endingquote:Op dinsdag 25 november 2014 16:11 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Mijn favoriete nummers van hem staan er sowieso niet in. Dit jaar maar op Steppin Out gestemd, omdat die relatief laag stond en Happy Ending vind ik niet veel.
Zaten wel wat aardige nummer tussen, maar ik zie niet in waar ik dit van moet kennen. Hoewel zijn hoofd me wel erg bekend voorkomt.quote:
Natuurlijkquote:
Terwijl MM de ME met citroensap aan het besproeien was in de 80's, was ik meer geinteresseerd in happy endings, maar als nummer...mwoah. Neuh. Gewoon niet. Te hoog "laalalalalaaaa gehalte"quote:
Vind juist die vrolijkheid erg leuk, een nummer wat ik nog regelmatig opzetquote:Op dinsdag 25 november 2014 16:23 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Terwijl MM de ME met citroensap aan het besproeien was in de 80's, was ik meer geinteresseerd in happy endings, maar als nummer...mwoah. Neuh. Gewoon niet. Te hoog "laalalalalaaaa gehalte"
Smaken verschillen enzo. Draai ook nog geregeld muziek van hem en stem er ook steevast op.quote:Op dinsdag 25 november 2014 16:24 schreef laxus13 het volgende:
Vind juist die vrolijkheid erg leuk, een nummer wat ik nog regelmatig opzet
Ook een goeie ja, Joe heeft stiekem toch wel erg veel mooie en leuke nummers gemaaktquote:Op dinsdag 25 november 2014 16:28 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Smaken verschillen enzo. Draai ook nog geregeld muziek van hem en stem er ook steevast op.
Hier word ik dan weer vrolijk van:
Beetje uptempo en een heerlijke bas.
Mijn favorietquote:
Mooie lijst hoor.quote:Op dinsdag 25 november 2014 18:51 schreef NaturalScience het volgende:
Mijn epische lijst weer ingeleverd!![]()
http://stemmen.top2000.nl(...)?page=1&q=&view=list
Toffe lijstquote:Op dinsdag 25 november 2014 18:51 schreef NaturalScience het volgende:
Ik zat ook nog te denken om Asia op te geven. Best wel cool nummer.quote:Op dinsdag 25 november 2014 18:51 schreef NaturalScience het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ik vond hem wel goed te doenquote:Op dinsdag 25 november 2014 19:53 schreef cafca het volgende:
Net op Facebook het eerste lijstje met Bob C. langs zien komen
Tsja ik kan begrijpen dat men het slecht vind, hier gewoon wel een guilty pleasurequote:Op dinsdag 25 november 2014 19:56 schreef cafca het volgende:
[..]
Nee, serieus. Dat nummers is zo mierzoet dat spontaan je vullingen uit je kiezen vallen
Dat heb ik bij Jenifer Rushquote:Op dinsdag 25 november 2014 19:58 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Tsja ik kan begrijpen dat men het slecht vind, hier gewoon wel een guilty pleasure
Ik vind de versie van Celine eigenlijk beterquote:
Bij Back To The Future hebben gelukkig de goede versie gebruikt, inclusief cameo van de artiestquote:Op dinsdag 25 november 2014 20:01 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Ik vind de versie van Celine eigenlijk beter
Of van Frankie en die van Huey eigenlijk ook
quote:Op dinsdag 25 november 2014 19:50 schreef datismijnmening het volgende:
Verdomme ik zit nog met 79 "nominaties" en nog maar 10 stemmen![]()
Stond op 1833 vorig jaar.quote:Op dinsdag 25 november 2014 20:33 schreef HPLC het volgende:
Ging ik kijken of Drukwerk er vorig jaar wel instond, kom ik deze versie tegen.
Ik vind hem nog best goed gelukt eigenlijk
Dat lieg jequote:Op dinsdag 25 november 2014 20:48 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik zag het. Kan hem me niet herinneren.
Dan Slinger je de radio niet aan voor zo'n topper?quote:Op dinsdag 25 november 2014 21:06 schreef HPLC het volgende:
[..]
Kwam tussen 12 en 1 uur 's nachts, dus dat verklaart een hoop
Chef'Special is toch ook een 3fm-band bij uitstek?quote:Op dinsdag 25 november 2014 14:47 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ik hoop eigenlijk dat Chef'Special hoger binnenkomt dan Dotan. Ik heb toch wel zo'n schijthekel aan die bombastische 3FM shit. Bastille mag ook verloren gaan in een brandje..
Ik nachtbraak alleen bij meerdere coole nummers in het uur. Dan liever fatsoenlijke nachtrust en 's ochtends weer luisteren.quote:Op dinsdag 25 november 2014 21:09 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dan Slinger je de radio niet aan voor zo'n topper?
Zekers. Maar 't is niet van die opgepompte meuk als Home of Things We Lost in the Fire.quote:Op dinsdag 25 november 2014 21:10 schreef ebke het volgende:
[..]
Chef'Special is toch ook een 3fm-band bij uitstek?
Volgens mij ben jij veel jonger als ik denk, als ik dit zo hoor.quote:Op dinsdag 25 november 2014 22:10 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik heb een kennis die heeeeeeel graag naar een concert van Dotan wil. Ik heb maar niet gezegd wat ik daar van vind, want dat zou niet goed aflopen denk ik.
Ik krijg bij mijn zusje al die 3fmbagger over me heen, ik word er altijd helemaal kriegel van, wil tegen de muren opvliegen enzo. En mijn zusje maar meebleren...... Ergens is het qua opvoeding misgegaan hoor. (verder heeft ze dan ook nog een kast vol cd's van Anouk en Kane enzo, brrr)
Oh ja? ik ben van dezelfde leeftijd als noobie en Diaanquote:Op dinsdag 25 november 2014 22:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij veel jonger als ik denk, als ik dit zo hoor.
Ho ho, Diaan is bijna een jaar ouder dan ik hoorquote:Op dinsdag 25 november 2014 22:16 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Oh ja? ik ben van dezelfde leeftijd als noobie en Diaan
Oh dat was ook wel wat ik schatte, maar door je post kreeg ik het idee dat je enkele jaren jonger was dan dat, van de leeftijd van mn zussen.quote:Op dinsdag 25 november 2014 22:16 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Oh ja? ik ben van dezelfde leeftijd als noobie en Diaan
Sst, ik ben nog ouderquote:Op dinsdag 25 november 2014 22:17 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ho ho, Diaan is bijna een jaar ouder dan ik hoor
Sorry, mevrouwquote:
Doe je weinig aan, ken ook mensen die dat hebben. Bij m'n zus is het nog wel aardig goed gekomen. Die luisterde in haar pubertijd heel veel 538quote:Op dinsdag 25 november 2014 22:10 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik heb een kennis die heeeeeeel graag naar een concert van Dotan wil. Ik heb maar niet gezegd wat ik daar van vind, want dat zou niet goed aflopen denk ik.
Ik krijg bij mijn zusje al die 3fmbagger over me heen, ik word er altijd helemaal kriegel van, wil tegen de muren opvliegen enzo. En mijn zusje maar meebleren...... Ergens is het qua opvoeding misgegaan hoor. (verder heeft ze dan ook nog een kast vol cd's van Anouk en Kane enzo, brrr)
*kuchtquote:Op dinsdag 25 november 2014 22:33 schreef FritsFlits het volgende:
Bij m'n zus is het nog wel aardig goed gekomen.
quote:Ze heeft iets van 20 Monkees CD's![]()
Ik had toch moeten zeggen dat ze regelmatig naar de 3J's gaat. Was het bovenstaande niet opgevallenquote:
Waarschijnlijk raakt ze in de war met Arctic Monkeysquote:Op dinsdag 25 november 2014 22:35 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik denk dat mijn zusje niet eens weet wie de Monkees waren
Wekker zetten voor dat ene nummer, wakker worden, mee swingen en als een zombie op bed vallen en verder slapen. Top2000quote:Op dinsdag 25 november 2014 21:12 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik nachtbraak alleen bij meerdere coole nummers in het uur. Dan liever fatsoenlijke nachtrust en 's ochtends weer luisteren.
Jij slaapt 3 uur per nacht goffetommequote:Op dinsdag 25 november 2014 22:39 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Wekker zetten voor dat ene nummer, wakker worden, mee swingen en als een zombie op bed vallen en verder slapen. Top2000
Of gewoon niet slapen
Drie tot vijf uur, niet chronologischquote:Op dinsdag 25 november 2014 22:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij slaapt 3 uur per nacht goffetomme
Ik haal de zes nog wel.
Waarom denk je dat we 'm de rest van 't jaar niet zien? Dan moet 'ie bijslapen.quote:Op dinsdag 25 november 2014 22:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij slaapt 3 uur per nacht goffetomme
Ik haal de zes nog wel.
Ik slaap dan met de Top2000 op de NPO-app aan via oordopjes om af te kickenquote:Op dinsdag 25 november 2014 22:44 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Waarom denk je dat we 'm de rest van 't jaar niet zien? Dan moet 'ie bijslapen.
En wat is de invloed van drank?quote:Op dinsdag 25 november 2014 22:48 schreef D. het volgende:
Ik luister als het lot wil dat ik wakker ben
Weinig, denk ikquote:Op dinsdag 25 november 2014 22:48 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
En wat is de invloed van drank?
haha dat scheelt wel veel jaquote:Op dinsdag 25 november 2014 22:17 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ho ho, Diaan is bijna een jaar ouder dan ik hoor
quote:Op dinsdag 25 november 2014 18:54 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Mooie lijst hoor.
Telegraph Road en Society
quote:
quote:Op dinsdag 25 november 2014 19:11 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik zat ook nog te denken om Asia op te geven. Best wel cool nummer.Dank iedereen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En nee HPLC, supernatural zegt me zo niets. Asia is één van de 3 bands waarvan ik niet begrijp waarom het niet in de top 2000 staat. Heat of the moment vindt ik trouwens lang niet hun beste nummer, maar door er op te stemmen lijkt me de kans het grootst dat Asia er ooit in komt.
De andere twee bands waarvan ik niet begrijp waarom ze niet in de top 2000 staan zijn Def Leppard en Rush.
Ik vind het origineel van Deep Purple beterquote:Op woensdag 26 november 2014 09:01 schreef Karina het volgende:
En ik moet bekennen dat ik Fireball van Pitbull ook wel leuk vindAl komt dat misschien meer door de associatie die ik erbij heb.
quote:Op woensdag 26 november 2014 10:25 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik vind het origineel van Deep Purple beter
Wie begint er over die uiterst matige Britse drummer?quote:
Die Roger Taylor kan echt niet drummenquote:Op woensdag 26 november 2014 11:14 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Wie begint er over die uiterst matige Britse drummer?
Welke van de twee bedoel je dan?quote:Op woensdag 26 november 2014 11:31 schreef HPLC het volgende:
[..]
Die Roger Taylor kan echt niet drummen
quote:Op woensdag 26 november 2014 09:42 schreef NaturalScience het volgende:
....
De andere twee bands waarvan ik niet begrijp waarom ze niet in de top 2000 staan zijn Def Leppard....
quote:Op woensdag 26 november 2014 11:42 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik zit me al dagen in te houden over die drummer, beginnen jullie weer
Ohoh dat had je niet moeten zeggen Ferdo.quote:Op woensdag 26 november 2014 11:14 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Wie begint er over die uiterst matige Britse drummer?
De verleiding werd te groot.quote:Op woensdag 26 november 2014 12:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Ohoh dat had je niet moeten zeggen Ferdo.
Lekker hoor!quote:Op woensdag 26 november 2014 13:56 schreef friekin_ het volgende:
Ik heb ook maar eens gestemd. Echt te weinig keuzes. Niet eens Bobby Womack in de lijst
[ afbeelding ]
Dus Bobby Womack en Noir Desir als vrije keuzes.
Allemaal moeten wijkenquote:Op woensdag 26 november 2014 14:12 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Lekker hoor!
..maar
Curtis Mayfield - Move On Up
Lou Reed - Perfect Day
The Turtles - Happy Together
Jefferson Airplane - Somebody To Love
Wallace Collection - Daydream
Joy Division - Love Will Tear Us Apart
Hall & Oates - I Can't Go For That (No Can Do)
The Doors - Touch Me
The Beatles - Here Comes The Sun
The Beach Boys - God Only Knows
Bill Withers - Ain't No Sunshine
Supertramp - School
Elbow - One Day Like This
The Cure - Lullaby
Jamie Lidell - Multiply
dan?
Roosbeefquote:Op woensdag 26 november 2014 13:21 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Vier lijstjes is nog niet voldoende.
NPO Radio 2 - Top 2000 - De lijst van Vincent
Kraftklubquote:
Drs. Pquote:
Sepulturaquote:
Die van Kate Bush en Spinvis heb ik ook vaak op gestemd, maar dit jaar toevallig dan weer nietquote:Op woensdag 26 november 2014 13:56 schreef friekin_ het volgende:
Ik heb ook maar eens gestemd. Echt te weinig keuzes. Niet eens Bobby Womack in de lijst
[ afbeelding ]
Dus Bobby Womack en Noir Desir als vrije keuzes.
Hij houdt kennelijk van veel verschillende dingenquote:Op woensdag 26 november 2014 14:33 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Roosbeef![]()
Backstreet Boys?
[..]
Kraftklub
Nick Cave
Droomland?
[..]
Drs. P
Hausmagger![]()
![]()
Osdorp Posse ft. Nembrionic
Eddy Zoey?![]()
[..]
Sepultura
East 17
Ik vond die combinaties wel grappigquote:Op woensdag 26 november 2014 14:35 schreef HPLC het volgende:
[..]
Hij houdt kennelijk van veel verschillende dingen
Heb ik het goedgenaakt voor jequote:Op woensdag 26 november 2014 14:34 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Die van Kate Bush en Spinvis heb ik ook vaak op gestemd, maar dit jaar toevallig dan weer niet
Helaas gaat Sepultura er nooit inkomenquote:Op woensdag 26 november 2014 14:36 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Ik vond die combinaties wel grappig
Wrom hejje dr niet op gestemd dan..quote:Op woensdag 26 november 2014 14:39 schreef friekin_ het volgende:
Maar ik mis de oudjes.Al Stewart - Year Of The Cat:
Bedenk ik nu pas weer. ARGHquote:Op woensdag 26 november 2014 14:40 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Wrom hejje dr niet op gestemd dan..
Was geen ruimte voorquote:Op woensdag 26 november 2014 14:41 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Niet op Another Level gestemd dus?
Eerste zingen we met het voetbalteam altijd onder de douchequote:Op woensdag 26 november 2014 14:33 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Backstreet Boys?
[..]
Droomland?
[..]
Eddy Zoey?![]()
[..]
East 17
Slayer kwam er ook in en die versie met die operazanger is wel toegankelijker.quote:Op woensdag 26 november 2014 14:39 schreef HPLC het volgende:
[..]
Helaas gaat Sepultura er nooit inkomenHoewel dat wel begrijpelijk is.
Origineel is beter.quote:Op woensdag 26 november 2014 14:41 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Niet op Another Level gestemd dus?
Het spijt me man.quote:
Donovan! Helemaal vergetenquote:
Jij snapt het.quote:Op woensdag 26 november 2014 15:58 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik zal nog drie lijsten insturen, maar dan met de Backstreet Boys erin.
Hahaha wattt.quote:
Wat wat.quote:
Jouw lijstje!quote:
Verdulleme. Ik heb een vrij tamme lijst ingeleverd. Misschien moet ik per abuis ook gaan stemmen voor mijn zusje, broertje, moeder en vader. Misschien ook oma en opa.quote:Op woensdag 26 november 2014 18:48 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Arg ik ben samwell ook vergetenSamwell - "What What (In the Butt)":
Ik krijg ook steeds meer het idee om een tweede lijst in te zenden. Vind het eigenlijk stom omdat je niet voor niets een keuze moet maken tussen de "loved ones", maar veel goede nummer heb ik ook niet in overweging genomen en is zonde als ik die vergeet. Aarrggquote:Op woensdag 26 november 2014 15:58 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik zal nog drie lijsten insturen, maar dan met de Backstreet Boys erin.
Kicken lijstje?quote:
Beatles, Queen, Beatles, Boudewijn, Queen, De Dijk. Dat soort dingetjes. Ik ben er niet trots op.quote:Op woensdag 26 november 2014 19:01 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Kicken lijstje?
Wat staat er allemaal in jouw tamme lijstje?
Goede muziekquote:Op woensdag 26 november 2014 19:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Beatles, Queen, Beatles, Boudewijn, Queen, De Dijk. Dat soort dingetjes. Ik ben er niet trots op.![]()
Wow, maar één keer Queen, dat is wel even schrikken.quote:Op woensdag 26 november 2014 19:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Beatles, Queen, Beatles, Boudewijn, Queen, De Dijk. Dat soort dingetjes. Ik ben er niet trots op.![]()
Edit: oh heb zelfs maar een keer Queen, icm met Bowie. Wat.
Heb wel Robert Long.
Haha, dat sowieso. Maar toch. Voelt een beetje als falen.quote:
Wat een ellende.quote:Op woensdag 26 november 2014 19:14 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Wow, maar één keer Queen, dat is wel even schrikken.
Die zijn in ieder geval nog bij te houden. Overdag gaat het veel te hard.quote:Op woensdag 26 november 2014 19:54 schreef asco het volgende:
Ik verheug me alweer op de altijd wazige nachttopics.
Daarom.quote:Op woensdag 26 november 2014 20:14 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Die zijn in ieder geval nog bij te houden. Overdag gaat het veel te hard.
In de ochtend/vroege middag vind ik het hier zelf altijd het leukst.quote:Op woensdag 26 november 2014 20:14 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Die zijn in ieder geval nog bij te houden. Overdag gaat het veel te hard.
Ik heb Bye Bye Love er als strategische stem instaan.quote:Op donderdag 27 november 2014 12:12 schreef Elfletterig het volgende:
Ik las een oud Top 2000-topic terug en daarin kwam het overlijden van Phil Everly (begin dit jaar) voorbij. Ik had me gelukkig eind vorig jaar al verbaasd over het feit dat de Everly Brothers volledig afwezig waren in de Top 2000.
Dat zou dit jaar toch echt weer moeten veranderen. Diverse artiesten, onder wie The Beatles en Simon & Garfunkel zijn schatplichtig aan de Everly Brothers. Ze zouden toch met minstens één liedje in de Top 2000 moeten staan. Denk aan "Bye Bye Love", "On the wings of a nightingale" of "Crying in the rain".
Ik zal op de laatstgenoemde stemmen.
En ik All I have to do is dream.quote:Op donderdag 27 november 2014 12:21 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Ik heb Bye Bye Love er als strategische stem instaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |