The Whitest Woman Alivequote:Op maandag 24 november 2014 21:11 schreef Doedezemaar het volgende:
Brr, ik krijg de rillingen van die nummers, Regulate uitgezonderd
Deze ken je vastquote:Op maandag 24 november 2014 21:16 schreef Doedezemaar het volgende:
Het is best bijzonder dat ik deze nummers ken, want bijv. Kanye West en JayZ ken ik alleen uit de roddelrubrieken, ik geloof niet dat ik hun nummers wel eens geluisterd heb.
De gemiddelde Top2000 luisteraar kent geen 1 nummer van KCquote:Op maandag 24 november 2014 21:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
POWER kennen jullie vast ook wel.
In de versie van King Crimson
Die ken ik dan weer alleen van Snap!quote:Op maandag 24 november 2014 21:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
POWER kennen jullie vast ook wel.
In de versie van King Crimson
quote:Op dinsdag 25 november 2014 05:44 schreef TLC het volgende:
Hoeveel stemmen zou een nummer eigenlijk moeten krijgen om op zijn minst op plekje 2000 te kunnen staan ?
quote:Op maandag 24 november 2014 20:47 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Volgens de Radio2-site heeft nummer 2000 nabij de 150 stemmen.
op dat stromae na, is het een aardig leuk lijstjequote:Op dinsdag 25 november 2014 00:12 schreef Timo20 het volgende:
Nou, ik ben er uit. Net gestemd, dit is mijn lijstje:
KLIK!
Hoe kan je die vergeten!!quote:Op maandag 24 november 2014 16:43 schreef cafca het volgende:
Grmbl, in mijn tweede stemlijstje gewoon óók Tom Waits vergeten...
Tja, alleen voorgoed verpest door twee Hollanders en een stel Cowboys. Ik had op Hope that I don't Fall in love with you gestemd.quote:Op dinsdag 25 november 2014 09:17 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Hoe kan je die vergeten!!
Vorig jaar gepleit voor Ol'55, die is zóó mooi!
Haha precies wat ik ook wou zeggenquote:Op dinsdag 25 november 2014 08:20 schreef kawa4 het volgende:
[..]
op dat stromae na, is het een aardig leuk lijstje
Met Zwarte P, Witte L?quote:
De Megamixquote:
The Common Linnets gaan wel, maar bij Home denk ik steeds: "daar heb ik echt een broertje Dotan"quote:
Ik hoop eigenlijk dat Chef'Special hoger binnenkomt dan Dotan. Ik heb toch wel zo'n schijthekel aan die bombastische 3FM shit. Bastille mag ook verloren gaan in een brandje..quote:
er is anders behoorlijk veel bombastische 3fmshit in de keuzelijst bij gekomen. Editors bijvoorbeeld..quote:Op dinsdag 25 november 2014 14:47 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ik hoop eigenlijk dat Chef'Special hoger binnenkomt dan Dotan. Ik heb toch wel zo'n schijthekel aan die bombastische 3FM shit. Bastille mag ook verloren gaan in een brandje..
Mja, maar ik bedoel echt van die wannabe epische nummers zoals bovengenoemde.quote:Op dinsdag 25 november 2014 14:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
er is anders behoorlijk veel bombastische 3fmshit in de keuzelijst bij gekomen. Editors bijvoorbeeld..
Bash vooral vrolijk door over White Soxx. Ik vond het wel vermakelijk.quote:Op dinsdag 25 november 2014 14:58 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
That's it. Ik laat de LARP-ers met rust dit jaar. Ik begin een hetze tegen hipsters met pauken-muziek.
Dat hebben ze goed afgekeken van die derde plaat van de Editors nochtans. Wel een goede band.quote:Op dinsdag 25 november 2014 14:54 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Mja, maar ik bedoel echt van die wannabe epische nummers zoals bovengenoemde.
Sowieso van die nummers waarbij je verwacht dat er elk moment een hipster op een pauk begint te rammen..
No probquote:Op dinsdag 25 november 2014 15:00 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Bash vooral vrolijk door over White Soxx. Ik vond het wel vermakelijk.
Bang a drum?quote:Op dinsdag 25 november 2014 15:06 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Owwwwja, deze gaat vaak langskomen
[ afbeelding ]
Klopper vergeten, maar we werken eraan..quote:
Ik kende de hele LARP-bash cultuur niet, totdat ik jou laatst die opmerking zag maken, maar dit ziet er wel erg Weens uit. Sissy, Schloss Schönbrunn enzo.quote:
Als je kiest voor Trapped (live), is dat dan een algemeen bekend livenummer die wordt gedraaid of is het een willekeurige?quote:Op dinsdag 25 november 2014 15:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zo, ik ben eruit met m'n lijstje voor dit jaar.
Hoppipollaquote:Op dinsdag 25 november 2014 15:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zo, ik ben eruit met m'n lijstje voor dit jaar.
ik neem aan, dat het met live nummers zo is, dat ze de bekende uitvoering draaienquote:Op dinsdag 25 november 2014 15:25 schreef HPLC het volgende:
Als je kiest voor Trapped (live), is dat dan een algemeen bekend livenummer die wordt gedraaid
De albumversie is livequote:Op dinsdag 25 november 2014 15:25 schreef HPLC het volgende:
[..]
Als je kiest voor Trapped (live), is dat dan een algemeen bekend livenummer die wordt gedraaid of is het een willekeurige?
Oke, zo goed ken ik de Boss niet eigenlijkquote:Op dinsdag 25 november 2014 15:30 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
De albumversie is live. Ik ken geen studio-opname van Trapped.
Het zal de USA for Africa live-opname zijn.quote:Op dinsdag 25 november 2014 15:31 schreef HPLC het volgende:
[..]
Oke, zo goed ken ik de Boss niet eigenlijk
Ik waardeer hem eigenlijk pas sinds dit jaar.
Waarschijnlijk komen ze ook wel weer met de liveversie van Free Bird, maar ik heb liever de studioversie.
Dat slaat als een lul op een drumstel, natuurlijkquote:Op dinsdag 25 november 2014 15:13 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Klopper vergeten, maar we werken eraan..
Is helemaal niet erg.quote:Op dinsdag 25 november 2014 15:36 schreef Roel_Jewel het volgende:
Kut, Hurt van Johnny Cash vergeten, bedenk ik me nu.
Die van Timi Yuro heb je wel?quote:Op dinsdag 25 november 2014 15:36 schreef Roel_Jewel het volgende:
Kut, Hurt van Johnny Cash vergeten, bedenk ik me nu.
Ik moet eigenlijk toegeven dat ik nog nooit van een andere Cliff heb gehoord dan Richard.quote:Op dinsdag 25 november 2014 15:34 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Het zal de USA for Africa live-opname zijn.
Het is overigens een cover van Jimmy Cliff, wist U dat?
Ay ay ay yeah?quote:Op dinsdag 25 november 2014 15:41 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik moet eigenlijk toegeven dat ik nog nooit van een andere Cliff heb gehoord dan Richard.
Je Kent Hakuna Matata toch welquote:Op dinsdag 25 november 2014 15:41 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik moet eigenlijk toegeven dat ik nog nooit van een andere Cliff heb gehoord dan Richard.
Jaquote:
Eigenlijk heb ik nog nooit de Lion King gezien, alleen de Leeuwenkoning. Ik vraag me af of ik die versie van Cliff dan ooit wel eens heb gehoordquote:
quote:Op dinsdag 25 november 2014 15:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hier is de klif uit The Lion King:
[ afbeelding ]
De Broer van Michaelquote:Op dinsdag 25 november 2014 15:57 schreef cafca het volgende:
The harder they come.... van wie is de cover ook alweer?
Seriously?quote:Op dinsdag 25 november 2014 15:57 schreef cafca het volgende:
Komt 'ie nog eens, toch alweer 11 maanden geleden..quote:Op dinsdag 25 november 2014 15:57 schreef Doedezemaar het volgende:
Jimmy hoort wel een beetje bij je opvoeding, al scheelt het wel als je de jaren 80 hebt meegemaakt, dan ken je 'm gewoon.
Oh en wat ben ik blij dat ik niet alleen sta met mijn Dotan-haat. Mijn haat voor Passenger en James Blunt is maar net iets groter.
quote:Als je een artiest virtueel mocht vermoorden dan zou het zijn:
Mogen al die folky berggeiten die op een trilplaat staan te mekkeren van de berg af geflikkerd worden, in een heel diep dal? Passenger (de ergste van allemaal!), James Blunt, Crystal Fighters, The Lumineers, Tom Odell, Villagers, Ben Howard, Blaudzun, ik vergeet er nog veel meer, maar je snapt hopelijk wat ik bedoel? Die gasten zingen allemaal met een vreemd trilletje en raar vibrato en mensen lijken dat te verwarren met oprechtheid of talent. Geen idee waar die verwarring is ontstaan.
quote:Op dinsdag 25 november 2014 15:57 schreef Doedezemaar het volgende:
Jimmy hoort wel een beetje bij je opvoeding,
Yeah mannnnquote:
quote:Op dinsdag 25 november 2014 15:57 schreef cafca het volgende:
Dacht dat je een grapje maakte.quote:Op dinsdag 25 november 2014 16:01 schreef cafca het volgende:
Ja, was hem heel even kwijt. Zat met Elvis in m'n hoofd, maar wist dat dat niet klopte....
Ik vind zijn nummer 2 wel het leukst.quote:Op dinsdag 25 november 2014 16:05 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dacht dat je een grapje maakte.![]()
Zie net dat Joe er vorig jaar 5 keer instond. Valt me reuze mee.
Ja, het erge is dat Joe altijd in mijn lijstje staat. Ik stem alleen niet meer op Is she Really Going out omdat ze daarvan altijd die verschrikkelijke oehoe-versie draaien.quote:Op dinsdag 25 november 2014 16:05 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dacht dat je een grapje maakte.![]()
Zie net dat Joe er vorig jaar 5 keer instond. Valt me reuze mee.
quote:Op dinsdag 25 november 2014 16:00 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Komt 'ie nog eens, toch alweer 11 maanden geleden..
[..]
Won't you be my number 2..quote:Op dinsdag 25 november 2014 16:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind zijn nummer 2 wel het leukst.
Mijn favoriete nummers van hem staan er sowieso niet in. Dit jaar maar op Steppin Out gestemd, omdat die relatief laag stond en Happy Ending vind ik niet veel.quote:Op dinsdag 25 november 2014 16:08 schreef cafca het volgende:
Ja, het erge is dat Joe altijd in mijn lijstje staat. Ik stem alleen niet meer op Is she Really Going out omdat ze daarvan altijd die verschrikkelijke oehoe-versie draaien.
Zelfde geld voor Elvis Costello. 4 nummers, waarvan 2 covers, en zijn beste staan er niet bij (al is I Want You wel mooi)quote:Op dinsdag 25 november 2014 16:11 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Mijn favoriete nummers van hem staan er sowieso niet in. Dit jaar maar op Steppin Out gestemd, omdat die relatief laag stond en Happy Ending vind ik niet veel.
Happy Endingquote:Op dinsdag 25 november 2014 16:11 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Mijn favoriete nummers van hem staan er sowieso niet in. Dit jaar maar op Steppin Out gestemd, omdat die relatief laag stond en Happy Ending vind ik niet veel.
Zaten wel wat aardige nummer tussen, maar ik zie niet in waar ik dit van moet kennen. Hoewel zijn hoofd me wel erg bekend voorkomt.quote:
Natuurlijkquote:
Terwijl MM de ME met citroensap aan het besproeien was in de 80's, was ik meer geinteresseerd in happy endings, maar als nummer...mwoah. Neuh. Gewoon niet. Te hoog "laalalalalaaaa gehalte"quote:
Vind juist die vrolijkheid erg leuk, een nummer wat ik nog regelmatig opzetquote:Op dinsdag 25 november 2014 16:23 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Terwijl MM de ME met citroensap aan het besproeien was in de 80's, was ik meer geinteresseerd in happy endings, maar als nummer...mwoah. Neuh. Gewoon niet. Te hoog "laalalalalaaaa gehalte"
Smaken verschillen enzo. Draai ook nog geregeld muziek van hem en stem er ook steevast op.quote:Op dinsdag 25 november 2014 16:24 schreef laxus13 het volgende:
Vind juist die vrolijkheid erg leuk, een nummer wat ik nog regelmatig opzet
Ook een goeie ja, Joe heeft stiekem toch wel erg veel mooie en leuke nummers gemaaktquote:Op dinsdag 25 november 2014 16:28 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Smaken verschillen enzo. Draai ook nog geregeld muziek van hem en stem er ook steevast op.
Hier word ik dan weer vrolijk van:
Beetje uptempo en een heerlijke bas.
Mijn favorietquote:
Mooie lijst hoor.quote:Op dinsdag 25 november 2014 18:51 schreef NaturalScience het volgende:
Mijn epische lijst weer ingeleverd!![]()
http://stemmen.top2000.nl(...)?page=1&q=&view=list
Toffe lijstquote:Op dinsdag 25 november 2014 18:51 schreef NaturalScience het volgende:
Ik zat ook nog te denken om Asia op te geven. Best wel cool nummer.quote:Op dinsdag 25 november 2014 18:51 schreef NaturalScience het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ik vond hem wel goed te doenquote:Op dinsdag 25 november 2014 19:53 schreef cafca het volgende:
Net op Facebook het eerste lijstje met Bob C. langs zien komen
Tsja ik kan begrijpen dat men het slecht vind, hier gewoon wel een guilty pleasurequote:Op dinsdag 25 november 2014 19:56 schreef cafca het volgende:
[..]
Nee, serieus. Dat nummers is zo mierzoet dat spontaan je vullingen uit je kiezen vallen
Dat heb ik bij Jenifer Rushquote:Op dinsdag 25 november 2014 19:58 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Tsja ik kan begrijpen dat men het slecht vind, hier gewoon wel een guilty pleasure
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |