Donovan! Helemaal vergetenquote:
Jij snapt het.quote:Op woensdag 26 november 2014 15:58 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik zal nog drie lijsten insturen, maar dan met de Backstreet Boys erin.
Hahaha wattt.quote:
Wat wat.quote:
Jouw lijstje!quote:
Verdulleme. Ik heb een vrij tamme lijst ingeleverd. Misschien moet ik per abuis ook gaan stemmen voor mijn zusje, broertje, moeder en vader. Misschien ook oma en opa.quote:Op woensdag 26 november 2014 18:48 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Arg ik ben samwell ook vergetenSamwell - "What What (In the Butt)":
Ik krijg ook steeds meer het idee om een tweede lijst in te zenden. Vind het eigenlijk stom omdat je niet voor niets een keuze moet maken tussen de "loved ones", maar veel goede nummer heb ik ook niet in overweging genomen en is zonde als ik die vergeet. Aarrggquote:Op woensdag 26 november 2014 15:58 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik zal nog drie lijsten insturen, maar dan met de Backstreet Boys erin.
Kicken lijstje?quote:
Beatles, Queen, Beatles, Boudewijn, Queen, De Dijk. Dat soort dingetjes. Ik ben er niet trots op.quote:Op woensdag 26 november 2014 19:01 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Kicken lijstje?
Wat staat er allemaal in jouw tamme lijstje?
Goede muziekquote:Op woensdag 26 november 2014 19:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Beatles, Queen, Beatles, Boudewijn, Queen, De Dijk. Dat soort dingetjes. Ik ben er niet trots op.![]()
Wow, maar één keer Queen, dat is wel even schrikken.quote:Op woensdag 26 november 2014 19:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Beatles, Queen, Beatles, Boudewijn, Queen, De Dijk. Dat soort dingetjes. Ik ben er niet trots op.![]()
Edit: oh heb zelfs maar een keer Queen, icm met Bowie. Wat.
Heb wel Robert Long.
Haha, dat sowieso. Maar toch. Voelt een beetje als falen.quote:
Wat een ellende.quote:Op woensdag 26 november 2014 19:14 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Wow, maar één keer Queen, dat is wel even schrikken.
Die zijn in ieder geval nog bij te houden. Overdag gaat het veel te hard.quote:Op woensdag 26 november 2014 19:54 schreef asco het volgende:
Ik verheug me alweer op de altijd wazige nachttopics.
Daarom.quote:Op woensdag 26 november 2014 20:14 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Die zijn in ieder geval nog bij te houden. Overdag gaat het veel te hard.
In de ochtend/vroege middag vind ik het hier zelf altijd het leukst.quote:Op woensdag 26 november 2014 20:14 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Die zijn in ieder geval nog bij te houden. Overdag gaat het veel te hard.
Ik heb Bye Bye Love er als strategische stem instaan.quote:Op donderdag 27 november 2014 12:12 schreef Elfletterig het volgende:
Ik las een oud Top 2000-topic terug en daarin kwam het overlijden van Phil Everly (begin dit jaar) voorbij. Ik had me gelukkig eind vorig jaar al verbaasd over het feit dat de Everly Brothers volledig afwezig waren in de Top 2000.
Dat zou dit jaar toch echt weer moeten veranderen. Diverse artiesten, onder wie The Beatles en Simon & Garfunkel zijn schatplichtig aan de Everly Brothers. Ze zouden toch met minstens één liedje in de Top 2000 moeten staan. Denk aan "Bye Bye Love", "On the wings of a nightingale" of "Crying in the rain".
Ik zal op de laatstgenoemde stemmen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |