Lekker hoor!quote:Op woensdag 26 november 2014 13:56 schreef friekin_ het volgende:
Ik heb ook maar eens gestemd. Echt te weinig keuzes. Niet eens Bobby Womack in de lijst
[ afbeelding ]
Dus Bobby Womack en Noir Desir als vrije keuzes.
Allemaal moeten wijkenquote:Op woensdag 26 november 2014 14:12 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Lekker hoor!
..maar
Curtis Mayfield - Move On Up
Lou Reed - Perfect Day
The Turtles - Happy Together
Jefferson Airplane - Somebody To Love
Wallace Collection - Daydream
Joy Division - Love Will Tear Us Apart
Hall & Oates - I Can't Go For That (No Can Do)
The Doors - Touch Me
The Beatles - Here Comes The Sun
The Beach Boys - God Only Knows
Bill Withers - Ain't No Sunshine
Supertramp - School
Elbow - One Day Like This
The Cure - Lullaby
Jamie Lidell - Multiply
dan?
Roosbeefquote:Op woensdag 26 november 2014 13:21 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Vier lijstjes is nog niet voldoende.
NPO Radio 2 - Top 2000 - De lijst van Vincent
Kraftklubquote:
Drs. Pquote:
Sepulturaquote:
Die van Kate Bush en Spinvis heb ik ook vaak op gestemd, maar dit jaar toevallig dan weer nietquote:Op woensdag 26 november 2014 13:56 schreef friekin_ het volgende:
Ik heb ook maar eens gestemd. Echt te weinig keuzes. Niet eens Bobby Womack in de lijst
[ afbeelding ]
Dus Bobby Womack en Noir Desir als vrije keuzes.
Hij houdt kennelijk van veel verschillende dingenquote:Op woensdag 26 november 2014 14:33 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Roosbeef![]()
Backstreet Boys?
[..]
Kraftklub
Nick Cave
Droomland?
[..]
Drs. P
Hausmagger![]()
![]()
Osdorp Posse ft. Nembrionic
Eddy Zoey?![]()
[..]
Sepultura
East 17
Ik vond die combinaties wel grappigquote:Op woensdag 26 november 2014 14:35 schreef HPLC het volgende:
[..]
Hij houdt kennelijk van veel verschillende dingen
Heb ik het goedgenaakt voor jequote:Op woensdag 26 november 2014 14:34 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Die van Kate Bush en Spinvis heb ik ook vaak op gestemd, maar dit jaar toevallig dan weer niet
Helaas gaat Sepultura er nooit inkomenquote:Op woensdag 26 november 2014 14:36 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Ik vond die combinaties wel grappig
Wrom hejje dr niet op gestemd dan..quote:Op woensdag 26 november 2014 14:39 schreef friekin_ het volgende:
Maar ik mis de oudjes.Al Stewart - Year Of The Cat:
Bedenk ik nu pas weer. ARGHquote:Op woensdag 26 november 2014 14:40 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Wrom hejje dr niet op gestemd dan..
Was geen ruimte voorquote:Op woensdag 26 november 2014 14:41 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Niet op Another Level gestemd dus?
Eerste zingen we met het voetbalteam altijd onder de douchequote:Op woensdag 26 november 2014 14:33 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Backstreet Boys?
[..]
Droomland?
[..]
Eddy Zoey?![]()
[..]
East 17
Slayer kwam er ook in en die versie met die operazanger is wel toegankelijker.quote:Op woensdag 26 november 2014 14:39 schreef HPLC het volgende:
[..]
Helaas gaat Sepultura er nooit inkomenHoewel dat wel begrijpelijk is.
Origineel is beter.quote:Op woensdag 26 november 2014 14:41 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Niet op Another Level gestemd dus?
Het spijt me man.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |